Via waar kan je dat regelen? Ik zou ook best een dagje willen doen.quote:
Ik krijg een uitnodiging via Rode Kruis omdat ik afgelopen jaar ook meedeed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Via waar kan je dat regelen? Ik zou ook best een dagje willen doen.
Ja, dat schiet niet op hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg een uitnodiging via Rode Kruis omdat ik afgelopen jaar ook meedeed.
Toen ging ik met mijn zusje mee die een uitnodiging kreeg omdat ook eerder meedeed
Ah, bedankt alvast! Ik heb voldoende belervaring, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik t.z.t. weet dat ze meer mensen nodig hebben geef ik hier wel een gil
Belervaring? Ja, dat hebben veel vrouwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, bedankt alvast! Ik heb voldoende belervaring, dus dat zit wel goed
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Belervaring? Ja, dat hebben veel vrouwen
In m'n privéleven bel ik maar heel weinigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit, ik gun je het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
In m'n privéleven bel ik maar heel weinig
Ik heb meer dan een jaar callcenterervaringquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit, ik gun je het voordeel van de twijfel
Dan weet jij de mensen vast veel geld voor SR uit de mouw...eh....zak....te schud....eh...klop....afhandig te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een jaar callcenterervaring
Ik verkoop niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dan weet jij de mensen vast veel geld voor SR uit de mouw...eh....zak....te schud....eh...klop....afhandig te maken
Zal je vies tegenvallen, ken er maar weinig die het heerlijk vinden om een hele lange tijd met dat lulijzer aan het oor te zittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon contact opnemen met het RK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, bedankt alvast! Ik heb voldoende belervaring, dus dat zit wel goed
Moet er niet aan denken. Bellen....Brrrquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal je vies tegenvallen, ken er maar weinig die het heerlijk vinden om een hele lange tijd met dat lulijzer aan het oor te zitten
Tegenwoordig is dat SM he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal je vies tegenvallen, ken er maar weinig die het heerlijk vinden om een hele lange tijd met dat lulijzer aan het oor te zitten
Dat komt heus wel goedquote:
Heb er ook een gruwelijke hekel aan. Op het werk moet ik wel, maar prive stuur ik liever berichtjes om vervolgens ergens af te spreken. Veel gezelliger vind ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Bellen....Brrr
Het is ook allemaal geen hogere wiskundequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat komt heus wel goedIk ben goed in kletsen als het moet, dat dan weer wel
Neuh, daarom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook allemaal geen hogere wiskunde
Voor dat t-shirt doe ik het natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om te doen, voor een 'goed doel', en je krijgt nog een t-shirt ook
Ojeequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor dat t-shirt doe ik het natuurlijk
Ja, die gaat er heusch komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
gaat er nu echt een Fok 3FM meeting komen??
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee
Ik weet naturlijk niet of er dit jaar weer een shirt inzit he![]()
Welk deel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
OhMag ik dan jouw t-shirt van vorig jaar?
Nouja zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik ben zuinig op mijn exclusieve shirtjes
Wordt geregeld als er meerdere mensen op 1 datum kunnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Evertjan het volgende:
mensen ben er weer vandoor nn allemaal
Sopsopsopquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag er wel ff naar kijken
[ afbeelding ]
Ja, niet te hard soppen, want dan slijt het shirtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sopsopsop![]()
Migraine gehad, ik word altijd héél flauw daarna
Jep, ik ook. Z'n toffe en goede stemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
Ajouad op tv trouwens. Ondanks dat Sander het meer dan prima doet, mis ik zo nu en dan nog steeds Ajouad's programma
Ik herkende em ook aan z'n stem, want ik kijk niet echtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Z'n toffe en goede stemmaar ook zijn muziek. Draait toch ff net wat betere en meer dance dan Sander.
Wanneer? Waar?quote:
Kijk ik ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik herkende em ook aan z'n stem, want ik kijk niet echt(Puberruil, overigens.)
Dat moeten we nog plannen.quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
Whehe geniaal nummer om heel vals mee te brullen dit
Stiekempjes in de autoquote:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 19:14:54We hadden Titt'n bij nader inzien ook moeten boeken voor het cookie-uitleg-filmpje op de site. reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 21:57:35Spannend hoor. @rachidfinge gaat zo om 22 uur in het nieuws proberen NIET te struikelen over 'kuststadje'. ik pak de popcorn! #3FM reageer retweet
Rythem del Mundo versiequote:
Is die te vinden op YT of alleen op cd? SC waardeert vast een cadeautje op z'n tijd via Twitterquote:
Doe hem de groetjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Is die te vinden op YT of alleen op cd? SC waardeert vast een cadeautje op z'n tijd via Twitter
Dank je, done!quote:
Werd tijd ook, bij voetbal word ik in de negeerstand gezetquote:
vervelend is dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd tijd ook, bij voetbal word ik in de negeerstand gezet
maar voetbal is wel leuk.quote:
Beetje. Maar goed, overleef ik vast ook wel weerquote:
Heel af en toe kijk ik het en dan voornamelijk EK/WK. En dan ook nog alleen als Nederland speeltquote:
Ik kijk altijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Beetje. Maar goed, overleef ik vast ook wel weer
[..]
Heel af en toe kijk ik het en dan voornamelijk EK/WK. En dan ook nog alleen als Nederland speelt
Duck!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.datumprikker.n(...)key=pkxuwi7xbzjzwytn
Geloof dat ik liever langzaam mijn oogkassen leegspatel met een roerstaafjequote:
Nou, succes dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Geloof dat ik liever langzaam mijn oogkassen leegspatel met een roerstaafje
quote:
Ja dat was heel vriendelijk van me, héquote:
quote:
NEUK JOU IK DOE NIET WAT JE ME ZEGT!quote:
Dude, nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NEUK JOU IK DOE NIET WAT JE ME ZEGT!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NEUK JOU IK DOE NIET WAT JE ME ZEGT!
erg vroeg ja.quote:
Ben gisteren naar Oosterik in Denekamp geweest, een en al kerstquote:
Daarbij vind ik de Sinterklaasreclame van Bol voor tv leuker dan dit kerstgejengelquote:
Geen idee, Shazam kent hem niet. gebeurt niet vaakquote:
B3 van Placebo. En geluidsprobleem is hier blijkbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, Shazam kent hem niet. gebeurt niet vaak
Edit: het was een live-versie, die pakt ie sowieso niet.
Zit hier te ver van de radio af om verschil te horen met hoe het normaal klinktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
B3 van Placebo. En geluidsprobleem is hier blijkbaar
Nou, het ging door totdat ik de box verplaatste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit hier te ver van de radio af om verschil te horen met hoe het normaal klinkt
Ik ook ja. Deze ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel nummers die ik niet ken vandaag. Meer dan normaal.
Tot nu toe alleen nog maar chille projectgroepen gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou, ik ben boos geworden op mijn projectgroep en nu zeggen ze eindelijk iets
Deze heb ik zelfs nog zelf gekozenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar chille projectgroepen gehad.
#faal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze heb ik zelfs nog zelf gekozen
Ja, falend van mij eigenlijkquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou, ik ben boos geworden op mijn projectgroep en nu zeggen ze eindelijk iets
Oh, hier niet... Veel meelopers, aanhakers en andere sneaky bastards gehad in projectgroepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar chille projectgroepen gehad.
Wij moeten dat alleen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Gelukkig weinig last meer van, afstuderen moet je met twee personen doen. Stuk gemakkelijker om op een lijn te komen
Bij ons heb je daar zelf geen controle over.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
In projectgroepen altijd snoeihard zijn. Afspraken niet nakomen betekent uit de projectgroep gekickt worden. Uiteindelijk willen alleen nog maar serieuze studenten dan met je samenwerken
Mwoa, lijkt mij sterk dat je uni moeilijk gaat doen als je met goede argumenten kunt komen om iemand er uit te schoppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons heb je daar zelf geen controle over.
Tja daarvoor zit ik op HBOquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt mij sterk dat je uni moeilijk gaat doen als je met goede argumenten kunt komen om iemand er uit te schoppen
Toen ik op het HBO zat ging het nog gemakkelijker. 2 keer een klacht indienen en iemand lag er uitquote:
Absoluut. En erg slim is het niet om op Facebook te melden dat je bezopen in de kroeg hangt en de volgende dag voor de derde keer een afspraak met je projectgroep mist. Opzouten, next!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
In projectgroepen altijd snoeihard zijn. Afspraken niet nakomen betekent uit de projectgroep gekickt worden. Uiteindelijk willen alleen nog maar serieuze studenten dan met je samenwerken
Bij ons is het elke keer raak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook. En alsnog geen problemen gehad met projecten.
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons is het elke keer raak.
Ruimtelijke Ordening.quote:
Nou, laat mij serieus maar autistisch alleen werkenquote:
Ik ben er ook geen voorstander van, zeker niet in deeltijd. Bij voltijd kan ik het me voorstellen dat het wel nuttig is, dan heb je haast 0,0 werkervaring.quote:
Sterk afhankelijk van studierichting. Vind groepsprojecten zelf altijd wel motiverend werkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef borisz het volgende:
Op het WO heb je ook wel teamopdrachten hoor. Alleen niet zo idioot veel. Althans in mijn situatie.
Precies, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, laat mij serieus maar autistisch alleen werkenDat geneuzel met afspraak zus, afspraak zo, doet niks, komt niet opdagen, maakt teksten vol spelfouten, blabla. Alleen
Geen last van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, laat mij serieus maar autistisch alleen werkenDat geneuzel met afspraak zus, afspraak zo, doet niks, komt niet opdagen, maakt teksten vol spelfouten, blabla. Alleen
Wat ik zo nu en dan wel fijn vind: afspreken om 'samen' te werken. Dus allemaal met je eigen werk, maar wel ergens samen op school of thuis. Mekaar keihard een figuurlijke schop geven als je wat voor je uit zit te starenquote:
gebouwtjes neerzettenquote:
Sim city spelen voor geld toch?quote:
Jazekerquote:
Daar ben ik nu mee begonnen, met een klein clubje aan de slag. Een mooie motivatie om eindelijk dat kloteportfolio (nog zo'n (in mijn ogen) ontzettend niets toevoegend rotding) van mijn minor af te maken. Het werkt wel! Als je eenmaal op school eraan bent begonnen, ga je er thuis ook sneller mee aan de slagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik zo nu en dan wel fijn vind: afspreken om 'samen' te werken. Dus allemaal met je eigen werk, maar wel ergens samen op school of thuis. Mekaar keihard een figuurlijke schop geven als je wat voor je uit zit te starenHier doet niemand dat voor mij
Jep, is mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee begonnen, met een klein clubje aan de slag. Een mooie motivatie om eindelijk dat kloteportfolio (nog zo'n (in mijn ogen) ontzettend niets toevoegend rotding) van mijn minor af te maken. Het werkt wel! Als je eenmaal op school eraan bent begonnen, ga je er thuis ook sneller mee aan de slag
als ze die vent z'n stem ontnemen is mijn leven pas perfect. wat een kutreclame!quote:
Waarom nou weer gelijk z'n stem? Alleen de reclame van de radio/tv is toch ook genoeg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze die vent z'n stem ontnemen is mijn leven pas perfect. wat een kutreclame!
Dan vinden ze vast een hele irritante reclame uit voor op tv. In gebarentaal oidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze die vent z'n stem ontnemen is mijn leven pas perfect. wat een kutreclame!
op tv zie ik zelden reclame gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan vinden ze vast een hele irritante reclame uit voor op tv. In gebarentaal oid
is waar....maar ik pak het toch liever wat rigoreuzer aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom nou weer gelijk z'n stem? Alleen de reclame van de radio/tv is toch ook genoeg?
Trustenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het een Perfect! tijdstip om te slapen.
Perfect natuurlijk!11quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het een Perfect! tijdstip om te slapen.
Ze zingen "I would...". Denk niet dat ze het ook echt hebben gedaan, stel watjesquote:
ach laat gaan is best leukquote:
Oh ja hoor, ik schreeuwde gewoon even heel boos mee. Net als bij die plaat met dat krakende zeilschip, weet niet eens meer hoe die heet... Het geluid is wel blijven hangenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach laat gaan is best leuk
Little Talks?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik schreeuwde gewoon even heel boos mee. Net als bij die plaat met dat krakende zeilschip, weet niet eens meer hoe die heet... Het geluid is wel blijven hangen
Ik zat eerst nog met I Woke Up Today van Port O'Brien in mijn hoofdquote:
Die zegt me zo nietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat eerst nog met I Woke Up Today van Port O'Brien in mijn hoofd
was ook met een clip met een bootje.quote:
Oh, ik zie amper clips. Het geluid op het eind van Little Talks is het geluid van een krakende oude zeilboot, schijnt... Heb een aantal keren op een hele oude zeilboot gezeild, maar gelukkig kraakte die niet zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ook met een clip met een bootje.
Ohja. Nu je het zegtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik zie amper clips. Het geluid op het eind van Little Talks is het geluid van een krakende oude zeilboot, schijnt... Heb een aantal keren op een hele oude zeilboot gezeild, maar gelukkig kraakte die niet zo
Dan moet je het niet luisteren, gruwelijk is nooit leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is zo gruwelijk live
Gruwelijk is positief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je het niet luisteren, gruwelijk is nooit leuk
Jeugd van tegenwoordig... Zo onduidelijk als de pestquote:
sorry hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig... Zo onduidelijk als de pest
oh ok.quote:
Dat was een inkoppertjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ok.
die oudere mensen zijn wel onduidelijk hoor
Kloptquote:
Ja maar het is dus ook ZZ Top. En uiteraard Gimme.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
Gaan we nu een heel lijstje ZZ Top af?
Veel plezier en slaap lekker!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio uit, hond uitlaten, journaal24 kijken en dan naar bed.
quote:
Toeterquote:
quote:
Een 'mash-up' van Alicia Keys en de vieze manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel net in, wat zocht hij nou? een soort mix?
Als hij dan ook maar kaartjes voor ons mee neemtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt voor de kassa in de rij te wachten op kaartjes voor Coldplay.
Ach het is hem gegund.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat viel mij ook al op, hij zei gewoon tien...
De vraag werd correct gesteld en beantwoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat viel mij ook al op, hij zei gewoon tien...
ja, voor het eerst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was Sander er gisteren ook alweer?
je hebt de helft al in je ondertitel staan.quote:
ARRGGHHquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
YES, mijn nieuwe spijkerpistool! Pieuw pieuw!
Ook daarom koop je op --reclamesencuurBIEP-- .comquote:
gevoelige plaat wel. Tranen in mn ogen!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als die pad er es niet doorheen zou zwammen.
Hij wordt toch ingemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Domientje in de studio? Hij mag niet mee bowlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |