quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Revontulet het volgende:
wat maakt een symetrisch gezicht nou uit bij vrouwen...als ik ze uitgewoond heb hebben ze toch een scheve bek
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Revontulet het volgende:
Oke let op, ik leg het nog een keer uit. Vrouwen willen geen kleine huilende betas. Een vrouw wil een lange(1.85+), onafhankelijke man met blond haar en blauwe ogen.bruine ogen en donker haar Als je daarbij zware vannelle rookt groot geschapen bent zit je helemaal geramd!:)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Revontulet het volgende:
Oke let op, ik leg het nog een keer uit. Vrouwen willen geen kleine huilende betas. Een vrouw wil een lange(1.85+), onafhankelijke man met blond haar en blauwe ogen. Als je daarbij zware vannelle rookt zit je helemaal geramd!:)
een lange (1.90+) onafhankelijke man met donker haar en groene of bruine ogen.![]()
jij vind jezelf best leuk héquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Revontulet het volgende:
Oke let op, ik leg het nog een keer uit. Vrouwen willen geen kleine huilende betas. Een vrouw wil een lange(1.85+), onafhankelijke man met blond haar en blauwe ogen. Als je daarbij zware vannelle rookt zit je helemaal geramd!:)
Dat laatste was onnodig, om op Fok! Te komen moet je minimaal 30 cm zijn dus dat weet je al van ons...ik heb er zelf trouwens een van 45cmquote:
DM me!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat laatste was onnodig, om op Fok! Te komen moet je minimaal 30 cm zijn dus dat weet je al van ons...ik heb er zelf trouwens eeb van 45cm
Zoals ik eerder zei, ik zou best verliefd op mezelf kunnen wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij vind jezelf best leuk hé
Habba Habba Habba, AwwwwuuuuuuhhhH!!! Cash-tching!quote:
Ik zou ook een kloon van mezelf willen, maar het zou volledig plato zijn, of hoe noem je dat ookalweer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, ik zou best verliefd op mezelf kunnen worden
Fotoquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Mensen van onder de 2 meter....
Die theorie voldoet allang niet meer. Vroeger was geld en macht belangrijk omdat de vrouw niet werkte. Nu man en vrouw gelijke kansen hebben is dat geen prominente prioriteit meer. Maar natuurlijk blijven vrouwen over knappe hersenchirurgen fantaseren.quote:
Wil je geile neuqckseks? Wees wel voorbereid wat je kan daarna 2 maanden niet lopen of zittenquote:
je bent 1,78m alsof dat zo extreem klein is en dan zou je benen laten uitrekken ben je 1,86m, alsof dan de vrouwen aan je voeten liggen als je zegt dat je 2 ijzerenpinnen in je benen hebt laten tikken omdat je een onzeker ''klein'' mannetje was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar je kunt voor ong. 10000 euro je benen met 8 cm verlengenEr zijn zelfs hele communities op internet waarbij mensen zo'n operatie ondergaan, en met mooi resultaat (mits je wel bij een goede chirurg zit).
Ik heb hier wel serieus over nagedacht, en misschien ga ik het nog doen ook
Repeat: DM me!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wil je geile neuqckseks? Wees wel voorbereid wat je kan daarna 2 maanden niet lopen of zitten
Ik blijf een FOK!ker he, dus nu word ik weer bang en verlegen.quote:
wijze woorden welquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je bent 1,78m alsof dat zo extreem klein is en dan zou je benen laten uitrekken ben je 1,86m, alsof dan de vrouwen aan je voeten liggen als je zegt dat je 2 ijzerenpinnen in je benen hebt laten tikken omdat je een onzeker ''klein'' mannetje was.
Online sjansen terwijl je vrouw op de bank zit te vragen om jouw gezelligheid.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik blijf een FOK!ker he, dus nu word ik weer bang en verlegen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik blijf een FOK!ker he, dus nu word ik weer bang en verlegen.
Wat is deze?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Online sjansen terwijl je vrouw op de bank zit te vragen om jouw gezelligheid.
Als ik ja zeg geloof je me dan meteen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun je dat ook nog wat meer uitleggen met goede argumenten, heb jij soms onderzoeken gedaan die het tegendeel beweren?
Heb je de UI van de TS wel gezien? Verkapte homoseksualiteitquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dit topic.![]()
Ben je niet tevreden met je zelf, doe er wat aan in de mate van het mogelijke. Sowieso mannen die andere mannen beoordelen op uiterlijk zijn niet normaal.![]()
Toch niet in de mate die hier wordt aangegeven.
Het kost ongeveer een 8 maanden revalideren. En wat denk je dan, dat je dat tegen iemand gaat zeggen ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je bent 1,78m alsof dat zo extreem klein is en dan zou je benen laten uitrekken ben je 1,86m, alsof dan de vrouwen aan je voeten liggen als je zegt dat je 2 ijzerenpinnen in je benen hebt laten tikken omdat je een onzeker ''klein'' mannetje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |