Ik ben 1.83 en wil soms ook wel 1.90 zijn (bv op school) maar als ik dan op het station of in een willekeurige winkel loop denk ik god dank dat ik niet langer ben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het kost ongeveer een 8 maanden revalideren. En wat denk je dan, dat je dat tegen iemand gaat zeggen ofzoMaar klein zijn is gewoon een issue, dat valt niet te ontkennen. 1.85 is zoveel beter
Had hem niet gezien, nu welquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je de UI van de TS wel gezien? Verkapte homoseksualiteit
Nee, hoezo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ja zeg geloof je me dan meteen?
Tuurlijk, krijg je ooit eindelijk een massage van een vrouw en dan ziet ze 2 lelijke littekens op je benen. En begin jij te huilen om je verleden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het kost ongeveer een 8 maanden revalideren. En wat denk je dan, dat je dat tegen iemand gaat zeggen ofzoMaar klein zijn is gewoon een issue, dat valt niet te ontkennen. 1.85 is zoveel beter
Waz met jou, niet 1.90 willen zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik ben 1.83 en wil soms ook wel 1.90 zijn (bv op school) maar als ik dan op het station of in een willekeurige winkel loop denk ik god dank dat ik niet langer ben.
Ligt aan de locatie, of je moet wel zo'n zelfesteem hebben dat je graag hebt dat iedereen in de wijde omtrek ziet dat je aanwezig bent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waz met jou, niet 1.90 willen zijn?
Ben lang voor een vrouw. Val dus behoorlijk op. Heeft zn charmes, hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Haque het volgende:
[..]
Ligt aan de locatie, of je moet wel zo'n zelfesteem hebben dat je graag hebt dat iedereen in de wijde omtrek ziet dat je aanwezig bent.
Frank verklaar je nader, stoute jongen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik zal heel teder en zachtjes met je zijn, zodat je je helemaal op je gemak voelt
[..]
Wat is deze?Getrouwd?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tuurlijk, krijg je ooit eindelijk een massage van een vrouw en dan ziet ze 2 lelijke littekens op je benen. En begin jij te huilen om je verleden.
Wat een turnoff
Ik had vroeger een kleine vriendin, en ik voelde me altijd een reus vergeleken bij haar en vond dat echt niet fijn. Wenste toentertijd dat ik ongeveer van jouw lengte was. Dus bepaalde lengtes als doel stellen is volkomen relatief aan voor wie je dat nou eigenlijk precies wil doen en of dat het wel waard is, of gewoon jezelf accepteren, en accepteren dat je geen gebrekken hebt, maar gewoon anders bent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn die operaties ook zodanig goed, dat je (bijna) geen littekens krijgt.
ik heb dat dus wel...dat noemen ze mannelijkheid, welk mietje gaat zich nou verstoppenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Haque het volgende:
[..]
Ligt aan de locatie, of je moet wel zo'n zelfesteem hebben dat je graag hebt dat iedereen in de wijde omtrek ziet dat je aanwezig bent.
Ik zei net al dat er tegenwoordig niet meer sprake hoeft te zijn van littekensquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tuurlijk, krijg je ooit eindelijk een massage van een vrouw en dan ziet ze 2 lelijke littekens op je benen. En begin jij te huilen om je verleden.
Wat een turnoff
Wat noemen ze mannelijkheid, een grote dunk van jezelf hebben of lang zijn? allebei niet echt dunkt mequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
ik heb dat dus wel...dat noemen ze mannelijkheid, welk mietje gaat zich nou verstoppen
Vertrouw nooit een mod. Hebben altijd wel een geheime agenda.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frank verklaar je nader, stoute jongen.
Istie ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef Cazzette het volgende:
jullie doen net alsof ts een dwerg is met z'n 1.78 meter
Dat doet hij zelf ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef Cazzette het volgende:
Oke TSje, ik ga je een persoonlijk verhaaltje vertellen uit mijn leven. Komt hij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frank verklaar je nader, stoute jongen.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Omdat jij dat wel van mij verwacht met die onderzoeken van jou.quote:
TS doet zelf alsof hij een dwerg is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef Cazzette het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
ik heb dat dus wel...dat noemen ze mannelijkheid, welk mietje gaat zich nou verstoppen
Ja vind ik wel grotere turnoff. Maar ik vind 1,78m ook niet klein.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zei net al dat er tegenwoordig niet meer sprake hoeft te zijn van littekensHooguit krijg je twee kleine vlekjes te zien, als je goed kijkt. En denk je serieus dat dat een grotere turnoff is als een kleine man an sich?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de recente ontwikkelingen neem ik de pleitvaart uit dit topic.
Godverdomme Frank, wat is dit?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de recente ontwikkelingen neem ik de pleitvaart uit dit topic.
hoe lang ben jij dan, aspirant?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
1.78 is wel erg klein hoor.![]()
Dacht dat het niet zo erg was.
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
verhuis naar Aziëquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.
Nee die houding van jou tast je mannelijkheid aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.
Heb ff aan 1 van mn 5 bitchus gevraagd om te voelen, maar ik mis geen bal hoor, maar bedankt voor de bezorgdheid!quote:
1.78 is klein in Nederland inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ja, snap ik wel. Maar daarom moet je ook gewoon een kleiner meisje daten! Nou hup, schrijf je in op een datingsite.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoe lang ben jij dan, aspirant?
1.84quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef wesleydie het volgende:
TS, het gaat niet om de lengte. Kijk deze baas bij zijn bruiloft:
[ afbeelding ]
Hij werd door zijn bruid over de drempel heen gedragenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef wesleydie het volgende:
TS, het gaat niet om de lengte. Kijk deze baas bij zijn bruiloft:
[ afbeelding ]
Volgens mij als een lange vrouw jou passeert ben je nog eens 10 cm kleiner, door je onzekere zielige houding. Leer eens rechtop te lopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik geef langere vrouwen meestal wel een chagrijnige blik, soms krijg ik ze dan ook krom aan het lopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Volgens mij als een lange vrouw jou passeert ben je nog eens 10 cm kleiner, door je onzekere zielige houding. Leer eens rechtop te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |