Brace is prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook kniepatientgescheurde kruisband, een jaar of 8,9 geleden, maar ik heb er nooit last van Het is een van de redenen dat ik ga sporten, ik wil mijn beenspieren trainen - en het is leuk voor m'n figuur/conditie/gezondheid
Ik heb een kniebrace, die gaat sowieso mee als we naar Snowworld gaan, en waarschijnlijk ook wel als we naar Oostenrijk gaan![]()
En ik wil gaan snowboarden omdat ik mijn knie dan veel minder snel kan verdraaien dan met skien, want die pijn wil ik nooitnooitnooit weer meemaken. Vallen op m'n knieen lijkt me geen probleem, het gaat bij mij mis als ik 'm overstrek.
idemquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Doe mij maar een slee, ik ben motorisch niet zo getalenteerd
Tot maandagquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gaaf, veel plezier
Hoe lang blijf je?
Ik heb juist bij snowboarden een keer van alles en nog wat verdraaid en verrekt, bij skien heb ik daar geen last van. Ik ben gewend om te gaan rollen zodra ik val (mogelijk vanwege jarenlange judotraining). Doe je dat met ski's, dan is er niet zo veel aan de hand want die bindingen schieten dan los. Mijn snowboard deed dat niet. Resultaat: een punt van het board in de sneeuw. Het board kwam direct tot stilstand, maar ik rolde nog even door. Auw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Etcetera het volgende:
En ik wil gaan snowboarden omdat ik mijn knie dan veel minder snel kan verdraaien dan met skien, want die pijn wil ik nooitnooitnooit weer meemaken. Vallen op m'n knieen lijkt me geen probleem, het gaat bij mij mis als ik 'm overstrek.
Ik niet iig. Langlaufen wil ik nog wel doen. Hangend achter een BV206 van de Mariniers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het idee dat er niet heel vell skiers zijn hier
Thanks! Dat gaat wel lukken denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, genoeg auw-verhalen![]()
MaJo, fijn vakantie
En hier zit het er weer opnu bedtijd, morgen weer een volle dag met leuke dingen!
Stuur je wel een kaartje naar de SC?quote:
Ik weet wel een plek waar je mag boarden en nog kost en inwoning krijgt ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 05:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik ga dit seizoen helaas weer niet boarden, dat laten de financiën niet toe.
Dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |