Het staat geschrevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou ik mijn favo standjes gaan posten dan?
Ik ben meer de gever dan de ontvanger op zich.quote:
Als je dat graag wilt weten, kom je het maar uitvinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Het staat geschrevenDus het moet wel waar zijn..
Stel dat ik een man was en ook benieuwd naar je favo standjes was, moest ik het dan ook zelf komen uitvinden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meer de gever dan de ontvanger op zich.
[..]
Als je dat graag wilt weten, kom je het maar uitvinden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat ik een man was en ook benieuwd naar je favo standjes was, moest ik het dan ook zelf komen uitvinden?
Hangt er van af. Als je een van mijn homies zou zijn die een beetje onzeker is en er over wil praten, no problem. Zo rol ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat ik een man was en ook benieuwd naar je favo standjes was, moest ik het dan ook zelf komen uitvinden?
Wie zijn je homies?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als je een van mijn homies zou zijn die een beetje onzeker is en er over wil praten, no problem. Zo rol ik.
Als je echter een knappe single kerel bent, dan is het een ander verhaal.
lijkt me meer eentje voor saaie missionaris... vandaar dat het zo snel gaat vervelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
Kaneel lijkt me echt het type voor doggy.
Dan heeft ie overzicht en kan ie af en toe even goed die kont spanken
Mijn vrienden van de middelbare school en eerste jaar uni.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
lijkt me meer eentje voor saaie missionaris... vandaar dat het zo snel gaat vervelen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
Kaneel lijkt me echt het type voor doggy.
Dan heeft ie overzicht en kan ie af en toe even goed die kont spanken
Jullie pogingen zijn zo doorzichtig dat zelfs Kree ze zou doorzien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
lijkt me meer eentje voor saaie missionaris... vandaar dat het zo snel gaat vervelen
Ach, 't is gewoon een beetje interesse tonen in je medemens!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie pogingen zijn zo doorzichtig dat zelfs Kree ze zou doorzien.
Lastig LastiGquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als je een van mijn homies zou zijn die een beetje onzeker is en er over wil praten, no problem. Zo rol ik.
Als je echter een knappe single kerel bent, dan is het een ander verhaal.
O Favo is met kree?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie pogingen zijn zo doorzichtig dat zelfs Kree ze zou doorzien.
Waarom ben je daar zo benieuwd naar twi?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Weet ik nog steeds niet hoe lang die van jou is.
30 cm natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb die informatie volgens mij wel. En ik denk ook van jou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je houd alles bij in een excelsheet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb die informatie volgens mij wel. En ik denk ook van jou.
Nu willen we natuurlijk weten hoe jij daar aan komt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou niet de lengte van mijn favoriete FOK!ker willen weten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo benieuwd naar twi?
Deze informatie berust op onwaarheid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een foto.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn lul is jouw favoriete FOK!ker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou niet de lengte van mijn favoriete FOK!ker willen weten?
Kijk uit met je bijdehante opmerkingen, anders ga ik je mierenneukertje noemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een foto.
[..]
Mijn lul is jouw favoriete FOK!ker?
Foto's van peners uitwisselenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een foto.
[..]
Mijn lul is jouw favoriete FOK!ker?
Je bent jaloers?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit met je bijdehante opmerkingen, anders ga ik je mierenneukertje noemen.
Je had nog niet geantwoord.quote:
quote:
Weet ik nog niet.quote:
Ja geen idee wat er lastig is, weet ook niet meer waarom ik dat zei. Nu klink ik erg alles behalve intelligent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je had nog niet geantwoord.
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
[..]
Ja geen idee wat er lastig is, weet ook niet meer waarom ik dat zei. Nu klink ik erg alles behalve intelligent.
Ja, mijn pener is niet zo interessant als die van twi of heloef.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrienden van de middelbare school en eerste jaar uni.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mijn pener is niet zo interessant als die van twi of heloef.
Ben benieuwd wat ze gaan doen om prostaatkanker awareness te promotenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Hill In England Being Transformed Into Giant Boob To Promote Breast Cancer Awareness
Dus mijn ielle armpjes winden je niet op?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon van die mooie brede schouders.
Waarschijnlijk herkennen de meeste mensen geen prostaat als ze er eentje zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze gaan doen om prostaatkanker awareness te promoten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze gaan doen om prostaatkanker awareness te promoten
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk herkennen de meeste mensen geen prostaat als ze er eentje zien.
Zo die heeft een groot hoofdquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen maar hoe een voelt eigenlijk
Arme Newbquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen maar hoe een voelt eigenlijk
ja hoi.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon van die mooie brede schouders.
Of juist nietquote:
Doe dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal eens googlen en mijn kennis van mannelijke organen uitbreiden
Ik ben er in gerold Mur. We hadden geen entomoloog daar rondlopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Damn kaneel, waarom slakken terwijl je ook voor rupsen had kunnen gaan.
Ik voel je broeder zusje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat.
Hoe vond hij het, dat je daar zat met je vinger?
[..]
Ik ben er in gerold Mur. We hadden geen entomoloog daar rondlopen.
Euhm niet zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus mijn ielle armpjes winden je niet op?
Nope, ik moet het altijd van mijn ielle armpjes hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Maar hey misschien zijn er wel andere dingen die wel opwindend zijn.
Het harde straatleven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan geen foto's van prostaten vinden.
safe search uitzetten. Niet op een refo provider zittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie alleen getekende biologieplaatjes enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
safe search uitzetten. Niet op een refo provider zitten
Ik weet er wel eentje, maar dan krijg je een banquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
SGP Telecomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
safe search uitzetten. Niet op een refo provider zitten
Op zondag geslotenquote:
Hoezo krijg ik dan een ban en niet jij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet er wel eentje, maar dan krijg je een ban
Dat sowieso.quote:
Omdat ik 'm niet ga posten, dat mag jij doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik dan een ban en niet jij?
in KPD mag het vast welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik 'm niet ga posten, dat mag jij doen
DM?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik 'm niet ga posten, dat mag jij doen
Wat livestreams je moet in de kerk zitten anders zul je branden in de helquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op livestreams van kerkdiensten na natuurlijk.
Kinkyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft faxie nou een foto van zijn eigen prostaat gemaakt?
Voor de minder validen en mensen in het buitenland die wel trouw willen blijven aan hun eigen kerk enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat livestreams je moet in de kerk zitten anders zul je branden in de hel
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
Foto's van je eigen geslachtsdelen maken.
Dat is modern en engquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de minder validen en mensen in het buitenland die wel trouw willen blijven aan hun eigen kerk enzo
Wij hadden ook Kerkradio daarvoor, en bandopnamen voor mensen op vakantie of zendelingenwerk.
Ik zat in zo'n moderne kerk waar ze ook gitaar mochten spelen enzo in plaats van alleen orgelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is modern en engmaar wel handig inderdaad
Wowquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat in zo'n moderne kerk waar ze ook gitaar mochten spelen enzo in plaats van alleen orgel
Achteraan aan sluiten kerel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn de betere mededelingen! U scoort punten!
Ken uw geschiedenis boeken. Dat is net zoeits als Alexander de Grote zeggen dat ie achteraan moet sluiten.quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snuitje mag wel stiekempjes midden inschuiven.
Ik vertrouw jou WT. Laat me het niet betreuren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snuitje mag wel stiekempjes midden inschuiven.
Ik ben gewoon beschermend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ken uw geschiedenis boeken. Dat is net zoeits als Alexander de Grote zeggen dat ie achteraan moet sluiten.
Ja saai, zijn gangetje, matig etc etc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
How's life WT?
Alohaquote:
Ik herken je fotosquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al bijna 10 jaar the one and only
Een hele wilde aanname, mijn beste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft de smurfen wel eens gezien.
Zijn nog behoorlijk veel afleveringen van. Ooit gekeken of ik ze allemaal kon downloaden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft de smurfen wel eens gezien.
Heb je de LOTR lego al gezien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
272, wie heeft ze allemaal gezien?
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
272, wie heeft ze allemaal gezien?
Helmsdeepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, zag er tof uit. Welke is het meest voor je geld waard?
Geen idee, maar wat ik me kan herinneren waren er meer vijanden. Vreemd trouwens dat de lijst met afleveringen tot 421 gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Hoe kunnen ze nou 272 manieren verzinnen waarop Gargamel faalt de smurfen in goud te veranderen?
Die ziet er wel gaaf uit. Moet thuis alleen nog ruimte voor maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helmsdeep
Die set is echt tof.![]()
Ik heb de hele set thuis
Is dat niet seizoen 4, aflevering 21 ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat ik me kan herinneren waren er meer vijanden. Vreemd trouwens dat de lijst met afleveringen tot 421 gaat.
Haha ik heb ze in een kast staan. Maar weet nog niet of dat daar blijft staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die ziet er wel gaaf uit. Moet thuis alleen nog ruimte voor maken.
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet seizoen 4, aflevering 21 ofzo?
Al mijn tafeltjes staan nu vol met lego. Een extra tafel zou wel kunnen, maar dan weet ik niet waar ik de stoel kwijt kan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ik heb ze in een kast staan. Maar weet nog niet of dat daar blijft staan
Stoelen zijn overrated.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Al mijn tafeltjes staan nu vol met lego. Een extra tafel zou wel kunnen, maar dan weet ik niet waar ik de stoel kwijt kan.
Hoeveel heb je staan dan? En heb je foto's?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Al mijn tafeltjes staan nu vol met lego. Een extra tafel zou wel kunnen, maar dan weet ik niet waar ik de stoel kwijt kan.
Van het origineel of de spin-off van 2 stupid dogs?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Murdera het volgende:
Ik mis Secret Squirrel.
Nu naar de band aan het luisteren die de themesong heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Euhhh wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Van het origineel of de spin-off van 2 stupid dogs?
Geen foto's van. Zou ik sowieso m'n digitale camera moeten zoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel heb je staan dan? En heb je foto's?
Ain't that cutequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Van het origineel of de spin-off van 2 stupid dogs?
Zonder jou zou de wereld een hele doodse plaats zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef twi het volgende:
Toch blij dat ik weer hele gesprekken op gang kan helpen met mijn stomme grapjes.
Kijk uit hoor, of ik stuur Gabriël op je af.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder jou zou de wereld een hele doodse plaats zijn.
Hufter,
Wees blij dat ik Beëlzebub niet langs laat komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, of ik stuur Gabriël op je af.
Eén van de jaren '60 en één van de jaren '90. Beide op CN geweest trouwens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhhh wat?Waren er 2 verschillende?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eén van de jaren '60 en één van de jaren '90. Beide op CN geweest trouwens.
Dr. Doom? Wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Edit: misschien is het trouwens niet eens de originele themesong, maar waren het gewoon fans.
quote:
Het is gelukt. Heb foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen foto's van. Zou ik sowieso m'n digitale camera moeten zoeken.
Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is gelukt. Heb foto's gemaakt.
Pics!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is gelukt. Heb foto's gemaakt.
Grapjasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, jij bent een onderdanig ventje die graag geslagen word. Sorry, was het even vergeten.
Hij slaat jou graag he? Lekkere petsen op je billen terwijl je op je buik op bed ligt. Van die mooie harde petsen waarvan je een witte afdruk ziet op een rode omgeving. Lekker doorgaan totdat je billen branden en je hem met je grote ogen aankijkt en hem smeekt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, jij bent een onderdanig ventje die graag geslagen word. Sorry, was het even vergeten.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij slaat jou graag he? Lekkere petsen op je billen terwijl je op je buik op bed ligt. Van die mooie harde petsen waarvan je een witte afdruk ziet op een rode omgeving. Lekker doorgaan totdat je billen branden en je hem met je grote ogen aankijkt en hem smeekt.
Mannen die moeten slaan om een vrouw te laten schreeuwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij slaat jou graag he? Lekkere petsen op je billen terwijl je op je buik op bed ligt. Van die mooie harde petsen waarvan je een witte afdruk ziet op een rode omgeving. Lekker doorgaan totdat je billen branden en je hem met je grote ogen aankijkt en hem smeekt.
Gast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over schreeuwen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Mannen die moeten slaan om een vrouw te laten schreeuwen
Smeken danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over schreeuwen...
IK ZIE EEN GEVERFD BAKJE PATAT-MET!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2616.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2617.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2618.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2619.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2620.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2621.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2622.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2623.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2624.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2625.jpg
http://www.sinjorinoaparta.com/lego/IMG_2626.jpg
Te veel softporno gezien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bazinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik klikte ze allemaal aan terwijl ik al lang weet wat er allemaal staat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ongetwijfeld.quote:
Gemaakt met gietklei.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
IK ZIE EEN GEVERFD BAKJE PATAT-MET!!!!
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je fantasie ging even met je aan de haal tijdens het typen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
You like that?quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je fantasie ging even met je aan de haal tijdens het typen?
IK WIST HET!quote:
Ik weet niet hoor, slaan kan ik vooral waarderen tijdens de hoogtepunten van het ritueelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al 9 keer gequote
[..]
You like that?
Bedankt.quote:
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, slaan kan ik vooral waarderen tijdens de hoogtepunten van het ritueel
Nee, vertel me alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef twi het volgende:
Weet je dat het nog best moeilijk is om met de vlakke hand goed te slaan?
LOLquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bedankt.
Kom net achter dat ik vergeten ben om de lego batwing en joker-copter te fotograferen.
Leer het ons oh grote twiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef twi het volgende:
bij jou verbaast me dat niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, slaan kan ik vooral waarderen tijdens de hoogtepunten van het ritueel
Oefening broeder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef twi het volgende:
Je weet dat ik altijd voor je klaar sta met tips, broeder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Mag ik een avondje komen oefenen als ik een proefdier meeneem?
Chilling with the dolls.quote:
jepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die linker is toch the perfect barbie ofzo
Met mijn vlakke hand zou ik ze raken ja.quote:
Met een schaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mijn vlakke hand zou ik ze raken ja.
Juistquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een schaar
ppsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen alsof je perfect barbie niet zou raken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen alsof je perfect barbie niet zou raken
Godver, mijn eetlust.quote:
Echt wel, Ymkequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Originele barbie is best leuk hoor
Jullie willen allemaal een nerd ofzo
Als je hierheen komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
Een vrijwilliger die m'n schouders los wil masseren?
Dat heb ik er wel voor over, het brandtquote:
Ai klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over, het brandt.
Je hebt met je paard in de brandnetels liggen rollen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over, het brandt.
Volgens mij draait Faxie avonddienst. Sorry.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
Had ze grote tieten, hoge hakken en een nat spoor waar ze gelopen had?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
Samzz was jij vandaag toevallig in Apeldoorn? Zag iemand die ik op je vond lijken, maar was van een redelijke afstand, dus de kans is vrij groot dat je het niet was
Mensen zeggen dat ik niet kan masserenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ai klinkt pijnlijk.
Mensen zeggen altijd dat ik goed kan masseren
Wasn't mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
Samzz was jij vandaag toevallig in Apeldoorn? Zag iemand die ik op je vond lijken, maar was van een redelijke afstand, dus de kans is vrij groot dat je het niet was
Samzz is deel slak?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Had ze grote tieten, hoge hakken en een nat spoor waar ze gelopen had?
Nee, paar uur achtereen geschilderd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt met je paard in de brandnetels liggen rollen?
Dacht ik eigenlijk al wel, maar aangezien je er soms langs komtquote:
Kom maar langs hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
Jammer, je moet je de volgende keer dus echt in Enschede posteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al wel, maar aangezien je er soms langs komt
Ja, maar ik stap er nooit uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al wel, maar aangezien je er soms langs komt
Nu moet ik haar wel hosselen natuurlijk. Gemenerd.quote:
Ik hoopte eigenlijk op iemand die bij mij langs komtquote:
Het is dat ik Myra heb, anders had ik je haar ook aangeraden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu moet ik haar wel hosselen natuurlijk. Gemenerd.
Eerst moest ik Flips van je hosselen, daarna Sinos. Wie daarna ook alweer?
En nu Samzz. Je ziet me wel graag aan de vrouw he?
Dat willen we allemaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu moet ik haar wel hosselen natuurlijk. Gemenerd.
Eerst moest ik Flips van je hosselen, daarna Sinos. Wie daarna ook alweer?
En nu Samzz. Je ziet me wel graag aan de vrouw he?
Waarom? Mij masseren is een privilege, ik zou er geld voor moeten vragen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
Trouwens: niet gratis willen tekenen voor vreemden, maar wel een gratis massage vragen op internet. Beetje jammer, Samzz.
Ben je Joods toevallig?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Mij masseren is een privilege, ik zou er geld voor moeten vragen.
Je wilt haar niet delen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat ik Myra heb, anders had ik je haar ook aangeraden.
Dat is lief van jullie.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Iets donkerder haar en wat grotere tieten, en het zou nog meer mijn type zijn.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, subtiel slijmjurk.
Ik zal zorgen dat Myr het leest.
Awh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Twi heeft zijn baarsje al te pakken hoor.
Nee. Toevallig niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je Joods toevallig?
[..]
Je wilt haar niet delen?
[..]
Dat is lief van jullie.
Ik wil haar best delen hoor, maar er is afgesproken dat ik diegene en haarzelf dan op een gruwelijke manier om zal brengen. Dat was een faire deal.quote:
Worth it.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil haar best delen hoor, maar er is afgesproken dat ik diegene en haarzelf dan op een gruwelijke manier om zal brengen. Dat was een faire deal.
sry moet slapenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op iemand die bij mij langs komt.
Mehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op iemand die bij mij langs komt.
Naar huis? Wie heeft het over naar huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1.5 uur rijden voor een massage en dan weer naar huis
GRIJP JE KANS!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar huis? Wie heeft het over naar huis?
Ik rij liever vanuit Den Bosch naar Eindhoven dan vanaf Enschedequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar huis? Wie heeft het over naar huis?
Dat is veel sneller, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik rij liever vanuit Den Bosch naar Eindhoven dan vanaf Enschede
Lui varkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
Ik laat samzz liever het berijden doen.
Haha Mr.Hurricanequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, allemaal bedankt voor het helpen, het doel is bereikt, en dit topic mag op slot.
Ik ga jou verwennen op de meetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij draait Faxie avonddienst. Sorry.
Godver. Als ik vanochtend even op buienradar had gekeken had ik kunnen besluiten te lopen met een paraplu. Nu moet ik vanmiddag door de regen fietsenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin om door de regen te fietsen.
Ben je vrij ofzo vanmiddagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godver. Als ik vanochtend even op buienradar had gekeken had ik kunnen besluiten te lopen met een paraplu. Nu moet ik vanmiddag door de regen fietsen
Hallo huppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |