SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
ik had het beeld al in me hoofd voordat ik het las, maar zit nu te twijfelen tussen ham,kaas met rode pesto, of oude kaas met honing mosterd, hmmmmquote:
gewoon 2 verschillende maken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:13 schreef AapO het volgende:
[..]
ik had het beeld al in me hoofd voordat ik het las, maar zit nu te twijfelen tussen ham,kaas met rode pesto, of oude kaas met honing mosterd, hmmmm
niemand praat zo makkelijk over de lunch, en komt er ongedeerd vanaf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:41 schreef MohMi het volgende:
[..]stel je eens niet aan als een kind van 11.
quote:
Ik zei in eerste instantie dat het haar niks aan ging maar toen vroeg ze door en maakte ik er maar van dat ik ging chillen in terminus en jij erbij was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wat had je gezegd tegen dat meisje, waar je mij van kende?
Die nieuwe pizza beenham voor 5 euro afhalen. Koken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
Straks eten met chickie maar geen idee wat we moeten gaan koken
sense; your reply doesnt make any.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef AapO het volgende:
[..]
niemand praat zo makkelijk over de lunch, en komt er ongedeerd vanaf.
Aww arme jij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zei in eerste instantie dat het haar niks aan ging maar toen vroeg ze door en maakte ik er maar van dat ik ging chillen in terminus en jij erbij was.![]()
Nieuwsgierige mensen
Ik bij jou ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had eerst niet door dat jij het was![]()
Samen uit je bek meuren, zodat je het niet ruikt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
arme ik
Ohnee. het gaat shoarma zijn trouwens
Haha dat zou awesome zijn, dat we allebei hetzelfde waanbeeld hebben,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem waren we het beide niet.
It worksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Samen uit je bek meuren, zodat je het niet ruikt.
IKR, net zoals allebei een ochtendadem en zo.quote:
Iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
IKR, net zoals allebei een ochtendadem en zo.
Ik niet, heb me weer eens misselijk gegeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd![]()
Fucking honger nu wel ineens, shoarmaaaaaaa
Fok he, dan zit je toch met bepaalde mensen waarbij dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha dat zou awesome zijn, dat we allebei hetzelfde waanbeeld hebben,
Gekke mensen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fok he, dan zit je toch met bepaalde mensen waarbij dat zou kunnen.
Heel veel gebruikt hoor.quote:
Thanks! Gaat wel lukken, nu al fucking hongerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu heb ik ook trek in shoarma
Smakelijk iig
Hahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
shifto, het nummer is niet om aan te horen, maar bij de songtekst moet ik net aan jouw situatie denken.![]()
Luierenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
mensen nog plannen vandaag naast werken?
Hehe eten ja, ik moet nog besluiten wat ik ga halen. Tijd voor shoarma, zulks lekker voedselquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Werken, eten, ouders even keer hoi zeggen, gamen. The usual
Met je chickie ja? Vetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
Ben nu bezig met Borderlands 1 en speel Diablo 3 met mn chickie. Ook een Ragnarok Online server gestart maar speel zelf niet zo veel
13gig is niet veel meer hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:24 schreef AapO het volgende:
goeie aanrader is xcom enemy unknown, echter issie 13 gig download, maar zeker wel de moeite waard. (natuurlijk ook omdat ik de old skool versie kapot heb gespeeld vroeger op dos. een van de betere games)
nou 13 gig ingepakt voor een game vind ik behoorlijk wat, dis volgens mij een van de grootste games die ik zo tegenkomquote:
The Witcher 2, al vet oud, was al 18GBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:58 schreef AapO het volgende:
[..]
nou 13 gig ingepakt voor een game vind ik behoorlijk wat, dis volgens mij een van de grootste games die ik zo tegenkom
jah true, njah ik dacht dus dat ie t dubbele was toen ik em uitpakte, maar wist nie zeker, dus nu ging ik net kijken en hij was ook 13 gig uitgepaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef shifto het volgende:
[..]
The Witcher 2, al vet oud, was al 18GB
Zit er al inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
Damn nog maar uurtje
Ga je nu shoarma eten vandaag mattie?![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef shifto het volgende:
Ik had zelfgemaakte knoflooksauwszuuu, bazenshit
Stug volhouden zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had die zaanse mayo/knoflook combi. Met een vork het vlees je pittabroodje inscheppen werkt behoorlijk frustrerend, het vleesch valt er steeds vanaf.
Je weet tochquote:
Zo deed ik het iddquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Volgende keer lepelen en het vlees op een vuurtje laten staan, dan is het ook nog warm bij het laatste broodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |