Proberen te helpen heeft geen nut, hij doet er niets mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Eerst wil je wel serieus advies geven, maar op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee en ga je er maar wat om lachen.
Ik heb geen idee wat het inhoudt dus kan ik me er niet over uit latenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Hij deed maar wat.
[..]
Maar Evie, wil je haarseks hebben?
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Proberen te helpen heeft geen nut, hij doet er niets mee.
Enige tip die je hem kan bieden is naar de dokter gaan, maar dat accepteert hij niet, want hij heeft het niet nodig naar eigen zeggen.
Ja dan ga je er idd vervolgens maar om lachen / huilen![]()
En hopen dat de meesten het gewoon negeren, want vaak helpt het een topic om zeep
Ik beken alleen als je me behandeld als je homovriendje.quote:
Het is het meest intieme dat haar met ander haar kan zijn. Helemaal in elkaar verstrengeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het inhoudt dus kan ik me er niet over uit laten
"Oké, ik snij dus het groene deel van de prei in stukjes en dan kan ik het witte deel weggooien?"quote:
Denk dat maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ben ik weer. Wie miste mij
? Niemand? Mooi
.
Wie was jij ook alweer? Die chick van Roy toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ben ik weer. Wie miste mij
? Niemand? Mooi
.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
"Oké, ik snij dus het groene deel van de prei in stukjes en dan kan ik het witte deel weggooien?"
Het witte deel kan je ook opsnijden, hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
"Oké, ik snij dus het groene deel van de prei in stukjes en dan kan ik het witte deel weggooien?"
Wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer? Die chick van Roy toch?
Klopt allemaal wel. Maar je hoopt toch iets te kunnen doen of zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Proberen te helpen heeft geen nut, hij doet er niets mee.
Enige tip die je hem kan bieden is naar de dokter gaan, maar dat accepteert hij niet, want hij heeft het niet nodig naar eigen zeggen.
Ja dan ga je er idd vervolgens maar om lachen / huilen![]()
En hopen dat de meesten het gewoon negeren, want vaak helpt het een topic om zeep
Die kroegbaas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het witte deel kan je ook opsnijden, hoor.
[..]
Wie?
die hoop had ik hier al snel opgegeven!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel. Maar je hoopt toch iets te kunnen doen of zo.
Dat was het hele punt, het witte deel is juist waar je een prei voornamelijk voor koopt. Althans, 95% van de mensen. Maar dat was Drommel dus onbekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
Het witte deel kan je ook opsnijden, hoor.
Ik heb ook iets kunnen doen gelukkig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel. Maar je hoopt toch iets te kunnen doen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |