SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Wil best foto delen als daar behoefte aan is, maar dan komt het weer bij Google terecht enzo. Meh.
Maakt volgens mij niet uit. De foto wordt sowieso aan je profiel gekoppeld en is te achterhalen via Google.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit. De foto wordt sowieso aan je profiel gekoppeld en is te achterhalen via Google.
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
[..]Wat?
Moet ik mijn aluminiumhoedje gereed zetten?
DM.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt.
Als je het op een site plaatst waarna je die foto weer eraf kunt halen is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op Google 'fok + je username' intypt, krijg je alle afbeelding te zien die je of zelf hebt gepost of waar je op gereageerd hebt (of het betreffende topic waarin je hebt gepost).
Hou je bek dichtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
Zal Allah vast heel erg waarderen.
Wat plaatste ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hou je bek dicht![]()
Jij plaatste het en dit geldt dus eerder voor jou
Die vieze afbeeldingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat plaatste ik
Je vraagt mij nou niet serieus om mijn bek te houden als ik zeg dat Allah dit niet zal waarderen?
Je krijgt ook/voornamelijk plaatjes te zien die in een topic zijn gedeeld waarin je hebt gepost. Je hoeft ze niet zelf gedeeld te hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hou je bek dicht![]()
Jij plaatste het en dit geldt dus eerder voor jou
Ik zie dat plaatje voor het eerst, the fuck heb jij het overquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:18 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Die vieze afbeelding![]()
En ik weet dat je vet zegt om mij te irriteren, zoals wel meerdere hier
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje voor het eerst, the fuck heb jij het over?
Nee hoor, ik zeg het gewoon omdat het moet, je lastert mij, je hebt dus ook nog eens mijn doodvlees gegeten, gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:22 schreef xminator het volgende:
Die fotos van zargon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt mij laten lachen, Allah da seni guldursun
Ga iemand anders irriteren ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welonderbouwd en totaal niet hypocriet, mijn complimenten.
Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ga iemand anders irriteren ofzo
I m not in the mood
Stiekem hou je wel van mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:27 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee, maar die ga ik door jullie nog een keer krijgen
Astagfirullaaaaah! Kijk wat jij tegen een na-mahram zegt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja trigger, heel erg. Ik kan geen dag zonder jou (kuch: internet) leven.
Check het volgende wat ik tegen een niet-mahram zeg: idioot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Astagfirullaaaaah! Kijk wat jij tegen een na-mahram zegt.
En vervolgens ook nog eens je mede-moslim voor idioot uitmaken, gaat goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:32 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Check het volgende wat ik tegen een niet-mahram zeg: idioot.
Ja je hebt me gedist. Top gedaan trigger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En vervolgens ook nog eens je mede-moslim voor idioot uitmaken, gaat goed.
Pas na een vraag, waarom beide mahram gedeeltes vetgedrukt in je vorige reactie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:34 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja je hebt me gedist. Top gedaan trigger.![]()
Ga je nu rustiger kunnen slapen straks?
jou = omdat er daarna tussen de haakjes een uitleg bij kwam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas na een vraag, waarom beide mahram gedeeltes vetgedrukt in je vorige reactie?
namahram is gewoon correct hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:37 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
jou = omdat er daarna tussen de haakjes een uitleg bij kwam.
niet-mahram = omdat je na(mahram) i.p.v. niet(mahram) typte.
Nothing special. Geen geheime codes voor jou om te ontrafelen nee.
Ow nee heb het gewoon nog niet veranderd. Maar nu je het zegt ben maar 1 keer lastig gevallen met dit nieuwe account. He must be gay.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1882711/3/25#11802679dinsdag 16 oktober 2012 02:38[/url] schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heb je je geslacht opgegeven als man, pureheart? Werd je lastiggevallen.
Hier, een Turks slaapliedje voor jou...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:38 schreef pureheart1 het volgende:
Ik vind het leuk hoe turken moeder zeggen ''anneeeeeeeh''
Ik heb er nog nooit van gehoord. Waarom moet je zo afwijkend typen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
namahram is gewoon correct hoor?
Zie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:40 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord. Waarom moet je zo afwijkend typen?
Ze speelt hard to get.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:39 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, kan jij ontcijferen wat ze zegt?
De stap van Ayca's mams, naar kalfskroket? Ayca, ik zou hem wurgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:42 schreef xminator het volgende:
Heb opeens zo een zin gekregen in een broodje kalfskroket.
EL_Presidente zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:39 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ow nee heb het gewoon nog niet veranderd. Maar nu je het zegt ben maar 1 keer lastig gevallen met dit nieuwe account. He must be gay.
Ik heb niet gezegd dat het verkeerd is. Maar afwijkend van de norm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie.
Zelfs voor de Turk is het niet afwijkend, hoe kan het voor een Arabischtalige afwijkend zijn? Als je mij ergens op wilt corrigeren, zorg dat je het zelf dan wel juist hebt iig.
Sssssssssssssssssstttquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De stap van Ayca's mams, naar kalfskroket? Ayca, ik zou hem wurgen
De norm is om na te vervangen met 'niet' ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:44 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het verkeerd is. Maar afwijkend van de norm.
Rustig maar hoor.
Mijn Nederlands is niet zo sterk als de meesten hier. Nu je zin?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De norm is om na te vervangen met 'niet' ?
Ik ben niet opgewonden hoor, nou ja, niet in die zin
Ik in noedels. Maar ik ga maar geen magnetron gebruiken rond 3 uur s'nachts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:42 schreef xminator het volgende:
Heb opeens zo een zin gekregen in een broodje kalfskroket.
Na komt voort uit Arabisch gebruik, 'niet' uit Nederlands gebruikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:47 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is niet zo sterk als de meesten hier. Nu je zin?![]()
Verder..
Je weet het zelf niet eens zo zeker met je vraagteken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na komt voort uit Arabisch gebruik, 'niet' uit Nederlands gebruik?
Kusje
Het was geen vraag-vraagteken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:50 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je weet het zelf niet eens zo zeker met je vraagteken.![]()
Ow en kusje afgewezen (ja ook kus gewoon).
Afgestudeerd aan Al-Azhar en werkend bij de gemeente als paspoortverlenger, wat wil je nog meer? Een betere man ga je niet vinden in deze tijden.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het was geen vraag-vraagteken., maar van, the-fuck-heb-jij-het-over, snappie
?
!
Denk eerst een paspoort, voor ze mag verlengen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afgestudeerd aan Al-Azhar en werkend bij de gemeente als paspoortverlenger, wat wil je nog meer? Een betere man ga je niet vinden in deze tijden.
Op praktiserend gedeelte is hij niet zo sterk en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk voor mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afgestudeerd aan Al-Azhar en werkend bij de gemeente als paspoortverlenger, wat wil je nog meer? Een betere man ga je niet vinden in deze tijden.
Beschrijf eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Op praktiserend gedeelte is hij niet zo sterk en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk voor mij.![]()
Plus ik heb echt een grappige beeld van zijn uiterlijk.
Hoezo naïef?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk L/na-ief.
Skitta aan hun!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:48 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik in noedels. Maar ik ga maar geen magnetron gebruiken rond 3 uur s'nachts.
Mijn huisgenoten zullen wel denken dat ik gek ben.
Iets wat alleen mannen begrijpen.quote:
Hoe weet je vanachter je beeldscherm of hij praktiseert of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Op praktiserend gedeelte is hij niet zo sterk en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk voor mij.![]()
Plus ik heb echt een grappige beeld van zijn uiterlijk.
Shit hey, totaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:58 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
In het kort: het uiterlijk van Ehsan Jami.
Dat zeg ik niet. Alleen van wat ik van hem hier zie weet ik gewoon dat het niet zo sterk is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je vanachter je beeldscherm of hij praktiseert of niet?
Ik ben geen maagd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je vanachter je beeldscherm of hij praktiseert of niet?
Is dat niet een beetje hypocriet van je als we er vanuit gaan dat je net een mannelijk geslachtsdeel hebt gepost en avances maakte richting Triggershot? Wat zegt dat over jouw mate van praktisering?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen van wat ik van hem hier zie weet ik gewoon dat het niet zo sterk is.
Huh, die afbeelding was gewoon een foutje hoor. Ik heb hier trouwens vaker last van. Dat ik dingen niet zie of verkeerd kijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet van je als we er vanuit gaan dat je net een mannelijk geslachtsdeel hebt gepost en avances maakte richting Triggershot? Wat zegt dat over jou mate van praktisering?
Moet niet. Maar ik vind dat belangrijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:07 schreef Ayca het volgende:
Waarom zou een man sterker moeten zijn in zijn geloof?
Precies, als ik elke dag werk en zij alleen thuis, wil ik toch wel dat mijn vrouwsopvattingen minimaal even sterk zijn als de mijne, vooral nu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:07 schreef Ayca het volgende:
Waarom zou een man sterker moeten zijn in zijn geloof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |