SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
ik had het beeld al in me hoofd voordat ik het las, maar zit nu te twijfelen tussen ham,kaas met rode pesto, of oude kaas met honing mosterd, hmmmmquote:
gewoon 2 verschillende maken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:13 schreef AapO het volgende:
[..]
ik had het beeld al in me hoofd voordat ik het las, maar zit nu te twijfelen tussen ham,kaas met rode pesto, of oude kaas met honing mosterd, hmmmm
niemand praat zo makkelijk over de lunch, en komt er ongedeerd vanaf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:41 schreef MohMi het volgende:
[..]stel je eens niet aan als een kind van 11.
quote:
Ik zei in eerste instantie dat het haar niks aan ging maar toen vroeg ze door en maakte ik er maar van dat ik ging chillen in terminus en jij erbij was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wat had je gezegd tegen dat meisje, waar je mij van kende?
Die nieuwe pizza beenham voor 5 euro afhalen. Koken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
Straks eten met chickie maar geen idee wat we moeten gaan koken
sense; your reply doesnt make any.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef AapO het volgende:
[..]
niemand praat zo makkelijk over de lunch, en komt er ongedeerd vanaf.
Aww arme jij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zei in eerste instantie dat het haar niks aan ging maar toen vroeg ze door en maakte ik er maar van dat ik ging chillen in terminus en jij erbij was.![]()
Nieuwsgierige mensen
Ik bij jou ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had eerst niet door dat jij het was![]()
Samen uit je bek meuren, zodat je het niet ruikt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
arme ik
Ohnee. het gaat shoarma zijn trouwens
Haha dat zou awesome zijn, dat we allebei hetzelfde waanbeeld hebben,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem waren we het beide niet.
It worksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Samen uit je bek meuren, zodat je het niet ruikt.
IKR, net zoals allebei een ochtendadem en zo.quote:
Iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
IKR, net zoals allebei een ochtendadem en zo.
Ik niet, heb me weer eens misselijk gegeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd![]()
Fucking honger nu wel ineens, shoarmaaaaaaa
Fok he, dan zit je toch met bepaalde mensen waarbij dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha dat zou awesome zijn, dat we allebei hetzelfde waanbeeld hebben,
Gekke mensen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fok he, dan zit je toch met bepaalde mensen waarbij dat zou kunnen.
Heel veel gebruikt hoor.quote:
Thanks! Gaat wel lukken, nu al fucking hongerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu heb ik ook trek in shoarma
Smakelijk iig
Hahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
shifto, het nummer is niet om aan te horen, maar bij de songtekst moet ik net aan jouw situatie denken.![]()
Luierenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
mensen nog plannen vandaag naast werken?
Hehe eten ja, ik moet nog besluiten wat ik ga halen. Tijd voor shoarma, zulks lekker voedselquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Werken, eten, ouders even keer hoi zeggen, gamen. The usual
Met je chickie ja? Vetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
Ben nu bezig met Borderlands 1 en speel Diablo 3 met mn chickie. Ook een Ragnarok Online server gestart maar speel zelf niet zo veel
13gig is niet veel meer hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:24 schreef AapO het volgende:
goeie aanrader is xcom enemy unknown, echter issie 13 gig download, maar zeker wel de moeite waard. (natuurlijk ook omdat ik de old skool versie kapot heb gespeeld vroeger op dos. een van de betere games)
nou 13 gig ingepakt voor een game vind ik behoorlijk wat, dis volgens mij een van de grootste games die ik zo tegenkomquote:
The Witcher 2, al vet oud, was al 18GBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:58 schreef AapO het volgende:
[..]
nou 13 gig ingepakt voor een game vind ik behoorlijk wat, dis volgens mij een van de grootste games die ik zo tegenkom
jah true, njah ik dacht dus dat ie t dubbele was toen ik em uitpakte, maar wist nie zeker, dus nu ging ik net kijken en hij was ook 13 gig uitgepaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef shifto het volgende:
[..]
The Witcher 2, al vet oud, was al 18GB
Zit er al inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
Damn nog maar uurtje
Ga je nu shoarma eten vandaag mattie?![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef shifto het volgende:
Ik had zelfgemaakte knoflooksauwszuuu, bazenshit
Stug volhouden zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had die zaanse mayo/knoflook combi. Met een vork het vlees je pittabroodje inscheppen werkt behoorlijk frustrerend, het vleesch valt er steeds vanaf.
Je weet tochquote:
Zo deed ik het iddquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Volgende keer lepelen en het vlees op een vuurtje laten staan, dan is het ook nog warm bij het laatste broodje
Same here bro, same herequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:38 schreef shifto het volgende:
Hahaha
Nu even uitbuiken, showeren en dan game-mode activated.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:21 schreef Muisraket het volgende:
Aww, lief, dankjewel.![]()
![]()
Ik moet je alleen iets vertellen: ik ben geen hij.
True, true.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:21 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Het is vroeg, copy paste enzo
When is the party!
Thank you.quote:
Mis je niets aan, heb 3 vrienden en die passen ook nog eens niet bij elkaar.quote:
Is toch grappig johquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thank you.
[..]
Mis je niets aan, heb 3 vrienden en die passen ook nog eens niet bij elkaar.![]()
![]()
Ja maar dat zijn partypeople, mijn vrienden over het algemeen niet echt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Is toch grappig johWeetje nog het zootje op mijn feestje
Wat doen mensen dit jaar eigenlijk met oud en nieuw?
We'll make em party people!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn partypeople, mijn vrienden over het algemeen niet echt.
Hey, wat moet, moetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vrees dat wij onuitgenodigd langs moeten komen Shifty
Pas d'r op hè, heb nu een grote man als bodyguard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vrees dat wij onuitgenodigd langs moeten komen Shifty
Die krijgt dan uiteraard een kruisverhoor van je FOK!-parents.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Pas d'r op hè, heb nu een grote man als bodyguard.
FOK!-grandparents dacht ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Die krijgt dan uiteraard een kruisverhoor van je FOK!-parents.
Hell yeahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Die krijgt dan uiteraard een kruisverhoor van je FOK!-parents.
Boks ouwe!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Pas d'r op hè, heb nu een grote man als bodyguard.
Dankjewel Barrie!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Woehoeeeeee MuisjePluisje! Van harte gefeliciteerd! Nog vele jaren geluk en gezondheid en dat je nog maar vijf keer zo oud mag worden. Fijne dag en veel plezier!![]()
![]()
Relaxen, bijslapen, naar school en een excuus hebben om veel te eten.quote:
Psshhhtt, gewoon ekkes wachten en dan kun je zo hendig weer een nieuwe kit kat chunky naar binnen werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Relaxen, bijslapen, naar school en een excuus hebben om veel te eten.Beetje jammer alleen dat ik nu al vol zit.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Psshhhtt, gewoon ekkes wachten en dan kun je zo hendig weer een nieuwe kit kat chunky naar binnen werken
Nog niet, maar ik krijg van mijn ouders een nieuwe PC en van mijn vriend een etentje + bios.quote:
In een 1 persoons bed moet je gewoon denken als een flat, stapelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Oh en ik moet er nog één ding aan toevoegen: wachten op de deurbel. Ik krijg eindelijk een nieuwe PC.(Nu nog een CDspeler die het wel doet zonder stift tegen de muur en een bed waar meer dan 1 persoon in past en ik ben helemaal gelukkig.
)
Nice! Of tof of bruikbaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik krijg van mijn ouders een nieuwe PC en van mijn vriend een etentje + bios.
Ik beweeg te veel in mijn slaap, waardoor ik zowel hem als mezelf uit bed zou meppen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
[..]
In een 1 persoons bed moet je gewoon denken als een flat, stapelenJij moet hendig makkelijk half op hem kunnen liggen
(anders is het een sissy)
Maar PC?!
Specs
Mooi, dan kun je mee gamenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik beweeg te veel in mijn slaap.Ik weet niet wat relevant is, want ik heb het mijn vati laten bestellen, hij weet er namelijk wel iets vanaf, maar: intel core i5 2300 processor, 4x 2.8 GHz. 4GB DDR3 geheugen, 1000 GB harddisk, 80 GB solid state drive en NVIDIA GTS450 1GB videokaart.
quote:
Klein lijfje he, dan krijg je datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Relaxen, bijslapen, naar school en een excuus hebben om veel te eten.Beetje jammer alleen dat ik nu al vol zit.
Ik denk meer dat dat door de zoutjes (ja 's ochtends vroeg, wtf) net kwam en door de eetbui van gisterenavond/nacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Klein lijfje he, dan krijg je dat
Kijk, jij snapt hetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
[..]
In een 1 persoons bed moet je gewoon denken als een flat, stapelenJij moet hendig makkelijk half op hem kunnen liggen
(anders is het een sissy)
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik beweeg te veel in mijn slaap, waardoor ik zowel hem als mezelf uit bed zou meppen.
Nice, daar valt idd prima mee te gamenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik beweeg te veel in mijn slaap, waardoor ik zowel hem als mezelf uit bed zou meppen.Ik weet niet wat relevant is, want ik heb het mijn vati laten bestellen, hij weet er namelijk wel iets vanaf, maar: intel core i5 2300 processor, 4x 2.8 GHz. 4GB DDR3 geheugen, 1000 GB harddisk, 80 GB solid state drive en NVIDIA GTS450 1GB videokaart.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan bindt ie je maar vast
Het is even geleden, maar ook jou kan ik het e.e.a. showen hoor! mag jij met je hoofdje op mijn borst slapen, helemaal uitgeput.quote:
Zei hij pas toen niemand meer vrij kon regelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Toevallig iemand die morgen mee wil naar Legoworld?
Zo lijk ik sociaal terwijl ik dan toch lekker in m'n uppie kan gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Zei hij pas toen niemand meer vrij kon regelen.
Ik werd geflitst met 72 op de rietveldenweg en het kostte me 95 euro?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef shifto het volgende:
Idd
Ik heb even een zenuwinzinkingIk heb hier voor mij nu totaal 686 euro aan boetes voor onze vrienden @ het CJIB liggen.
Waarom komt die troep altijd allemaal tegelijk, werd er iemand wakker ofzo?
400e Transactie voorstel voor het slaan van Mr. Agent in Juni. Die betalen we maar om een zaak te voorkomen
128e 65Km/u Oude Vlijmenseweg
158e 68Km/u Rietveldenweg
Zucht, nog maar maandje houtje bijten dan, gvd
inb4: eigenschuld etc enz
Ook zo een lekker moment, feestdagen die eraan komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef shifto het volgende:
Idd
Ik heb even een zenuwinzinkingIk heb hier voor mij nu totaal 686 euro aan boetes voor onze vrienden @ het CJIB liggen.
400e Transactie voorstel voor het slaan van Mr. Agent in Juni. Die betalen we maar om een zaak te voorkomen
Danku MohMi!quote:
Da's veul inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef shifto het volgende:
Idd
What the f...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef shifto het volgende:
Dit mailt onze directeur net:
Dit geloven jullie nooit (en wij ook nog steeds niet): op 100 meter afstand van het benzinestation waar we stonden, langs het Crowne Plaza in Antwerpen; is zojuist een man voor de ingang van het hotel geliquideerd met 4 á 5 schoten. We zijn nog op de grond gedoken toen de dader tijdens zijn vlucht in een Witte Golf nogmaals schoot.
We zagen het ambulance personeel de man nog proberen te reanimeren, meer dan 10 politie auto’s ter plaatse. We zitten nu in de locatie (1 km verderop)waar we de software sessie voor gaan zitten.
Ongelooflijk…
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:17 schreef MohMi het volgende:
B_L, kusje op de bossche bollekewaar woonde je ergens in DB? en waar wil je straks heen?
Dat was al best lang geleden hè, daarvoor heeft hij ook een nachtje in het huis van oom agent moeten slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto, agentje geslagen ja? Haha dol.
Ja, wel goed, behalve dat ze nog een vriend heeft. Ik zit der wel een beetje te porren dat ze hem dumpt maar ik wil niet stoken. Vreemdgaan is niet netjes maar ik snap ook wel dat je niet je jarenlange verkering ineens dumpt vanwege een fling. maar ze is vandaag weer bij mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:47 schreef Muisraket het volgende:
Ik zat trouwens te denken: shifto, hoe zit het nu tussen jou en je chickie?
Ach, zolang ze bij jou komt zal het toch niet boeien dat ze ergens nog een vriend heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
moggol
[..]
Ja, wel goed, behalve dat ze nog een vriend heeft. Ik zit der wel een beetje te porren dat ze hem dumpt maar ik wil niet stoken. Vreemdgaan is niet netjes maar ik snap ook wel dat je niet je jarenlange verkering ineens dumpt vanwege een fling. maar ze is vandaag weer bij mij
Jawel, want ik vind der leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zolang ze bij jou komt zal het toch niet boeien dat ze ergens nog een vriend heeft?
Daar heb jij geen last van
Ja, dan wordt het problematisch..quote:
Ja, meestal lukt dat, maar op deze had ik 10 jaar geleden al een crush.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het problematisch..
Scharrels en liefde moet je strikt gescheiden houden
Awh, sterkte nog eventjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:32 schreef BlackLining het volgende:
Godsamme, wat verlang ik ernaar om weer in Den Bosch te wonen
Jaren gewoond, en drie maanden geleden naar Leiden verhuisd voor de studie. In februari is het eindelijk afgelopen en mag ik godzijdank terug. Ik kan niet wachten.
De harde G, de ronduit asociale mensen, het vreemd aangekeken worden als je een random iemand groet op straat of de buschauffeur bedankt als je uitstapt..![]()
En tot overmaat van ramp heb ik net Oeteldonkse carnavalsmuziek zitten luisteren.
En na al die jaren toch weer bijna dezelfde situatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:10 schreef shifto het volgende:
Ja het is wel grappig want een jaar of 6 geleden had ik ook verkering (zij ook) en toen zijn we al een keer vreemdgegaan beide.
Maarja, toen waren we nog goed, lief, klein en naïef enzo dus besloten we dat dat niet kon. Maar blijkbaar blijft het toch terugkomen.
Ik woonde aan de Oranje Nassaulaan. Met zicht op de Gouden Draakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:17 schreef MohMi het volgende:
B_L, kusje op de bossche bollekewaar woonde je ergens in DB? en waar wil je straks heen?
Leids ontzet iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Oranje Nassaulaan. Met zicht op de Gouden Draak
Waar ik naartoe verhuis straks zal me worst wezen. Als het maar weer in Den Bosch is. Financieel zit de Oranje Nassaulaan er niet in denk ik, maar ergens in de buurt van het centrum van de meest gastvrije stad van Nederland en ik ben al helemaal blij.
Mooie is nog dat ik vrijdag 8 februari klaar ben in dat gat, of chgchgahat zoals ze daar zouden zeggen. En dat is, jawel, de dag voor carnaval
Ik dacht dat het wel meevallen, dat wonen in de Randstad. Maar het blijkt dus echt waar te zijn wat men zegt, men is er ronduit asociaal. En dan zin het vooral de kleine dingen. In de supermarkt zegt men na het afrekenen bijvoorbeeld niet 'prettig weekend!' maar gaat men gewoon door met de volgende klantEn wanneer je als het wat rustiger is, 's avonds bijvoorbeeld, in Den Bosch iemand tegenkomt op straat is het normaal om even goeieavond te zeggen, al dan niet met een vriendelijk knikje. Doe je dat in Leiden, kijkt men je aan alsof je de dorpsgek bent en pakken de ouders hun kinderen even bijde hand omdat ze denken dat er een gek langs komt. Zelfde bij het uitstappen bij de bus. In Den Bosch zwaai je, als de situatie dat toelaat, toch even naar de buschauffeur als bedankje? Daar word je dan met grote ogen aangekeken. Loop je in Den Bosch in de kroeg per ongeluk tegen iemand aan, bied je je excuses aan en loop je door. Doe je dat daar, kun je in de meeste gevallen dus gewoon klappen verwachten. Om nog maar niet te spreken over dat Leids Ontzet wat echt de meest hopeloze poging tot carnaval ooit is.
Zo. klaar met ranten. [ afbeelding ]
Zo, dat is wel heel negatief hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Oranje Nassaulaan. Met zicht op de Gouden Draak
Waar ik naartoe verhuis straks zal me worst wezen. Als het maar weer in Den Bosch is. Financieel zit de Oranje Nassaulaan er niet in denk ik, maar ergens in de buurt van het centrum van de meest gastvrije stad van Nederland en ik ben al helemaal blij.
Mooie is nog dat ik vrijdag 8 februari klaar ben in dat gat, of chgchgahat zoals ze daar zouden zeggen. En dat is, jawel, de dag voor carnaval
Ik dacht dat het wel meevallen, dat wonen in de Randstad. Maar het blijkt dus echt waar te zijn wat men zegt, men is er ronduit asociaal. En dan zin het vooral de kleine dingen. In de supermarkt zegt men na het afrekenen bijvoorbeeld niet 'prettig weekend!' maar gaat men gewoon door met de volgende klantEn wanneer je als het wat rustiger is, 's avonds bijvoorbeeld, in Den Bosch iemand tegenkomt op straat is het normaal om even goeieavond te zeggen, al dan niet met een vriendelijk knikje. Doe je dat in Leiden, kijkt men je aan alsof je de dorpsgek bent en pakken de ouders hun kinderen even bijde hand omdat ze denken dat er een gek langs komt. Zelfde bij het uitstappen bij de bus. In Den Bosch zwaai je, als de situatie dat toelaat, toch even naar de buschauffeur als bedankje? Daar word je dan met grote ogen aangekeken. Loop je in Den Bosch in de kroeg per ongeluk tegen iemand aan, bied je je excuses aan en loop je door. Doe je dat daar, kun je in de meeste gevallen dus gewoon klappen verwachten. Om nog maar niet te spreken over dat Leids Ontzet wat echt de meest hopeloze poging tot carnaval ooit is.
Zo. klaar met ranten. [ afbeelding ]
Ja maar kom op, het is Leidenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Leids ontzet iddWat heb ik mij daar ontzettend verveeld meermaals
Vriend, jij mag niet mee met carnaval, nu ga je stoer doen dat je dat niet erg vind. Maar straks met alle leuke verhalen en foto's op FB ga je huilen. Oh en we nemen je vriendin wel mee, we gaan haar verkleden als blankequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef AapO het volgende:
carnaval is zowiezo gewoon kut eigenlijk
hoi trouwens
ik doe al jaren niets meer aan carnaval, en me vriendin houdt er ook nie vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Vriend, jij mag niet mee met carnaval, nu ga je stoer doen dat je dat niet erg vind. Maar straks met alle leuke verhalen en foto's op FB ga je huilen. Oh en we nemen je vriendin wel mee, we gaan haar verkleden als blanke
Je bent nog een keer meegegaan. En wat is dat met jullie generatie, Moh eerst ook allemaal janken om carnaval, wedden dat die dit jaar meegaat om zich een blackout te zuipenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef AapO het volgende:
[..]
ik doe al jaren niets meer aan carnaval, en me vriendin houdt er ook nie van
zuipen doe ik elke dagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent nog een keer meegegaan. En wat is dat met jullie generatie, Moh eerst ook allemaal janken om carnaval, wedden dat die dit jaar meegaat om zich een blackout te zuipen
Ja, het moest er even uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel negatief hoor
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond (wat natuurlijk geen Leiden is), maar daar was het prima uit te houden hoor. Wel ben ik het met je eens dat men in de randstad minder sociaal is, minder snel hoi zegt tegen een vreemde etc..
Je bent te oud en te nors voor je leeftijd, geniet gewoon van de gezelligheid manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:43 schreef AapO het volgende:
[..]
zuipen doe ik elke daggeen kut muziek en vervelende mensen om me heen voor nodig wuuueeeee
Als je die muziek niet kan waarderen met carnaval en in dronken toestand, dan ben je geen eckte bosschenoar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik snap hem opzich wel, als je die muziek al niet kan waarderen (tijdens carnaval) dan heb je een paar kutdagen.
Eens. Daarnaast waarderen eckte Bosschenaren die muziek gewoon altijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je die muziek niet kan waarderen met carnaval en in dronken toestand, dan ben je geen eckte bosschenoar.
Uhh...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast waarderen eckte Bosschenaren die muziek gewoon altijd.
carnaval vieren op je kamertje. Je bent wel echt een fokker ofniet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:35 schreef AapO het volgende:
gewoon zoek een kamer, ga daar carnaval vieren
snaptequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
carnaval vieren op je kamertje. Je bent wel echt een fokker ofniet.
ik was vroeger elke dag buiten hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef shifto het volgende:
Aap0 komt pas sinds zn 18e af en toe buiten BB, kan hij niets aan doen.
En dan zegt tie vorige week dit tegen mij;quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef shifto het volgende:
Aap0 komt pas sinds zn 18e af en toe buiten BB, kan hij niets aan doen.
Shit doet pijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah idd wordt es nie tijd dat ge wa vaker dingen gaat doen dan op deze thread hangen :p
jah maar je bent ook echt altijd hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan zegt tie vorige week dit tegen mij;
[..]
Shit doet pijn
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef AapO het volgende:
[..]
jah maar je bent ook echt altijd hierbehalve met carnaval dan blijkbaar xD
Nou poeh zou er bijna voor in therapie gaan.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:14 schreef shifto het volgende:
https://images.4chan.org/b/src/1350648146927.gif
4chan, het zal eens niet
ga je hier nu binnenkort ook CP posten?
Het is toch ook gewoon kutmuziek... kom op zegquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik snap hem opzich wel, als je die muziek al niet kan waarderen (tijdens carnaval) dan heb je een paar kutdagen.
Hoor jij niet in Legoland te zijn trouwens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon kutmuziek... kom op zeg
Ben alweer terug, was er na anderhalf uur helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoor jij niet in Legoland te zijn trouwens?
Ieder zijn smaak hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon kutmuziek... kom op zeg
Dit inderdaad, de cultuur is ietsje anders maar om het nou meteen extreem asociaal te noemen... Reageer zo op de rest van dit topic, even eten. Vis + pittig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel negatief hoor
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond (wat natuurlijk geen Leiden is), maar daar was het prima uit te houden hoor. Wel ben ik het met je eens dat men in de randstad minder sociaal is, minder snel hoi zegt tegen een vreemde etc..
Barrie!quote:
Zonder maten en met andere kroegmensen die niet dansen, nauwelijks verkleed zijn en jou vreemd aankijken omdat je wél echt verkleed bent:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef AapO het volgende:
carnaval is zowiezo gewoon kut eigenlijk
hoi trouwens
D'aww.quote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan zegt tie vorige week dit tegen mij;
[..]
Shit doet pijn
Prutser ben jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef MohMi het volgende:
fffuuuu, ik wou shifto quoten![]()
bb blijft lief though, punt![]()
ik stem hier ook wel voor in, i need thisquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer weer Terminusmeetje ofzo?
wtf doe jij dan zo vroeg wakker kan IK beter vragen xD ik ben altijd zo vroeg wakker, maar ik ben op me werk momenteel aan het werken hurrquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
wa doe jij nou weer wakker zo vroeg?
maar idd, bier is altijd goed idee
Lol ook helemaal daarheen gegaan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:50 schreef AapO het volgende:
[..]
wtf doe jij dan zo vroeg wakker kan IK beter vragen xD ik ben altijd zo vroeg wakker, maar ik ben op me werk momenteel aan het werken hurr
haha echt slecht van der, snap zowiezo nie waarom ze dan bij die gast blijft clingen, beetje vaag eigenlijk, bedoel was haar redenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol ook helemaal daarheen gegaan?Ik moest chickie thuisbrengen voor haar vriend daar was
dus nu zit ik hier van wtf, wat doen mensen normaal zo vroeg. naast fokken.
Jonge dat verhaal is net zo sappig als een gemiddelde gtst aflevering, beter kom je vanavond gewoon hierheen met bier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef AapO het volgende:
[..]
haha echt slecht van der, snap zowiezo nie waarom ze dan bij die gast blijft clingen, beetje vaag eigenlijk, bedoel was haar reden
Niet op fok i.i.g.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:25 schreef shifto het volgende:
Gefeliciteerd DJ!!!![]()
Leeft ie eigenlijk nog wel?
aanrader voor je is xcom enemy unknown downloaden, ben je wel effe zoet meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
Ja maar al samen wakker geworden en dingen gedaan en gedoucht en toen al auto gereden, kan nu echt niet meer in bed liggen
Gelukkig is het internet groot en heb ik nog games
Iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh nee dat is anders ja. Heb je voor je gevoel al een halve dag erop zitten, moet je ook nog terug in je nest gaan liggen_! Gelukkig hoef je je niet te vervelen dan.
Nja moet Boredomlands 1 nog uitspelen en dan 2 ook nog eens. Hoop wel dat die beter is want 1 wordt een beetje eentonig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:05 schreef AapO het volgende:
[..]
aanrader voor je is xcom enemy unknown downloaden, ben je wel effe zoet mee
Was zelfs al om 8 uur klaar wakkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
[..]
IddMaar Barrie, wa bende gij ook vroeg wakker zeg!
Wat zijn de plannen voor today?
[..]
Nja moet Boredomlands 1 nog uitspelen en dan 2 ook nog eens. Hoop wel dat die beter is want 1 wordt een beetje eentonig.
Die zijn ook wel goed, al moet ik 3 nog spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ben nu bezig met de mass effect games. Nooit eerder gespeeld, maar bevalt me erg goed. Voordeel is dat alle delen ook uit zijn, dus ik hoef geen jaar te wachten om verder te spelen
omgquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was zelfs al om 8 uur klaar wakkerStraks stad en vanavond stappen. Jij nog dingen in de planning?
kut cjib met zijn fanpostquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:24 schreef shifto het volgende:
omg
Nee ik ben mega arm door het cjib (of eigenlijk door mijzelf..) dus ik hoop dat aapo langskomt met bier
hahaha xD Bende gek, wie zijn vingers brandt, moet op de blaren zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
kut cjib met mijn fanpostHet is dat ik thuis niet op internetbankieren kan anders had ik je gesponsord.
Ja maar geld voor bier meer, dan is shit kritiek.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
[..]
hahaha xD Bende gek, wie zijn vingers brandt, moet op de blaren zittenMaar het is niet mijn favoriete instantie idd. Als ik aandelen had gekocht van al het boete geld, was ik nu grootste aandeelhouder van het cjib
![]()
Van een biertje in de avond? Misschien gaat hij dan wel uit gewoonte meer eten of drinken, ben je daar weer meer aan kwijt.quote:
Dood gaan we toch.quote:
Je kunt heel jong of heel oud sterven en de laatste jaren/decennia fijn doorbrengen of in een minder fijne toestand, je kunt fijn sterven en een enorm pijnlijk ziektebed hebben. Nu is een beetje alcohol echt geen ramp, dus zo bedoel ik het niet, maar die 'dood gaan we toch dooddoener', daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van een biertje in de avond? Misschien gaat hij dan wel uit gewoonte meer eten of drinken, ben je daar weer meer aan kwijt.
[..]
Dood gaan we toch.
tietenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt heel jong of heel oud sterven en de laatste jaren/decennia fijn doorbrengen of in een minder fijne toestand, je kunt fijn sterven en een enorm pijnlijk ziektebed hebben. Nu is een beetje alcohol echt geen ramp, dus zo bedoel ik het niet, maar die 'dood gaan we toch dooddoener', daar kan ik niet zo goed tegen.
Ja en puntje bij paaltje komt het op hetzelfde neer. Mensen die nooit roken/drinken krijgen zelfs longkanker, of je kan morgen aangereden worden en nooit meer kunnen lopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt heel jong of heel oud sterven en de laatste jaren/decennia fijn doorbrengen of in een minder fijne toestand, je kunt fijn sterven en een enorm pijnlijk ziektebed hebben. Nu is een beetje alcohol echt geen ramp, dus zo bedoel ik het niet, maar die 'dood gaan we toch dooddoener', daar kan ik niet zo goed tegen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
[..]
"Robert kon nooit zo goed met vrouwen omgaan."
Ja doei. Natuurlijk kún je morgen aangereden worden, maar je kunt dat risicoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en puntje bij paaltje komt het op hetzelfde neer. Mensen die nooit roken/drinken krijgen zelfs longkanker, of je kan morgen aangereden worden en nooit meer kunnen lopen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
[..]
ik sla ze altijd wanneer ze vervelend zijn, btw michel, wist je dat je bladeren van een cashewnoot plant kan weken in water, dan heb je chloroformquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
[..]
dude, whut? xDDDDDquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:01 schreef AapO het volgende:
[..]
ik sla ze altijd wanneer ze vervelend zijn, btw michel, wist je dat je bladeren van een cashewnoot plant kan weken in water, dan heb je chloroform
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |