quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die Agnes d'r tieten knalde echt bijna uit die jurk...wat een voorgevel!...die jurk hing letterlijk aan haar tepels. Toen ze opstond leek het net alsof die jurk bleef zitten en die boobies er zo uitknalden haha.
Nu welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:56 schreef Keroppi het volgende:
Hebben jullie de Fokke & Sukke cartoon van vandaag al gezien?
Misschien?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nu wel;
[ afbeelding ]
Vind m niet heel sterk,of ik mis iets
Dan vind ik hem indd niet heel sterk hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Misschien?
Het gaat over de rel bij DWDD. Daar werden de deelnemers van Boer zoekt Vrouw volgens de KRO dermate belachelijk gemaakt dat DWDD geen beeldmateriaal meer mochten gebruiken. Dit werd 'opgelost' door de scènes na te spelen met poppetjes. Waarop de KRO besloot dat het niet langer gewenst was dat KRO presentatoren Arie Boomsma en Yvon Jaspers langskwamen bij De Wereld Draait Door.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Jojoke het volgende:
Open dir: http://download.omroep.nl/kro/video/boerzoektvrouw/?C=M;O=D
metHebben alle programma's van uitzendinggemist zo'n open dir?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eigenlijk wel jammer, het is 106 delen anders geweest en vooral goed herkenbaar languitquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef Cee het volgende:
We willen er zo weinig mogelijk letters aan vuil maken, en op deze manier kan je het ook lezen als Biggen Zeugen Varkens.
Cee heb je een linkje van je column?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef Cee het volgende:
We willen er zo weinig mogelijk letters aan vuil maken, en op deze manier kan je het ook lezen als Biggen Zeugen Varkens.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ben gisteren al geweest, vanavond blijf ik thuis.
Oh hahaha bedoelde je wat anders!
ik neem een boerenkipfiletquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn boerencake staat in de oven. Vanavond mooi een plak voor bij de boeren
IEMAND UIT BOER ZOEKT VROUWquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, jij.Je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |