quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je hoe gezond ik ben, ik ben niet eens meegegaan naar die snackbar.De Halal American Fried Chicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Halal American Fried Chicken?
quote:
RAWRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.
Die bootvracht staat toch bij iedere KFC?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.
Ben er een keer binnen geweest, jaar of 7 geleden. Vond het niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.
Wie zag er het lekkerst uit?quote:
Wil je dat serieus weten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er een keer binnen geweest, jaar of 7 geleden. Vond het niks.
Maar je zit daar in Klein Gaza, tuurlijk zit het er vol met allochtonen.
[..]
Wie zag er het lekkerst uit?
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bootvracht staat toch bij iedere KFC?
Best duur hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een paar maand geleden voor het eerst bij een KFC geweest
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die er wil etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonen
Volgens mij in Leiden ook niet, dus ik kom er zelden.
Alleen in de Kooi, de Merenwijk en Klein Gaza. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonen
Volgens mij in Leiden ook niet, dus ik kom er zelden.
Ik heb het gevoel dat mijn antwoord tegen mij gebruikt gaat worden. Dus ik hou me stil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je dat serieus weten?(wie vond jij?)
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die er wil eten.
25 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.
Lijkt mij ook maar beter als ik er geen uitspraken over doequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in de Kooi, de Merenwijk en Klein Gaza. Jwt.
Maar we hebben geen KFC nee.
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn antwoord tegen mij gebruikt gaat worden. Dus ik hou me stil.
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.
WAT?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar beter als ik er geen uitspraken over doe
Nou, dit was een veredeld bejaarden- en asielcentrum. Zeker als de service gewoon belabberd is. Jammergenoeg ben ik dan te netjes om daar verder niets over te zeggen of weg te lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
25 euro? Jezus.
Ahw, pannenkoekenhuisjes zijn schattig, dat is niet zo erg. Maar fastfood moet niet zo duur zijn.
Meel: 20 cent in de supermarktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
Pannenkoekenrestaurants zijn big business. Volgens mij is dat goud geld verdienen.
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meel: 20 cent in de supermarkt
Heel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dit was een veredeld bejaarden- en asielcentrum. Zeker als de service gewoon belabberd is. Jammergenoeg ben ik dan te netjes om daar verder niets over te zeggen of weg te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |