Sinds wanneer wordt bestuursrecht in het P jaar door een hoogleraar gegeven?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Boterbartje het volgende:
1. Ik hou ook van de winter
2. pak gewoon aan laten meten
3. pakken winkeltje in een zijsteegje achter in hengelo is chill
4. ben nu net wakker
5. even ontbijten en dan wat leren
6. mijn bestuursrecht hoogleraar zit nu op het gemeentehuis van dit dorp les te geven
Is nieuw; zo van eerste jaars moeten meer in aanraking komen met hoogleraar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt bestuursrecht in het P jaar door een hoogleraar gegeven?
Dat is Lam. De hoogleraar is denk ik Schlössels.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is nieuw; zo van eerste jaars moeten meer in aanraking komen met hoogleraar.
Nu vraag ik me trouwens af of hij wel hoogleraar is
We hebben namelijjk 2, die andere is sowieso hoogleraar en rechter... maar deze weet ik niet zeker. Hij is wel een goede advocaat bij hekkelman.
Ja Lam is nu hier op gemeentehuis. Pap kwam thuis wat ophalen en hij zegt; jouw leraar zit hier op gemeentehuis!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is Lam. De hoogleraar is denk ik Schlössels.
Voor Inleiding Bestuursrecht had ik Schlössels. Kern van het bestuursrecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is Lam. De hoogleraar is denk ik Schlössels.
Lam is goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja Lam is nu hier op gemeentehuis. Pap kwam thuis wat ophalen en hij zegt; jouw leraar zit hier op gemeentehuis!
Zeker, pap kwam even zeggen dat hij nu een baardje hadquote:
Kent hij Lam ook goed dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker, pap kwam even zeggen dat hij nu een baardje had
En ik lag in bed; zei dat ik druk aan het studeren was haha
studeren in bedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef Morera het volgende:
Druk studeren in bed, ik doe dat ook vaak
Ja ik was dus net wakker, ben nu ongeveer uurtje wakker denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Kent hij Lam ook goed dan?
Druk studeren kan ook in bed
Hmm ik ga zo ook maar eens wat nuttigs doen denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik was dus net wakker, ben nu ongeveer uurtje wakker denk ik
Verstaan we onder nuttig ook een hele middag The Wire kijken om maar huiswerk maken uit te stellen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ik ga zo ook maar eens wat nuttigs doen denk ik
Nee helaas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Verstaan we onder nuttig ook een hele middag The Wire kijken om maar huiswerk maken uit te stellen?
Klopt, Compendium moet je dan ook niet gaan lezen maar er ff bij pakken als het nodig is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef Boterbartje het volgende:
Compendium is echt een gaar boek, het is meer een soort uitgebreid woordenboek zonder samenhang. Simcity is veel leuker
Ja, het staat bij verplichte literatuur voor tentamen, dus ik blader het wel even door.. al met al is het niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, Compendium moet je dan ook niet gaan lezen maar er ff bij pakken als het nodig is.
Het is ook best een handig boek hoor! Het stond hier ook wekelijks in bij de voorgeschreven literatuur tijdens privaatrecht in de propedeuse, maar uiteindelijk heb ik het alleen bij het tentamen gebruikt. En zelfs dan maar een enkele keer en niet om hem vanaf bladzijde 1 te lezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, het staat bij verplichte literatuur voor tentamen, dus ik blader het wel even door.. al met al is het niet zoveel hoor
Ondertussen gewoon leuke dingen doen en genieten van warme chocolademelk; het is tenslotte vakantieNa deze week wordt het fucking druk dus ik doe nu nog rustig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |