Ik denk dat hij geen tegenstand wil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat je bedoelt. Wil je me dood hebben of zo
!?
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Ik wil niemand aan het huilen maken met mijn bierbuik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben.
In before: ik ga er graag op liggen met mijn lichaam hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Ik vind het vooralsnog geen gezichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Oh god, jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebben
Nee, het is niet erg classy.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog geen gezicht.
[..]
Oh god, ja.
Vergeet de Nike Air maxjes nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
Twi en ik zijn gewoon volgers van de laatste trends.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myst is vandaag in twi-modus opgestart?
Getekende wenkbrauwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
make up verwijder doekjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik ga serieus een keertje stappen met een gum op zak.
bijtekenen of getekende.. big differencequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bij!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik zou een wattenschijfje met een beetje make-up remover nemen en het er in een beweging langs vegenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Truequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
bijtekenen of getekende.. big difference
Jij scheert toch niet je wenkbrauwen helemaal af en zet er dan een dun, zwart lijntje voor in de plaats?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bij!
Wel last van al die mocro's die mij willen klappen, maar dat moet ik er maar voor over hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
make up verwijder doekje
Dat is serieus een vet plan![]()
Neequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij scheert toch niet je wenkbrauwen helemaal af en zet er dan een dun, zwart lijntje voor in de plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |