Niet van binnen hoor. Het voelt aan als een olifantenhuid. Ik denk dat mijn zak zich klaar gemaakt heeft om te vervellen.quote:
Houd jij eens even heel gauw die mond dicht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
Wat voor klein pikkie heb jij dat je dat in zo'n fles krijgt. Heb ik hier te maken met een smurf?
Och och hier hebben we meneer 12".quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
Wat voor klein pikkie heb jij dat je dat in zo'n fles krijgt. Heb ik hier te maken met een smurf?
Bizar dat je ook je zak ermee hebt gepakt.. Maar goed dat vervellen is volgens mij wel prima straks weer brand-spanking new.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet van binnen hoor. Het voelt aan als een olifantenhuid. Ik denk dat mijn zak zich klaar gemaakt heeft om te vervellen.
Ik kan het mis hebben.
Kan nu even alleen ontvangen, sorry dropjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
En de seks dan?
En de seks, Fopje?!
Ach, daar neem ik genoegen mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan nu even alleen ontvangen, sorry dropje
Ik heb zo mijn vermoedens waarom mijn zak ook gaat vervellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Bizar dat je ook je zak ermee hebt gepakt.. Maar goed dat vervellen is volgens mij wel prima straks weer brand-spanking new.
Verder geen flauw idee hoe dat dan vervelt terwijl je haar er nog op zit maar dat mag je straks zelf vertellen denk ik.
watquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toen de fles op was heb ik hem gevuld met water en zo tussen mijn benen leeg gekiept en dat een paar keer. Was geen slimme zet bleek achteraf.
Misschien de combinatie van het schuren langs de kunststof opening en het badschuim? Denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:41 schreef zoefschildpad het volgende:
ehm... als je badschuim in je bad doet en er lekker een uur in gaat zitten gaat je piemel ook niet spontaan vervellen. Ik vermoed dat de markt voor sterk huidirriterend badschuim niet heel groot is...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is altijd mooi om te weten dat er nog altijd grotere idioten dan jezelf rondlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |