Sowieso Luckasjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Beter goed gestolen dan slecht bedacht toch
Ik weet niet wat die braadworsten hier moeten maar ik heb er ook nog wel een voor je:quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef luckass het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst tussen rijden in een ferrari en seksen met meloewa?fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die braadworsten hier moeten maar ik heb er ook nog wel een voor je:
[ afbeelding ]
OMG- link naar topic?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die braadworsten hier moeten maar ik heb er ook nog wel een voor je:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef Fopje het volgende:
[..]WTF leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef luckass het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst tussen rijden in een ferrari en seksen met meloewa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
Tuurlijk joh.quote:
Omdat dat het enige is wat ie ooit zal neukenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef LaLouchi het volgende:
Waarom neuk je een lege badschuimfles...
Van het één kwam het ander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef LaLouchi het volgende:
Waarom neuk je een lege badschuimfles...
wtf is ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef lisanne_90 het volgende:
Hé Fopje, dit is toch een flauw mopje, of niet?
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef lisanne_90 het volgende:
Hé Fopje, dit is toch een flauw mopje, of niet?
Het verschil is dat huize monique 120 kost en een fles 3 euries....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Boek dan gewoon een all inclusive huize monique bezoekje.
Maar dan neuk je wel kwaliteit. Je koopt toch ook geen Euroshopper eten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het verschil is dat huize monique 120 kost en een fles 3 euries....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |