Cornertactiek bedoel je? Gewoon richten op 1e paal en bingo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of heb je van die truckjes, net zoals vroegah met corners bijv.
Altijd in the box, 2 op de rand v/d 16. en 2 sterken naar de 1e paal![]()
Zo iets was het.
Joh, heb Barça met 1-4 weggetikt in Camp Nou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
nog minder balbezit ook, moet niet gekker worden.
bij mij vindt hij het leuk om constant 10% van de processor te gebruikenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
Puush doet het niet meer bij mij, ik zie de puush plaatjes niet en als ik naar een link ga krijg ik een cache error oid.
oke manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
Puush doet het niet meer bij mij, ik zie de puush plaatjes niet en als ik naar een link ga krijg ik een cache error oid.
Dat vind ik zo gay, had in fm10 dat mijn cv bijna topscoorder was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of heb je van die truckjes, net zoals vroegah met corners bijv.
Altijd in the box, 2 op de rand v/d 16. en 2 sterken naar de 1e paal![]()
Zo iets was het.
Ja precies, en dan 1 die de keeper "aanvalt" en 1 die hem intikt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cornertactiek bedoel je? Gewoon richten op 1e paal en bingo.
Klopt, was ook een gigantisch effectieve tactiekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vind ik zo gay, had in fm10 dat mijn cv bijna topscoorder was.En ik had niet eens een speciale tactiek maar gewoon een goede corner nemer en een middelmatige kopper.
Haal je verdedigers en middenvelders er af dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste ergernis vind ik wel dat als je met een fikse stand voorstaat in de rust, die met maar 1 goal wordt uitgebreid
Alsof ze in het echt nog keihard gaan werken om er 10-0 van te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste ergernis vind ik wel dat als je met een fikse stand voorstaat in de rust, die met maar 1 goal wordt uitgebreid
Inderdaad, dan moet je manager worden van PSV.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ze in het echt nog keihard gaan werken om er 10-0 van te maken
0-5-5 spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haal je verdedigers en middenvelders er af dan.
Kan je niet doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
0-5-6, keeper heb je dan ook niet nodig tegen zo'n slechte tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |