Eensch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klonen, de tyfus van FOK!, werkelijk.
alsof dat soort mensen op internet fora zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
is amenth trouwens wel echt of is dat ook een troll?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
Dat zijn de tabjes zodat je snel de betreffende wet kan vinden. Totale noobs en eerstejaars plakken alle stickers erin, ervaren figuren alleen de belangrijke en de bazen zoals ondergetekende helemaal niet.
Repsect jonguh !quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eens hoe mooi ik stickertjes in mijn bundel heb geplakt
ik doe het speciaal omdat erik mij dan een noob vind.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ze er ook ingeplakt omdat ik aan de twee door eriskd gestelde eisen voldoe:
[..]
quote:
ik moet nog vermande A en C en sociaal recht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Echt een monnikenwerk inderdaad. En ja ik heb ze ook allemaal ingeplakt.
tekst zit op de rand van de bladzijde. Maar ik ga goed om met mijn wetboekquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Tchock het volgende:
Tip trouwens: plak ze er niet in zoals Yreal, maar dat ze helemaal binnen de pagina's vallen. Dan vind je je shit net zo snel, maar worden ze niet zo lelijk.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb ze allemaal ingeplakt omdat ik me had voorgenomen om 1 uur voor studie bezig te gaan en daarmee kon ik dat uur vullen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
Dat zijn de tabjes zodat je snel de betreffende wet kan vinden. Totale noobs en eerstejaars plakken alle stickers erin, ervaren figuren alleen de belangrijke en de bazen zoals ondergetekende helemaal niet.
Lol da's bekend ja. Daar valt trouwens ook onder een berekening maken van het aantal pagina's per dag tot het tentamenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb ze allemaal ingeplakt omdat ik me had voorgenomen om 1 uur voor studie bezig te gaan en daarmee kon ik dat uur vullen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik had eerst Sr en Sv verkeerd gedaanToen er weer afgehaald waarbij pagina inscheurde
Nu voldoe ik zéker aan:
[..]
Als je hem weer eens ziet, zeg maar respect voor het aanpakken van barby's babyquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
Hihi, net met Van Der Staaij in de tram. Aardige vent met humor, zo bleek.
Wij hebben niet eens een treinquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil ook een fatsoenlijke metro hier. Gewoon lekker in de metro zitten en mensen kijken, heerlijk.
metro is voor tokkiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil ook een fatsoenlijke metro hier. Gewoon lekker in de metro zitten en mensen kijken, heerlijk.
Hé, ik pak elke dag de metro jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |