weet niet of bij jou alles uit pure sarcasme bestaat of dat je eigendunk zo groot is dat ik er misselijk van moet worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb ff aan 1 van mn 5 bitchus gevraagd om te voelen, maar ik mis geen bal hoor, maar bedankt voor de bezorgdheid!
Oh ben jij er zo'n 1quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik geef langere vrouwen meestal wel een chagrijnige blik, soms krijg ik ze dan ook krom aan het lopen
Dat is inclusief oudjes volgens mij.. Tegenwoordig groeien mensen overal hard, denk in Europa/Amerika toch wel gemiddeld ~180 voor een jonge man.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar wereldwijd zit je met 1.78 nog op het gemiddelde.. ik geloof zelfs aan de lange kant van het gemiddelde...
Emigreren toch niet zo'n slecht idee?
Jij met je nieuwe liefde;quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik geef langere vrouwen meestal wel een chagrijnige blik, soms krijg ik ze dan ook krom aan het lopen
Aww hij figuurlijk met z'n hoofd in de wolken en zij letterlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij met je nieuwe liefde; [ afbeelding ]
Ik heb gewoon een erg goed zelfbeeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
weet niet of bij jou alles uit pure sarcasme bestaat of dat je eigendunk zo groot is dat ik er misselijk van moet worden.
En dan nog iemand in dit topic die beweerd dat geld & macht tegenwoordig niet meer echt van belang isquote:
Ga geld verdienen en macht verwerven dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En dan nog iemand in dit topic die beweerd dat geld & macht tegenwoordig niet meer echt van belang is
omigodd, vandaar al die babies die mij niet kunnen weerstaan. Ik word altijd nagestaard enzo ;s. Ik word daar altijd ongemakkelijk van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Klopt. De meeste mensen hebben ook geen voorkeur voor de meest aantrekkelijke gezichten, maar gemiddeld, of van je eigen niveau. Bij een onderzoek bleek dat baby's positiever reageerde op de gemiddelde gezichten dan op de meer aantrekkelijkere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |