PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Eerst heb je het over beastiality en nu rapemachine..wat voor associaties heb jij met die kerels johquote:
Denk het? Durtoux heeft alleen geen grote negers in zijn kelder..quote:
Een KFC is het enige wat ik mis in Nijmegen..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand anders altijd zo'n buikpijn na het eten van KFC?
Nah alleen pijn bij het schijten als je meer dan 15 hotwings op hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Greenpeas het volgende:
KSI zegt dat. Daar heb ik het van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst heb je het over beastiality en nu rapemachine..wat voor associaties heb jij met die kerels joh
Eet ik nooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Greenpeas het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef ThatDutch het volgende:
That's the way aha aha i like it!
[ afbeelding ]
Ach, je hoeft geen eens skills te gebruiken. Hij is sterk genoeg volgens zijn stats..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Benteke, goede stats opzich, maar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef ThatDutch het volgende:
That's the way aha aha i like it!
[ afbeelding ]
Daarom, helemaal blijquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hier is niet echt wat interessants aan
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen speelt Nederland weer dus dat is je kans.
Ik snap deze grap en vind hem erg geslaagd Thorben!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, niet nadenken. Gewoon stoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Half oktober is wel heel vroeg om al over stoppen met fut na te denken...
Dit is net iets interessanter. Ook niet heel interessant. Maar toch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Nou zoveel fitness kaarten heb ik nog nooit gehad
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Half oktober is wel heel vroeg om al over stoppen met fut na te denken...
Klopt, toch wat ik net poste was denk ik mijn beste pakje van de dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is net iets interessanter. Ook niet heel interessant. Maar toch.
[ afbeelding ]
Is dat de zebrakit ook nog?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen we niet afspreken dat we alleen packs met iets van boven de 2k posten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, vind het zo lame dat je vast zit aan die kip. Dan is die kip ook nog goed, en dat vind ik niet passen bij een rondje vies vet etenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
10x lekkerder dan McDonalds of Burger King.
Voor hoeveel gaan ze dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Als ik nu mijn coins zou verkopen heb ik 200 euro.
hoe weet je dat nou weer, je hebt het nog nooit gegetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee joh, vind het zo lame dat je vast zit aan die kip. Dan is die kip ook nog goed, en dat vind ik niet passen bij een rondje vies vet eten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee joh, vind het zo lame dat je vast zit aan die kip. Dan is die kip ook nog goed, en dat vind ik niet passen bij een rondje vies vet eten
Kipquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou weer, je hebt het nog nooit gegeten
Niveau ligt idd echt veel lager dan in Divisie 1. Ben ook ff gekapt met divisiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die net als ik geen divisions meer spelen: Wel de gold cup geprobeerd? Ben daarin met mijn Colombianen echt onverslaanbaar..ook totaal anders dan divisions..
Ik heb hem 1x gespeeld en 1x gewonnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die net als ik geen divisions meer spelen: Wel de gold cup geprobeerd? Ben daarin met mijn Colombianen echt onverslaanbaar..ook totaal anders dan divisions..
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is dat de zebrakit ook nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dan is het wel een fijne pack opzichquote:
Post het dan nietquote:
Dus omdat ik er nooit eet, heb ik het nog nooit geproefd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je beweert nu dat KFC niet lekkerder is, en daarnet zei je nog dat je het nooit at
Wtf? Ik heb 2 keer de titel in divisie 1 gewonnen en word steeds uit de cup geknikkerd, in vroeg stadiumquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niveau ligt idd echt veel lager dan in Divisie 1. Ben ook ff gekapt met divisies
Dan heb je het dus wel gegeten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus omdat ik er nooit eet, heb ik het nog nooit geproefd?
Jij moet advocaat worden
Jawel, vind het leuk om dat pingetje van puush te horen.quote:
Elyounoussiquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Na wel 15x voor 20k er op te hebben gestaan ging hij gelijk voor 17.5
*zucht*quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Jawel, vind het leuk om dat pingetje van puush te horen.
wat geeft die aan bij jou?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef ThatDutch het volgende:
Ik kom gewoon niet op ultimate team op de ps3, wel op de web app.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef TJV het volgende:
Maar eens begonnen met online divisions. Na eerst 3 potjes tegen gozers op Paaseiland met een sattelietverbinding te hebben gespeeld, daarna tegen iemand die boos was dat ik Narsingh op de flank had. Bleef maar berichtjes sturen dat ik hem moest wisselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan heb je het dus wel gegeten.
Jij moet leren lezen.
Waarom zou ik dat willen, mijn argumentatie is waterdicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop maar gewoon, je wilt heel mans overkomen enzo, maar je faalt een beetje
Net kreeg ik een of andere error, nu heb ik mijn ps3 gerestart en voila ik kom gewoon in ultimate team.quote:
Waarom maak je sowieso heisa om mijn post?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen, mijn argumentatie is waterdicht.
Ik vraag me echt af wie die heeft gekocht en wat die heeft gedronkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch mooi, terwijl er ook 1 voor 500 BIN opstond!
dat ga ik morgen wel doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom maak je sowieso heisa om mijn post?
Ga aan je pik trekken ofzo
Waarover?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef detennismaster het volgende:
Pff. Ga maar eens aan PWS schrijven beginnen.
Als je hier nou blij van wordt, be my guestquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
En ik krijg er aandacht door!. You made my day.
Opmerkelijk jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie die heeft gekocht en wat die heeft gedronken
Haalbaarheid Olympische Spelen 2028 in Nederlandquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch mooi, terwijl er ook 1 voor 500 BIN opstond!
11 pagina'squote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef kilozout het volgende:
Weet iemand zo te beantwoorden hoeveel items je precies kwijt kan in je watch list?
?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
Lekker altijd zilver toernooi spelen en daar verlies je nooit op die manier als bij goud
Nou als daar niets over te vinden is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haalbaarheid Olympische Spelen 2028 in Nederland
Ik had een draadloze muis die de wifi van mn pc er uit gooide zo nu en dan, dus ja. Zou best kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef Fuszy het volgende:
Kan het zijn dat mijn laptop mijn wifi signaal op mijn telefoon verstoort? Heb vaker last van mijn whatsapp dat hij het amper doet wanneer ik bij mijn laptop zit. Liep net weg en toen deed hij het wel. Toeval of kan het toch echt zo zijn?
Weet wel dat het andersom wel eens voor komt. Telefoon blokkeert laptop. Maar dit kan ook inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef Fuszy het volgende:
Kan het zijn dat mijn laptop mijn wifi signaal op mijn telefoon verstoort? Heb vaker last van mijn whatsapp dat hij het amper doet wanneer ik bij mijn laptop zit. Liep net weg en toen deed hij het wel. Toeval of kan het toch echt zo zijn?
malquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
22K profit op IF Kroos, ce n'est pas mauvais
Genoeg over te vinden.quote:
Pics or gtfo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
22K profit op IF Kroos, ce n'est pas mauvais
Jonghuh, ik had hem voor 17K en 12,75K tijdens die periode dat de webapp iedereen in de skieter zat te porren. Gewoon koopje koekoek!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonghuh, ik had hem voor 17K en 12,75K tijdens die periode dat de webapp iedereen in de skieter zat te porren. Gewoon koopje koekoek!
all that remains
[ afbeelding ]
not bet, not betquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq
Ik had hem alleen op de TP gezet voor een te hoog bedrag omdat ik even geen ruimte had in mijn consumables pile.
"EA heeft het probleem met de betreffende code pas na 18 uur verholpen. Een medewerker van de uitgever zou aan een blogger hebben laten weten dat gamers die misbruik zouden hebben gemaakt van de fout in de Origin-webwinkel de algemene voorwaarden hadden overtreden en gestraft zouden worden, maar EA liet later weten geen stappen in die richting te zullen zetten."quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
Eerst tamperen en nu dit
http://tweakers.net/nieuw(...)in-kortingscode.html
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Benzia even MotM in zijn debuut voor Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nooit, 2 teams jwtquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Vanaf wanneer geven jullie een speler nieuwe fitness? Bij welke getal zeg maar?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef TJV het volgende:
Zal ik maar voor RvP gaan?Ipv Huntelaar ja. Huntelaar is slecht. Maar iedereen weet wel wat ik van Huntelaar vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oh dus je geeft ze rust door met andere team te spelen?quote:
Huntelaar is baas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ipv Huntelaar ja. Huntelaar is slecht. Maar iedereen weet wel wat ik van Huntelaar vind.
jupquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oh dus je geeft ze rust door met andere team te spelen?
Electronic Arts heeft een foto van de verkeerde Marcus Thomas in het sportspel Madden NFL 13 gestopt. Thomas uitte zijn woede donderdag via zijn twitterpagina. Thomas, die in het echt uitkomst voor de New York Giants en al zes jaar in de NFL speelt, vindt dat de makers een pak rammel verdienen voor deze fout.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
Eerst tamperen en nu dit
http://tweakers.net/nieuw(...)in-kortingscode.html
Sinds mn eigen script werkt gebruik ik de webapp steeds minderquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app is bij mij weer behoorlijk traag met het zoekenZijn er meer mensen die hier last van hebben?
welke?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu een nummer dat in FIFA 12 zat @RTL7, vorige week was er al een nummer van FIFA 13
Zodra er een speler van het elftal onder de 90 komt wissel ik van team.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oh dus je geeft ze rust door met andere team te spelen?
Mijn 'drempelwaarde' ligt op de 85quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zodra er een speler van het elftal onder de 90 komt wissel ik van team.
Wat een prutsers zeg. Totaal geen schaamte ook, alleen bezig om winst te maken met de oogkleppen op. EA lijkt een eindige zaak te worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Electronic Arts heeft een foto van de verkeerde Marcus Thomas in het sportspel Madden NFL 13 gestopt. Thomas uitte zijn woede donderdag via zijn twitterpagina. Thomas, die in het echt uitkomst voor de New York Giants en al zes jaar in de NFL speelt, vindt dat de makers een pak rammel verdienen voor deze fout.
"Voor de laatste keer, dat ben ik niet", schrijft Thomas. De foto die in het spel verwerkt is, is van een speler met dezelfde naam die tot eind 2009 uitkwam voor de Denver Broncos. Volgens de Thomas van de New York Giants gebruikt Electronic Arts nu al drie jaar de verkeerde foto..
Er is ook een nieuwe reclame met FIFA 13 nummer van een mobiel of camera of zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu een nummer dat in FIFA 12 zat @RTL7, vorige week was er al een nummer van FIFA 13
Bij mij onder 99. Speel dus nooit 2x achterelkaar met hetzelfde team...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen een Feeder bij BNNDie mensen zijn zo belachelijk
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dit?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism
Jucilei is machtig goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier met brasilvers gespeeld? Wat is de beste CDM uit de Braziliaanse competitie? Ik mis Jean
Richarlyson ziet er wel aardig uit qua statsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier met brasilvers gespeeld? Wat is de beste CDM uit de Braziliaanse competitie? Ik mis Jean
Hoorde ook die Nepenthez in een vid zeggen dat EA wilt mee gaan profiteren van youtube vids waarin hun spellen voorkomen. DAt vond ik ook wel eenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een prutsers zeg. Totaal geen schaamte ook, alleen bezig om winst te maken met de oogkleppen op. EA lijkt een eindige zaak te worden.
Is Pepe al aan het stijgen?quote:
Die speelt alleen wel in Ruslandquote:
Aan wat voor team zit je te denken dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Slim, alleen moet je dan wel 2 goede teams hebben. Ik ben nu bezig met golden dream team zeg maar en ik moet wel veel k verdienen, maar misschien verdeel ik de meeste spelers die ik al heb wel even in 2 teams en bespaar ik wel geld omdat je geen fitness meer hoeft te hebben. Best handig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
zie editquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die speelt alleen wel in RuslandIk heb me nog niet zo in BraSilvers verdiept maar Casemiro lijkt me een goede CDM (verdedigend dan) en die ene van Atl. Mineiro.
quote:
Hoelaat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen een Feeder bij BNNDie mensen zijn zo belachelijk
Gaat die inmiddels al voor 170kquote:
Ik mis Jean en Paulinho. Ook vind ik het jammer dat ik geen gebruik kan maken van El Sharaawy, Lamela, Ibarbo en nog een aantal onbruikbare golds die perfecte silvers waren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee, je zal het maar zijn volgens mij.quote:
Nou, toen ik gisteren keek stond er één op voor 130k BIN. Weet niet hoe lang al. De mongool die de mijne kocht bouwde hem ook nog om van CDM -> CM -> CAMquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat die inmiddels al voor 170k
Is dat zo raar dan? Hij kan prima op CAM lijkt mij. Misschien wat aan de trage kant..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou, toen ik gisteren keek stond er één op voor 130k BIN. Weet niet hoe lang al. De mongool die de mijne kocht bouwde hem ook nog om van CDM -> CM -> CAM
Godver, dacht dat je iets linkte, is het die kut automatische url dinges.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Bol.com is ook weer in de fout gegaan. Iemand interesse in computerbehuizingen?
xbox 130k, scheelt dan toch wel een stukquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou, toen ik gisteren keek stond er één op voor 130k BIN. Weet niet hoe lang al. De mongool die de mijne kocht bouwde hem ook nog om van CDM -> CM -> CAM
link maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Bol.com is ook weer in de fout gegaan. Iemand interesse in computerbehuizingen?
Nee dat bedoelde ik verder niet. 170k betalen, wat al te duur was en vervolgens nog 5k(?) aan kaarten eroverheen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Hij kan prima op CAM lijkt mij. Misschien wat aan de trage kant..
Bijna al mijn goede silvers van vorig jaar zijn golds geworden of veel slechter geworden (kuch Pasquato kuch) of zitten niet meer in het spel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik mis Jean en Paulinho. Ook vind ik het jammer dat ik geen gebruik kan maken van El Sharaawy, Lamela, Ibarbo en nog een aantal onbruikbare golds die perfecte silvers waren.
1K totaal ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik verder niet. 170k betalen, wat al te duur was en vervolgens nog 5k(?) aan kaarten eroverheen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 1 is weg. Nog 8 te gaan.![]()
Ingekocht voor max 28K
Oh echt? Dacht dat CDM > CM wel duurder was. Was althans vorig jaar zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1K totaal ofzo.
CDM > CM = 0.8K
CM > CAM = 0.2K
Inderdaad tot nog toe mis ik FIFA12 wel hoor. Het meeste plezier haalde ik toen ook uit de silver squads. El Sharaawy en Lamela waren beesten in longshots en dat spel stak gewoon veel beter in elkaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna al mijn goede silvers van vorig jaar zijn golds geworden of veel slechter geworden (kuch Pasquato kuch) of zitten niet meer in het spel.
Ach, het dwingt me ook om naar andere namen te kijken.
Jucilei is wel baas ja, snap ook niet waarom hij 64 shooting heeft want hij scoort best veel voor mij.
Ik heb vandaag ook mn eerste injury gekregen..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Ferdii het volgende:
Whut de Fuck, heb voor het eerst een blessure, is die bug eindelijk gefixed?
Diego Mauricio zeker, dat is echt een goede dit jaar. Vorig jaar met H2H ook al, en nu heeft hij weer 78 strengthquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gokte erop om een BraSilver CF uit de Russische competitie te kopen met 700c, dat bleek een goede gok want hij werd net al voor 3.2k verkocht. Toen ik die Jucilei tegen AZ zag spelen had ik al het idee dat hij een goede BraSilver kon worden trouwens
Dat deze vraag bijna wekelijks nog langskomt.quote:
Straksquote:
Ik zou willen, maar ik ben 'bezig' met schoolquote:
als je wat stappen verder denkt een antwoord op je vraag.quote:
Dat is hem inderdaad. Die Maicon uit de Russische competitie zit er dit jaar weer niet in (of speelt hij nu ergens anders?) Dat was wel een dure geweest want hij had in FIFA 12 93 pace ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Diego Mauricio zeker, dat is echt een goede dit jaar. Vorig jaar met H2H ook al, en nu heeft hij weer 78 strength
Wat heb ik aan domme vragen?quote:
O kut. Dat moet nog veranderen. Zit altijd mobiel dus zie dat nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat deze vraag bijna wekelijks nog langskomt.
Ze zouden jou moeten ophangen voor het stellen van domme vragen. Haal die 1000+ FUT game played maar snel weg.
Als domme vragen bestaan, dan bestaan foute meningen ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb ik aan domme vragen?
Heb je geen herfstvakantie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou willen, maar ik ben 'bezig' met school
Thorb LMquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Hier zit ik aan te denken:
[ afbeelding ]
Gek inderdaad, in FUT 11 zat hij er wel in, en ik dacht dat hij nu nog steeds bij Lokomotiv speelt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad. Die Maicon uit de Russische competitie zit er dit jaar weer niet in (of speelt hij nu ergens anders?) Dat was wel een dure geweest want hij had in FIFA 12 93 pace ofzo.
Hoe zijn de stats van Benzia?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
een bod op Babel van uitgerekend Liverpool
Domme vragen bestaan nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb ik aan domme vragen?
Wil je perse die achterhoede?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Hier zit ik aan te denken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Erg goed.
Heb nu een bod van 44 miljoen op Eriksen
Nog Nederlandse talentjes opgepikt? Blijft toch altijd leuker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Benzia ST, Bittencourt erachter denk
Haal Iturbequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Benzia ST, Bittencourt erachter denk
Lumu heeft zieke potentiequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog Nederlandse talentjes opgepikt? Blijft toch altijd leuker.
DIE HEB IK NIET NODIGquote:
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog Nederlandse talentjes opgepikt? Blijft toch altijd leuker.
Ga je verlies op maken!quote:
Boeie over een jaar is hij het dubbele waard. Gewoon traden in careermodequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DIE HEB IK NIET NODIG
jezus kent
[..]
nee47,5 miljoen voor Eriksen
Daar merk je niks vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wil je perse die achterhoede?
Ik zou wel een team willen met:
Lukaku Benteke
?
? Jucilei ? ?
? ? ?
?
Russen lijken mij echt kut trouwens? Gewoon een kutvolk.
ik heb 72 miljoen, ik hoef niet meer te tradenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Boeie over een jaar is hij het dubbele waard. Gewoon traden in careermode
Ik had die Colombiaanse CB van Queretaro ook in 4-1-2-1-2 voor 250c. Voor 4500c verkocht. Non-rares zijn best chill op te pikken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Best wel leuk want ik had hem voor 250c.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even geboden op Sneijder en Iniesta
Die stijgt idd als een malle. Lambert ook weer langzaamaanquote:
GOED IDEE! even biedenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]Haal dan direct Ibrahimovic terug.
Ik heb nog nooit met Russen en Duitsers gespeeld. Wil ik zo houden. Een beetje hetzelfde als wat jij met Engelse hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar merk je niks van
Torbinsky is een baasje, heb ik vorig jaar ook mee gespeeld. Kolodin is een beest en is leuk om mee te longshotten + iedere FK rand 16 is een zekere goal. Zelao is sowieso een beest en die andere heeft hele goede stats en is linksbenig.. Weinig mis mee. Die Souza heeft hele goede longshots, zou je niet zeggen op basis van zijn kaart.
dus? wat heb je er sowieso aanquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/profile/beaga/
Iedereen even deze homo downvoten, heeft vandaag bij 25 reacties van mij een -1 gedaan. Ik sta nu op -5 karma.Wat een kutjong.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die stijgt idd als een malle. Lambert ook weer langzaamaan
Nee, vragen om iemand te downvotenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen even deze homo downvoten, heeft vandaag bij 25 reacties van mij een -1 gedaan. Ik sta nu op -5 karma.Wat een kutjong.
pagina 1 of 5quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
wat intresseer jou die karma?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb niks tegen Engelsen, maar omdat ik ze non-stop tegenkom begin ik er liever niet aan. Wel lekker hypocriet though, gebruik genoeg andere veel voorkomende spelersquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Russen en Duitsers gespeeld. Wil ik zo houden. Een beetje hetzelfde als wat jij met Engelse hebt.
Edit: Alleen Leugers en Roseler dan.
Maak dat team maar gewoon in ieder geval.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Engelsen, maar omdat ik ze non-stop tegenkom begin ik er liever niet aan. Wel lekker hypocriet though, gebruik genoeg andere veel voorkomende spelers
Soms wel ja. Vooral als ze ook nog een goede formatie hebben, dan worden ze vaak voor te veel gekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had die Colombiaanse CB van Queretaro ook in 4-1-2-1-2 voor 250c. Voor 4500c verkocht. Non-rares zijn best chill op te pikken.
Wel interessant om te zien hoe markten van zeldzame IF spelers zich zo anders gedragen op de 2 consoles, terwijl de normale spelers allemaal ongeveer gelijk lopen qua prijs, en iig qua groei/dalingenquote:
Ja. Nog voor jou.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef DutchSL het volgende:
Hey die baega was die kneus die mij ook downvote vanmiddag.
Je had zeker ook gepost bij die Baumgartner ?
Kom er nu nog ff niet aan toe denk ik..heb al teveel teams, maar teams bouwen is verslavendquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak dat team maar gewoon in ieder geval.
Dan heb ik een goede review van hoe Benteke speelt.
Jewsburyquote:
Zeldzaam? PS3 staat vol met die gast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien hoe markten van zeldzame IF spelers zich zo anders gedragen op de 2 consoles, terwijl de normale spelers allemaal ongeveer gelijk lopen qua prijs, en iig qua groei/dalingen
Die ene die ik had heb ik nooit terug gekregen, toen ik hem kreeg was hij nog 9k ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Powell is in 1 dag gewoon 6k gestegen
Dik gepricefixt, en anderen hebben hem er nu ook hoog opgezet en die koopt iedereen nu blijkbaar
Thanksquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb je even wat plusjes gegeven.
Ajacieden zijn niet zo slimquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Moisander komt er na een seizoen eindelijk achter dat ik hem heb vervangenen nu wil ie weg, 2 dagen na de transfer window
moisander is niet slim nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ajacieden zijn niet zo slim
oops I did it again. Nou welterusten he
Want hij is een ajaciedquote:
Ik had hem gisteren nog een paar keer voor onder de 10k (eentje 6k) en verkocht voor 13/14. Nu zijn de laagste bins 16 ofzo, en de meeste 30 ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ene die ik had heb ik nooit terug gekregen, toen ik hem kreeg was hij nog 9k ofzo
Als jij er nu 1 moest verkopen welke zou dat dan zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom er nu nog ff niet aan toe denk ik..heb al teveel teams, maar teams bouwen is verslavend
Zo doe ik dat ook. Bevalt het je niet? Dan flikker je maar op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Bij mij wilde Bouma weg, nou ga dan maar ouwe.
En 1 of andere jeugd RB die ik niet eens ken wilde meer kansen terwijl hij maar 62 rated was, ophoepelen jij. #regerenmetijzerenvuist
Ditquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Ferdii het volgende:
Ik vind kone nu al de meest irritante spits om tegen te spelen
Die eikel loopt overal doorheen en heeft altijd mazzel met kluts ballen
Snel op amateur zetten dan maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet tegen Real Madrid in de champions cup.
Daarom, snel op amateur zetten dan maarquote:
Premium Gold Packs, Sooooo Addicting.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef ThatDutch het volgende:
Eindelijk weer eens een squadfitness!![]()
oke hou nou je klep maar weerquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, snel op amateur zetten dan maar
T was een bronzen pakjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Premium Gold Packs, Sooooo Addicting.
Ja je kan zwaaien tot je een ons weegt, maar wat een sigquote:
Ook wel die denk ik ja. Wel een sterk team, maar niet echt veelzijdig. Vooral veel negerpower.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als jij er nu 1 moest verkopen welke zou dat dan zijn?
Voor mij Seneroun. Mijn favoriete spelers uit dat team zijn Overtoom en Kouyate. Diame en Bassong zijn ook wel goed. Maar ik vind die voorhoede gewoon niet echt leuk. Ik voel me een peeshoer als ik met dit team speel.
sig? Ben niet bekend met die forumtaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja je kan zwaaien tot je een ons weegt, maar wat een sig
Oh signature, laatmaar tis al laatquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja je kan zwaaien tot je een ons weegt, maar wat een sig
signature. Onder je post.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
sig? Ben niet bekend met die forumtaal
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
sig? Ben niet bekend met die forumtaal
koop Pogba nu het nog kanquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ook begonnen met Ajax.En Benzia uiteraard navraag gedaan. 1.1 miljoen moet ie kosten.
Kouyate heb ik al in een ander team dus die zou ik niet missen maar Overtoom wel. Wat een baas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook wel die denk ik ja. Wel een sterk team, maar niet echt veelzijdig. Vooral veel negerpower.
Tsja.. Tis wel waar, de enige reden dat ik nu nog geen Aguero in mijn team heb is omdat ik meer dan de helft van mijn trade profit verkloot met goldpacksquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]je snapt toch zelf wel waar het staat, aangezien je het er zelf hebt neergezet
Ik zei tegen mijn broer dat hij Pogba moest kopen, maar omdat hij alleen naar overall kijkt kocht hij hem niet. Hij vond hem niet goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koop Pogba nu het nog kanDie man stijgt razendsnel
Lijstje van spelers die leuk zijn om te kopen:quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koop Pogba nu het nog kanDie man stijgt razendsnel
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lijstje van spelers die leuk zijn om te kopen:
Zouma
Benzia
Lukaku
Pogba
verder nog?
IF Durak?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zouma
Benzia
Lukaku
Pogba
verder nog?
Vilhena, Kongolo, Achahbarquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zouma
Benzia
Lukaku
Pogba
Iturbe
verder nog?
Kelvinquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zouma
Benzia
Lukaku
Pogba
Iturbe
verder nog?
wat een sukkelquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn broer dat hij Pogba moest kopen, maar omdat hij alleen naar overall kijkt kocht hij hem niet. Hij vond hem niet goed
Lucas Piazon, Sterling wellicht, Bittencourtquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zouma
Benzia
Lukaku
Pogba
Iturbe
verder nog?
quote:
Rot op met je kutspelersquote:
Beter dan die van pisvee en ojoksquote:
Forum Opties | |