Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Keizertje Nooitgenoeg is het op dit moment idd
![]()
Was je nu al in George bezig?
Vriendin van me is in Japan en is vandaag Hachi een aai voor me gaan brengen en zij en dr dude hadden traantjes
Ja! Goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die lees je echt fijn maandag uit, fijne afleiding zeker.
Het is echt leuk en grappig.
Schrijven jullie er alletwee een boodschap in?
DON'T RUSH MEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
He Muis... Maak eens een foto van je theemok?
Oh jaquote:
Een draakjequote:
Wat leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:21 schreef Strega het volgende:
Pagan heeft George al uit, hij vond hem hilarisch. Feest der herkenning als je een dog hebt gehad,
Ach, aan een kant zie ik er tegenop en aan de andere kant wil ik het zo gauw mogelijk achter de rug hebben. Ik hoop alleen wel dat ze alles goed wegkrijgen en niet in mondzenuwen snijdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Strega, hoe gaat het verder met je, zie je erg op tegen Maandag of ben je nog wel redelijk rustig?
Ik wilde het niet vragen omdat je misschien rustig bent en dan gaat stressen door de vraag, maar ja... dilemma, dilemma![]()
Ik hoop dat het heel snel en voorspoedig gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, aan een kant zie ik er tegenop en aan de andere kant wil ik het zo gauw mogelijk achter de rug hebben. Ik hoop alleen wel dat ze alles goed wegkrijgen en niet in mondzenuwen snijden
Echt hè?quote:
Ja doen!quote:
Hij is tof ja, en idd olijke snuitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ashwat is wel cool, met z'n olijke gezicht ja.Deze past wel in de reeks pareltjes uit het verleden.
Precies datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is wel schokkend hoe klein het wereldbeeld van zulke mensen in. Het is een week keihard werken als metselaar of iets dergelijks en dan vrijdagavond de keet in. Zondag een potje voetbal met de maten, weer los gaan met bier. Zondag uitbrakken en maandag weer vroeg aan het werk.
Ja heeft even geduurd. Ik liep gisteravond even kort met de hond, het waaide zo absurd hard, wat genieten, die wind vol in je gezicht, heerlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
This Pisc is on fiiiiiiiiiiiiiiireee! Goed te horen. Heeft te lang geduurd.
Echt? Oh mooie herfstdagenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het wordt gewoon lekker weer de komende dagen hè.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ook lekker dat winterdekbed net erop geknald
Gelukkig is het 's nachts wel fris met raam open.
Ik wilde ook naar zee, maar omdat ik nog zo snotter en hoest leek het me niet zo handig, maar met die temp gaan we zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zie, ik wacht nog wel ff.
En dit weekend hopelijk ook ff naar zee
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
OMG, een puzzelrolmat, die wil ik hebben, dan kan ik weer eens een grote 1000stukjes puzzel maken, en ligt de eettafel niet meteen 4 dagen vol
Ik vind het ook lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat altijd heerlijk, ff doorwaaien als ik snotter en hoest
Ik hou ook van borduren en boetseren, ik heb zoveel van die toppertjes voor 70+quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat vind ik echt echt echt het ergste van het ergste qua hobbies geloof ik
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
4.2 kilo kwijt deze week
totaal van 35
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
4.2 kilo kwijt deze week
totaal van 35
Nou ik ken wel wat mensen die puzzels maken maar die zijn van het type dat vals speelt want als je maar lang genoeg boven zo een tafel vol puzzelstukjes zit te kwijlen worden die stukjes week en plakt alles aan elkaar zeg maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou ook van borduren en boetseren, ik heb zoveel van die toppertjes voor 70+
Gatverdammequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ken wel wat mensen die puzzels maken maar die zijn van het type dat vals speelt want als je maar lang genoeg boven zo een tafel vol puzzelstukjes zit te kwijlen worden die stukjes week en plakt alles aan elkaar zeg maar![]()
![]()
Fiew! Toch nog iets van hipheidquote:
Hopelijk heb ik je nu voorgoed genezen.quote:
Tollllquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Mn Vistaprint kalender en fotoboek zijn er
Ik heb lange nagels en ben ijdel, dus zonder tuinhandschoenen werk ik niet, al kan ik heul tactisch bezig zijn. Net als deed kneden enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kilo's zand onder je nagels is weer geen score.
139.7quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef Muis006 het volgende:
Gefeliciteerd Zwab!
Hoeveel weeg je nu? En wat is je streef?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
139.7
dus onder de 140
Ik hoop voor het afbouwen te zitten op ongeveer 120, maar iets meer is niet erg. Even kijken of ik het een beetje kan timen met kerst dat ik dan al weer wat sla en kip mag. Maar dat weet ik pas als ik wat verder ben, hoe hard het gaat.
Netjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
139.7
dus onder de 140
Ik hoop voor het afbouwen te zitten op ongeveer 120, maar iets meer is niet erg. Even kijken of ik het een beetje kan timen met kerst dat ik dan al weer wat sla en kip mag. Maar dat weet ik pas als ik wat verder ben, hoe hard het gaat.
Ik schrik er zelf van dat ik er nog zo van kan schrikken zeg maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat blijft in je systeem Oh, kut dat gevoel weer zo naar boven komt...
Ik vrees van welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Netjeshet gaat vast weer net zo goed als vorige keer
En dan kan je voor de volgende meet weer kleinere kleren kopen
Of gewoon in m'n slobberkleren en m'n broek op m'n knieen aankomen en zeggen dat ik vet into hiphop ben en zo. Hoef ik alleen nog maar een raar petje te kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon niet meeten, scheelt je weer klerenkopen Zwab
Goed strevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
139.7
dus onder de 140
Wat kut, en idd balen dat je nu ineens de angst hebt, die je voorheen niet had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ow trouwens, ik kwam vandaag op de brug een bordeauxdog tegen, ik zag m niet aankomen, het was druk. Ik kreeg echt boem helemaal de bibbers zeg![]()
Ik schrok er zelf van dat ik zo reageerde. Blegh.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt wel vet Zwab! Al is vet dan een raar woord.
Nou ja angst, ik loop niet te stressen buiten van als ik er maar geen tegenkom of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kut, en idd balen dat je nu ineens de angst hebt, die je voorheen niet had.
E E E E E, A A A A A, A A A A A, A A A A Aquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Oehlalala oehlalalalalaaa. Zo simpel is muziek soms.
Ik moet nog inschakelen, welke is het?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Oehlalala oehlalalalalaaa. Zo simpel is muziek soms.
San Sisco met Rocketship.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nog inschakelen, welke is het?
Mn moeder kijkt alleen mongoolsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, bij jouw jongste nichtje moet ik op de foto's altijd aan je moeder denken, heeft ze er iets van weg, qua uitdrukking of oogopslag, iets guitigs? Of heb ik dat echt zelf bedacht dat er een overeenkomst is?
Dat is Paul Rabbering met zijn grote brilllllllllllquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die jongen met (mijn) bril zit er
quote:
Ja lijkt me logisch , maar vervelend dat je nu niet meer onbevangen rond kunt lopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ow trouwens, ik kwam vandaag op de brug een bordeauxdog tegen, ik zag m niet aankomen, het was druk. Ik kreeg echt boem helemaal de bibbers zeg![]()
Ik schrok er zelf van dat ik zo reageerde. Blegh.
Heerlijk uitwaaien aan zeequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zie, ik wacht nog wel ff.
En dit weekend hopelijk ook ff naar zee
Wat goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
139.7
dus onder de 140
Ach, sterktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch , maar vervelend dat je nu niet meer onbevangen rond kunt lopen
[..]
Heerlijk uitwaaien aan zee, het wordt ook nog redelijk weer geloof ik .
[..]
Wat goed, dan mag je ook weer naar een Sushi meet toch dat is toch niet calorierijk
![]()
Vanavond richting ziekenhuis denk ik , mijn schoonvader had weer hartklachten en ze houden hem toch maar een nachtje (of meer) daar
Sjon eindelijk weer tot rust gekomen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Bel de krant, ze slapen samen
![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet echt Ying-Yang is het wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is ie binnen knock out maar daardoor buiten op standje dubbelstuiter
Ik heb geen idee wat het is Zwab, maar het ziet er haske tof uitquote:
Kunnen we al bestellingen plaatsen? Ik wil wel een originele DeZwabber in mijn huiskamer hebben staan.quote:
Bedenk iets en ik stuur het op, maar we zijn eerst bezig met testen en een tweede printer maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kunnen we al bestellingen plaatsen? Ik wil wel een originele DeZwabber in mijn huiskamer hebben staan.
Oh damn dat is wel heel tof!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik denk dat iedereen straks wel zijn of haar hond in mini versie wil
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Stiekem wil ik over 10 jaar ook nog een handgemaakte Zwab© stoelGewoon zo een die de hele aandacht opeist in de kamer.
Ik dacht even dat die M een N was, but no ofcurssssquote:
Typvautquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die M een N was, but no ofcurssss
No shitquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk wil ik ook wel een leuk gedichtje, tekstje, haiku of whatever, made by the muizel. Voor op het toilet
Nee, met je weelderige handschrift, zodat de puurheid te voelen isquote:
Oh wait, dit las ik andersquote:
Nu denk ik aan Qweaquote:
Coolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is een filmpje van een eierdopje dat nu uitgeprint wordt voor de tante van de vriend van me met wie ik dit samen doe. Lang verhaal, maar we gingen een eierdopje voor d'r printen omdat dat het eerste was wat haar te binnen schoot en we de halve zomer het huis daar hebben misbruikt als werkplaats
Prima kunnen eigenlijk, reken alleen niet op flexibele cupsquote:
Mwehehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Zou
[..]
Prima kunnen eigenlijk, reken alleen niet op flexibele cups
Wanneer kan ik de maten op komen nemen?
quote:
OMG een Zwabbie headphonequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Alles wat niet te downloaden is moet ik 3D tekenen. op www.thingiverse.com zijn wel wat dingen te vinden. Maar niet alles daar is voor 3D printen geschikt.
Ik wil er zelf een gaan ontwerpen, aangezien ik hier een koptelefoon heb liggen waarvan het kunststof verrot isquote:
Wow! Wat een tof dingquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik hoorde dat de naam Krezip ontstaan was uit het woord Perzik in de hussel... toen was ik een beetje klaar
Ik gooi het er nu maar op dat dit toevallig allemaal verzoekjes van mensen zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Domien draait normaal eigenlijk altijd wel heel erg goed, maar het gaat vandaag heel hard achteruit
Gelukkig was ik niet in staat het te horen. Domien zn keuzes vind ik meestal maar niks. Ik lift liever op de bril van Paul.quote:
Ik had nog altijd de illusie dat dat bij 3FM iets anders was, of iig bij de grotere namen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij bepalen die dj's amper zelf wat ze draaien hoor.
Ja, oorknopjes, vogeltjes van zilverquote:
Haha, BEEP BEEPquote:
Ik weetsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat geldt alleen voor Sjon.
Ola Qwea, Dexter was spannend wederom!
Jasmijn is lekker Roos vind ik goor dus ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Proefpakketje van de Pickwick binnen--> drie zakjes flowery Java. Ik ben benieuwd, het is iig met Jasmijn en Roos.
Teringjantje ja, wel een mooie opruiming alvast heaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weets![]()
Ben benieuwd hoe dat verder gaat met die mafia
Hij smaakt wel okee. Geen smaakl-explosie, maar een lekker theetje voor tussendoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jasmijn is lekker Roos vind ik goor dus ik ben ook benieuwd!
Ja, geloof ik goed. Die zakjes Pickwick van net bevatten 1.5 gram thee per zakje. Dus reken maar uit hoeveel kopjes er in een zakje van 100 gram zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, 100 gram geloof ik ja, das veel thee
Ik ook denk ik. Ik heb net een kop losse perzik en nog wat thee van de Xenos gezet. Eerst even een wasje aanzetten en dan proevuhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja die maak ik doorgaans wel sterker en royaler ook
Nee, klopt ik heb er inderdaad flink wat van ingedaan. want de kleur zag er niet echt uit als sterke theequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar die losse xenosthee moet je sowieso meer van doen, die is niet zo smaakvol als dure thee hoor, vind ik.
Die ken ik zo niet? Of is dat dezelfde die de Appie en zo verkopen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet zo van de Xenos thee, meestal is dat muffe slappe handel, behalve die Celestial die ze verkopen
Ik kreeg vandaag de Golden Batavia Rijk @ Rond binnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Proefpakketje van de Pickwick binnen--> drie zakjes flowery Java. Ik ben benieuwd, het is iig met Jasmijn en Roos.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag de Golden Batavia Rijk @ Rond binnen.
Okee, dan mag de Xenos ook wel de Yogi thee gaan verkopen. Die vind ik ook ergquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Celestial kocht ik altijd bij de Tuinen ( de Bengal Spice) tot ik erachter kwam dat de Xenos die ook verkoopt voor minder dan de helft van de prijs
![]()
Kinderen trappen daar makkelijker in ja. Doen ze met andere dingen ook, gewoon wat kleurstoffen toevoegen om het aantrekkelijker te maken. Daar trappen overigens niet alleen kinderen inquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja joh, gewoon lekker kruidig is die, smaakt niks naar kauwgomballen. Is van die kruidenthee voor kinderen met een misleidende naam zodat ze het zuipenDie marshmellow is zoeter.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kinderen trappen daar makkelijker in ja. Doen ze met andere dingen ook, gewoon wat kleurstoffen toevoegen om het aantrekkelijker te maken. Daar trappen overigens niet alleen kinderen in![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat je van de rare thee vind die ik heb opgestuurdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja dat zeg ik, die eigen thee is echt bagger.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van de rare thee vind die ik heb opgestuurd
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
Thuis, komt morgen denk ik, was niet heel snel
Awesomequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Q en ik hebben net besloten surprises voor elkaar te maken
![]()
![]()
Nee beter bij jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Dat wordt wat.
Beter doen we dat bij mij thuis hea? Niet in een of andere kroeg
We gaan toch zeker wel gewoon eerst gezellig samen te stadde? Ik neem de hele fucking dag vrij hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef Qwea het volgende:
OOH EN IK NEEM MOOI WEL OLIEBOLLEN MEE DE 5DE WANT DIE OLIEBOLLEN DAARO BIJ JOU ZIJN AAN.
JA DUH. Maar alsof ik niet heel de dag oliebollen vreetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan toch zeker wel gewoon eerst gezellig samen te stadde? Ik neem de hele fucking dag vrij hoor!
Chinese Burrito's!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Qwea het volgende:
chinese kantonese kip of mexicaanse burrito's? Ik kan niet kiezen
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Zeker alletwee uit pakjes?
Blegh.
Ik heb vanavond Goulash uit den vriezert met aardappeltjes van gisteren en erwten
Jahaaa, en verwarmde terrassen, we gaan ook die fucking toeristentrein nemen met de honden als die dan nog rijdt want dat is echt zo stom dat het leuk isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA DUH. Maar alsof ik niet heel de dag oliebollen vreet
Trouwens, zijn er kroegjes/ weet ik veel wattes waar hondjes mee naar binnen mogen? Want de koning moet ook rusten natuurlijk met zijn artrose
KoningKeizer
Wat de neuk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaa, en verwarmde terrassen, we gaan ook die fucking toeristentrein nemen met de honden als die dan nog rijdt want dat is echt zo stom dat het leuk is
Zo een leuk treintje, mag je ook met de honden in, krijg je een stadstoerquote:
De trein!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaa, en verwarmde terrassen, we gaan ook die fucking toeristentrein nemen met de honden als die dan nog rijdt want dat is echt zo stom dat het leuk is
Ja die jaquote:
whutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een leuk treintje, mag je ook met de honden in, krijg je een stadstoer
omfgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een leuk treintje, mag je ook met de honden in, krijg je een stadstoer
Niks ::P ik heb Sinterklaas met de schoonfamilie het weekend ervoor en mijn ouders doen er niet aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ja![]()
Wat doe jij eigenlijk 5 december?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Het treintje is awesome, jammer dat wij er toen niet in konden
quote:"Frankly, if it was up to me, I'd dope up the kid so full of Ritalin, he could be used as a paperweight," said Glauber,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bomenverzameling op 18-10-2012 17:03:58 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zo krijg ik Oh-Oh nooit op bezoekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je maakt het eten toch voor jezelf
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef Muis006 het volgende:
wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ze is ook al jouw zus dus wat dacht ze dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
ZusMuis: oh dear
ZusMuis: Iedereen denkt dat ik gek ben daar
quote:
Ah oke!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit vast aan vaste evenementen, mensen waar je niet omheen kunt, kortom: het agendawerk. Het merendeel moet toch zelf vergaard worden, dus goed de oren openhouden in het dagelijks leven. Soms dingen gaan zoeken, Twitter in de gaten houden op plaatsnamen. Een gesprekje met wat mensen op een bouwplaats kan al interessante nieuwe info opleveren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, shocking: ik ben in Vijftig Tinten Grijs begonnen.
Whahahaquote:
Ik hoop dat het wat meer sprankels komen vanavond. Saai was vorige week wel het goeie woord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En vanavond denk ik weer FIFA13 verder uitzoeken. Dus weinig kans dat ik Zhe Vois live zie.
Ik lees ook niet van alles de Engelse versie, moet ik me nu schamen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:31 schreef Muis006 het volgende:
Vaduzalsof dat boek al niet erg genoeg is ga je ook nog de crappy vertaling lezen?
Respect
Juist die crappy vertaling wilde ik. En die lees ik dus ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:31 schreef Muis006 het volgende:
Vaduzalsof dat boek al niet erg genoeg is ga je ook nog de crappy vertaling lezen?
Respect
Het valt mij tegen dat daar geen gebonden versie van is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies! Al is dat lastig natuurlijk.
O ja, shocking: ik ben in Vijftig Tinten Grijs begonnen.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees ook niet van alles de Engelse versie, moet ik me nu schamen?
BAadanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |