Zullen we meeten op de Harry Potter fandag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mij echt nog nooit gezien he.
Tell us.quote:
Dat is hoe ik rol. Helaas.quote:
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatiequote:
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatie
Dit was wat ik wilde zeggen, iig iets in die strekking.
Daarom had ik het ook weggehaaldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.
Wanneer is die?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zullen we meeten op de Harry Potter fandag?
Niet waardig genoeg of niet aardig genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waardig genoeg om te laten staan
Waarom is dat bijna onmogelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatie
Dit was wat ik wilde zeggen, iig iets in die strekking.
twi pisjongquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.quote:
Twilight. Wat een stuk bagger is dat zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.
Wie heeft het over Twilight? Het ging over Rowling, de schrijfster van Harry Potterquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.
Ik dacht t zelfde!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?
Ow oopsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over Twilight? Het ging over Rowling, de schrijfster van Harry Potter.
Sterf lekker ofzoquote:
Shakespeariaans gewauwel. Toch heb ik alle boeken gelezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Twilight. Wat een stuk bagger is dat zeg.
Ik heb die boeken echt zo vaak gelezenquote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die boeken echt zo vaak gelezen. En nog verslind ik ze. Je wilt ook niet weten hoe mijn exemplaren eruit zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |