PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Sinds de voetbalslowchatsmetaandachttekortmannetjes verlof kregen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef n0ir het volgende:
Hah die Umberto die om het hoekje gluurt valt me nu pas ophoe lang is da al?
Dan zou iedereen denken dat we iets geven om SB.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Greenpeas het volgende:
Topictitel zou: "Ik krijg een eigen pc" moeten zijn imo.
Oja dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds de voetbalslowchatsmetaandachttekortmannetjes verlof kregen.
Zoals elke FOK!'er heb ik een snaak van zo'n 30cm, daarom heb ik twee handen nodig. Liever drie zelfs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Covati het volgende:
[..]
Onmogelijk, met links fappen heeft bij mij gewoon geen nut.
Weet niet hoe het met jou zit
Welke goeie had je dan allemaal?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef WezepAFCA het volgende:
Vandaag echt immens veel geluk gehad met bronze packs
Ik had op twee accounts in een middagje tijd 20+ squad fitness, Slew, Jon Taylor, Otsembor, nog een aantal MLS spelers van 3-6k. In totaal wel veel packs geopend maar dikke winst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke goeie had je dan allemaal?
Ik liet Trundle net nog invallen tegen Rijst, hij kon weinig uitrichten maar ik gooide er nog wel een triple elastico uit
Maar tenminste maak je geen puush als je die wel een keertje krijgt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Heb echt bijna nooit squadfitness in bronze packs..
"FOK!borsten en fapmanieren."quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Greenpeas het volgende:
Topictitel zou: "Ik krijg een eigen pc" moeten zijn imo.
Ga je een beetje oefenen en boosten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn fifa freezed net tijdens het spelen van een drop-in match
Jij had toch ook MBP?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
`
Mijne na een ander half uur. en dat vind ik al kut
Is je Xbox aangesloten op je PC?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn NAT is nog steeds strict terwijl ik alles gewoon open heb via de pc en modem zoals dat bij fifa 12 gewoon werkte? -.-
Nee, wel op de internetkabel van de glasvezel gigaswitch van Sitecomquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Is je Xbox aangesloten op je PC?
3 het hele weekend en een bosje kut spelersquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Heb echt bijna nooit squadfitness in bronze packs..
Probeer het IP adres van je Xbox in de DMZ te gooien van je router.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Nee, wel op de internetkabel van de glasvezel gigaswitch van Sitecom
Jouw sig en ondertitel spreken elkaar een beetje tegen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Covati het volgende:
Even een potje fut seasons, fappen (met mijn rechterhand) en dan even socializen met mensen.
Mijn VP 87 nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je een beetje oefenen en boosten?
Been there, done that. Werkte bij fifa 12 wel. Vandaag alles even gereset, opnieuw ingesteld en opgeslagen maar werkt niet. Krijg zo nu en dan wel gewoon tegenstanders en kan spelen maar ook vaak dat hij de tegenstander niet laad en dan zegt: Tegenstander heeft de wedstrijd verlaten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Probeer het IP adres van je Xbox in de DMZ te gooien van je router.
Echt raar, RP z'n VP blijft steken op 79quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn VP 87 nuGeen drop in wedstrijd gespeeld tho.
Hij gaat wel iets langer mee. Misschien 100-115 minutenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En dan maar 1.5 uur? Hoeveel loadcycles heb je?
Vaagquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt raar, RP z'n VP blijft steken op 79
Of visual bug, of echt zo.. Raar iig, ongeveer 70 potten gedaan samen
Het IP adres van je Xbox heb je manual ingevoerd. Ik had zelf namelijk dat ik het op automatic had staan, en als de router dan gereset werd, werd m'n IP met 1 opgehoogd waardoor de DMZ niet meer klopte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Been there, done that. Werkte bij fifa 12 wel. Vandaag alles even gereset, opnieuw ingesteld en opgeslagen maar werkt niet. Krijg zo nu en dan wel gewoon tegenstanders en kan spelen maar ook vaak dat hij de tegenstander niet laad en dan zegt: Tegenstander heeft de wedstrijd verlaten.
Die skillmoves doen bij mij ook altijd raar. Ik heb er nog geen logica in kunnen vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
VaagEA weer lekker bezig dan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nu wel de Second Wind trait en bijna de Finesse shot trait
Sowieso binnenkort weer meedoen jij op skype enzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik had voor het eerst gescoord bij clubs!![]()
En een penalty gemisten op de lat gekopt.
Hoeduuur is dat team ongeveer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dit maken, iemand nog verbeteringen?
Heel vreemd dan..quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij gaat wel iets langer mee. Misschien 100-115 minuten
[ afbeelding ]
Je VP niet meer veranderen als je 5* hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Die skillmoves doen bij mij ook altijd raar. Ik heb er nog geen logica in kunnen vinden.
Ik wist helemaal niet dat Oliveira silver isquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dit maken, iemand nog verbeteringen?
Dus, wat moet ik nu doen dan? :$quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Het IP adres van je Xbox heb je manual ingevoerd. Ik had zelf namelijk dat ik het op automatic had staan, en als de router dan gereset werd, werd m'n IP met 1 opgehoogd waardoor de DMZ niet meer klopte.
Precies, had Walm ook, en ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je VP niet meer veranderen als je 5* hebtSindsdien is het bij mij netjes op 5 gebleven. Zal wel weer verneukt worden als ik traits omwissel.
Kan alleen als ik de laptop mee naar huis neem en dat is niet zo vaak.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso binnenkort weer meedoen jij op skype enzo
3*, maar overal gewoon best goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Oliveira silver isIs hij zo duur omdat hij 4* heeft of heeft hij geen 4*?
Ja raar is dat, als ik dan kijk hoeveel skills ik heb staat er er eerst een 0,5* 'lege' ster en daarachter 4,5* 'volle sterren'quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je VP niet meer veranderen als je 5* hebtSindsdien is het bij mij netjes op 5 gebleven. Zal wel weer verneukt worden als ik traits omwissel.
Ah helaasquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan alleen als ik de laptop mee naar huis neem en dat is niet zo vaak.
Ga naar netwerkinstellingen op je Xbox en verander IP adres van automatisch naar handmatig. Maar neem aan dat je dit al gedaan hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dus, wat moet ik nu doen dan? :$
Ja van 9 tot half 11quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef DutchSL het volgende:
Komt er nog VI na dit jeugdvoetbal of gaat dat gewoon niet door?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja raar is dat, als ik dan kijk hoeveel skills ik heb staat er er eerst een 0,5* 'lege' ster en daarachter 4,5* 'volle sterren'![]()
Benteke uitproberen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
Ik ga Vaz Te weer op de TP zetten. Kan niet spelen met 2 spitsen met med att workrate. Ze maken te weinig loopacties.
Ik mag niet downloaden van mijn moeder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
Jullie vragen de laatste tijd om toffe muziek. Download deze maar!!
[ afbeelding ]
Trey Songz - Heart attackquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou, je bent hem zelf nog aant downloadenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
big sean.. Even youtubenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik niet aan, te mainstream.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben aan het winnen van een brasilver team
Heb hem al geluisterd op Youtubequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je bent hem zelf nog aant downloaden
Ja, maar niet specifiek. Dat nummer Mula heeft iig al een knappe beatquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt toch wel van Big Sean gehoord.....
Hij doet net alsof ie hem niet kent, terwijl hij Big Sean kent van As long as you love me, de hit die hij scoorde met zijn grootste idool, Justin Bieber.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt toch wel van Big Sean gehoord.....
Kutquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij doet net alsof ie hem niet kent, terwijl hij Big Sean kent van As long as you love me, de hit die hij scoorde met zijn grootste idool, Justin Bieber.
Waarom die rechterspits? Op de spits na is hij wel ubermatigquote:
Aboubakar en Moukandjo zijn imo beter. Heb ook met N'Gog gespeeld...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: grootste stijgers na 1 seizoen career. Ongeveer 80% gesimuleerd.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef laucas het volgende:
Ook misschien een cijfertje voor Kongolo? Schijnt volgens mij dat hij ook een behoorlijk hoge potential heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: grootste stijgers na 1 seizoen career. Ongeveer 80% gesimuleerd.I see peas of green, red roses too....
4* skillsquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom die rechterspits? Op de spits na is hij wel ubermatig
Overtoom is geniaal goed
En ook een abonnement.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij heeft een abbonement op spelfouten
Aboubakar vorig jaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aboubakar en Moukandjo zijn imo beter. Heb ook met N'Gog gespeeld...
ehm ja op de skills na bedoelde ik..niet op de spits naquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
4* skillsZo slecht is hij niet que stats
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef laucas het volgende:
Ik ga denk ik deze vakantie ook maar eens een carriere beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: grootste stijgers na 1 seizoen career. Ongeveer 80% gesimuleerd.Kan je ook coach worden van een land? Lijkt mij wel tof bondscoach van Belgie te worden.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ja dat kan, ik ben coach van Belgiëquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze vakantie ook maar eens een carriere beginnen.Kan je ook coach worden van een land? Lijkt mij wel tof bondscoach van Belgie te worden.
Dit is gewoon UP Aboubakar volgens mij ja..vind hem ook de beste van de spitsen. Stuk beter dan N'Gog en Moukandjo. Als Moukandjo nou 3 of 4 star skills had was hij al een stuk fijner. En Goggie is een beetje gedowngrade omdat hij niet meer Frans isquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aboubakar vorig jaarVolgens mij hebben ze niks aan zijn stats veranderd
Niet genoteerd maar volgens mij +4 met 81 potential.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ook misschien een cijfertje voor Kongolo? Schijnt volgens mij dat hij ook een behoorlijk hoge potential heeft.
Fucking saai. Gewoon een pro zijn en carriere opbouwen, rest is geen flikker aan offline.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze vakantie ook maar eens een carriere beginnen.Kan je ook coach worden van een land? Lijkt mij wel tof bondscoach van Belgie te worden.
Nice.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat kan, ik ben coach van België
Iedereen is menselijk. Ben beter van je gewend, maar in deze reeks durf ik nergens meer vanuit te gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef n0ir het volgende:
[..]dacht je dat ik dat per ongeluk zo schreef?
Football manager is toch ook een leuk spel.. Waarom dit dan niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fucking saai. Gewoon een pro zijn en carriere opbouwen, rest is geen flikker aan offline.
Ik speelde net tegen een Lacazette en Aboubakar en beide konden niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is gewoon UP Aboubakar volgens mij ja..vind hem ook de beste van de spitsen. Stuk beter dan N'Gog en Moukandjo. Als Moukandjo nou 3 of 4 star skills had was hij al een stuk fijner. En Goggie is een beetje gedowngrade omdat hij niet meer Frans is
waar bij gekomen? Ik ging gewoon career met Ajax, als je het goed doet krijg je automatisch aanbiedingen. Ik kon ook bij Bulgarije, Finland of Slovenië aan de slagquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice.Ik zag het vanmiddag toen ik wat clubs ging bekijken niet staan? Hoe ben je daar bij gekomen dan?
Dat lag dan aan de man achter de knoppen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen een Lacazette en Aboubakar en beide konden niks
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Fuszy het volgende:
ja flikker maar op met dit kut spelik ben gewoon slecht
Omdat het fifa is, geen football manager. Football manager is in alle facetten beter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Football manager is toch ook een leuk spel.. Waarom dit dan niet?
Oh zo.. Je moet dus ook een club zijn. Iemand een suggestie voor een leuke club?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar bij gekomen? Ik ging gewoon career met Ajax, als je het goed doet krijg je automatisch aanbiedingen. Ik kon ook bij Bulgarije, Finland of Slovenië aan de slag
Ajaxquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh zo.. Je moet dus ook een club zijn. Iemand een suggestie voor een leuke club?
Blaffende honden bijten nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Fuszy het volgende:
ja tyf maar een eind op klote spel. ben het nu wel ff zat voordat ik die klote controller het raam door gooi
quote:
Swanseaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh zo.. Je moet dus ook een club zijn. Iemand een suggestie voor een leuke club?
True. Snap echt niet waarom je een verneukte simplistische managervariant van FIFA gaat spelen als er een geniaal spel als FM op de markt is die op ieder front beter is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat het fifa is, geen football manager. Football manager is in alle facetten beter.
maar blaffen bijtende honden dan ook niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet
Die spelfout van Balotelli als Balloteli deed me denken aan de veelgemaakte verkeerde schrijfwijze van abonnement omdat bij beiden verkeerd wordt ingeschat welke medeklinker dubbel moet worden geschreven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen is menselijk. Ben beter van je gewend, maar in deze reeks durf ik nergens meer vanuit te gaan
I don''t give a shit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet
Rustig op bed met een controller is fijner dan achter een pc vind ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Snap echt niet waarom je een verneukte simplistische managervariant van FIFA gaat spelen als er een geniaal spel als FM op de markt is die op ieder front beter is.
Als je zelf gewoon je potjes wil spelen is het prima (mits je het trekt om tegen de CPU te spelen), maar anders zou ik lekker FM erbij nemen.
Ja jongeuhh ik kan toch niet in jouw hoofd kijken. En er was geen PIquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die spelfout van Balotelli als Balloteli deed me denken aan de veelgemaakte verkeerde schrijfwijze van abonnement omdat bij beiden verkeerd wordt ingeschat welke medeklinker dubbel moet worden geschreven.
Tegen de CPU is zo idioot saai en frustrerend. Continue dat tikje opzijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Snap echt niet waarom je een verneukte simplistische managervariant van FIFA gaat spelen als er een geniaal spel als FM op de markt is die op ieder front beter is.
Als je zelf gewoon je potjes wil spelen is het prima (mits je het trekt om tegen de CPU te spelen), maar anders zou ik lekker FM erbij nemen.
Ja ik was te subtielquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja jongeuhh ik kan toch niet in jouw hoofd kijken. En er was geen PI
Ik had het wel moeilijk tegen Agbonlahor net.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
Fuck it . Ik zet Jerome gewoon naar Agbon
Sure, maar als je daardoor een simplistisch FIFA managerding gaat doen ipv een 1000x beter spel....Dat snap ik echt niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rustig op bed met een controller is fijner dan achter een pc vind ik
Het is dan ook een managerspel, je kan wissels toepassen, tactiek veranderen zodat je alsnog wint. Ik vind FM 100000000x leuker dan tegen de cpu spelen die alles breed tikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
FM is veel te ingewikkeld, duizend miljoen opties overal en je moet elke wedstrijd kijken.
haha ja echt een beest. Al zou die high att workrate hebben zou die nog meer scorenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had het wel moeilijk tegen Agbonlahor net.
daarom speel ik het, lekker simpel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar als je daardoor een simplistisch FIFA managerding gaat doen ipv een 1000x beter spel....Dat snap ik echt niet.
Ieder zijn mening he.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is dan ook een managerspel, je kan wissels toepassen, tactiek veranderen zodat je alsnog wint. Ik vind FM 100000000x leuker dan tegen de cpu spelen die alles breed tikt.
Gelukkig heb jij de leeftijd van 18 nog niet bereikt, zou niet goed komen met het land dan.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de leeftijd van 18 nog niet bereikt, zou niet goed komen met het land dan.
Omdat je niet een goede mening hebtquote:
Omdat die verschilt van jouw mening? En there is no such thing als een 'foute' mening.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat je niet een goede mening hebt
Donk centraal zetten, Almeback linksquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn Pro league squad
( Ik ga echt niet voor een silvere neger 80k betalen)
Hij is het wel waard. Had hem voor 50k. Nu voor 90k verkocht om hem dan binnenkort weer voor de helft terug te kopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik vind dat Hitler anders een vrij foute mening had maar ok, foute meningen bestaan nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat die verschilt van jouw mening? En there is no such thing als een 'foute' mening.
Je bent met vandermar in "discussie" he..quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat die verschilt van jouw mening? En there is no such thing als een 'foute' mening.
Welke club?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Welke club is vet om te maken als je weinig munten hebt?
Almeback is klein en hij is sneller dan Donk, zou ze omwisselenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoordquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Aldo-MC het volgende:
ja laat eigenlijk maar zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent met vandermar in "discussie" he..
nee je bent het er niet mee eens, er waren zat mensen die het wel met hem eens waren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Hitler anders een vrij foute mening had maar ok, foute meningen bestaan niet
#sommigemensenlettenechtnietopquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Torres Nilo 4-1-2-1-2 voor 250c terwijl hij sowieso 3k waard is, vorig jaar was hij 1 van mijn favoriete LBs (wel non-shiny) en een Forbes voor 250c die er al 4 minuten op stond
Barcaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Aldo-MC het volgende:
En toch is die mening van hem fout of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja laat eigenlijk maar zitten.
[..]
nee je bent het er niet mee eens, er waren zat mensen die het wel met hem eens waren.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Donk centraal zetten, Almeback links
Bedanktquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Almeback is klein en hij is sneller dan Donk, zou ze omwisselen
edit. Tim was me voor
Met UT. Heb nu een argentijns elftal met Milito, Tevez, Di Mario, Lavezzi omdat iedereen Braziliaans elftal maaktquote:
Wij vinden van wel, anderen vonden van niet. Wat een debiel voorbeeld weer steef.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch is die mening van hem fout of niet?
Beetje appels met peren vergelijken he de mening van Hitler of die van jou/kevin of FM ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch is die mening van hem fout of niet?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee, goed voorbeeld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wij vinden van wel, anderen vonden van niet. Wat een debiel voorbeeld weer steef.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb ik al man. Die Feyenoord-badge was gwn 1000 coins. Uitshirt helemaal achterlijk duur
Heb jij een Twitter?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik die tag maar introduceren op Twitter
Jij had toch ook een team met Guidetti? Zou je even een picje willen maken?quote:
DS2 niet followenquote:
Bedanktquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een bijelkaar geraapt zooitje man
Niet halen. Guidetti is kutquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij had toch ook een team met Guidetti? Zou je even een picje willen maken?
Bedoel het niet zo arrogant als het klonk sorry maar die lijnen moeten toch groen zijn en zo? Voor je chemistry?quote:
Ligt eraan hoe goed je bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Als ik een silver team maak met Agbonlahor en Mayuka ben ik unbeatable
Ik heb altijd gelijk. Mijn gezag dient te worden ondermijnt.quote:
Hoeft niet allemaal groen te zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bedoel het niet zo arrogant als het klonk sorry maar die lijnen moeten toch groen zijn en zo? Voor je chemistry?
Waarom? Ben jij de enige die hem heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand geïnteresseerd in het kopen van dit team?
Hoeft niet persé, oranje geeft gewoon aan dat het een league-link is volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bedoel het niet zo arrogant als het klonk sorry maar die lijnen moeten toch groen zijn en zo? Voor je chemistry?
Heb ik verkocht, was wel een leuk team inderdaad, maar ik raak snel verveeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij had toch ook een team met Guidetti? Zou je even een picje willen maken?
ik gisteravond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
één van de belangrijkste redenen waarom ik hier ben is toch wel die schitterende rage-posts over FIFA heerlijk is dat om te lezen. Vooral die verkapte rages, mensen die een heel verhaal typen, maar waar het eigenlijk op neerkomt dat ze hun controller het liefst uit het raam smijten.
Als jij je controller uit het raam gooit weten ze dat je een ps3 hebt tochquote:
Nee, misschien wil iemand die geen zin heeft om de markt een uur af te struinen voor de goedkoopste spelers met de goede formatie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waarom? Ben jij de enige die hem heeft.
Zand in je kut ja?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
Mensen die ragen hebben gewoon een zwakke persoonlijkheid.
Nee, wel mijn nek gruwelijk verrekt. Ik kan naar links draaien en terug maar niet naar rechtsquote:
Wat is dit voor statement? Verklaar je nader.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
Mensen die ragen hebben gewoon een zwakke persoonlijkheid.
Uitgeleefd in je SM kelder?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, wel mijn nek gruwelijk verrekt. Ik kan naar links draaien en terug maar niet naar rechts
Kutseriequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Covati het volgende:
Ik ga straks maar even de [ afbeelding ]s online kijken!
ja, ik had ook meer de verleiding om mijn tv door het raam te gooien dan de controller eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij je controller uit het raam gooit weten ze dat je een ps3 hebt toch
Roze bal gebruiken, dan zie je alles veel beter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, ik had ook meer de verleiding om mijn tv door het raam te gooien dan de controller eerlijk gezegd.
Lijkt mij ook geniaal, om die TV met beugel en al van de muur te trekken, en dan door het raam te tiefenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, ik had ook meer de verleiding om mijn tv door het raam te gooien dan de controller eerlijk gezegd.
Leuk team man! Meteen gekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand geïnteresseerd in het kopen van dit team?
Het lijkt wel alsof het een rage (HAHAHA XD RAGEN, RAGE XD XD) wordt om hier je ongenoegen keer op keer neer te zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wat is dit voor statement? Verklaar je nader.
voor mij wel, voor jou gewoon een grapquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook geniaal, om die TV met beugel en al van de muur te trekken, en dan door het raam te tiefen
Dure garp alleen
Maar jij bent het dan ook gewend om te verliezen. Als ik een keer verlies door een tegenstander die bv 7x op rij bij de cornervlag gaat staan met de bal, dan kan ik mij er wel aan ergeren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het een rage (HAHAHA XD RAGEN, RAGE XD XD) wordt om hier je ongenoegen keer op keer neer te zetten.
/care
Een keer was het leuk, nu is het gewoon mongolisch om te doen. Vind ik dan. Maar ik rage dan ook niet.
Raam, kozijn, tv, muur, wandbeugelquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor mij wel, voor jou gewoon een grap
Vandaar dat ik meer dan 2x zoveel wins als losses hebquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar jij bent het dan ook gewend om te verliezen. Als ik een keer verlies door een tegenstander die bv 7x op rij bij de cornervlag gaat staan met de bal, dan kan ik mij er wel aan ergeren..
Je hebt verliezen en verliezen in FUT he, kan me voorstellen dat sommige mensen het uitermate frustrerend vinden om van bepaalde soort tegenstanders te verliezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het een rage (HAHAHA XD RAGEN, RAGE XD XD) wordt om hier je ongenoegen keer op keer neer te zetten.
/care
Een keer was het leuk, nu is het gewoon mongolisch om te doen. Vind ik dan. Maar ik rage dan ook niet.
Ik discard ze altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste squad fitness! PARTY HARDY
En om elke keer het hier in geuren en kleuren neer te zettenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Je hebt verliezen en verliezen in FUT he, kan me voorstellen dat sommige mensen het uitermate frustrerend vinden om van bepaalde soort tegenstanders te verliezen.
Beter dat dan met een controller gooien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
En om elke keer het hier in geuren en kleuren neer te zetten![]()
Oneensquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaar dat ik meer dan 2x zoveel wins als losses hebIedere keer dat je verliest is het terecht en daar maak ik mij niet boos om.
4 potjes verloren tot nu toe, waaronder één disconnect voor de aftrap. Valt bij mij dus wel mee dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat krijg je dan voor melding?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
Kan een bestand uit email niet openen wat ik morgen nodig heb anders ben ik de lul
Tyfus hotmail.
Herkenbaar helaas, vandaag nog overkomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
Kan een bestand uit email niet openen wat ik morgen nodig heb anders ben ik de lul
Tyfus hotmail.
Vetquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef Ramboetan het volgende:
zo ik heb een lekker brons pakje.
een cb uit de npower lg 2 met 68 pace (en 20 schot!!!)
een cb uit de npower lg 1 met 71 pace
squad fitness
Coolquote:
Als je daarmee voorkomt dat je een controller aan gort gooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat het aan de hotmail server lag en niet aan mijn computer. Half uur later is het eindelijk gelukt, gelukkig.quote:
nog een rondje bronzes op de markt gooien be right thurrquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
Komen jullie nog clubben ? Cr00k en Thorb
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Louis van Gaalwat een vieze vuile huilebalk.
Jullie zijn in ieder geval even koppig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Louis van Gaalwat een vieze vuile huilebalk.
haha, kek team, boelerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Binnenkort maar even maken: http://futhead.com/fifa/squads/308192/
Die algbonahor is vies duur op de Xboxquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Binnenkort maar even maken: http://futhead.com/fifa/squads/308192/
Die Mayuka lijkt me een stuk beter dan hemquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef fetss het volgende:
[..]
Die algbonahor is vies duur op de Xbox
Omdat golds pauper zijn en ook zo spelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom maken jullie allemaal silver teams?
Zit tussen de oren. Ze denken dat het compleet anders speelt. EN morgen weer allemaal uithuilen dat ze verliezen van een gouden team.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom maken jullie allemaal silver teams?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit tussen de oren. Ze denken dat het compleet anders speelt. EN morgen weer allemaal uithuilen dat ze verliezen van een gouden team.
Same story, different day
Daarom is er het silver tournament. Wat nou pauper goldsquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit tussen de oren. Ze denken dat het compleet anders speelt. EN morgen weer allemaal uithuilen dat ze verliezen van een gouden team.
Gewoon silver vs silver spelen de meesten hier die silverteams hebben, dus wat lul jequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
VDM snapt er weer eens geen fuck fan. Same shit, different day...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon silver vs silver spelen de meesten hier die silverteams hebben, dus wat lul je
Hangover 2quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke film die ik kijk kijken?
Soulplane.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke film die ik kijk kijken?
King kan helemaal niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Denk dat ik in plaats van Agbonlahor maar King doe, 170k goedkoper en bijna net zo goed (snel dus.)
Welke spits is er dan goed? Naast Mayuka. Vind 180k voor Agbonlahor beetje te veel van het goede.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Denk dat ik in plaats van Agbonlahor maar King doe, 170k goedkoper en bijna net zo goed (snel dus.)
Dat was gelukquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je won gister nog van mij, dus je bent vet goed.
Lukaku/Delfouneso/Jerome?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Welke spits is er dan goed? Naast Mayuka. Vind 180k voor Agbonlahor beetje te veel van het goede.
Rodalega oid scoort altijd tegen mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Welke spits is er dan goed? Naast Mayuka. Vind 180k voor Agbonlahor beetje te veel van het goede.
Speelde net tegen een team met hem en Quintero, dacht dat hij in Mexico speelde of iets maar zie net idd dat hij in de Premier League zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rodalega oid scoort altijd tegen mij.
En intussen beweer je dat King net zo goed is als Agbon omdat hij net zo snel isquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Alleen Lukaku vond ik fijn in 12, die andere twee konden alleen maar rennen.
Ik zette dat tussen haakjes omdat ik wist dat mensen toch over de pace gingen beginnen. Maar ik vond King in 12 wel fijn spelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En intussen beweer je dat King net zo goed is als Agbon omdat hij net zo snel is
In 12 had hij een UP gekregen omdat hij naar Engeland ging, terwijl hij niks presteerde in Duitslandquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zette dat tussen haakjes omdat ik wist dat mensen toch over de pace gingen beginnen. Maar ik vond King in 12 wel fijn spelen.
UP King had wel 100x betere stats dan deze King..quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zette dat tussen haakjes omdat ik wist dat mensen toch over de pace gingen beginnen. Maar ik vond King in 12 wel fijn spelen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geef mij maar [ afbeelding ]s of Doritos.
Dat is waar. Denk dat ik beter nog maar kan wachten met een BPL silver team te maken, die spelers zijn fucking overpriced nu nog. BPL silvers zijn dat altijd wel, maar ik ga geen 35k per verdediger betalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP King had wel 100x betere stats dan deze King..
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geef mij maar [ afbeelding ]s of Doritos.
Hoe kom je aan die stats? Ik zou graag de stats van Benteke in Fifa 12 willen weten...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef DutchSL het volgende:
King in FUT 12:
[ afbeelding ]
Zijn NIF is nu slechter dan zijn NIF vorig jaar.
Waarom geven ze hem vorig jaar dan zo'n geweldige upgrade in de winterquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef DutchSL het volgende:
King in FUT 12:
[ afbeelding ]
Zijn NIF is nu slechter dan zijn NIF vorig jaar.
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand geinteresseerd in het thuis tenue van ADO?
omdat BPLquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom geven ze hem vorig jaar dan zo'n geweldige upgrade in de winter
Doen ze wel vaker..zelfde bij Van Aanholt toen hij naar Vitesse ging. Echt wazig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die dingen gingen eerst zelfs voor 1 tot 1.5kquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef ThatDutch het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom mensen ballen op FUT kopen..
Gewoon altijd voor 150c BIN gaan ze weg.
Iemand die weet waarom?
Omdat EA en Engeland.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze dachten dat hij terug ging naar Man Utd (dus daarom wilden ze hem zulke goede stats geven) maar toen ging hij naar Hull City en ze wilden zijn stats niet weer veranderen. Van Aanholt kreeg ook een UP omdat ze dachten dat hij terug naar Chelsea gingquote:
Serieus? Welk stel malloten doet zoiets!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die dingen gingen eerst zelfs voor 1 tot 1.5k
Vaag idd. 6 erbij in de winter, gewoon weer teniet doen in de zomerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker..zelfde bij Van Aanholt toen hij naar Vitesse ging. Echt wazig.
Mensen die de challenges moesten halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Serieus? Welk stel malloten doet zoiets!
Je bedoelt die manager challenges? Daar had ik nog niet over na gedachtquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen die de challenges moesten halenToch mooi 50/60k mee verdiend, in een uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |