Fles vol gespoten en dat weer als badschuim gebruiken zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:05 schreef smitjew het volgende:
Ik heb ook verschillende flessen geprobeert maar moest hem er wel slap instoppen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:08 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Fles vol gespoten en dat weer als badschuim gebruiken zeker?
Misschien is TS wel vies van vrouwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat is er mis met je hand, 2 stukjes kipfilet, een opblaaspop, fleshlight en desnoods als het echt moet een meisje?
Dat zou kunnen, dan mag in mijn vorige post meisje als jongen gelezen worden. Is een badschuimfles eigenlijk mannelijk of vrouwelijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Misschien is TS wel vies van vrouwen
Ik denk mannelijk, kont is strakker dan een vagina dus het moet wel meer mannelijk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dan mag in mijn vorige post meisje als jongen gelezen worden. Is een badschuimfles eigenlijk mannelijk of vrouwelijk?
Niets is zo fijn als een vagijn.quote:
Blijf bij de les, stop je lul niet in een badschuimflesquote:
Die is geniaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht dat het wel kon, met me lul in een flacon.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Blijf bij de les, stop je lul niet in een badschuimfles
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht dat het wel kon, met me lul in een flacon.
Straks word ts aangeklaagd wegen het verkrachten van een badschuimflesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:37 schreef Apuleius het volgende:
Het was toch niet tegen de wil van de fles in hè!
Het praat niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:10 schreef Copycat het volgende:
Wat is in hemelsnaam de aantrekkingskracht van zo'n harde, plastic, relatief scherpe opening van een fles badschuim?
Vat jij dit serieus op dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Weer een nieuwe low hier in KLBsoort van.
Ook onder die dwingende voorwaarde heb je nog voldoende keus die wat prettiger is, lijkt me.quote:
Ik vat alles serieus op hier.quote:
Ik lees hier ook enkel waarheden en probeer mijn doelen ook te vergroten naar de dingen die ik hier lees die andere mensen wel voor elkaar krijgen mooi tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vat alles serieus op hier.
Onterecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |