Dit durft mij beta te noemen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Revontulet het volgende:
wat maakt een symetrisch gezicht nou uit bij vrouwen...als ik ze uitgewoond heb hebben ze toch een scheve bek
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is cultureel bepaalt. In Italie is/was Berlusconi bijv. populair, en in Frankrijk Sarkozy.
Antwoord mij gvdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar jij bent niet eens heel erg klein. En er zijn toch ook genoeg mooie vrouwen die klein zijn? Date dan een 7 van 1.60 ofzo.
Ik kom hier weinig kleine vrouwen tegen ;-) De meeste zijn ong. mijn lengte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar jij bent niet eens heel erg klein. En er zijn toch ook genoeg mooie vrouwen die klein zijn? Date dan een 7 van 1.60 ofzo.
Iedereen is op zijn eigen manier mooi. ( als die mooi is dan)quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Symmetrie is belangrijk, maar iedereen heeft dat wel zo'n beetje. Maar vele andere aspecten in een gezicht zijn vele malen belangrijker, zoals wenkbrauwen, ooghoeken, grootte van de ogen, volume van de lippen, jukbeenderen, vorm van de kaaklijn, vol of dun gezicht.
Het is al goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Symmetrie is belangrijk, maar iedereen heeft dat wel zo'n beetje. Maar vele andere aspecten in een gezicht zijn vele malen belangrijker, zoals wenkbrauwen, ooghoeken, grootte van de ogen, volume van de lippen, jukbeenderen, vorm van de kaaklijn, vol of dun gezicht.
Voor een deel. Dan moet je in een land gaan wonen waar men kleiner is. Maar over het algemeen is een langere man voor vrouwen wel aantrekkelijker, zo is het nu eenmaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is cultureel bepaalt. In Italie is/was Berlusconi bijv. populair, en in Frankrijk Sarkozy.
Goed genoeg toch? Gewoon zorgen dat het geen hoge hakken type is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kom hier weinig kleine vrouwen tegen ;-) De meeste zijn ong. mijn lengte.
In dit geval wel ja. Sowieso heb ik sterk m'n twijfels bij hoe ze zoiets onderzoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Conclusie: Jij ziet wetenschappelijke studie,s/onderzoeken als een mythe?![]()
Waarom eet je niet meer dan? Ff winkelen voor leuke kleertjes en nieuwe haardracht?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef D.D.W. het volgende:
Ik kijk in de spiegel, en zie een oudere, magere en kleine man..
Als ik door de stad loop, en ik een mooie/lekkere vrouw van 20-30 jaar zie, walg ik gewoon zo erg van mijzelf.. Had ik toch maar een kans bij zo'n vrouw..
Klacht: Ik heb nooit een mooie/lekkere vriendin gehad. Was ik maar knap, wat is het leven toch oneerlijk..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga je emigreren. Nederlandse vrouwen zijn de langste ter wereld dus keus zat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kom hier weinig kleine vrouwen tegen ;-) De meeste zijn ong. mijn lengte.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen is op zijn eigen manier mooi. ( als die mooi is dan)
Kun je dat ook nog wat meer uitleggen met goede argumenten, heb jij soms onderzoeken gedaan die het tegendeel beweren?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Revontulet het volgende:
wat maakt een symetrisch gezicht nou uit bij vrouwen...als ik ze uitgewoond heb hebben ze toch een scheve bek
Dat zou wel een ramp zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet er niet aandenken zo'n man te hebben , ben zelf al een zeur.
Dat zeg je nu wel, maar je kunt voor ong. 10000 euro je benen met 8 cm verlengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |