tja, ik kan ook zeggen dat ik geen TT wist.quote:
Neeee, thuis is gewoon standaard 3fmquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, op je werk! Dacht dat je er thuis met tegenzin naar zat te luisteren. Vond het al zo onnozel klinken
Ik luister steeds vaker spotify eigenlijk. Als ze op 3fm nu meer Warpaint, Jesus and Mary Chain en M83 zouden draaien..quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeee, thuis is gewoon standaard 3fmen heel soms spotify
.
Ah joh, prima toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tja, ik kan ook zeggen dat ik geen TT wist.
Dan zou ik het minder gaan luisterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister steeds vaker spotify eigenlijk. Als ze op 3fm nu meer Warpaint, Jesus and Mary Chain en M83 zouden draaien..
Ik denk dat het minder luisteraars zou bieden ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zou ik het minder gaan luisteren.
M83quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister steeds vaker spotify eigenlijk. Als ze op 3fm nu meer Warpaint, Jesus and Mary Chain en M83 zouden draaien..
Pfoe, dat je dat nog weet. Ik weet alleen waar het vorige jaar mee geëindigd is, maar dat is al een paar jaar dezelfde plaatquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
M83![]()
Voor mij de openingsplaat van dit jaar en een geweldige nacht
Happy new year Abba?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pfoe, dat je dat nog weet. Ik weet alleen waar het vorige jaar mee geëindigd is, maar dat is al een paar jaar dezelfde plaat
Voor mij is dat altijd Bohemian Rhapsody.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pfoe, dat je dat nog weet. Ik weet alleen waar het vorige jaar mee geëindigd is, maar dat is al een paar jaar dezelfde plaat
Op 3fm is dat toch altijd de #1 van de Top SR? Dat is meestal een recent plaatje, afgelopen jaar Bouncer denk ik?quote:
Bouncer stond op 1, inderdaad. Zie ook de lijst op Spotifyquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm is dat toch altijd de #1 van de Top SR? Dat is meestal een recent plaatje, afgelopen jaar Bouncer denk ik?
oh is daar ook een spotifylijstje van? Link?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bouncer stond op 1, inderdaad. Zie ook de lijst op Spotify
Happy New Year staat helemaal niet hoog hoor... vorig jaar op 428 van de Top SR: http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/2011/zoek?q=abbaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm is dat toch altijd de #1 van de Top SR? Dat is meestal een recent plaatje, afgelopen jaar Bouncer denk ik?
We eten bij Roel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef minthy het volgende:
Feestdagen, ik wil er nog niet eens aan denken
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Happy New Year staat helemaal niet hoog hoor... vorig jaar op 428 van de Top SR: http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/2011/zoek?q=abba
Op de eerste was dat toch? Komt goed uit, ik moet ook nog iets met Sersjee rond de kerst... Kan ie gelijk meequote:
http://open.spotify.com/u(...)1pvjLhoDA4FVNih08g39quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh is daar ook een spotifylijstje van? Link?
Dank.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)1pvjLhoDA4FVNih08g39
Dat van mij is ongeveer 40 centimeter lang... Moet nodig de helft afquote:
Bovenste of onderste helft?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat van mij is ongeveer 40 centimeter lang... Moet nodig de helft af
Doe de onderste helft maar, draag het graag in een staart. Dat lukt niet als je de bovenste helft weghaaltquote:
Many of horror vind ik ook mooier, maar je kan niet alles hebbenquote:
Alles is wel heel veel, maar een ander nummertje is toch niet teveel gevraagd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Many of horror vind ik ook mooier, maar je kan niet alles hebben
Welke zou jij willen horen dan? En je kan Roos gewoon bellen even na middernachtquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Alles is wel heel veel, maar een ander nummertje is toch niet teveel gevraagd?
Mountains is wel het leukst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Many of horror vind ik ook mooier, maar je kan niet alles hebben
Roos is een doosquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke zou jij willen horen dan? En je kan Roos gewoon bellen even na middernacht
Nog nooit gehoord! Zal het eens opzoeken op YT als ik zin hebquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mountains is wel het leukst.
Kwam ook nooit bij 3voor12, hoorde 'm wel eens op VH1quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord! Zal het eens opzoeken op YT als ik zin heb
Dikke vette poeppraat. Ze heeft meer kennis van muziek en achtergronden dan menig radiorukkertje hier en ze flikt het maar mooi!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Maar ik vind sowieso dat vrouwen niet op de radio horen
Maar ze is wel irritant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke vette poeppraat. Ze heeft meer kennis van muziek en achtergronden dan menig radiorukkertje hier en ze flikt het maar mooi!
Kennis van muziek maakt iemand nog geen goede djquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke vette poeppraat. Ze heeft meer kennis van muziek en achtergronden dan menig radiorukkertje hier en ze flikt het maar mooi!
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een mening die ik uiteraard niet deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |