Dito hier.quote:
Welke sites dan ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:44 schreef mawtje het volgende:
Lees op verschillende sites dat mensjes jb binnen krijgen
heb je hem alweer kunnen rooten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik krijg wel een update aangeboden.
Jup, tis hem, Android 4.1.1
Root is wel weg.
Had het niet voor mogelijk gehouden, maar hij is nu nog snappier.
Kan wel, weet alleen niet precies hoequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef ondeugend het volgende:
Mijn Galaxy 1 is in de toiletpot gedonderd gisterenMeteen S3 aangeschaft.
Klopt het dat je de contacten geen foto kunt toewijzen of beltoon?
dan wacht ik nog ff fijn met updatenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nog niet, volgens mij heb ik een te recente versie van baseband.
Ik heb alleen niet XXDLIB maar XXDLID.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Klonk het volgende:
ff gezocht, schijnt wel te kunnen
http://www.ibtimes.co.uk/(...)-s3-i9300-cfroot.htm
Had ik ook, moest ik iedere keer de helderheid van de browser opnieuw instellen, is om de batterij te sparen. Ben dus maar overgestapt op Chrome, geen problemen meer met de helderheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Als ik internet open is de pagina sinds vandaag een stuk minder helder, heel lastig om te lezen. dit is alleen bij internet en als ik dit afsluit zie je net voordat de pagina verdwijnt dat het scherm weer helder wordt. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, iemand een idee?
IK had dat ook een keer dat de browser standaard op spaarstand sprong. Kun je uitzetten in de opties van je browser.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Als ik internet open is de pagina sinds vandaag een stuk minder helder, heel lastig om te lezen. dit is alleen bij internet en als ik dit afsluit zie je net voordat de pagina verdwijnt dat het scherm weer helder wordt. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, iemand een idee?
Misschien op de menuknop drukken als je inde browser zit en dan bij kleur wat aanpassen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Vodafone die optie er uit gesloopt heeft. Geen idee waarom. Chrome heeft er gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal wel blind zijn maar als ik in mijn browser naar instellingen ga vind ik bij geen van de opties iets over helderheid
Browser openen > menuwtoets > kleur (onderaan) > op standaard zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal wel blind zijn maar als ik in mijn browser naar instellingen ga vind ik bij geen van de opties iets over helderheid
Ik gebruik Swiftkey, zou niet anders meer willenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij staat "Instellingen" onderaan, maar ik heb inderdaad een Vodafone toestel, dus dan doe ik wat BrainOverfloW zegt en installeer ik Chrome![]()
Misschien kan iemand mij dan ook meteen vertellen hoe ik na een woord gemakkelijk een komma krijg.
Als je na een woord op de spatiebalk drukt krijg je hem automatisch als aanvulligsoptie. En anders zit hij ook nog verstopt onder het inhouden van de 'punt' knop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij staat "Instellingen" onderaan, maar ik heb inderdaad een Vodafone toestel, dus dan doe ik wat BrainOverfloW zegt en installeer ik Chrome![]()
Misschien kan iemand mij dan ook meteen vertellen hoe ik na een woord gemakkelijk een komma krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |