quote:
Da's mooi. Dan zijn we op ons best.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is weer zo'n dag dat we alle geluk hebben
Ah zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Normaal, als je rookt... ga je af en toe ff naar buiten...
Altijd beter dan een WK zonder Oranje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, hartstikke leuk dat we straks naar Brazilië mogen, maar dat gaat toch niet veel worden ben ik bang. Matig team staat er
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Zorro het volgende:
Het is net PSV, lekke verdediging en Lens die het opknapt
Heitinga en Vlaar worden niet echt beter vrees ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Stiggie het volgende:
Onze verdediging is ook echt drama. Gelukkig mogen ze nog 2 jaar volwassen worden
Gadver. Jaren gerookt, maar ik ging braaf naar buiten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah zo.
Nee, ik rookte altijd in huis. Muren geel en alles.
Klopt wel aardig ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Zorro het volgende:
Het is net PSV, lekke verdediging en Lens die het opknapt
Over 2 jaar kan het er weer anders uit zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, hartstikke leuk dat we straks naar Brazilië mogen, maar dat gaat toch niet veel worden ben ik bang. Matig team staat er
Koud man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Gadver. Jaren gerookt, maar ik ging braaf naar buiten.
BMI, De Vrij, Van Rhijn en Willems etc wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heitinga en Vlaar worden niet echt beter vrees ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Shreyas het volgende:
Strootman, niet meer selecteren die amateur
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Shreyas het volgende:
Strootman, niet meer selecteren die amateur
Snelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd dat anti - PSV gehalte. Wie heeft er nou gescoord jongens?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Het is de manier waarop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV-spelers mogen nooit kritisch benaderd worden hier.
Ja idd zijn naam roepen en een emo smiley erachter, super kritisch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enige nuance is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je niet voor Ajax bent als je hier al niet tegen kunt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
True, dan is Dirk waarschijnlijk nog beter in de kleedkamerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Abed het volgende:
[..]
Over 2 jaar kan het er weer anders uit zien.
VAN RHIJN KAN ER ECHT NIKS VAN GOFFEDOMMEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinige die nooit lult over clubvoetbal tijdens een interland. Het maakt geen reet uit of de speler van Ajax, PSV, Twente of Feyenoord afkomstig is, tijdens een wedstrijd van Oranje spelen ze gewoon voor Nederland. Lens is super, Strootman is kut, dus dat zeg ik dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |