Staand pijpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Cazzette het volgende:
Andersom is ook niet alles
[ afbeelding ]
altijd als ik die twee zie dan denk ik: hoe past dat in mekaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Cazzette het volgende:
[ afbeelding ]
standje 69 zit er niet inquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
altijd als ik die twee zie dan denk ik: hoe past dat in mekaar
Misschien is ie wel heel klein geschapen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
altijd als ik die twee zie dan denk ik: hoe past dat in mekaar
dat is toch gewoon een lekker wijf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Cazzette het volgende:
[ afbeelding ]
Doe het.. Als je maar ophoudt met zeiken!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef D.D.W. het volgende:
Vrouwen nemen ook vaak een borstvergroting, waarom mogen mannen dan geen beenverlenging ondergaan?
Je bent zo lekker gemiddeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omigodd, vandaar al die babies die mij niet kunnen weerstaan. Ik word altijd nagestaard enzo ;s. Ik word daar altijd ongemakkelijk van.
Omdat, mijn vriend, vrouwen niet houden van ijdele mannen. Als een vrouw verliefd op je is en ze hoort dat je gewoon je benen uit elkaar hebt laten trekken in weet ik veel wat voor een land om iets langer te zijn is dat gewoon een dikke vette afknapper. Doe gewoon normaal. En date een kleine vrouw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef D.D.W. het volgende:
Vrouwen nemen ook vaak een borstvergroting, waarom mogen mannen dan geen beenverlenging ondergaan?
En dan kom ik terug als een god van 185 lang, kan ik zelfs jou verleidenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe het.. Als je maar ophoudt met zeiken!
Baby's moeten juist nooit wat van mij hebben. Goed om te weten hoe dat komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omigodd, vandaar al die babies die mij niet kunnen weerstaan. Ik word altijd nagestaard enzo ;s. Ik word daar altijd ongemakkelijk van.
Ik ken een jongen die aan z'n neus heeft laten sleutelen (was te groot ofzo). Iedereen weet daar ook van dat ie dat gedaan heeft. Terwijl je het zo aan z'n gezicht niet zou zeggen. Mensen roddelen en iedereen weet het uiteindelijk toch wel. Mijn ex was kleiner dan jij en ik heb dat nooit als probleem gezien. Mijn huidige vriend is 1.85 en ik 1.65 en we maken er wel eens grappen over dat het makkelijker zou zijn als dat dichter bij elkaar lag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het kost ongeveer een 8 maanden revalideren. En wat denk je dan, dat je dat tegen iemand gaat zeggen ofzoMaar klein zijn is gewoon een issue, dat valt niet te ontkennen. 1.85 is zoveel beter
Tegenwoordig zijn die operaties ook zodanig goed, dat je (bijna) geen littekens krijgt.
Lieve schat, ik ben 1.85...... Maar word niet misselijk van je lengte, wel van je gezeur. Niet doen, is een regelrechte afknapper..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En dan kom ik terug als een god van 185 lang, kan ik zelfs jou verleiden![]()
Dat is nog niet lang hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Revontulet het volgende:
trouwens ts, niet denken dat je lengte het ergste is...zo'n grindtegelmuil is ook niet alles
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben 1.85...... Maar word niet misselijk van je lengte, wel van je gezeur. Niet doen, is een regelrechte afknapper..
Shaq is 2,16quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef blek het volgende:
[..]
dat is toch gewoon een lekker wijf.
ik ben 1.95 maar mij zou het niet uitmaken als ik zo'n klein ding had..
Grappig dat ik altijd lees over "de kleine ex" in plaats van "mijn kleine vriend"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die aan z'n neus heeft laten sleutelen (was te groot ofzo). Iedereen weet daar ook van dat ie dat gedaan heeft. Terwijl je het zo aan z'n gezicht niet zou zeggen. Mensen roddelen en iedereen weet het uiteindelijk toch wel. Mijn ex was kleiner dan jij en ik heb dat nooit als probleem gezien. Mijn huidige vriend is 1.85 en ik 1.65 en we maken er wel eens grappen over dat het makkelijker zou zijn als dat dichter bij elkaar lag.
In het leven zul je sommige dingen gewoon voor lief moeten nemen of er wat aan doen. Ik denk dat acceptatie en blij zijn met jezelf de makkelijkste stap is en vanuit psychologisch oogpunt hetgeen waar je op langere termijn iets aan hebt. Of je laat je benen breken en verlengen om vervolgens maanden te revalideren... En daarna? Is er dan niets meer of moet dan het volgende gebeuren?
Vind jij dat dan niet erg als een man korter is (wanneer je hakken draagt)?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben 1.85...... Maar word niet misselijk van je lengte, wel van je gezeur. Niet doen, is een regelrechte afknapper..
game..set...match.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, ts is weer bijgedraaid dus het touw kan weg. Heben we dit ook weer gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Niet heel fijn om eerlijk te zijn.. Maar zou het nog kunnen accepteren, als iemand mijn type is.. Maar dit gezeur is zo enorm lelijk en zo een afknapper!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind jij dat dan niet erg als een man korter is (wanneer je hakken draagt)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |