quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de recente ontwikkelingen neem ik de pleitvaart uit dit topic.
Godverdomme Frank, wat is dit?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de recente ontwikkelingen neem ik de pleitvaart uit dit topic.
hoe lang ben jij dan, aspirant?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
1.78 is wel erg klein hoor.![]()
Dacht dat het niet zo erg was.
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
verhuis naar Aziëquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.
Nee die houding van jou tast je mannelijkheid aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.
Heb ff aan 1 van mn 5 bitchus gevraagd om te voelen, maar ik mis geen bal hoor, maar bedankt voor de bezorgdheid!quote:
1.78 is klein in Nederland inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ja, snap ik wel. Maar daarom moet je ook gewoon een kleiner meisje daten! Nou hup, schrijf je in op een datingsite.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hier wordt er wel door sommige mensen lacherig over gedaan maar zelfs de meeste chicks torenen boven je uit (met hakken). Ik kan je zeggen dat het wel je mannelijkheid aantast.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoe lang ben jij dan, aspirant?
1.84quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef wesleydie het volgende:
TS, het gaat niet om de lengte. Kijk deze baas bij zijn bruiloft:
[ afbeelding ]
Hij werd door zijn bruid over de drempel heen gedragenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef wesleydie het volgende:
TS, het gaat niet om de lengte. Kijk deze baas bij zijn bruiloft:
[ afbeelding ]
Volgens mij als een lange vrouw jou passeert ben je nog eens 10 cm kleiner, door je onzekere zielige houding. Leer eens rechtop te lopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik geef langere vrouwen meestal wel een chagrijnige blik, soms krijg ik ze dan ook krom aan het lopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Volgens mij als een lange vrouw jou passeert ben je nog eens 10 cm kleiner, door je onzekere zielige houding. Leer eens rechtop te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |