Nee, het was gebaseerd op dit bericht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat is nooit bevestigd. Grote kans dat de S4 werd verward met de S3 mini. Dat heb je met geruchten.
En zo vind je ook dertig apple filmpje? Negentig procent van die redenenheb je ook echt niks aanquote:
Dat zal wel baas zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, het was gebaseerd op dit bericht.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-al-in-februari.html
quote:Official Galaxy S III Jelly Bean Updates Continue Rolling Out Across Europe - Now In France, Spain, Romania, And Austria
The floodgates seem be open, folks - the Jelly Bean updates for the Galaxy S III are now rolling out all over Europe. Last month, Samsung shared Android 4.1.1 with Polish users, took a break to fix some bugs, and restarted the process two days ago in Sweden. As of today, the list of countries has expanded quite a bit - France, Spain, Romania, and Austria. All signs point to a much wider rollout, and I wouldn't be surprised if even more territories and carriers show up within the next 48 hours.
Bron
Gister ook gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:57 schreef mawtje het volgende:
Ik wil me s3 rooten/flashen met paranoid. Heeft er iemand ervaring mee ?
Ik ben nog een newbie met rooten en flashen.
En hoe weet ik of ik een international version heb of niet ?
Precies, dat heb ik ook gedaan nadat m'n S3 uit de verpakking was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gister ook gedaan.
Download CF-ROOT, Download ODIN, download KIES, laat KIES de drivers installeren, open ODIN, gooi je ROOT (de .TAR) in je PDA balkje, druk op start (30 seconden wachten) KLAAR.
Dan gooi je je gedownloade ROM (Is een . ZIP) in je telefoon (Geheugen kaart is aanbevolen) ga je naar CWM (Clock Work Mod) klik je op Update From SDCARD klik op YES. wacht 1 minuut, KLAAR.
Zo heb ik Hyperbean op m`n telefoon staatn nu
Ik pas na 2 weken.. maar ik deed het puur voor betere geluidskwaliteit bij filmpjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook gedaan nadat m'n S3 uit de verpakking was.
Ik om alle samsung meuk eruit te slopen, en de ontzettende lag bij Spotify op te lossen. (met de Perseus kernel erop werkt het allemaal vlekkeloos).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik pas na 2 weken.. maar ik deed het puur voor betere geluidskwaliteit bij filmpjes.
Mwa,volgens mij loopt het iets soepeler dankzij Project Butter en veel andere verschillen zijn er niet echt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat kan ik van die Jelly Bean update verwachten dan? Maakt dat echt zoveel verschil?
Moet ik een back-up maken, en wat raak ik allemaal kwijt ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gister ook gedaan.
Download CF-ROOT, Download ODIN, download KIES, laat KIES de drivers installeren, open ODIN, gooi je ROOT (de .TAR) in je PDA balkje, druk op start (30 seconden wachten) KLAAR.
Dan gooi je je gedownloade ROM (Is een . ZIP) in je telefoon (Geheugen kaart is aanbevolen) ga je naar CWM (Clock Work Mod) klik je op Update From SDCARD klik op YES. wacht 1 minuut, KLAAR.
Zo heb ik Hyperbean op m`n telefoon staatn nu
Hier geen last van. Toevallig twee verschillende mail programma's op je telefoon gezet? Komen beide meldingen op je Gmail app uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef EDMAN- het volgende:
Hier meer mensen met gmail die bij elk mailtje 2 verschillende meldingen krijgen op de S3?
quote:Samsung Continues Pushing Out Jelly Bean To Galaxy S IIIs In Europe - Italy, United Kingdom, Switzerland, And Ireland Join The List
The Jelly Bean update for the Galaxy S III is steadily spreading to more countries in Europe, in addition to Poland, Sweden, France, Spain, Romania, and Austria. Today, it started rolling out in Italy (H3G), United Kingdom (H3G), Switzerland (Swisscom), and Ireland (Three), as well as on another Austrian carrier called 3 Austria. As far as I can tell, H3G, Three, and 3 are all owned by the same giant company - Hutchison Whampoa (some names are even interchangeable), so four out of five pushes today seem to be a coordinated effort.
Curiously, the majority of the updates (those pushed by Hutchinson-owned carriers) are no longer I9300XXDLIH dated September 28, but rather I9300XXDLJ1 which is a fresher build dated October 8. As before, if you don't get an OTA prompt, you can try to hook up your S III to Kies and check there, or download the full ROMs at either SamMobile or Samsung-Updates (neither site is officially endorsed by Samsung, in case there is any confusion about their nature).
Bron
Ik zou het voor de zekerheid even goed uitzoeken, maar het klinkt wel alsof je gewoon een tragere verbinding krijgt en geen extra kosten. Ik dacht dat het eerst ook zo werkte bij tele2, maar na een beetje informatie zoeken blijkt toch het tegendeel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Niet helemaal ontopic maargoed, ik zit al op mn 500mb () en moet nog 12 dagen. Kreeg een sms van Hi dat m'n internetsnelheid nu verlaagd is en dat ik MB's bij kan kopen etc.
Betekend dit geen extra kosten als ik erover zit en dus alleen trager internet of.. ?
Bij Hi betaal je inderdaad niet extra, volgende maand krijg je ook gewoon weer je normale snelheid terugquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Niet helemaal ontopic maargoed, ik zit al op mn 500mb () en moet nog 12 dagen. Kreeg een sms van Hi dat m'n internetsnelheid nu verlaagd is en dat ik MB's bij kan kopen etc.
Betekend dit geen extra kosten als ik erover zit en dus alleen trager internet of.. ?
Dat is raarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:37 schreef EDMAN- het volgende:
Cool thanks Noppie! (Ga het nog wel even verifiëren bij Hi, maar thanks)
Zowieso Wifi, maar ben weinig thuis geweest afgelopen weken. Heb de S3 pas 1,5 maand en was nogal hooked aan Android meteen (na 2 jaar Nokia te hebben gehad)
Edit: Hmm
http://www.mobielinternet(...)ding-van-limiet.aspx
Gewoon alle oproepen laten doorschakelen naar je S3 wanneer die iPhone uit staat, dan hoef je er maar eentje mee te nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:07 schreef APK het volgende:
Heb ik zo'n mooie S3, moet ik binnenkort ook een iPhone van mijn werk mee gaan tillen![]()
Wil ik niet
First world problemquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:07 schreef APK het volgende:
Heb ik zo'n mooie S3, moet ik binnenkort ook een iPhone van mijn werk mee gaan tillen![]()
Wil ik niet
Jij ook al? Heb een iPhone 4S van m'n werk gehad, ding zit al 3 weken in m'n rugzak. Kan er echt niet mee werken. (en heb het nr doorgeschakeld naar m'n privénr)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:07 schreef APK het volgende:
Wil ik niet
Dat is toch een klok-achtergrond, i.p.v. een widget? Ik had hem ook, maar vond hem iets te groot!quote:
Cool thanksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:04 schreef theclansman het volgende:
Onbeperkt berichten sturen met Facebook, Whatsapp en Twitter
Bij de Hi Messaging Abonnementen Medium, Large en XL heb je standaard een MB tegoed van 500, 1000 of 2000 MB. De snelheid van je internet verschilt per abonnement. Als je bundel op is, betaal je geen buitenbundel tarief meer, maar wordt de snelheid aangepast naar een snelheid van 32 Kb per seconde. Zo blijft het altijd mogelijk berichten te sturen via Facebook, Whatsapp en Twitter.
De facebook-apps zijn ruk... daar ligt het vooral aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef Mirel het volgende:
Ligt het nou aan de S3, aan Android of aan iets anders? Foto's sturen via facebookchat lukt niet met de gewone app en ook niet met messenger. Het mislukt keer op keer. Ik zit hier thuis met snel internet zonder dat iemand anders gebruik maakt van het netwerk..
Ging op al mijn androids enorm traag, whatsapp doet een autoresize, dus ook niet helemaal top...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef Mirel het volgende:
Ligt het nou aan de S3, aan Android of aan iets anders? Foto's sturen via facebookchat lukt niet met de gewone app en ook niet met messenger. Het mislukt keer op keer. Ik zit hier thuis met snel internet zonder dat iemand anders gebruik maakt van het netwerk..
knap klote, zeker omdat ik een nexus 7 heb en merk hoe lekker daar alles werkt. als Google op de 29ste een Nexus telefoon aankondigt met minimaal 16 gig opslag dan gaat de S3 in de verkoop bij mij en dan wil ik alleen nog maar nexus apparatenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
Hoe voelt het nou om met een toestel van 500 euro eeuwig te wachten op jellybean?
<3 nexus :p
Heb het er al weken op staan, heb geen dag hoeven wachten sinds ik mijn S3 hadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
Hoe voelt het nou om met een toestel van 500 euro eeuwig te wachten op jellybean?
http://www.androidpolice.(...)ent-on-october-29th/quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Is er de 29ste weer een event dan? Nog niets over gehoord/gelezen
Trololololoquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
TuneIn een optie? wel ten koste van je data-bundel, maar ontzettend relaxed voor internet-radio.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Nou.. ik heb geen FM Radio meer op m`n S3 staan sinds ik overgestapt ben op Psychorom (Wel een fijne rom trouwens) maar ik wil wel weer een radio....
De provider klootzakken noemen omdat jij niet netjes jouw rekeningen betaaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
Ik heb nu door Simpel tijdelijk geen internet meer (klootzakken) dus dat is geen optie helaas...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
Fm radio maken voor android schijnt heel moeilijk te zijn, Vandaar dat er nooit (of bijna nooit) één in een custom rom zit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Nou.. ik heb geen FM Radio meer op m`n S3 staan sinds ik overgestapt ben op Psychorom (Wel een fijne rom trouwens) maar ik wil wel weer een radio....
ik gebruik de standaard fm radio al jaren niet, ik heb een bluetoothstereoding met ingebouwde fm radio (een Sony MW600 om precies te zijn, werkt ideaal)quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Omdat hij nu met Psychorom veeeeeel sneller is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef kannihaan het volgende:
waarom zou ik mijn s3 willen rooten? Hij is nu toch ook al ontzettend snel?
Ahh.. ik heb er maar wat muziek op gezet.. mijn S3 heeft ook m`n geheugen kaart onklaar gemaakt... 32 GB gewoon kapotquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik gebruik de standaard fm radio al jaren niet, ik heb een bluetoothstereoding met ingebouwde fm radio (een Sony MW600 om precies te zijn, werkt ideaal)
Irriteer je je nooit aan de reclame voor youtube filmpjes? Dat is voor mij toch 1 van de grote redenen altijd (reclame weghalen dus, zowel uit browsers als youtube app, & alle andere apps die reclame bevatten).quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef kannihaan het volgende:
waarom zou ik mijn s3 willen rooten? Hij is nu toch ook al ontzettend snel?
Gewoon nu rooten, als je alleen root (dus geen andere rom) krijg je gewoon ota JB binnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Klonk het volgende:
ik zat ook aan rooten te denken maar zit nu ff te twijfelen, ff wachten tot jellybean er is of juist niet?
want adfree enzo trekken me wel
volgens mij is mijn linkje de vertaalde versie van jouw linkquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik wilde je deze aan gaan raden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1695238
Diezelfde methode heb ik namelijk gebruikt voor mijn note2
Klopt, ik was even door de war, aangezien ik deze methode op mijn note2 heb gebruikt, maar daar zat niet verplicht recovery bij. Op de GS3 blijkbaar wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij is mijn linkje de vertaalde versie van jouw link
Klopt, scheelt inderdaad veel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:21 schreef delano.888 het volgende:
Handige tip om je home button sneller te laten reageren (door S-voice te negeren)
Aangezien toch niemand S-voice gebruikt..
(neem aan dat dit ook op de GS3 werkt)
4.1 lost dat op met google now, dat werkt geweldig en begrijpt ook mijn slechte engelsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Klopt, scheelt inderdaad veel.
Jammer dat S-Voice geen Nederlands ondersteunt, m'n Engels herkent hij maar half.
Ik wacht nog even op een officiële update, mis op het moment niets in mijn ervaring.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
4.1 lost dat op met google now, dat werkt geweldig en begrijpt ook mijn slechte engels
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Klonk het volgende:
WTF, makkelijkste root ever
De weg oversteken is gevaarlijker
Sowieso deze pakken, is beter dan adfree:quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:32 schreef Klonk het volgende:
nu eens verdiepen in toffe apps voor geroote toestellen, is al een tijdje geleden voor mij
Ghehe, ga ik bij college eens doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:39 schreef delano.888 het volgende:
Voor iedereen die root heeft, deze app is ontzettend tof om bijvoorbeeld collega's te irriteren:
(niet helemaal legaal schijnbaar overigens, kuch)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1282900
http://forum.ponury.net/download/file.php?id=22
Denk dat dat gewoon touchwizz was die ff een tik had.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ghehe, ga ik bij college eens doen.
Wel raar, toen ik die app net uit zette, leek het wel alsof hij snel moest rebooten oid.
Wees blij dat je geen HTC ONE X hebt, dan had je nu in de shit gezetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef Klonk het volgende:
apeneuk, in plaats van recovery (power, home, volume up) ben ik download (power, home, volume down) gegaan, odin mode dus, kan ik gewoon de accu eruit trekken
Accu kan er niet uit, was grappig bedoelt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef Klonk het volgende:
ben sowieso blij dat ik geen One X heb
maar vertel me de horrorverhalen
oh, op die fiets, dat was voor mij een van de redenen om deze te kiezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Accu kan er niet uit, was grappig bedoelt.
Is touch nou he? Ik vond het eigenlijk wel wat hebben vroeger, het bedienen met de volume knoppen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef Klonk het volgende:
ben ondertussen al bevrijd
cwm is wel veranderd sinds ik hem voor het laatst heb gezien
gaat nog steeds met de knopjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is touch nou he? Ik vond het eigenlijk wel wat hebben vroeger, het bedienen met de volume knoppen..
Das toffer. Dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets doet wat niet de bedoeling isquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das toffer. Dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets doet wat niet de bedoeling is
zo:quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:26 schreef Kwamo het volgende:
Hoe heb je het nou aangepakt? Het blijft vaag hoe het zou kunnen op een Mac. Ik Google van alles maar het schiet niet echt op
Ik had alleen geroot, maar de laatste software update liep bij mij na 30 % stuk. Startte hij opnieuw op met vervolgens de melding dat de update mislukt was. Ook via Kies ging het mis. Dus nu maar ongeroot (mooie spelling) wachten op jellybean.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gewoon nu rooten, als je alleen root (dus geen andere rom) krijg je gewoon ota JB binnen.
Desnoods een VMquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo:
http://www.rootandroid.nl/samsung/samsung-galaxy-s3-rooten/
maar goed dat is voor windows
Wow goede tip, thanksquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:21 schreef delano.888 het volgende:
Handige tip om je home button sneller te laten reageren (door S-voice te negeren)
Aangezien toch niemand S-voice gebruikt..
(neem aan dat dit ook op de GS3 werkt)
Dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef delano.888 het volgende:
Kan ik nou serieus nergens instellen dat de notificatie volume slider mee moet doen met de ringtone slider? Zoals op heel veel android wel kan?
Ik kan die refresh icon nergens vinden, en er staat ook niks in de rechter bovenhoek. Ik heb al deze stappen doorlopen en zelf maar wat geprobeerd (equals, matches, enz) maar hij pakt m echt niet. Iemand die dit weet?quote:After installing ICS, I noticed the same thing, and it irritated the heck out of me. I finally found a solution. Unfortunately, it involves the use of a paid app, but this particular app is extremely useful and pretty much the most flippin' awesome app ever conceived, so it's well worth the few bucks; it's called "Tasker". Here's a step-by-step instruction once you've installed Tasker:
Short version:
Create a profile with an "Event" context for the "Variable/Variable Set" event and configure it to trigger when the %VOLR (ringer volume) variable is set to any value.
Choose to create a new task for the profile.
Add the "Audio Setting/Notification Volume" action and configure it to set the level to the value of the %VOLR variable.
Long version:
Create a new "profile" and enter a name for it, such as "Ringer Volume Set".
Select "Event" as the profile's "context".
Select the "Variable" category and choose "Variable Set". This means that the profile will trigger when a particular variable's value changes.
Enter "%VOLR" for the variable, which is the ringer volume. (Alternatively, you can tap the button in the upper-right corner and select "Volume - Ringer" from the list.) Leave the value blank and tap the green check button. This profile will now trigger when the ringer volume changes.
Select "New Task" and enter a name for it, such as "Link Notification Volume".
Click the blue plus button to add a new "action" to the task.
Select the "Audio Setting" category and choose the "Notification Volume" action.
Press the button in the upper-right corner that looks like a "refresh" icon. (This switches from a specific value to a variable value.)
Enter "%VOLR" in the text box that appears. This action now sets the notification volume to the same value as the ringer volume.
Tap green check buttons until you're back at the list of profiles, and you're good to go.
Klopt, maar ik vraag het liever hier want bijna niemand heeft nog een GNOTE2.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
SGS3 en SGN2 zijn haast identiek aan elkaar als ik het zo vergelijk.
Dat blijktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:33 schreef Klonk het volgende:
een baggerprogramma waar je prima zonder mee kunt leven
aha is dat het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:13 schreef Klonk het volgende:
Volgens mij is dat het icoon voor een systeemupdate toch?
Ff kabeltje zoeken en dan maar effe met Kies kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:44 schreef mawtje het volgende:
Lees op verschillende sites dat mensjes jb binnen krijgen
Dito hier.quote:
Welke sites dan ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:44 schreef mawtje het volgende:
Lees op verschillende sites dat mensjes jb binnen krijgen
heb je hem alweer kunnen rooten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik krijg wel een update aangeboden.
Jup, tis hem, Android 4.1.1
Root is wel weg.
Had het niet voor mogelijk gehouden, maar hij is nu nog snappier.
Kan wel, weet alleen niet precies hoequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef ondeugend het volgende:
Mijn Galaxy 1 is in de toiletpot gedonderd gisterenMeteen S3 aangeschaft.
Klopt het dat je de contacten geen foto kunt toewijzen of beltoon?
dan wacht ik nog ff fijn met updatenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nog niet, volgens mij heb ik een te recente versie van baseband.
Ik heb alleen niet XXDLIB maar XXDLID.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Klonk het volgende:
ff gezocht, schijnt wel te kunnen
http://www.ibtimes.co.uk/(...)-s3-i9300-cfroot.htm
Had ik ook, moest ik iedere keer de helderheid van de browser opnieuw instellen, is om de batterij te sparen. Ben dus maar overgestapt op Chrome, geen problemen meer met de helderheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Als ik internet open is de pagina sinds vandaag een stuk minder helder, heel lastig om te lezen. dit is alleen bij internet en als ik dit afsluit zie je net voordat de pagina verdwijnt dat het scherm weer helder wordt. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, iemand een idee?
IK had dat ook een keer dat de browser standaard op spaarstand sprong. Kun je uitzetten in de opties van je browser.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Als ik internet open is de pagina sinds vandaag een stuk minder helder, heel lastig om te lezen. dit is alleen bij internet en als ik dit afsluit zie je net voordat de pagina verdwijnt dat het scherm weer helder wordt. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, iemand een idee?
Misschien op de menuknop drukken als je inde browser zit en dan bij kleur wat aanpassen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Vodafone die optie er uit gesloopt heeft. Geen idee waarom. Chrome heeft er gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal wel blind zijn maar als ik in mijn browser naar instellingen ga vind ik bij geen van de opties iets over helderheid
Browser openen > menuwtoets > kleur (onderaan) > op standaard zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal wel blind zijn maar als ik in mijn browser naar instellingen ga vind ik bij geen van de opties iets over helderheid
Ik gebruik Swiftkey, zou niet anders meer willenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij staat "Instellingen" onderaan, maar ik heb inderdaad een Vodafone toestel, dus dan doe ik wat BrainOverfloW zegt en installeer ik Chrome![]()
Misschien kan iemand mij dan ook meteen vertellen hoe ik na een woord gemakkelijk een komma krijg.
Als je na een woord op de spatiebalk drukt krijg je hem automatisch als aanvulligsoptie. En anders zit hij ook nog verstopt onder het inhouden van de 'punt' knop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij staat "Instellingen" onderaan, maar ik heb inderdaad een Vodafone toestel, dus dan doe ik wat BrainOverfloW zegt en installeer ik Chrome![]()
Misschien kan iemand mij dan ook meteen vertellen hoe ik na een woord gemakkelijk een komma krijg.
Ik heb ook vodafone, maar heb inderdaad een foutje gemaakt. De optie kleur staat vierde van onder. Maar je kan inderdaad ook chrome gebruiken. Nadeel daarvan vind ik dat de thumbnails van mijn bookmark widget dan niet updaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat doe ik sowieso nooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef delano.888 het volgende:
BTW, geloof me vooral niet op mijn woord, probeer het, en als het bevalt koop je toch de officiële versie?
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.html
Ik heb hem er op gezet en alle opties die ik zo fijn vind aan Swiftkey lijken er in te zitten en typen voelt fijn en snel aan. Ik blijf hem nog wel even proberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef delano.888 het volgende:
BTW, geloof me vooral niet op mijn woord, probeer het, en als het bevalt koop je toch de officiële versie?
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.html
Haha, goede tipquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je na een woord op de spatiebalk drukt krijg je hem automatisch als aanvulligsoptie. En anders zit hij ook nog verstopt onder het inhouden van de 'punt' knop.
Ik had hem nog onthoudenquote:
hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Xetran het volgende:
Ook maar een s3 gekocht. Hoop alleen dat je die functietoets naar een multitask toets om kan zetten t_t
Instellingen ---> taal en invoerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Smart keyboard geïnstalleerd. Is bij instellingen ook geactiveerd. Maar ik blijf dat kut. Samsung toetsenbord houden. Weet dat ik ergens de invoer methode aan moet passen, maar weet niet meer waar.... schaam.
http://lmgtfy.com/?q=change+lockscreen+apps+s3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje:
Mijn S3 is nog gewoon standaard.
Als ie op "toetsenblokkering" staat, kan ik onderin ook unlocken en dan direct camera chat browser en nog iets anders.
Kan ik dat veranderen door andere dingen ? Zo ja , hoe ?
Schaam nogmaals. Moest ook het standaard toetsenbord nog instellen natuurlijk....quote:
Tijdens het typen je notificatiebalk naar beneden halen en daar op klikken..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Smart keyboard geïnstalleerd. Is bij instellingen ook geactiveerd. Maar ik blijf dat kut. Samsung toetsenbord houden. Weet dat ik ergens de invoer methode aan moet passen, maar weet niet meer waar.... schaam.
Ja. Ik overweeg het ook. Mis mijn mintberry van de Galaxy s.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef Klonk het volgende:
root, custom rom (paranoid android) nooit meer touchwizz, wat een heerlijk toestel zonder die bagger
http://www.knowyourcell.c(...)msung_galaxy_s3.htmlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=change+lockscreen+apps+s3
Ja kut. Kwam er 1 uur nadat ik mijn blauwe had geopend achter dat er een zwarte is. En ik had er ook nog eens 515 voor betaald...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Zit te denken , is het verschil van 40 euro het waard om een Zwarte S3 te halen en geen blauwe? hm
Die knop aan de linkeronderkant. Ik wil dat dat word dat je zegmaar van app naar app kan switchen.quote:
Swiftkey xquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Geen dankquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.knowyourcell.c(...)msung_galaxy_s3.html
Mag ik je toch nog even bedanken?
Aha. Had het wel iets liever onder een enkele druk, maar ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef JohnB52 het volgende:
Die middelste knop kan je mee switchen
Wordt op dit moment uitgerold in diverse Europese landen. Nederland nog niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aha. Had het wel iets liever onder een enkele druk, maar ja.
Hmm, is 4.1 nog niet uit voor de s3? ik dacht dat ik toen ik googlede had gevonden van wel..
Stond ook nog helemaal niet in dit topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wordt op dit moment uitgerold in diverse Europese landen. Nederland nog niet.
Hmm? Wat niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Stond ook nog helemaal niet in dit topic
Tis ook geen standaard telefoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef mawtje het volgende:
Blauw is ook echt zo geen kleur voor een standaard telefoon. Snap echt niet waarom zwart niet de kleur was bij de launch samen met de witte ipv de blauwe
Truequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tis ook geen standaard telefoon
Apple gedoe tegen concurrentie iPhone5quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef mawtje het volgende:
Blauw is ook echt zo geen kleur voor een standaard telefoon. Snap echt niet waarom zwart niet de kleur was bij de launch samen met de witte ipv de blauwe
tja.. jammer dat het 50 euro meer is. Denk dat ik toch wel voor de zwarte ga sinds ik mijn S3 wel heel lang ga gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja kut. Kwam er 1 uur nadat ik mijn blauwe had geopend achter dat er een zwarte is. En ik had er ook nog eens 515 voor betaald...
[..]
Die knop aan de linkeronderkant. Ik wil dat dat word dat je zegmaar van app naar app kan switchen.
[..]
Swiftkey x
Kost dat Samsung serieus 1 maand?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wordt op dit moment uitgerold in diverse Europese landen. Nederland nog niet.
Omdat je bij zwart het verschil niet kan zien tussen scherm en bezel(?)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vind blauw echt mooier dan zwart hoor! Snap niet waar alle haat op blauw vandaan komt.
al gevonden, accountje verwijderd en opnieuw toegevoegd, toen deed ie het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
Nu ben ik wat aan het spelen met Samsung Dive, maar daarvoor moet ik externe besturingselementen aanzetten. Staat bij mij greyed out. Iemand een idee ?'
Via de S-Voice app, dacht ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef mawtje het volgende:
Weet iemand waar de instellingen staan voor het praten tegen de s3 ? Dat je cheese zegt en dat er dan een foto word gemaakt ?
Staat 'ie misschien op macro oid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb de S3 ook sinds vrijdag. Ben er erg blij mee, maar het lijkt wel of de focus niet goed werkt... Foto's van dichtbij zijn haarscherp, maar zodra het onderwerp zich verder dan ongeveer 1 meter bevindt, wordt de foto onscherp.
Is er gewoon iets stuk aan de telefoon, of kan het ook met de software te maken hebben?
Nee, dat heb ik allemaal al bekeken. Ik heb ook de instellingen van de camera gereset om er zeker van te zijn dat het geen 'per ongelukke' instelling van me is geweest.quote:
Ik volg het nog en die van mij houdt de focus gewoon vast dus geen ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef mainedoll het volgende:
Als ik op mijn scherm druk om aan te geven waar de focus op moet liggen, zie je hem zoeken en dan zie je wel dat hij wel scherp kan stellen op die afstand. Alleen hij houdt die niet vast, zeg maar. (Volgt u het nog)
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb de S3 ook sinds vrijdag. Ben er erg blij mee, maar het lijkt wel of de focus niet goed werkt... Foto's van dichtbij zijn haarscherp, maar zodra het onderwerp zich verder dan ongeveer 1 meter bevindt, wordt de foto onscherp.
Is er gewoon iets stuk aan de telefoon, of kan het ook met de software te maken hebben?
Iets zegt mij dat ze dat al gedaan heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.
Ik draai al bijna 2 maand vlekkeloos de HyperGalaxy ROM met Jelly Bean.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze dat al gedaan heeft
Heb jij de update al?
Nee staat er niet tussen.quote:
Moet je de Perseus kernel er eens bijladen... ging bij mij nog eens 100% snellerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai al bijna 2 maand vlekkeloos de HyperGalaxy ROM met Jelly Bean.
Draait nog steeds als een fucking trein.
Binnenkort maar eens even kijken wat het verschil is met Stock Jelly Bean en de huidige versie die ik momenteel draai.
Hoewel hij stukken smoother en erg soepel loopt. Schijnt Project Butter niet eens op volledige kracht te draaien, omdat Samsung de documentatie van hun processor niet hebben geshared met de community. Hierdoor kunnen ze elementen van Project Butter nog niet optimaal porten naar de S3 en kan dit alleen door Samsung gedaan worden.
Ben benieuwd of hij idd nog smoother kan lopen dan dat hij nu al is. Want mijne is nu al fast as fuck.
Zoals APK al aangaf, dat had ik idd al uitgeslotenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.
Nou. Ik moet de eerste echt fatsoenlijke camera op een telefoon nog tegenkomen. Als je een dSLR gewend bent is zelfs de camera op de SIII knap waardeloos.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:15 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Ik maak graag foto's dus ik wil ook een goed werkende camera
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou. Ik moet de eerste echt fatsoenlijke camera op een telefoon nog tegenkomen. Als je een dSLR gewend bent is zelfs de camera op de SIII knap waardeloos.
Instellingen -> Taal en invoer -> Spraakopdr. appsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef mawtje het volgende:
Weet iemand waar de instellingen staan voor het praten tegen de s3 ? Dat je cheese zegt en dat er dan een foto word gemaakt ?
Met Lance Armstrong op je fiets moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]wat een vergelijking.... Sensoroppervlak staat natuurlijk totaal niet in verhouding om een vergelijking te kunnen maken.
Je moet een cameraphone vergelijken met de allergoedkoopste compactcamera's qua techniek en fysieke eigenschappen. En dan doen ze het in de regel best aardig.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn fiets geen Ferrari bij kan houden.....
Ik zeg alleen maar dat voor iemand die aangeeft graag foto's te maken, het raar is dat die een fatsoenlijke camera verwacht op een telefoon, wijsneus. Iemand die graag foto's maakt dient een dSLR te gebruiken, anders maakt ie niet graag foto's. Simpel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]wat een vergelijking.... Sensoroppervlak staat natuurlijk totaal niet in verhouding om een vergelijking te kunnen maken.
Je moet een cameraphone vergelijken met de allergoedkoopste compactcamera's qua techniek en fysieke eigenschappen. En dan doen ze het in de regel best aardig.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn fiets geen Ferrari bij kan houden.....
Ik had voor mijn S1 een soft silicone hoesje, die je op je dashboard kon leggen. Die zocht ik ookvookvoor de S3 maar na 2 slechte hoesjes via eBay heb ik t maar opgegeven. Toch n lease toestelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Xetran het volgende:
Ik wil jb![]()
Tevens, hebben jullie assecoires die wel zin hebben? vriend van mij had de officiele flipcover maar hij zei dat het niks was. Jammer, want hij leek me mooi en ook handig.
Mijne nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik had voor mijn S1 een soft silicone hoesje, die je op je dashboard kon leggen. Die zocht ik ookvookvoor de S3 maar na 2 slechte hoesjes via eBay heb ik t maar opgegeven. Toch n lease toestel
Die van mij in een Griekse, denk dat ik daardoor als laatste magquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn S3 kwam ook in een Franse verpakking, misschien dat ik hem daarom eerder heb gekregen?
Zou goed kunnen hoor, voor een vergelijkbare combo betaal ik 32 euro per maand via studentmobiel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef snellehenk het volgende:
[ afbeelding ]
scherpe actie lijkt me,
alleen kan het niet terugvinden op hun site,
iemand die hier meer over weet?
Ik heb deze hoesjes voor de achterkant: http://www.bol.com/nl/p/s(...)uw/9005000012323587/quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:48 schreef Xetran het volgende:
Ik kreeg bij mijne duitse boekjes terwijl ik een nederlandse handleiding had
[..]
Mijne nietIets van silicon lijkt me ook wel handig zodat de achterkant niet echt naar de knaak gaan. Maar volgensmij zijn die veel te dik.
iemand ervaring met Tele2?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, voor een vergelijkbare combo betaal ik 32 euro per maand via studentmobiel.
Kan hem ook niet terugvinden op de site.
Tele2 zit op kpn toch? Ik heb Hi via KPN en ik ben erg tevreden, dit in tegenstelling tot vodafonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef snellehenk het volgende:
[..]
iemand ervaring met Tele2?
beetje constant / goed bereik enzo?
of heeft iemand nog een betere / soortgelijke aanbieding?
Heeft het dezelfde snelheid als bij KPN?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tele2 zit op kpn toch? Ik heb Hi via KPN en ik ben erg tevreden, dit in tegenstelling tot vodafone
Ik had het over het bereik, dat is wat anders dan snelheid en dingen als tarieven..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft het dezelfde snelheid als bij KPN?
Kun je ook tegen een 'redelijk' tarief in het buitenland bellen enzo?
Volgens mij zijn er altijd kleine lettertjes bij een bedrijf dat iets op het netwerk van een van de grote providers aanbiedt.
Daarom blijf ik bij Vodafone, niks mis mee
Jeuh, ik heb bereik!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Xetran het volgende:
Ik had het over het bereik, dat is wat anders dan snelheid en dingen als tarieven..
Is daar ergens een korte 'how to' voor?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het vandaag trouwens geprobeerd van een Note2 naar een GS3, en het gaat echt zo snel als in het filmpje, geniaal.
NFC aanzetten (en S-beam).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Is daar ergens een korte 'how to' voor?
Ik doe echt veel te weinig met dat ding
Cool, morgen even proberenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NFC aanzetten (en S-beam).
Een foto, filmpje, oid openen.
Toestel tegen ander toestel aanhouden (op dit moment werken alleen de GS3 & GN2) en klaar!
Gewoon bij instellingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Cool, morgen even proberen
Als ik NFC en S-Beam kan vinden
Lijkt mij leuk, vriendin en ik hebben allebei een S3 en dan kunnen we op vakantie -boven op een berg in de rimboe- makkelijk foto's uitwisselen.
Het gaat ons meer om de foto van het uitzicht vanaf die berg in de rimboe, niet hoe wij zelf op die foto staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gewoon bij instellingen.
Das niet nodig. Als je allebei buddy share aanzet worden al jullie foto's die jullie maken op beide telefoons geplaatst.
Dat is weer een andere fuctie wacht ffquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat ons meer om de foto van het uitzicht vanaf die berg in de rinboe, niet hoe wij zelf op die foto staan.
Of begrijp ik het verkeerd
http://blog.laptopmag.com(...)samsung-galaxy-s-iii
Door je zo overduidelijk te richten op de iPhone geef je ze eigenlijk alleen nog maar meer aandacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef delano.888 het volgende:
FF wat anders, ik neem aan dat jullie deze commercial allemaal gezien hebben?
Samsung is echt GENIAAL met commercials. iPhone5 voor lul zetten zonder het merk daadwerkelijk te noemen, ik vind het top.
Daar moet ik echt niet aan denken, scary!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere fuctie wacht ff
Ik bedoel dit:
http://www.engadget.com/2(...)photos-to-your-frie/
Daarmee worden alle foto's die jullie samen maken tussen jullie beide gedeeld.
Je kan het natuurlijk ook weer uit zettenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet ik echt niet aan denken, scary!
Dat wil je toch niet joh, op een bruiloft maak je 90% kutfoto's die je de volgende dag nog half dronken verwijdertquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef delano.888 het volgende:
Dit bedoelde ik:
Stel dat je 3 mensen met GS3's hebt op een bruiloft bijvoorbeeld,
1 iemand maak 1 foto
1 iemand maakt 200 foto's
1 iemand maakt 19 foto's
Aan het einde van de dag heeft iedereen automatisch 220 foto's.
Het idee is leuk toch, hoef je niet alles rond te mailen onderling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet joh, op een bruiloft maak je 90% kutfoto's die je de volgende dag nog half dronken verwijdert
Ik ga morgen even prutsenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het idee is leuk toch, hoef je niet alles rond te mailen onderling.
Dagje pretpark bijv ofzo.
Ja, maar internetsnelheid en of je in het buut'nland kan bellen kan je gewoon googlen..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Jeuh, ik heb bereik!
Jammer dat het een beetje langzaam is en dat ik niet in het buitenland kan bellen.
Oh, over tmobile ben ik echt niet tevreden :xquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Tele 2 zit op het tmobile netwerk trouwens
Goed plan. NFC is trouwens ook errrug tof.quote:
Uiteraard werkt ie gewoon. Maar verwacht niet dat je leuke foto's maakt. Het is een telefoon!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb een dSLR camera. Maar die zeul ik niet graag de hele dag mee. Daarbij lijkt het me niet raar om te verwachten dat een camera op een telefoon gewoon werkt. Ik verwacht geen hoogstandjes, maar wil gewoon een leuke foto kunnen maken van mijn kinderen als ze verder dan een cm of 60 van me vandaan zijn.
Ik maak er soms filmpjes mee, kwaliteit is bést goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Over die camera gesproken.. Ik maakte eens een foto voor de gein van m'n gezicht met de frontcamera en ik stond gewoon versteld van de kwaliteit
Ik ken het, maar vind het niet kansloos. Je zet je zelf in verbinding met de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik besef me nu trouwens ineens dat het eigenlijk wel een beetje kansloos is dat de computer gewoon ALTIJD aan gaat/moet als ik thuis kom![]()
Ik vind het eigenlijk lastig dat je vingers altijd in de weg zitten als je twee toestellen tegen elkaar houdt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het vandaag trouwens geprobeerd van een Note2 naar een GS3, en het gaat echt zo snel als in het filmpje, geniaal.
Dat is het probleem: de autofocus werkt nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard werkt ie gewoon. Maar verwacht niet dat je leuke foto's maakt. Het is een telefoon!
http://lmgtfy.com/?q=ebay+nfc+tagsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk lastig dat je vingers altijd in de weg zitten als je twee toestellen tegen elkaar houdt.
Overigens: waar kun je zo'n NFC tags eigenlijk goedkoop bestellen?
Ben je zo knap dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Over die camera gesproken.. Ik maakte eens een foto voor de gein van m'n gezicht met de frontcamera en ik stond gewoon versteld van de kwaliteit
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ooku het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Galaxy S3 monteren op een wielrenfiets? Want ben op zoek naar zoiets.
Wat wil je er mee doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ooku het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Galaxy S3 monteren op een wielrenfiets? Want ben op zoek naar zoiets.
Zodat ik Strava en Endomondo beter kan gebruiken als ik weer een rit aan het maken ben. Nu heb ik mn mobiel meestal in mijn achterzak zitten, maar aangezien ik vaak flinke tochten maak, zou het makkelijker zijn dat ik zo via de GPS kan aflezen waar ik precies ben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen?
Ik zou dan n hoesje zoeken die je om je onderarm kan doen.
Heeft die persoon een Nederlands toestel dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
Op tweakers melde vandaag iemand de update al binnen te krijgen, iemand hier verder ook al goed nieuws.
Hier staan een paar fiets-mounts... geen idee of ze sterk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ooku het volgende:
Geen idee. Denk dat hij gewoon slap aan het ouwehoeren was. Of Belg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:25 schreef Cici het volgende:
[..]
Heeft die persoon een Nederlands toestel dan?
Whahaha, geniaal en easy!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NFC aanzetten (en S-beam).
Een foto, filmpje, oid openen.
Toestel tegen ander toestel aanhouden (op dit moment werken alleen de GS3 & GN2) en klaar!
Je laat hem dan ook scherpstellen op iets in de voorgrond en niet achtergrond?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:27 schreef mainedoll het volgende:
Nog even over die focus van mij; ter illustratie heb ik deze foto's gemaakt.
Deze foto is van dichtbij gemaakt:
[ afbeelding ]
en deze van iets verder weg:
[ afbeelding ]
Ik krijg het dus niet voor elkaar om dat scherp te krijgen.
En nu hou ik erover op. Ik denk dus dat het een defect is aan de lens o.i.d. en morgen ga ik naar zo.n servicepunt om dat na te laten kijken.
Jezus man, zet zelf de camera van de S3 eens aan en zie wat die vierkantjes om te focussen doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je laat hem dan ook scherpstellen op iets in de voorgrond en niet achtergrond?
Ho ho, je mag ook wel wat aardiger reageren hoor. Ik zei maar wat, het kostte mij aardig wat tijd voordat ik me dat realiseerdequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, zet zelf de camera van de S3 eens aan en zie wat die vierkantjes om te focussen doen.
Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ho ho, je mag ook wel wat aardiger reageren hoor. Ik zei maar wat, het kostte mij aardig wat tijd voordat ik me dat realiseerde
Welke instelling zou ik verkeed hebben...hmzz...the plot thickens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel.
Vanavond nog gedaan toevallig
Hmz, effe getest met user paxlie over wifi ...dat werkte gewoon. Wel baggerkwaliteit trouwensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Welke instelling zou ik verkeed hebben...hmzz...the plot thickens.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:16 schreef GodsSon het volgende:
Naakt voelt fijner maar hoesje als bescherming geeft toch een veilig gevoel. Ben zuinig op mnd spullen maar extra bescherming kan geen kwaad.
Op een ander subforum zouden deze posts een heel andere betekenis kunnen hebben...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb gewoon een hoesje waar hij uit gaat als ik hem wil gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
[..]
Op een ander subforum zouden deze posts een heel andere betekenis kunnen hebben...
[..]
[..]
Op een ander subforum zouden deze posts een heel andere betekenis kunnen hebben...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel stom heb ik 'm bij Vodafone zelf gehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Waar heb je je S3 gekocht? In sommige winkels (bijv. Bel Company) zijn de S3's al simlock-vrij.
Ik dank u zeer mijn telefoon is nu simlockvrijquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je hem hebt geroot, zijn er volgens mij ook wel appjes die je telefoon kunnen unlocken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846451
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |