Niet van binnen hoor. Het voelt aan als een olifantenhuid. Ik denk dat mijn zak zich klaar gemaakt heeft om te vervellen.quote:
Houd jij eens even heel gauw die mond dicht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
Wat voor klein pikkie heb jij dat je dat in zo'n fles krijgt. Heb ik hier te maken met een smurf?
Och och hier hebben we meneer 12".quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
Wat voor klein pikkie heb jij dat je dat in zo'n fles krijgt. Heb ik hier te maken met een smurf?
Bizar dat je ook je zak ermee hebt gepakt.. Maar goed dat vervellen is volgens mij wel prima straks weer brand-spanking new.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet van binnen hoor. Het voelt aan als een olifantenhuid. Ik denk dat mijn zak zich klaar gemaakt heeft om te vervellen.
Ik kan het mis hebben.
Kan nu even alleen ontvangen, sorry dropjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
En de seks dan?
En de seks, Fopje?!
Ach, daar neem ik genoegen mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan nu even alleen ontvangen, sorry dropje
Ik heb zo mijn vermoedens waarom mijn zak ook gaat vervellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Bizar dat je ook je zak ermee hebt gepakt.. Maar goed dat vervellen is volgens mij wel prima straks weer brand-spanking new.
Verder geen flauw idee hoe dat dan vervelt terwijl je haar er nog op zit maar dat mag je straks zelf vertellen denk ik.
watquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toen de fles op was heb ik hem gevuld met water en zo tussen mijn benen leeg gekiept en dat een paar keer. Was geen slimme zet bleek achteraf.
Misschien de combinatie van het schuren langs de kunststof opening en het badschuim? Denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:41 schreef zoefschildpad het volgende:
ehm... als je badschuim in je bad doet en er lekker een uur in gaat zitten gaat je piemel ook niet spontaan vervellen. Ik vermoed dat de markt voor sterk huidirriterend badschuim niet heel groot is...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is altijd mooi om te weten dat er nog altijd grotere idioten dan jezelf rondlopen
Fles vol gespoten en dat weer als badschuim gebruiken zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:05 schreef smitjew het volgende:
Ik heb ook verschillende flessen geprobeert maar moest hem er wel slap instoppen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:08 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Fles vol gespoten en dat weer als badschuim gebruiken zeker?
Misschien is TS wel vies van vrouwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat is er mis met je hand, 2 stukjes kipfilet, een opblaaspop, fleshlight en desnoods als het echt moet een meisje?
Dat zou kunnen, dan mag in mijn vorige post meisje als jongen gelezen worden. Is een badschuimfles eigenlijk mannelijk of vrouwelijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Misschien is TS wel vies van vrouwen
Ik denk mannelijk, kont is strakker dan een vagina dus het moet wel meer mannelijk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dan mag in mijn vorige post meisje als jongen gelezen worden. Is een badschuimfles eigenlijk mannelijk of vrouwelijk?
Niets is zo fijn als een vagijn.quote:
Blijf bij de les, stop je lul niet in een badschuimflesquote:
Die is geniaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht dat het wel kon, met me lul in een flacon.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Blijf bij de les, stop je lul niet in een badschuimfles
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht dat het wel kon, met me lul in een flacon.
Straks word ts aangeklaagd wegen het verkrachten van een badschuimflesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:37 schreef Apuleius het volgende:
Het was toch niet tegen de wil van de fles in hè!
Het praat niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:10 schreef Copycat het volgende:
Wat is in hemelsnaam de aantrekkingskracht van zo'n harde, plastic, relatief scherpe opening van een fles badschuim?
Vat jij dit serieus op dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Weer een nieuwe low hier in KLBsoort van.
Ook onder die dwingende voorwaarde heb je nog voldoende keus die wat prettiger is, lijkt me.quote:
Ik vat alles serieus op hier.quote:
Ik lees hier ook enkel waarheden en probeer mijn doelen ook te vergroten naar de dingen die ik hier lees die andere mensen wel voor elkaar krijgen mooi tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vat alles serieus op hier.
Onterecht?
Nou ja, ik weet dat je een aantal 'speciale' mensen hebt maar ik kan moeilijk voorstellen dat iemand echt zijn tampeloerus in een shampoofles steekt. Of althans, op schaal als in dit topic.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vat alles serieus op hier.
Onterecht?
Kan ik mij zeker in vinden, vooral het feit dat ik persoonlijk geen shampooflessen ken met toereikende maten. Jij wel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat je een aantal 'speciale' mensen hebt maar ik kan moeilijk voorstellen dat iemand echt zijn tampeloerus in een shampoofles steekt. Of althans, op schaal als in dit topic.
Als ik topics wil verzinnen open ik ze wel in ONZquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat je een aantal 'speciale' mensen hebt maar ik kan moeilijk voorstellen dat iemand echt zijn tampeloerus in een shampoofles steekt. Of althans, op schaal als in dit topic.
Een koffiemok is meer mijn maat inderdaad qua opening, als ik hem in zo'n klein openingetje als een shampoofles ram zal ik ik toch de brandweer moeten bellen denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ik mij zeker in vinden, vooral het feit dat ik persoonlijk geen shampooflessen ken met toereikende maten. Jij wel?
Nooit geprobeerd ofso hoor btw
Beetje het idee peniskoker wordt het dan. Ik begrijp 'm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef Fopje het volgende:
En het was geen shampoofles maar zo'n 2 of 3 liter badschuimfles. Die kunnen wel een piemel hebben.
Helemaal niet raar. Zo neuk ik regelmatig met mijn open tube tandpasta. Liefst eentje die tandplak tegengaat en gaatjes helpt voorkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:29 schreef Fopje het volgende:
Als ik topics wil verzinnen open ik ze wel in ONZEn kom op. Zo verschrikkelijk raar is het toch niet?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een koffiemok is meer mijn maat inderdaad qua opening, als ik hem in zo'n klein openingetje als een shampoofles ram zal ik ik toch de brandweer moeten bellen denk ik.
Die arme fles kon zich niet verzetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:10 schreef Copycat het volgende:
Wat is in hemelsnaam de aantrekkingskracht van zo'n harde, plastic, relatief scherpe opening van een fles badschuim?
Of hij was te kort.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Straks word ts aangeklaagd wegen het verkrachten van een badschuimfles
wutquote:
Een Do It Yourself Fleshlight, misschien handiger i.p.v. zo'n scherpe flesquote:
Wat is die koker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een Do It Yourself Fleshlight, misschien handiger i.p.v. zo'n scherpe fles
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef Copycat het volgende:
De ware masochisten onder ons draaien uiteraard de sponsjes om en laten de latexhandschoenen achterwege.
Burn baby burn.
Is het niet de behuizing van een echte zaklamp?quote:
Alsof de knoepert van de gemiddelde FOK!'er daarin pastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het niet de behuizing van een echte zaklamp?
Ik dacht eerst een emmerquote:
Hmm ja zou kunnen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het niet de behuizing van een echte zaklamp?
Kipfilet en 2 elastiekjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmm ja zou kunnen...
Nu kan ik er nog niks mee
Goede zet, je 'vriendin' er bij halen! Dan is alles meteen een stuk minder raar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]Briljant
Maar het was zo'n 3 liter fles waar van dat groene spul in zat. Je hebt er een paar druppels voor nodig en dan staat heel je bad vol met schuim.
En het stomme is eigenlijk, ik was samen met mijn vriendin. Zij deed de handeling
Zal het even leggen uitleggen hoe het ongeveer gegaan is:
We lagen in bad. Zij aan de ene kant en ik aan de andere kant.
Als je een erectie krijgt zie je net het dopje van de penis boven water steken ( ligt er aan hoe diep je ligt natuurlijk )
Toen ze de badschuimfles eenmaal in dr handen had was het 1 + 1 = 2.
Ik liet het toe, dat wel. Maar zo is het toch een stuk minder raar, toch?
Gisternacht nog wat vaseline op mijn penis gesmeerd en het lijkt te werken. Al durf ik mijn voorhuid nog niet optimaal te bewegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |