Ja sorry, er zijn vast nog wel andere leuke jongensquote:
We laten ons allebei regelmatig testen, zou dus redelijk safe moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dat heb je als je je maat gaat pijpen
Ik had me echt niet aangeboden hoor. Tssssquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja sorry, er zijn vast nog wel andere leuke jongens
Ja, als homo is dat wel belangrijk ja. Maar waarom zou je in godsnaam je jongeheer in een badschuimfles stoppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
We laten ons allebei regelmatig testen, zou dus redelijk safe moeten zijn.
Deed mn vriendin voor me. Ik liet het alleen maar toe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, als homo is dat wel belangrijk ja. Maar waarom zou je in godsnaam je jongeheer in een badschuimfles stoppen
Waarom liet je dat doe en stopte je je lul niet in HAAR gaten.?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deed mn vriendin voor me. Ik liet het alleen maar toe.
waarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar dan neuk je wel kwaliteit. Je koopt toch ook geen Euroshopper eten?
Had haar gewoon gekust als ze dat deed, dan weet ze dat ze echt iets kan doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deed mn vriendin voor me. Ik liet het alleen maar toe.
Omdat je dan een verhaal verzint wat niet in klb kan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waarom liet je dat doe en stopte je je lul niet in HAAR gaten.?
Dit topic had van mij overigens niet hoeven te bestaan .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Omdat je dan een verhaal verzint wat niet in klb kan.
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit topic had van mij overigens niet hoeven te bestaan .
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dit ook?
hE HE ZEH DAN KOM OP JONHE VEGTE KOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaaaaaaaahhhhhh, meerhh meeerrhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef blow... het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhhhh, meerhh meeerrhhhmoffensoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Nu al een briljant topic... Fucking hellquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:58 schreef Drinky het volgende:
mijne kwam eens vast te zitten in een chocomelfles, helemaal onder de chocomel, plakken dat het deed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |