Net als bij geiten,. moet je fokkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef E.T. het volgende:
maar hoe kom je aan paardenbloemmelk in de winter????
en dan drie rondjes in je blote kont er omheen dansen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Net als bij geiten,. moet je fokken
En dan al die paardenbloemvrouwen aan de domperidon om de productie op te krikken
Uiteraard. Maar dat moet gewoon altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
en dan drie rondjes in je blote kont er omheen dansen?
maar formule W is toch pas vanaf een jaar of zes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier hielp formule w gelukkig. Mika had een grote waarbij ik de formule w behandeling 3x herhaald heb en toen viel hij er ook af.
Ik had de formule w wrattenpen, die kan je gebruiken vanaf 4 jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
maar formule W is toch pas vanaf een jaar of zes?
Dan trek je het over je de rest van je kleding aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:18 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik zal ook lief doen.
Ik heb er ziiiiin iiiin!Moet je trouwens verplicht iets roods aan? Ik heb helemaal niks roods! Ja, rood ondergoed, maar het is een beetje frisjes om alleen dát aan te doen.
't Is wel handiger, je herkent het publiek direct. Iedereen weet direct waar je naartoe moetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh leuk Spuug! of je doet het heel Madonnesk óver je kleedje aan.ik heb een rooie Bolero, die doe ik aan. samen met een jurk wel hoor, anders is het zo tochtig. En we willen Swets ook niet in de war maken natuurlijk.
Oh, en rooie nagellak.maar verplicht is het niet. geloof ik. Wel jammer, ik zou toch graag weer aan de suppoost vragen of ie die mevrouw in het rode jasje ook heeft gezien.
Gratis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef Lois het volgende:
Is er nog iemand die morgen met oa ET, Swets, Buuf en Spuuglokje naar Doe Maar wil?
Ik heb nog een kaartje over, ik kan helaas zelf niet qua conditie.
Is dat inclusief de geile orgie na afloop of zonder?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef Lois het volgende:
Is er nog iemand die morgen met oa ET, Swets, Buuf en Spuuglokje naar Doe Maar wil?
Ik heb nog een kaartje over, ik kan helaas zelf niet qua conditie.
Ik wil je best vol op je bek pakken J...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Is dat inclusief de geile orgie na afloop of zonder?
Ik dacht dat dat een eenmalig experiment was?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil je best vol op je bek pakken J...
Ja maar dit isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een eenmalig experiment was?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |