abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:48:37 #51
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_118043576
Waarom voelt vriendlief zich zo thuis daar dan? Heeft hij er een actief sociaal leven? Vrienden, familie? Wil hij uberhaupt wel kinderen?

Vind het zo raar dat je samen toekomstplannen maakt en er dan vervolgens totaal aan voorbij gaat als het puntje bij het paaltje gaat komen. Heeft hij stiekem niet een heel ander toekomstbeeld dan TS?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_118043628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef oLexie het volgende:

[..]

Maar zoals ze gezegd heeft gaat hij deze uit de weg.

Vriendlief wist wat er zou gaan komen, en nu probeert hij het in de doofpot te stoppen. TS is niet gelukkig in de stad, beetje egoïstisch van hem om dan alle gesprekken uit de weg te gaan en voor enkel zijn eigen geluk kiest.
Dan kan TS dat toch net zo hard ook doen door idd te verhuizen? Misschien heeft hij dat wel nodig om wakker geschud te worden. Of misschien komt ze daar wel de man tegen die wel met haar in een woonboerderij wil wonen en is er helemaal geen probleem meer.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:51:34 #53
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_118043693
Of schrijf je in voor het nieuwe seizoen van Boer zoekt vrouw!
pi_118043694
quote:

[..]

Vriendlief wist wat er zou gaan komen, en nu probeert hij het in de doofpot te stoppen. TS is niet gelukkig in de stad, beetje egoïstisch van hem om dan alle gesprekken uit de weg te gaan en voor enkel zijn eigen geluk kiest.
Tuurlijk helpt het niet om het te negeren, maar dat is wel de reactie van veel mensen. Daar zal inderdaad wat aan gedaan moeten worden.

TS is niet gelukkig in de stad, hij niet op het platteland. Dus moet er een tussenoplossing komen :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_118043696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:48 schreef VaLkyRie het volgende:
Waarom voelt vriendlief zich zo thuis daar dan? Heeft hij er een actief sociaal leven? Vrienden, familie? Wil hij uberhaupt wel kinderen?

Vind het zo raar dat je samen toekomstplannen maakt en er dan vervolgens totaal aan voorbij gaat als het puntje bij het paaltje gaat komen. Heeft hij stiekem niet een heel ander toekomstbeeld dan TS?
Toekomstplannen maken met in je achterhoofd dat het pas over X jaar zal gebeuren is wat anders dan het daadwerkelijk doen ;)

Ik zeg hiermee trouwens niet dat ik vind dat de vriend van TS dit goed aanpakt, maar het is de situatie waarin ze nu zit en waarvoor ze een oplossing zoekt.
pi_118043729
Als hij jou niet tegemoet wil komen op een aantal punten (dus helemaal geen compromis wil), houdt het heel snel op. Ook het feit dat hij gesprekken uit de weg gaat is verre van positief.

En dat hij eerder ingestemd heeft en nu terugkrabbelt is niet netjes, om het maar even zacht uit te drukken.

Tja, nu is het óf jezelf hard opstellen en niet afwijken, óf weer instemmen met wat hij wil ten koste van je eigen wensen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:53:33 #57
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118043774
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tuurlijk helpt het niet om het te negeren, maar dat is wel de reactie van veel mensen. Daar zal inderdaad wat aan gedaan moeten worden.

TS is niet gelukkig in de stad, hij niet op het platteland. Dus moet er een tussenoplossing komen :)
Klopt, en zo komen we tot het begin van het topic waar TS dit al aangeeft. :)

Kijk, uitmaken is wel een grote stap die niet genomen hoeft te worden omdat vriend van TS nog niet zo ontwikkeld is op het gebied van empathie, maar hij moet er wel iets aan veranderen TS. Het is niet echt fijn om zo een partner/vader te hebben, dat mag je hem wel even goed op zijn hart drukken.
Bay of Plenty
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:53:46 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_118043779
quote:

[..]

Eens. Hij wil niet weg en dan houdt kennelijk alle discussie op. :{
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:57:24 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118043927
ga lekker in Amstelveen of Purmerend wonen... dat is zelfs aan te fietsen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:57:43 #60
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_118043941
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Inu het volgende:

[..]

Toekomstplannen maken met in je achterhoofd dat het pas over X jaar zal gebeuren is wat anders dan het daadwerkelijk doen ;)

Ik zeg hiermee trouwens niet dat ik vind dat de vriend van TS dit goed aanpakt, maar het is de situatie waarin ze nu zit en waarvoor ze een oplossing zoekt.
Nja, ik snap wel dat het makkelijk meelullen is als je na de sex samen nog even door droomt over de toekomst, maar hij zag de bui natuurlijk al een tijdje hangen. En hij is ook geen 21 meer... Vind sowieso dat hele gelul over stappen maar een matig excuus, op je 30e en na vijf jaar relatie mag er wel wat verdieping komen op persoonlijk en relationeel vlak. Tenzij hij dit dus stiekem helemaal niet wil. Misschien issie nog niet toe aan huisje, boompje, beestje. Of wil hij dat liever niet met TS ofzo.

Het zou me niet verbazen als de crux van het hele verhaal helemaal niet gaat over waar wonen samen met de koters, maar veel breder getrokken moet worden. Vandaar dat ik me afvraag of dat besproken toekomstbeeld wel iets is waar hij zelf achter staat.
pi_118043993
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef VaLkyRie het volgende:
Het zou me niet verbazen als de crux van het hele verhaal helemaal niet gaat over waar wonen samen met de koters, maar veel breder getrokken moet worden. Vandaar dat ik me afvraag of dat besproken toekomstbeeld wel iets is waar hij zelf achter staat.
^O^
pi_118044056
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nja, ik snap wel dat het makkelijk meelullen is als je na de sex samen nog even door droomt over de toekomst, maar hij zag de bui natuurlijk al een tijdje hangen. En hij is ook geen 21 meer... Vind sowieso dat hele gelul over stappen maar een matig excuus, op je 30e en na vijf jaar relatie mag er wel wat verdieping komen op persoonlijk en relationeel vlak. Tenzij hij dit dus stiekem helemaal niet wil. Misschien issie nog niet toe aan huisje, boompje, beestje. Of wil hij dat liever niet met TS ofzo.

Het zou me niet verbazen als de crus van het hele verhaal helemaal niet gaat over waar wonen samen met de koters, maar veel breder getrokken moet worden. Vandaar dat ik me afvraag of dat besproken toekomstbeeld wel iets is waar hij zelf achter staat.
Ze gaf zelf al wel aan dat hij sowieso problemen heeft met veranderingen, dus misschien lijkt het hem wel fijn, maar is hij gewoon te bang om er mee te beginnen.

Ik vraag me dan trouwens weer af hoe ze uberhaupt zijn kunnen gaan samenwonen. Dat is ook een grote verandering?
pi_118044077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook concreet waar ze dan wil gaan wonen om een eerlijk beeld te krijgen. Is het Broek in Waterland of landelijk noord zeg maar, dat maakt nogal een verschilletje.

En ik vind dat vriendlief de discussie had moeten aanzwengelen hoor, niet TS :)
Geen broek op waterland, maar het noorden van Amstelveen, dus ongeveer tegen Amsterdam aan (als je dat landelijk kan noemen, maargoed groen is het wel. Betaalbaarheid valt tegen..)
pi_118044245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Inu het volgende:

[..]

Ze gaf zelf al wel aan dat hij sowieso problemen heeft met veranderingen, dus misschien lijkt het hem wel fijn, maar is hij gewoon te bang om er mee te beginnen.

Ik vraag me dan trouwens weer af hoe ze uberhaupt zijn kunnen gaan samenwonen. Dat is ook een grote verandering?
Klopt, hij ziet dingen wel voor zich in de zin van ooit maar als het dus dichtbij komt vind hij het te eng en wil hij niet meer. Waardoor hij nu redenen heeft bedacht om het niet meer te doen. Maar als je zo dicht bij Amsterdam woont, en in de stad werkt, raak je natuurlijk je vrienden niet kwijt.

Hij vind het ook heel eng, dus ik probeer het wel met hem te bespreken om te kijken of het iets is waaraan hij zou kunnen wennen.

Het samenwonen ging gemakkelijk, was zijn idee, zijn huisgenoot vertrok... en verder veranderde er niet veel aan ons leven, ik kwam er aal vaak over de vloer. Bovendien is hij dus in hetzelfde huis gebleven.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:09:08 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_118044466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Klopt, hij ziet dingen wel voor zich in de zin van ooit maar als het dus dichtbij komt vind hij het te eng en wil hij niet meer. Waardoor hij nu redenen heeft bedacht om het niet meer te doen. Maar als je zo dicht bij Amsterdam woont, en in de stad werkt, raak je natuurlijk je vrienden niet kwijt.

Hij vind het ook heel eng, dus ik probeer het wel met hem te bespreken om te kijken of het iets is waaraan hij zou kunnen wennen.

Het samenwonen ging gemakkelijk, was zijn idee, zijn huisgenoot vertrok... en verder veranderde er niet veel aan ons leven, ik kwam er aal vaak over de vloer. Bovendien is hij dus in hetzelfde huis gebleven.
Dit gaat over een verhuizing, je topic. Maar hoe ziet hij jullie kinderwens dan voor zich? Dat is ook een grote verandering. Misschien krabbelt hij over een paar jaar hierin óók terug.
pi_118044497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Het wordt echt wel anders als je verhuist denk ik trouwens. Je woont gewoon iets verder weg, dus even langslopen gaat niet meer zo makkelijk. De kans bestaat idd ook dat je vrienden kwijt raakt, maar die kans is er altijd. Na het studeren zie ik ook veel minder mensen dan toen we nog allemaal in dezelfde stad woonden.

Maar als hij echt angstvallig niet wil en jij houdt wel zoveel van hem dat je ook niet weg wilt zou ik hem gewoon nog even de ruimte geven. Misschien voor jezelf een deadline stellen (eind volgend jaar oid), om het wat draaglijker te maken? Ik denk echt herhaaldelijk erover beginnen en leuke huisjes sturen e.d. alleen maar averechts zal werken.
pi_118044585
het
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef Re het volgende:
ga lekker in Amstelveen of Purmerend wonen... dat is zelfs aan te fietsen
het gaat over amstelveen!
pi_118044721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef Inu het volgende:

[..]

Het wordt echt wel anders als je verhuist denk ik trouwens. Je woont gewoon iets verder weg, dus even langslopen gaat niet meer zo makkelijk. De kans bestaat idd ook dat je vrienden kwijt raakt, maar die kans is er altijd. Na het studeren zie ik ook veel minder mensen dan toen we nog allemaal in dezelfde stad woonden.

Maar als hij echt angstvallig niet wil en jij houdt wel zoveel van hem dat je ook niet weg wilt zou ik hem gewoon nog even de ruimte geven. Misschien voor jezelf een deadline stellen (eind volgend jaar oid), om het wat draaglijker te maken? Ik denk echt herhaaldelijk erover beginnen en leuke huisjes sturen e.d. alleen maar averechts zal werken.
Probleem is dat we die deadline dus al hadden en nu het daar is krabbelt hij terug.
We hebben het vaker over onze toekomstplannen en daarin zijn we het met alles eens behalve dus de locatie. Een huis in Ijburg wil hij wel, terwijl dat qua afstand van het centrum niet zo gek scheelt.
Hij is altijd al bang om ouder te worden.
Maar je kunt ook niet krampachtig alles tegen blijven gaan.. Daarom vind ik dat we dus in gesprek moeten blijven.
pi_118044962
quote:
Zo zijn we uitgekomen bij een paar plaatsen die vergroeid zijn aan Amsterdam (zodat hij gemakkelijk heen en weer kan, met een max van een kwartiertje met de auto van de stad af).
Dan kom je dus in Almere uit, ik voel zijn pijn.
pi_118045071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dan kom je dus in Almere uit, ik voel zijn pijn.
Zoals ik zei, we hebben het over Amstelveen
pi_118045110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Probleem is dat we die deadline dus al hadden en nu het daar is krabbelt hij terug.
We hebben het vaker over onze toekomstplannen en daarin zijn we het met alles eens behalve dus de locatie. Een huis in Ijburg wil hij wel, terwijl dat qua afstand van het centrum niet zo gek scheelt.
Maar je kunt ook niet krampachtig alles tegen blijven gaan.. Daarom vind ik dat we dus in gesprek moeten blijven.
Lijkt me wel vermoeiend.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:25:51 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118045253
Heb je al geïnformeerd naar wat jullie kunnen betalen? Hebben jullie al huizen bekeken? Kortom, heb je het al concreter gemaakt dan alleen erover praten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118045404
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef Lienekien het volgende:
Heb je al geïnformeerd naar wat jullie kunnen betalen? Hebben jullie al huizen bekeken? Kortom, heb je het al concreter gemaakt dan alleen erover praten?
Ja, dat is het vreemde. Hij vertelt het wel aan zijn familie dat we aan het kijken zijn. Hij heeft me zelfs vrij laten nemen om een huis te bezichtigen. En dan zegt hij ineens dat hij het niet wil en er te veel stress door heeft dat ik er een tijdje niet meer over mag beginnen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:29:27 #74
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118045408
Inderdaad, laat hem eens wat potentiële huizen zien anders?
Verder snap de vriend van TS volkomen, ik ben in Amsterdam opgegroeid en zie mijzelf hier ook niet zo snel weggaan, al heb ik wel dromen over een toekomst in een boerderijtje oid. Mijn vriend zou het liefst nu al de stad uit verhuizen maar hij weet dat ik er voorlopig nog niet klaar voor ben en daar kan hij in de tussentijd wel mee leven.

Het probleem zit volgens mij vooral in het terugkrabbelen en nul communicatie.
an urge to help mankind overcomes me
pi_118045422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Ijburg is inderdaad net zo ver als Amstelveen (hangt er vanaf waar in Ijburg natuurlijk, maar toch...)

Maar goed, dan heb jij dus nog niet jouw wensen...
pi_118045490
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ijburg is inderdaad net zo ver als Amstelveen (hangt er vanaf waar in Ijburg natuurlijk, maar toch...)

Maar goed, dan heb jij dus nog niet jouw wensen...
Dat klopt maar door het Amsterdamse bos heb ik dan wel in ieder geval iets van natuur. En ook een ruimer huisje dan in Amsterdam.
pi_118045500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Ja, dat is het vreemde. Hij vertelt het wel aan zijn familie dat we aan het kijken zijn. Hij heeft me zelfs vrij laten nemen om een huis te bezichtigen. En dan zegt hij ineens dat hij het niet wil en er te veel stress door heeft dat ik er een tijdje niet meer over mag beginnen.
8)7

Je hebt altijd het recht om er over te beginnen, wat een droplul zeg... weet je zeker dat je je vast wilt leggen aan zo iemand? Hij ziet jou niet als partner, maar meer als moeder als hij zulke uitspraken doet...
pi_118045571
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:01 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Geen broek op waterland, maar het noorden van Amstelveen, dus ongeveer tegen Amsterdam aan (als je dat landelijk kan noemen, maargoed groen is het wel. Betaalbaarheid valt tegen..)
Daar zou ik ook echt, echt niet willen wonen eerlijk gezegd.
pi_118045575
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef zatoichi het volgende:

[..]

8)7

Je hebt altijd het recht om er over te beginnen, wat een droplul zeg... weet je zeker dat je je vast wilt leggen aan zo iemand? Hij ziet jou niet als partner, maar meer als moeder als hij zulke uitspraken doet...
haha ja ik weet het, het is ook echt niet de makkelijkste man, hij denkt vanuit zichzelf dat kan hij niet veranderen. Daarom ook die opmerking van hem weer (gebrek aan empathie). Maar daar kan ik al jaren mee leven, dat is niet het probleem. Maar het maakt een meningsverschil wel ontzettend lastig.
pi_118045599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Dat klopt maar door het Amsterdamse bos heb ik dan wel in ieder geval iets van natuur. En ook een ruimer huisje dan in Amsterdam.
Dan mag hij er wel 2 banen bij nemen als je daar wilt gaan wonen.
Heb je niet gewoon het gevoel dat hij helemaal niet toe is aan kinderen met jou en lekker wil dat dingen zijn zoals ze blijven?
pi_118045600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daar zou ik ook echt, echt niet willen wonen eerlijk gezegd.
Ripley bedankt voor je meningen, heel helder. Maar ik ben op zoek naar wat tips om eruit te komen ;)
pi_118045640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

the torment of tantalus. :')

dat je dat pikt.
pi_118045645
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:35 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dan mag hij er wel 2 banen bij nemen als je daar wilt gaan wonen.
Heb je niet gewoon het gevoel dat hij helemaal niet toe is aan kinderen met jou en lekker wil dat dingen zijn zoals ze blijven?
Ja dat gevoel krijg ik wel, maar hij zegt van niet. En daarnaast dus zijn geschiedenis met angst voor verandering. Daarom vraag ik me af of hij het nu niet durft of dat hij echt van mening is veranderd.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:37:38 #84
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118045677
Het spijt mij om te zeggen maar je woont nog samen met een puber, blowt hij toevallig veel? Op je 30ste bang zijn dat je je vrienden kwijt raakt als je verhuist, wat is dat voor mafkees.....
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_118045721
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:37 schreef MPC60 het volgende:
Het spijt mij om te zeggen maar je woont nog samen met een puber, blowt hij toevallig veel? Op je 30ste bang zijn dat je je vrienden kwijt raakt als je verhuist, wat is dat voor mafkees.....
Nee hij blowt niet en dat soort dingen. Hij vind het allemaal gewoon moeilijk en eng. Hij heeft op plekken gewoond waar hij het niet fijn had en vind Amsterdam wel fijn. Hij is bang dat hij het ergens anders niet leuk gaat vinden...
pi_118045723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:36 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Ja dat gevoel krijg ik wel, maar hij zegt van niet. En daarnaast dus zijn geschiedenis met angst voor verandering. Daarom vraag ik me af of hij het nu niet durft of dat hij echt van mening is veranderd.
Je bent 30? Ik zou toch snel om duidelijkheid gaan vragen als je je kinderwens wilt waarmaken.
Waarschijnlijk ziet hij het niet zitten als ik je zo een beetje lees. En heeft locatie op zich er vrij weinig mee te maken meer het feit dat een ander dingen voor hem beslist.
Ik ben zelf precies zo (als jouw vriend) en uit ervaring kan ik je vertellen dat je streng en duidelijk moet zijn als je hem laat beslissen dan zit je over 5 jaar gewoon nog in de stad zonder kinderen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:41:22 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118045801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Nee hij blowt niet en dat soort dingen. Hij vind het allemaal gewoon moeilijk en eng. Hij heeft op plekken gewoond waar hij het niet fijn had en vind Amsterdam wel fijn. Hij is bang dat hij het ergens anders niet leuk gaat vinden...
Hij klinkt niet als een man waar je op kan rekenen als er straks kinderen zouden komen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118045858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:35 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Ripley bedankt voor je meningen, heel helder. Maar ik ben op zoek naar wat tips om eruit te komen ;)
Die geef ik ook toch? Je moet je vriend direct confronteren en niet op een beschuldigende manier. Geef aan dat je samen een stap wilt zetten, maar ook dat je je zijn mening ook kan voorstellen. Wat zou zijn voorstel zijn om hier iets aan te doen? Wat ziet ie wel zitten dat jou tegemoet komt?

Amstelveen is in de uithoeken echt dood, dat voelt wel heel anders. Er zijn ook wijken aan de buitenrand waar veel meer leven is, waar wel iets te doen valt en die toch een stuk landelijker voelen dan het centrum. En dat kwartiertje was dan wel heel rooskleurig hoor. In theorie misschien, maar in de praktijk ben je misschien wel 3 keer zo lang onderweg metd e auto naar het centrum van Amsterdam.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:43:08 #89
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118045877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Je bent het toch wel met mij eens dat dat heel erg kinderachtige denkbeelden zijn? Helemaal voor iemand van 30 die juist nu het huisje boompje beestje gevoel zou moeten hebben.

Ik ben bang dat jij nooit je droom krijgt als je bij hem blijft, hij zal altijd weer een excuus vinden.
pi_118045969
[quote]1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Je bent het toch wel met mij eens dat dat heel erg kinderachtige denkbeelden zijn? Helemaal voor iemand van 30 die juist nu het huisje boompje beestje gevoel zou moeten hebben.
[quote]

Ik weet dat hij ook achter is qua denken op sociaal niveau, daarom is het ook zo lastig. Ik heb daarom meer geduld maar moet nu ook duidelijk maken dat er wat mij betreft wel een verandering aan zit te komen.
pi_118045972
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat jij nooit je droom krijgt als je bij hem blijft, hij zal altijd weer een excuus vinden.
Als jij 3 of 4 klotewoningen gehad hebt met enorme burenoverlast kan dat een enorm trauma zijn voor iemand en zeker een reden om voorzichtig te zijn met verhuizen als hij of zij nu goed zit zonder gezeur.
pi_118046007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Als jij 3 of 4 klotewoningen gehad hebt met enorme burenoverlast kan dat een enorm trauma zijn voor iemand en zeker een reden om voorzichtig te zijn met verhuizen als hij of zij nu goed zit zonder gezeur.
Het was meer dat hij daar geen leuk sociaal leven had. Overlast hebben we nu juist..
pi_118046063
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Die geef ik ook toch? Je moet je vriend direct confronteren en niet op een beschuldigende manier. Geef aan dat je samen een stap wilt zetten, maar ook dat je je zijn mening ook kan voorstellen. Wat zou zijn voorstel zijn om hier iets aan te doen? Wat ziet ie wel zitten dat jou tegemoet komt?

Amstelveen is in de uithoeken echt dood, dat voelt wel heel anders. Er zijn ook wijken aan de buitenrand waar veel meer leven is, waar wel iets te doen valt en die toch een stuk landelijker voelen dan het centrum. En dat kwartiertje was dan wel heel rooskleurig hoor. In theorie misschien, maar in de praktijk ben je misschien wel 3 keer zo lang onderweg metd e auto naar het centrum van Amsterdam.
Is echt 20 minuten fietsen van de pijp, scooter nog sneller. Auto zullen we niet zo snel gebruiken naar de stad maar kan wel.
pi_118046131
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:46 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Het was meer dat hij daar geen leuk sociaal leven had. Overlast hebben we nu juist..
Denk dat jullie samen een keer heel goed moeten praten dan. En hij ook echt eerlijk moet duidelijk maken wat feitelijk zijn bezwaren zijn.
Volgens mij durft hij niet eerlijk te zijn uit angst om jou kwijt te raken.
Zoveel mensen zoveel wensen vind hem ook niet raar of zo maar voor jouw toekomstbeeld is duidelijkheid wel belangrijk. Je kan kwalijk nog 10 jaar wachten met kindjes dan ben je 40.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:50:48 #95
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118046152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je moet je ook ergens overheen kunnen zetten, ik zal mij zelf maar als voorbeeld nemen. Ik kom uit een achterstandswijk, uit een familie waar het altijd rommelen was en ben voor mijn 10de wel 11x verhuist. Uiteindelijk op mijzelf en daar had ik buren die het liefst elkaar de haren uit de kop trokken en zo kan ik nog wel even verder gaan.

Waar ik nu woon zou ik ook nooit weg willen maar als mijn vriendin ergens wil gaan wonen waar het rustiger is voor de kinderen dan zal ik mij daar naar schikken, omdat ik van haar hou en voor onze relatie wil gaan.

Als ik ts haar verhaal lees heeft zij zichzelf genoeg aan de kant gezet en mag het wel eens van zijn kant komen. Eerlijk gezegd als ik tussen de regels door lees willen ze allebei totaal iets anders en is ts alleen bereid te schikken.
pi_118046186
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Je moet je ook ergens overheen kunnen zetten, ik zal mij zelf maar als voorbeeld nemen. Ik kom uit een achterstandswijk, uit een familie waar het altijd rommelen was en ben voor mijn 10de wel 11x verhuist. Uiteindelijk op mijzelf en daar had ik buren die het liefst elkaar de haren uit de kop trokken en zo kan ik nog wel even verder gaan.

Waar ik nu woon zou ik ook nooit weg willen maar als mijn vriendin ergens wil gaan wonen waar het rustiger is voor de kinderen dan zal ik mij daar naar schikken, omdat ik van haar hou en voor onze relatie wil gaan.

Als ik ts haar verhaal lees heeft zij zichzelf genoeg aan de kant gezet en mag het wel eens van zijn kant komen. Eerlijk gezegd als ik tussen de regels door lees willen ze allebei totaal iets anders en is ts alleen bereid te schikken.
Laten we wel even eerlijk zijn: TS heeft een paar jaartjes ingeschikt, de vriend moet nu in gaan schikken voor een gezinswoning waar in kinderen gepland zijn - dat is niet te vergelijken.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:53:37 #97
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118046233
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Laten we wel even eerlijk zijn: TS heeft een paar jaartjes ingeschikt, de vriend moet nu in gaan schikken voor een gezinswoning waar in kinderen gepland zijn - dat is niet te vergelijken.
Blijkbaar heeft hij dus niet dezelfde wensen als ts en zal ts daar nu conclusies uit moeten trekken. Ze kan moeilijk over 4 jaar alsnog op zoek naar een geschikte partner voor haar kinderwens.
pi_118046241
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

maar wel al 3 jaar 'afgesproken/gepland' snap je. Het is niet iets nieuws voor hem of zo he
pi_118046256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:47 schreef Jenn82 het volgende:

[..]

Is echt 20 minuten fietsen van de pijp, scooter nog sneller. Auto zullen we niet zo snel gebruiken naar de stad maar kan wel.
Een van mijn beste vrienden woonde daar en deed er 45 minuten over om in de stad te komen. Met de fiets is het zeker een half uur, lekker door de regen :)

Die vriend kon ook niet snel genoeg daar wegkomen overigens, omdat ie het stadsleven zo miste.Het is gewoon een hele saaie buurt, zonder leuke winkels, kroegjes en restaurantjes en met veel expats waar je ookw einig contact eme hebt. Dan valt er echt wel wat beters te verzinnen.
pi_118046273
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:53 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij dus niet dezelfde wensen als ts en zal ts daar nu conclusies uit moeten trekken. Ze kan moeilijk over 4 jaar alsnog op zoek naar een geschikte partner voor haar kinderwens.
ja dat lijkt me dus ook vreselijk omdat ik wél voor hem ga. Ik ga nogmaals eens het gesprek met hem aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')