Dan moet je het hebben gezien. Want ik zweer je dat ik dat deed.quote:
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benaming
Dan keek ik misschien toch nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben gezien. Want ik zweer je dat ik dat deed.
He, ik heb even die magie ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoor
Dat kan. Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoor
Ach je kunt het zo duur maken als je zelf wilt héquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreselijk ja. Ik heb het er van de week over gehad en we willen wel allebei hetzelfde maar we weten ook allebei dat het vreselijk veel centjes gaat kosten.Dat vind ik wel moeilijk hoor, dat allemaal voor een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik weet het niet, pics?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarree, deze TT gaat over mij he?
In mijn ogen welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarree, deze TT gaat over mij he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach je kunt het zo duur maken als je zelf wilt héOH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WTFquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.quote:
Nee, dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.
Jij mag welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.
daarom ook; met andere woorden.quote:
Jurk van Vera Wang. Receptie, trouwen op een vrijdag/zaterdag ofzo. Feest, bandje, diner met 10 mensen oid. Koets/mooie auto. 100 gasten. Tsja.quote:
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat wij een hoop dingen ook zelf doen, of net even anders, Zo geven wij geen groot feest in een afgehuurde ruimte, maar vieren we het bij mijn ouders (italiaans gebruik) De taart maak ik zelf, de jurk krijg ik voor de helft, Pak krijgt mn as van moeder, Kaarten hebben we al, Trouwauto hebben we niet, en zo zijn er nog wel een aantal dingen die net ff anders zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |