SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Wil best foto delen als daar behoefte aan is, maar dan komt het weer bij Google terecht enzo. Meh.
Maakt volgens mij niet uit. De foto wordt sowieso aan je profiel gekoppeld en is te achterhalen via Google.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit. De foto wordt sowieso aan je profiel gekoppeld en is te achterhalen via Google.
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
[..]Wat?
Moet ik mijn aluminiumhoedje gereed zetten?
DM.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt.
Als je het op een site plaatst waarna je die foto weer eraf kunt halen is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).
Hou je bek dichtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
Zal Allah vast heel erg waarderen.
Wat plaatste ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hou je bek dicht![]()
Jij plaatste het en dit geldt dus eerder voor jou
Die vieze afbeeldingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat plaatste ik
Je vraagt mij nou niet serieus om mijn bek te houden als ik zeg dat Allah dit niet zal waarderen?
Je krijgt ook/voornamelijk plaatjes te zien die in een topic zijn gedeeld waarin je hebt gepost. Je hoeft ze niet zelf gedeeld te hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hou je bek dicht![]()
Jij plaatste het en dit geldt dus eerder voor jou
Ik zie dat plaatje voor het eerst, the fuck heb jij het overquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:18 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Die vieze afbeelding![]()
En ik weet dat je vet zegt om mij te irriteren, zoals wel meerdere hier
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje voor het eerst, the fuck heb jij het over?
Nee hoor, ik zeg het gewoon omdat het moet, je lastert mij, je hebt dus ook nog eens mijn doodvlees gegeten, gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:22 schreef xminator het volgende:
Die fotos van zargon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt mij laten lachen, Allah da seni guldursun
Ga iemand anders irriteren ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welonderbouwd en totaal niet hypocriet, mijn complimenten.
Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ga iemand anders irriteren ofzo
I m not in the mood
Stiekem hou je wel van mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:27 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee, maar die ga ik door jullie nog een keer krijgen
Astagfirullaaaaah! Kijk wat jij tegen een na-mahram zegt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja trigger, heel erg. Ik kan geen dag zonder jou (kuch: internet) leven.
Check het volgende wat ik tegen een niet-mahram zeg: idioot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Astagfirullaaaaah! Kijk wat jij tegen een na-mahram zegt.
En vervolgens ook nog eens je mede-moslim voor idioot uitmaken, gaat goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:32 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Check het volgende wat ik tegen een niet-mahram zeg: idioot.
Ja je hebt me gedist. Top gedaan trigger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En vervolgens ook nog eens je mede-moslim voor idioot uitmaken, gaat goed.
Pas na een vraag, waarom beide mahram gedeeltes vetgedrukt in je vorige reactie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:34 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja je hebt me gedist. Top gedaan trigger.![]()
Ga je nu rustiger kunnen slapen straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |