quote:
Da's mooi. Dan zijn we op ons best.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is weer zo'n dag dat we alle geluk hebben
Ah zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Normaal, als je rookt... ga je af en toe ff naar buiten...
Altijd beter dan een WK zonder Oranje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, hartstikke leuk dat we straks naar Brazilië mogen, maar dat gaat toch niet veel worden ben ik bang. Matig team staat er
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Zorro het volgende:
Het is net PSV, lekke verdediging en Lens die het opknapt
Heitinga en Vlaar worden niet echt beter vrees ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Stiggie het volgende:
Onze verdediging is ook echt drama. Gelukkig mogen ze nog 2 jaar volwassen worden
Gadver. Jaren gerookt, maar ik ging braaf naar buiten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah zo.
Nee, ik rookte altijd in huis. Muren geel en alles.
Klopt wel aardig ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Zorro het volgende:
Het is net PSV, lekke verdediging en Lens die het opknapt
Over 2 jaar kan het er weer anders uit zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, hartstikke leuk dat we straks naar Brazilië mogen, maar dat gaat toch niet veel worden ben ik bang. Matig team staat er
Koud man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Gadver. Jaren gerookt, maar ik ging braaf naar buiten.
BMI, De Vrij, Van Rhijn en Willems etc wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heitinga en Vlaar worden niet echt beter vrees ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Shreyas het volgende:
Strootman, niet meer selecteren die amateur
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Shreyas het volgende:
Strootman, niet meer selecteren die amateur
Snelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd dat anti - PSV gehalte. Wie heeft er nou gescoord jongens?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Het is de manier waarop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV-spelers mogen nooit kritisch benaderd worden hier.
Ja idd zijn naam roepen en een emo smiley erachter, super kritisch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enige nuance is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je niet voor Ajax bent als je hier al niet tegen kunt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
True, dan is Dirk waarschijnlijk nog beter in de kleedkamerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Abed het volgende:
[..]
Over 2 jaar kan het er weer anders uit zien.
VAN RHIJN KAN ER ECHT NIKS VAN GOFFEDOMMEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinige die nooit lult over clubvoetbal tijdens een interland. Het maakt geen reet uit of de speler van Ajax, PSV, Twente of Feyenoord afkomstig is, tijdens een wedstrijd van Oranje spelen ze gewoon voor Nederland. Lens is super, Strootman is kut, dus dat zeg ik dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
True, dan is Dirk waarschijnlijk nog beter in de kleedkamer
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinige die nooit lult over clubvoetbal tijdens een interland. Het maakt geen reet uit of de speler van Ajax, PSV, Twente of Feyenoord afkomstig is, tijdens een wedstrijd van Oranje spelen ze gewoon voor Nederland. Lens is super, Strootman is kut, dus dat zeg ik dan ook gewoon.
Snap ook niet waarom hij in de basis staat maarja anders heb je Janmaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
VAN RHIJN KAN ER ECHT NIKS VAN GOFFEDOMME
Ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinige die nooit lult over clubvoetbal tijdens een interland. Het maakt geen reet uit of de speler van Ajax, PSV, Twente of Feyenoord afkomstig is, tijdens een wedstrijd van Oranje spelen ze gewoon voor Nederland. Lens is super, Strootman is kut, dus dat zeg ik dan ook gewoon.
Dit is wat anders dan sommige reacties.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd zijn naam roepen en een emo smiley erachter, super kritisch.
Rot op met je PSV gefap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Doe eens normaal joh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
VAN RHIJN KAN ER ECHT NIKS VAN GOFFEDOMME
Ik ben niet tegen PSV, integendeel. Maar je kunt er toch niet omheen dat de verdediging net zo brak is die van dit Nederlands Elftal?quote:
Dan Kuyt voor de balans in de groepquote:
0quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Onnoman het volgende:
hoeveel allochtonen voetballen er nu in het neerlands elftal eigenlijk?
Ik was niet serieus hoor, beste optie die we nu hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij in de basis staat maarja anders heb je Janmaat
Hopelijk speelt van der Wiel gewoon snel in Frankrijk
ik voel me idd een buitenlanderquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef tralalala het volgende:
Aanvoerdersband is gewoon een zoethoudertje
Nee want dat is nog steeds van der Wielquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor, beste optie die we nu hebben
En dat dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet ie wel gaan spelen en dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee want dat is nog steeds van der Wiel
Heb ik net gezet, miste een goal daardoorquote:
Waarmee het droevige niveau van deze verdediging weer eens wordt aangetoond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee want dat is nog steeds van der Wiel
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
Van Persie
Tijd om Huntelaar in te brengen.
Vlaar schoot een bal het stadion uit, verder weinig gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zo, heb ik iets gemist?
Is Paaseilandhoofd al aan het falen?
Dat was bewust.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Persie schoot de verkeerde kant opHet was nog bijna een assist op Lens ook nu
Uithalen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin... Wat kon hij nog meer doen dan?
Dat doet hij straks tegen Hansie Hansie als die weer over zoethoudertjes begintquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zo, heb ik iets gemist?
Is Paaseilandhoofd al aan het falen?
Iets met bril.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat speelt Strootman,in plaats van Clasie totaal belachelijk.
Nog een keer een valse tussenstand en je hebt een ban aan je broek.quote:
Douglasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Metaan het volgende:
Afmaken deze pot
Mis DOUGLAS.
Van Gaal: Breng het beest erin aub
Ja een verdediger gaat het wel even afmaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Metaan het volgende:
Afmaken deze pot
Mis DOUGLAS.
Ja verdomme, wou hem net aanmelden. Heb je geluk dat Morph zo mild is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog een keer een valse tussenstand en je hebt een ban aan je broek.
douglas.. das geen nederlander je weetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Metaan het volgende:
Afmaken deze pot
Mis DOUGLAS.
Zet dan gewoon clasie op 't doel. Sta je minder voor gek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Metaan het volgende:
Afmaken deze pot
Mis DOUGLAS.
Brazilië speelde vanmiddag alquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Metaan het volgende:
Afmaken deze pot
Mis DOUGLAS.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja verdomme, wou hem net aanmelden. Heb je geluk dat Morph zo mild is.
Laag en hard is vaak veel effectiever.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Van der Vaart gewoon zelf laten schieten, paardenmond kan toch niet hoog genoeg springen.
Wat een lelijke vriendin heeft hij zegquote:
pic van jouw vriendin aubquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een lelijke vriendin heeft hij zeg
heb echt een hekel ..altijd al gehad.. aan die fucking irritante kut leo..quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Show eens een pic van die van jouw.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Godver, jouw reactiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Dat schepsel naast hem.
The Thing is er niets bij.
Doe dat eens lekker vragen per dmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Show eens een pic van die van jouw.
The Thingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Dat schepsel naast hem.
The Thing is er niets bij.
Laat mensen dan plaatjes posten in andere topics.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dat eens lekker vragen per dm
Nooit gezien. Kijken waard?quote:
Ja. Beste horror ooitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Kijken waard?
hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ieder fit is moet het blok op het middenveld Fer -Clasie zijn.
HJ zegt van wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Staat genoteerdquote:
Clasie mag met de kleintjes meedoenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nachtmerriesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
quote:
geef eens een goed argument dan? Kan je niet hé, kan je niet.quote:
Zo ergquote:
Dit idd. Overschatte speler.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
ClasieDie is in geen enkele topwedstrijd overeind gebleven.
iets met zuurkool en gegetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geef eens een goed argument dan? Kan je niet hé, kan je niet.
Ga lekker de wc schrobben met het middel WC-eend
Wie er vanavond mogen meedoen in z'n massaverkrachting natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Knaller het volgende:
Wat zou Kluivert nu in z'n kladblok schrijven?
Zuurkool op?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geef eens een goed argument dan? Kan je niet hé, kan je niet.
Ga lekker de wc schrobben met het middel WC-eend
Dwarsclasie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef ZaZoe het volgende:
Vlaar deelde daar bijna een dwarslaesie uit
Daar kom je niet ver mee!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maakt gewoon tekeningetjes, die kan toch helemaal niet schrijven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Knaller het volgende:
Oké, Steven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Stijn en Tom, stop eens met jullie kleutergedrag
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maakt gewoon tekeningetjes, die kan toch helemaal niet schrijven.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Knaller het volgende:
Ja, we spelen gewoon prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik val pas de laatste 5 minuten binnen maar het valt alleszins mee of niet?
En we staan voor
En wie hij daarna gaat aanrijden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie er vanavond mogen meedoen in z'n massaverkrachting natuurlijk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Knaller het volgende:
Lucky kopgoal van Lens en veel mazzel aan onze kant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik val pas de laatste 5 minuten binnen maar het valt alleszins mee of niet?
En we staan voor
hou je bek kutpauperquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Barbapapamama het volgende:
Mag lijen dat deze goal erin gaat, kut roemenen
Wat een baas ben jij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb al een foto van BMI onder mijn ctrl+c, bij elke corner alert.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Fomalhaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ziet hij er zo uit ja?quote:
Je wil naar een dooie kutpot kijken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu snel de 3e maken en de pot uitspelen.
Niks te vertellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
Zo; over en uit. Roemenië heeft niks te vertellen.
En iit Clasie vind ik BMI wél een enorm talent trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |