SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Wil best foto delen als daar behoefte aan is, maar dan komt het weer bij Google terecht enzo. Meh.
Maakt volgens mij niet uit. De foto wordt sowieso aan je profiel gekoppeld en is te achterhalen via Google.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit. De foto wordt sowieso aan je profiel gekoppeld en is te achterhalen via Google.
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
[..]Wat?
Moet ik mijn aluminiumhoedje gereed zetten?
DM.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt.
Als je het op een site plaatst waarna je die foto weer eraf kunt halen is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).
Hou je bek dichtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
Zal Allah vast heel erg waarderen.
Wat plaatste ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hou je bek dicht![]()
Jij plaatste het en dit geldt dus eerder voor jou
Die vieze afbeeldingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat plaatste ik
Je vraagt mij nou niet serieus om mijn bek te houden als ik zeg dat Allah dit niet zal waarderen?
Je krijgt ook/voornamelijk plaatjes te zien die in een topic zijn gedeeld waarin je hebt gepost. Je hoeft ze niet zelf gedeeld te hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hou je bek dicht![]()
Jij plaatste het en dit geldt dus eerder voor jou
Ik zie dat plaatje voor het eerst, the fuck heb jij het overquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:18 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Die vieze afbeelding![]()
En ik weet dat je vet zegt om mij te irriteren, zoals wel meerdere hier
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje voor het eerst, the fuck heb jij het over?
Nee hoor, ik zeg het gewoon omdat het moet, je lastert mij, je hebt dus ook nog eens mijn doodvlees gegeten, gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:22 schreef xminator het volgende:
Die fotos van zargon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt mij laten lachen, Allah da seni guldursun
Ga iemand anders irriteren ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welonderbouwd en totaal niet hypocriet, mijn complimenten.
Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ga iemand anders irriteren ofzo
I m not in the mood
Stiekem hou je wel van mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:27 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee, maar die ga ik door jullie nog een keer krijgen
Astagfirullaaaaah! Kijk wat jij tegen een na-mahram zegt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja trigger, heel erg. Ik kan geen dag zonder jou (kuch: internet) leven.
Check het volgende wat ik tegen een niet-mahram zeg: idioot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Astagfirullaaaaah! Kijk wat jij tegen een na-mahram zegt.
En vervolgens ook nog eens je mede-moslim voor idioot uitmaken, gaat goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:32 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Check het volgende wat ik tegen een niet-mahram zeg: idioot.
Ja je hebt me gedist. Top gedaan trigger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En vervolgens ook nog eens je mede-moslim voor idioot uitmaken, gaat goed.
Pas na een vraag, waarom beide mahram gedeeltes vetgedrukt in je vorige reactie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:34 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja je hebt me gedist. Top gedaan trigger.![]()
Ga je nu rustiger kunnen slapen straks?
jou = omdat er daarna tussen de haakjes een uitleg bij kwam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas na een vraag, waarom beide mahram gedeeltes vetgedrukt in je vorige reactie?
namahram is gewoon correct hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:37 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
jou = omdat er daarna tussen de haakjes een uitleg bij kwam.
niet-mahram = omdat je na(mahram) i.p.v. niet(mahram) typte.
Nothing special. Geen geheime codes voor jou om te ontrafelen nee.
Ow nee heb het gewoon nog niet veranderd. Maar nu je het zegt ben maar 1 keer lastig gevallen met dit nieuwe account. He must be gay.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1882711/3/25#11802679dinsdag 16 oktober 2012 02:38[/url] schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heb je je geslacht opgegeven als man, pureheart? Werd je lastiggevallen.
Hier, een Turks slaapliedje voor jou...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:38 schreef pureheart1 het volgende:
Ik vind het leuk hoe turken moeder zeggen ''anneeeeeeeh''
Ik heb er nog nooit van gehoord. Waarom moet je zo afwijkend typen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
namahram is gewoon correct hoor?
Zie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:40 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord. Waarom moet je zo afwijkend typen?
Ze speelt hard to get.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:39 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, kan jij ontcijferen wat ze zegt?
De stap van Ayca's mams, naar kalfskroket? Ayca, ik zou hem wurgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:42 schreef xminator het volgende:
Heb opeens zo een zin gekregen in een broodje kalfskroket.
EL_Presidente zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:39 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ow nee heb het gewoon nog niet veranderd. Maar nu je het zegt ben maar 1 keer lastig gevallen met dit nieuwe account. He must be gay.
Ik heb niet gezegd dat het verkeerd is. Maar afwijkend van de norm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie.
Zelfs voor de Turk is het niet afwijkend, hoe kan het voor een Arabischtalige afwijkend zijn? Als je mij ergens op wilt corrigeren, zorg dat je het zelf dan wel juist hebt iig.
Sssssssssssssssssstttquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De stap van Ayca's mams, naar kalfskroket? Ayca, ik zou hem wurgen
De norm is om na te vervangen met 'niet' ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:44 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het verkeerd is. Maar afwijkend van de norm.
Rustig maar hoor.
Mijn Nederlands is niet zo sterk als de meesten hier. Nu je zin?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De norm is om na te vervangen met 'niet' ?
Ik ben niet opgewonden hoor, nou ja, niet in die zin
Ik in noedels. Maar ik ga maar geen magnetron gebruiken rond 3 uur s'nachts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:42 schreef xminator het volgende:
Heb opeens zo een zin gekregen in een broodje kalfskroket.
Na komt voort uit Arabisch gebruik, 'niet' uit Nederlands gebruikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:47 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is niet zo sterk als de meesten hier. Nu je zin?![]()
Verder..
Je weet het zelf niet eens zo zeker met je vraagteken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na komt voort uit Arabisch gebruik, 'niet' uit Nederlands gebruik?
Kusje
Het was geen vraag-vraagteken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:50 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je weet het zelf niet eens zo zeker met je vraagteken.![]()
Ow en kusje afgewezen (ja ook kus gewoon).
Afgestudeerd aan Al-Azhar en werkend bij de gemeente als paspoortverlenger, wat wil je nog meer? Een betere man ga je niet vinden in deze tijden.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het was geen vraag-vraagteken., maar van, the-fuck-heb-jij-het-over, snappie
?
!
Denk eerst een paspoort, voor ze mag verlengen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afgestudeerd aan Al-Azhar en werkend bij de gemeente als paspoortverlenger, wat wil je nog meer? Een betere man ga je niet vinden in deze tijden.
Op praktiserend gedeelte is hij niet zo sterk en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk voor mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afgestudeerd aan Al-Azhar en werkend bij de gemeente als paspoortverlenger, wat wil je nog meer? Een betere man ga je niet vinden in deze tijden.
Beschrijf eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Op praktiserend gedeelte is hij niet zo sterk en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk voor mij.![]()
Plus ik heb echt een grappige beeld van zijn uiterlijk.
Hoezo naïef?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk L/na-ief.
Skitta aan hun!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:48 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik in noedels. Maar ik ga maar geen magnetron gebruiken rond 3 uur s'nachts.
Mijn huisgenoten zullen wel denken dat ik gek ben.
Iets wat alleen mannen begrijpen.quote:
Hoe weet je vanachter je beeldscherm of hij praktiseert of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Op praktiserend gedeelte is hij niet zo sterk en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk voor mij.![]()
Plus ik heb echt een grappige beeld van zijn uiterlijk.
Shit hey, totaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:58 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
In het kort: het uiterlijk van Ehsan Jami.
Dat zeg ik niet. Alleen van wat ik van hem hier zie weet ik gewoon dat het niet zo sterk is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je vanachter je beeldscherm of hij praktiseert of niet?
Ik ben geen maagd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je vanachter je beeldscherm of hij praktiseert of niet?
Is dat niet een beetje hypocriet van je als we er vanuit gaan dat je net een mannelijk geslachtsdeel hebt gepost en avances maakte richting Triggershot? Wat zegt dat over jouw mate van praktisering?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen van wat ik van hem hier zie weet ik gewoon dat het niet zo sterk is.
Huh, die afbeelding was gewoon een foutje hoor. Ik heb hier trouwens vaker last van. Dat ik dingen niet zie of verkeerd kijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet van je als we er vanuit gaan dat je net een mannelijk geslachtsdeel hebt gepost en avances maakte richting Triggershot? Wat zegt dat over jou mate van praktisering?
Moet niet. Maar ik vind dat belangrijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:07 schreef Ayca het volgende:
Waarom zou een man sterker moeten zijn in zijn geloof?
Precies, als ik elke dag werk en zij alleen thuis, wil ik toch wel dat mijn vrouwsopvattingen minimaal even sterk zijn als de mijne, vooral nu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:07 schreef Ayca het volgende:
Waarom zou een man sterker moeten zijn in zijn geloof?
Oké, zeg maar tegen je vader dat ik volgende week om je hand kom vragen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:10 schreef pureheart1 het volgende:
TheMagnificant ik ben aan het wachten hoor...
Stommerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, zeg maar tegen je vader dat ik volgende week om je hand kom vragen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, zeg maar tegen je vader dat ik volgende week om je hand kom vragen.
ook nog echt de moeite nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:12 schreef xminator het volgende:
http://www.loadtr.com/17325-delikanl%C4%B1.htm
Liegen is slecht.
Want toen ik 19 was bestonden er geen camera's ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:13 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Moet ik geloven dat jij een 19 jarige knul bent?![]()
![]()
Waarom zou iemand een oude foto posten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want toen ik 19 was bestonden er geen camera's ofzo?
25? Over een maandje word ik 31quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:14 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een oude foto posten?
Dat zou best zielig zijn.![]()
Vooral als je een man bent (die ik rond de 25 inschat).
Opa.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
25? Over een maandje word ik 31
Wordt het niet tijd voor een vrouw en kinderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
25? Over een maandje word ik 31
Open sollicitatie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd voor een vrouw en kinderen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ayca om 12.30 naar Albeda College.
Wil je hem dan nog wel?quote:
Je wordt lelijk van binnen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan lijk ik op Ehsan Jami.
Niet alle 40ers zijn uitgeleefd...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:19 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Wil je hem dan nog wel?![]()
Heb je dan niet liever ook een eind 20er, begin 30er? I.p.v. van een uitgeleefde 40er.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nóg iets dat we gemeen hebben.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:22 schreef Triggershot het volgende:
Ik vraag me serieus af of uit dit topic nog een stel voortkomt
Sowieso maak ik de beste kansen, ik grijp alles en iedereen aan, dus iemand moet voor me vallen, statistisch gezien?
Ik denk dat je best een kans maakt bij ph! Vroeg of laat zal zij dat ook zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:22 schreef Triggershot het volgende:
Ik vraag me serieus af of uit dit topic nog een stel voortkomt
Sowieso maak ik de beste kansen, ik grijp alles en iedereen aan, dus iemand moet voor me vallen, statistisch gezien?
Liever jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk dat je best een kans maakt bij ph! Vroeg of laat zal zij dat ook zien.
Wat probeer je mij nou dingen aan te smeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk dat je best een kans maakt bij ph! Vroeg of laat zal zij dat ook zien.
Wat nou dingen? A hunk has feelings too u know?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Wat probeer je mij nou dingen aan te smeren.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat nou dingen? A hunk has feelings too u know?
Jij hebt tenminste een sterke ongeloof, niet een zwak-geloof dat verwacht dat ik sterker benquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent een gelovig man, gaat niet werken.
Ik denk dat dat juist goed is voor je. Hij zou je de schoonheid van het geloof kunnen tonen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent een gelovig man, gaat niet werken.
Heb ook niet gezegd dat het niet belangrijk isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:25 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Waar. Maar toch vind ik het uiterlijk ook wel belangrijk.
Heb ook niet gezegd dat je het niet gezegd hebt. Ik wilde het gewoon gezegd hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd dat het niet belangrijk isniet het belangrijkste.
Islamitisch gezien dient de oudere juist eerder gehuwd te wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:28 schreef pureheart1 het volgende:
[..]![]()
Maar go for ayce. Ze is het jongst.
Nee, dat is cultuur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Islamitisch gezien dient de oudere juist eerder gehuwd te worden?
Nee, dat is Islam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee, dat is cultuur.
Mijn broertje trouwt binnenkort inshaAllah en hij is 21.
De profetische ahadith dat spreekt over wanneer iemand puberteit bereikt je ze zo snel mogelijk dient te huwen, guess what? Uitzonderingen daargelaten, bereikt de oudere altijd eerst puberteit.quote:
Niet het verlaten maar steeds hetzelfde onderwerp.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof wij fok verlaten
we zijn al getrouwd met fok.
Tja, valt niets aan te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een sterke ongeloof, niet een zwak-geloof dat verwacht dat ik sterker ben
juist dan wordt en blijft het onderwerp actueler?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet het verlaten maar steeds hetzelfde onderwerp.
Ja euhhhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De profetische ahadith dat spreekt over wanneer iemand puberteit bereikt je ze zo snel mogelijk dient te huwen, guess what? Uitzonderingen daargelaten, bereikt de oudere altijd eerst puberteit.
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja, valt niets aan te doen.
Waarom kom ik nooit leuke ongelovige turken tegen
Het is Ayca.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:31 schreef pureheart1 het volgende:
Dus go for Ayce.
Waarom denk ik bij Ayce steeds aan meisje dat haar haren in een knotje doet? Doe je dat?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
juist dan wordt en blijft het onderwerp actueler?
Moet niet, zei ik ook niet, ik zeg dat de Islamitische traditie adviseert om eerst de ouderen te huwen, met name in de vroege traditionele Arabische samenleving waar men arm was en zich niet veel kon veroorloven werd met name de ouderen eerst gehuwd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:35 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja euhhh
Maar hoe bewijst dit dat de oudere als eerste moet trouwen voordat de rest dat mag?
Precies, we blijven gewoon in een vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:36 schreef xminator het volgende:
[..]Daar heb je gelijk in.
Voortaan ga ik gewoon posts uit het verleden hier plaatsen, baard geschoren -> babyface had je een paar maanden geleden ook alZoals alles eigenlijk.
Liever welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Moet het een Turk zijn?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Liever welmoet natuurlijk wel voor volboed turks nageslacht zorgen!
Maarr... dat zou betekenen dat jij en ik.. eeuh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Liever welmoet natuurlijk wel voor volboed turks nageslacht zorgen!
Okquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet niet, zei ik ook niet, ik zeg dat de Islamitische traditie adviseert om eerst de ouderen te huwen, met name in de vroege traditionele Arabische samenleving waar men arm was en zich niet veel kon veroorloven werd met name de ouderen eerst gehuwd.
Je moet je zusjes geluk niet belemmeren, daar is het niet voor. Het was een preventie tegen zina, ouderen hebben daar eerder last van dan jongeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:39 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ok
Heb ik iets om naar te verwijzen mochten mijn ouders mijn jongere zusje met iemand koppelen.
Ik zie je moeders slipper al vliegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:40 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk kan dat ongelovige zelfs weg. Of nee, 1x maar hij was 36verder wel perfect
Dat hebben mijn ouders bij mij wel gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet je zusjes geluk niet belemmeren, daar is het niet voor. Het was een preventie tegen zina, ouderen hebben daar eerder last van dan jongeren.
Zou 'm sowieso niet worden nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maarr... dat zou betekenen dat jij en ik.. eeuh.
Dus omdat jouw ouders een fout begaan, ga je hetzelfde (laten) herhalen met je zusje? Sowieso heb jij geen inspraak over je zusjeshuwelijk, dus waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:41 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders bij mij wel gedaan.
Ik ga het echt niet toelaten dat mijn 17 jarige zusje eerder dan mij trouwt. No way!
Word niet boos hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus omdat jouw ouders een fout begaan, ga je hetzelfde (laten) herhalen met je zusje? Sowieso heb jij geen inspraak over je zusjeshuwelijk, dus waar gaat dit over?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nayirrrr, nolamazzz.
Zo kan PH het nooit vertalen met Google
Wat ik van jou begrijp is dat je echt staat te springen om zsm te trouwen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:43 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Word niet boos hoor.![]()
Nee, ik ga het natuurlijk niet tegenhouden (alsof mijn ouders naar mij zouden luisteren).
Maar ik ga wel laten merken dat ik het niet op prijs stel dat ze het bij mij anders hebben gedaan. Zo zijn er wel meer dingen die ik niet mocht en zij wel.
Half. Niet met de 1ste beste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ik van jou begrijp is dat je echt staat te springen om zsm te trouwen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:46 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Half. Niet met de 1ste beste.
Echte leuke mannen zijn zeldzaam.
Maar als ik de juiste vind, ja.
Ga picknicken met mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:57 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Wie weet misschien wel een keertje.
Ja die zijn er.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn manieren om het halal te maken
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:01 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja die zijn er.![]()
Maar doe maar niet.
Dat zijn mijn woorden en die waren gericht tot ambipur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst brengt
Ik had het over ons.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:03 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn woorden en die waren gericht tot ambipur.
Stommerd.
Geen idee hoe dat komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:10 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
I give up.![]()
Hoezo was dit trouwens een smiley die je met mij associeert? ''''
Misschien op 30 februariquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:11 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Oke ik weet het wel. Maar ik wilde graag meer uitleg.
Welterustenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien op 30 februari
Ik ga mezelf opladen
Ik krijg allemaal foto's van zarGon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die heeft er inmiddels zo veel gepost dat iedereen ze wel te zien krijgt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal foto's van zarGon.
Toch nog tijd om op FOK! te posten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef Ambipur het volgende:
Verslapen en mijn wekker gemold. 'T leven is zwaar.
Versier derquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef xminator het volgende:
Thanks maar niet gelukt.
TM neem contact op met die ene chick en stel voor om het schoolwerk samen te maken.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet kunnen genieten van je vrije dag vanwege schoolwerk dat gedaan moet worden.
slimmmmmmmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef xminator het volgende:
Thanks maar niet gelukt.
TM neem contact op met die ene chick en stel voor om het schoolwerk samen te maken.
2, met die andere post ik nooit. Hoezo ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey, hoeveel accounts heb jij hier?
Omdat ik getrollt wordt door iemand. Vond 't wel wat van jou hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
2, met die andere post ik nooit. Hoezo ?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef Ambipur het volgende:
AQ gewoon. Weer een bekeuring van 't CJIB.
Moet binnenkort mijzelf verkopen om al die bekeuringen te betalen.
Snelheid, verdrijvingsvlak, bumperkleven etc.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik getrollt wordt door iemand. Vond 't wel wat van jou hebben.
Bronquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef Weissman het volgende:
Millet bunlara inanmayin, taklit urunlere kanmayin.
Weissman, birdir, tektir. Kimseye benzemez. Fake hesap acmaz.
Hoe weten dat jij geen kloon bent van E_P ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet. Die El_Presidente trollt leuk.
Meet me. Simple as that.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weten dat jij geen kloon bent van E_P ?
Kijk eens of je de foto kunt opvragen op Mijn Politie.nl. Eerst inloggen op DigiD en dan klikken op 'Mijn Boete'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snelheid, verdrijvingsvlak, bumperkleven etc.
Ik rij al wat socialer hoor. Dit is nog van paar maanden terug.
Jij vraagt er ook om hè, met zulk commentaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet. Die El_Presidente trollt leuk.
Nee, ik ga ze weer pesten. Dus even een briefje de deur uit doen. Allahtanki is deze van 50 euro. Ik heb er nog een paar van honderden euro's. Dus aan de ene kant ben ik dan wel weer trots op mezelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk eens of je de foto('s) kunt opvragen op Mijn Politie.nl. Eerst inloggen op DigiD en dan klikken op 'Mijn Boete'.
Waarom? Jij kan m;n IP toch zien of niet? Daar zie je het toch aan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vraagt er ook om hè, met zulk commentaar?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom? Jij kan m;n IP toch zien of niet? Daar zie je het toch aan?
proxy ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom? Jij kan m;n IP toch zien of niet? Daar zie je het toch aan?
Volgens mij dacht ze dat jij bedoelde dat zij een kloon is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Je moedigt ze aan om door te gaan met hun gedrag.
Kan ik je IP-zien?
Nee, dat kunnen mods niet. Alleen Admins en Forum Admins kunnen dat.
Daar zie ik het toch aan?
Geen idee wat je bedoelt, maar gezien mijn antwoord op de vorige vraag is het antwoord hier "Nee." op.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben hem niet. Klaar.
Het is alleen lastig bewijzen.
Even onherkenbaar maken in MS Paint. Is zo gedaan joh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Ambipur het volgende:
Ja gek, je ziet mijn kenteken er op staan
WTF.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Ambipur het volgende:
Je laat me gewoon in mijn fucking pyama naar de auto lopen.......
Heeft niets te maken met iets bewijzen. En ik heb nergens gezegd dat je liegt.quote:Je moet wat om te bewijzen dat je niet liegt. Give me a minute.
Tuurlijk is hij dat. Niet uitlachen, döver seni.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF.. Hij denkt dat hij bestendig is tegen tanks en kanonnen?
.
Staat geen naam bij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Levolution het volgende:
zG, ze is ziek en moe. Ze gaat haar naam vergeten weg te painten ofzo en dan is ze screwed for life. Wat doe je haar aan man?
cCc Cuneyt Reis cCcquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF.. Hij denkt dat hij bestendig is tegen tanks en kanonnen?
.
Ah. Nooit bekeuring gehad, dus wist ik niet. Enige bekeuring die ik jaren geleden heb gehad was wegens fietsen zonder licht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat geen naam bij.. Je ziet alleen de auto (inclusief kenteken) en de omgeving op de foto.
Goeie post-workout vids dit, barst van de test.quote:
Die man is ook dokter/arts geloof ik. Tenminste, dat heeft-ie gestudeerd. En ook nog allerlei martial arts-disciplines.quote:
Het moment dat je door de mand valt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef Ambipur het volgende:
Ey zG, ik post geen pictures... Heb 3 beschikkingen kunnen vinden. delen of niet?
Waarom niet posten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef Ambipur het volgende:
Ey zG, ik post geen pictures... Heb 3 beschikkingen kunnen vinden. delen of niet?
Eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het moment dat je door de mand valt.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef Ambipur het volgende:
Nee, hij doelt op de foto die de flitscamera heeft gemaakt.. Die ga ik toch niet delen?
Ik doel op de beschikkingen.
De pictures herleiden mij voor bekenden wel naar wie ik ben. De beschikkingen niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet posten?. Ik bedoel, als alles onherkenbaar is eh. Ik hoef niet te weten wat je kenteken is en ik hoef ook niet iets te zien dat herleidt naar jou. Als dat het geval is, niet posten/delen.
Ik was gewoon benieuwd, that's all. Ik hoef de details verder ook niet te weten.
Zijn ze zo duidelijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De pictures herleiden mij voor bekenden wel naar wie ik ben. De beschikkingen niet.
HIj heeft z'n studie niet afgerond omdat hij acteur werdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die man is ook dokter/arts geloof ik. Tenminste, dat heeft-ie gestudeerd. En ook nog allerlei martial arts-disciplines.
Hij slaat echt.
Ik ga stuk hier.quote:
Die comments ook onder het filmpje...quote:
Volgens mij heeft-ie zijn opleiding van afgerond hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
HIj heeft z'n studie niet afgerond omdat hij acteur werd
Ik had gehoord van niet, maar kan welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft-ie zijn opleiding van afgerond hoor.
Sommige hebben wel gelijk, wel alcohol drinken/verspillen maar geen flüt kopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die comments ook onder het filmje...
quote:
http://tinypic.com/quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is geleverd...
Hoe post k hier nou de picture van mijn bekeuring/auto?
Uploaden op http://imgur.com/. Eerst een account maken en dan uploaden is handig, want je kunt je foto's dan achteraf verwijderen. Eventueel kun je het eerst aan mij tonen, dan kijk ik ook even of er niets boeiends op te zien is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is geleverd...
Hoe post k hier nou de picture van mijn bekeuring/auto?
quote:
Ach ja, dat is natuurlijk handiger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uploaden op http://imgur.com/. Eerst een account maken en dan uploaden is handig, want je kunt je foto's dan achteraf verwijderen. Eventueel kun je het eerst aan mij tonen, dan kijk ik ook even of er niets boeiends op te zien is..
Kan ook op Tinypic. Alleen haalt imgur wel alle informatie van de foto weg, bij Tinypic blijven ze. (Informatie zoals gegevens over het apparaat waarrmee de foto is geschoten, datum en tijd, en de locatie waar de foto is gemaakt.)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, dat is natuurlijk handiger.
No pain, no gain!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
Damn, is net een rustdag, had ik net gepland om de ganse dag The Wire te kijken, moet ik buiten fietsen met dit weer en DOMS in mijn quads.
Ik begrijp de taal niet maarquote:
Die gast zegt ''Er is hier geen drol, waarom zijn we hierheen gekomen?'' en dwingt die vrouw hetzelfde te zeggen. Vervolgens wijst ie naar de grond en zegt ''Kijk een drol!''...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik begrijp de taal niet maarwat was dat aan het einde
WTF is dat hahahahha!quote:
Serpil Çakmakli mi o? Wat was ze mooi voor haar plastische chirurgiequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die gast zegt ''Er is hier geen drol, waarom zijn we hierheen gekomen?'' en dwingt die vrouw hetzelfde te zeggen. Vervolgens wijst ie naar de grond en zegt ''Kijk een drol!''...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |