Overigens is Apple extreem handig voor creatieve mensen en zijn ruitjesoverhemden en Ray Bay brillen leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ipv haten op starbucks moet je haten op mensen die apple kopen omdat ze 'creatief' zijn, pages beter vinden dan word, ruitjes overhemd inclusief wayfarer bril dragen en instagram.
Oh nee, dat snap ik dan weer wel. Je gaat toch niet in zo'n tent zitten koffie drinkenquote:Sowieso gewoon daar opdrinken in porselein. Gewoon even de tijd nemen om te gaan zitten en lekker je koffie op te drinken.. je gaat toch niet lopend door een plastic gat je koffie naar binnen slurpen?
Dit is nog triester.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
Iedereen je creatieve foto's laten zien
Ik heb lekker een echte analoge fotocamera, dat is pas vet!
Ik doe het ook wel indien ik m'n trein moet halen, maar het liefst ga ik er lekker even voor zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Soms heb je geen tijd om daar te gaan zitten en moet je wel voor 'to go' gaan.
Ik heb ook een aantal Apple dingen. Ziet er gewoon strak uit en wel gebruiksvriendelijk. En Wayfarers zijn baas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens is Apple extreem handig voor creatieve mensen en zijn ruitjesoverhemden en Ray Bay brillen leuk.
[..]
Oh nee, dat snap ik dan weer wel. Je gaat toch niet in zo'n tent zitten koffie drinken
Ik wou dat ik een macbook hadquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal Apple dingen. Ziet er gewoon strak uit en wel gebruiksvriendelijk. En Wayfarers zijn baas.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef KOG het volgende:
Soms besef ik hoe ouderwets ik eigenlijk ben. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou meemaken op een rechtenforum, maar als H-D de topicstarter is met zijn Vermande bundels...
Nee op zichzelf staand zijn het prima dingen; maar alles bij elkaar.. de stereotype hipster!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens is Apple extreem handig voor creatieve mensen en zijn ruitjesoverhemden en Ray Bay brillen leuk.
[..]
Oh nee, dat snap ik dan weer wel. Je gaat toch niet in zo'n tent zitten koffie drinken
Jezelf quotenquote:
Wat is je punt ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef KOG het volgende:
Soms besef ik hoe ouderwets ik eigenlijk ben. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou meemaken in een rechtenforum, maar als H-D de topicstarter is met zijn Vermande bundels...
oh..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef KOG het volgende:
Wtf, ik wilde editten en ik quote opeens mijzelf.
Ik ook EUR. Maar ik moet dus die online practicumopdrachten gewoon daar maken, met aanwezigheidsplicht en al. Werkcolleges heten bij ons onderwijsgroepen en die vinden twee keer per week plaats. Als je er niet bent moet je een boom maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah oke. Ik hoef niet aanwezig te zijn, maar we moeten wel online wat practicum dingen maken. En deze periode ook nog elke week een opdracht uploaden (15 vragen, stelt niets voor).
Heb op vrijdag 2 uur HC en 2 uur WC. Maar daar ga ik bijna nooit naar toe
EUR.
Het zijn gewoon hele mooie producten. Ik vind ze alleen te duur, dus het enige wat ik heb is mijn trouwe tweedehands ipodquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee op zichzelf staand zijn het prima dingen; maar alles bij elkaar.. de stereotype hipster!
Persoonlijk heb ik wel een apple afkeer vanwege de arrogantie van gebruikers, het hele gedoe eromheen, het bedrijf zelf, kwaliteit/prijs verhouding etc.
Nah gewoon mooi spul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee op zichzelf staand zijn het prima dingen; maar alles bij elkaar.. de stereotype hipster!
Persoonlijk heb ik wel een apple afkeer vanwege de arrogantie van gebruikers, het hele gedoe eromheen, het bedrijf zelf, kwaliteit/prijs verhouding etc.
Je bent nogal opvliegerig, dus ik dacht ik laat je op de hete kolen zitten haha.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat is je punt ?
En 1x lijkt me wel afdoende ergens.
Weet je wat een BSA is?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Morera het volgende:
Haal je het niet in 1 keer dan heb je een BSA aan je broek.
Watvoor een heb je? Heb al jaren een Ipod. Eerst Mini, toen Touch en nu Classic. Echt heerlijke dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn gewoon hele mooie producten. Ik vind ze alleen te duur, dus het enige wat ik heb is mijn trouwe tweedehands ipod
Ah okequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef KOG het volgende:
[..]
Je bent nogal opvliegerig, dus ik dacht ik laat je op de hete kolen zitten haha.
Ik had een Nano, die is spoorloos verdwenen, toen een video, die is overleden, toen nog een classic van de nieuwste generatie. Die twee laatste trouwens tweedehands gekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Watvoor een heb je? Heb al jaren een Ipod. Eerst Mini, toen Touch en nu Classic. Echt heerlijke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |