SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Oke oke!
Ik moet jullie gelijk geven. In begin dacht ik dat jullie overdreven met : je wil niet weten hoe vaak een nieuwe/beginner hier komt die (te) snel een hele/halve marathon wil lopen vanaf scratch.
Maar... jullie hebben gelijk. Het zijn er veel.
Sorry dat ik jullie niet geloofden![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 15-10-2012 19:03:28 ]![]()
Ik heb een paar weken iemand aangespoord om mee te doen aan de 8km zondag in Amsterdam. Hij twijfelde eerst, maar lijkt nu het hardlopen helemaal gevonden te hebbenGoede daad van mij he.. hahaha
Alleen.. Hij was al best sportief, en hij is nu sneller dan ik, dus hij vindt het helemaal een leuk doel om mij "te verslaan" zondag, omdat het zijn eerste evenement is, en ik al een paar heb gedaanIk ben een slechte verliezer
![]()
![]()
Geweldige instelling, die vriend van je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb een paar weken iemand aangespoord om mee te doen aan de 8km zondag in Amsterdam. Hij twijfelde eerst, maar lijkt nu het hardlopen helemaal gevonden te hebbenGoede daad van mij he.. hahaha
Alleen.. Hij was al best sportief, en hij is nu sneller dan ik, dus hij vindt het helemaal een leuk doel om mij "te verslaan" zondag, omdat het zijn eerste evenement is, en ik al een paar heb gedaanIk ben een slechte verliezer
Ja doei.![]()
Ik ben trouwens wel een asfalttuurder, lekker in mijn eigen wereldjeDeze finish en eerste 10km eindelijk eens een uitzondering op gemaakt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
BTW semtex.
Heb jij nog iets van meegekregen dat er een vrouw is overleden, terwijl zij de marathon in Eindhoven liep?
bron![]()
Ik kijk ook altijd rond me heen. Ben hartstikke druk met naar allemaal mensen kijken en zwaaien enzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En grijnzen. Je vergeet dat je druk bent met grijnzenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kijk ook altijd rond me heen. Ben hartstikke druk met naar allemaal mensen kijken en zwaaien enzo.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Guttegut, wat vervelend. M'n vader gaat op 16 juni 2013 de Marathon lopen in San Francisco en aangezien m'n moeder weigert naar de USA te reizen, wil hij graag gezelschap.
Nu gaan m'n broer en ik dus mee
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuki op 15-10-2012 20:15:55 (Damn, wat een fout... HELE Marathon!) ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
NICE1!11!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
Guttegut, wat vervelend. M'n vader gaat op 16 juni 2013 de HM lopen in San Francisco en aangezien m'n moeder weigert naar de USA te reizen, wil hij graag gezelschap.
Nu gaan m'n broer en ik dus meeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wat errugquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
Guttegut, wat vervelend. M'n vader gaat op 16 juni 2013 de HM lopen in San Francisco en aangezien m'n moeder weigert naar de USA te reizen, wil hij graag gezelschap.
Nu gaan m'n broer en ik dus mee![]()
![]()
Dat dacht ik. Hardlopen in the US of Aquote:
Samen met paps en broerWel ERRUG veel geldquote:Maar goed, ik heb nog tot juni
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef streamnl het volgende:
Hee Yuki!! Dat is wel erg tof!
Ik ben steeds meer te twijfelen over welk eerste buitenlandse marathon ik wil lopen.
De NY wil ik zeker een keer lopen maar ik kreeg laatst een mailtje over een andere marathon....
En die lijkt mij ook erg vet.
http://capetownrocks.nl/two_oceans_marathonreis.php
En er kan er maar 1 de eerste buitenlandse zijnGeen marathon dus...quote:Bij de Two Oceans heb je de keuze uit twee afstanden. De ultramarathon van 56 km en de halve marathon van 21.1 km. Het parcours loopt van Kaapstad via de Indische Oceaan naar Kaap de Goede Hoop en vervolgens langs de Atlantische Oceaan weer terug naar Kaapstad. Het parcours heeft bovendien een aantal pittige beklimmingen, met als absolute hoogtepunt de Chapman's Peak. De finish is op het terrein van de University of Cape Town.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@mossel
je was me voor...
(Ik zal voortaan op de laptop alles goed nalezen voordat ik het post vanaf mijn gsm..)
MAAR, het lijkt me wel gaaf om daar te lopen.![]()
![]()
oke, dan ook maar mijn two cents aangaande Sandman's plannen.
Toen ik begon met mijn marathontraining liep ik ongeveer anderhalf jaar.
Ik ben er ondertussen van overtuigd dat het willen lopen van een marathon binnen een jaar bijna onhaalbaar is.
Je lichaam krijgt heel wat te verduren.
Veel mensen denken "ik heb nu een HM gedaan, een hele kan ook wel"
Wat ik zelf het allerzwaarste vond, en wat veel mensen denk ik onderschatten omdat ze het nog nooit hebben hoeven doen, is het mentale.
Dit heeft mij op een gegeven moment ook een beetje de das om gedaan, kwam in "tijdgebrek" en daardoor ging de training van kwaad tot erger. (hopelijk gaat het volgend jaar een stuk beter)
Je MOET op een gegeven moment lopen, of je wil of niet...... , een trainingsweek van 60km met een drukke week op het werk, lange duurlopen van 30km in de regen? je hebt geen keus al wil je de marathon uitlopen.
[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-10-2012 19:57:42 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Marathon wil ik misschien ooit wel doen, eens zien hoe de HM bevalt en of/wanneer dat lukt. Eerst maar's ontgriepen.Ja doei.![]()
Haha kijk mijn blije hoofd(in het oranje shirt)
In het roze shirt is mams.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat leuk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja doei.![]()
Gij praat tegen een muurske. Die jonguh wil da ni begrijpen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ben er ondertussen van overtuigd dat het willen lopen van een marathon binnen een jaar bijna onhaalbaar is.
Wat ik zelf het allerzwaarste vond, en wat veel mensen denk ik onderschatten omdat ze het nog nooit hebben hoeven doen, is het mentale.
Dit heeft mij op een gegeven moment ook een beetje de das om gedaan, kwam in "tijdgebrek" en daardoor ging de training van kwaad tot erger. (hopelijk gaat het volgend jaar een stuk beter)
Je MOET op een gegeven moment lopen, of je wil of niet...... , een trainingsweek van 60km met een drukke week op het werk, lange duurlopen van 30km in de regen? je hebt geen keus al wil je de marathon uitlopen.
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo hoor je te lopen. Met een grote grijs/lach op je gezicht. Top gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je moeder loopt voor je, dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zhe drahmahquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
Nu gaan m'n broer en ik dus meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
Nu gaan m'n broer en ik dus mee!! Eind september een paar dagen doorgebracht in die stad en wat is dat leuk zeg, echt super dat je daar gaat lopen! Alleen... ik hoop voor je dat het parcours de heuvels omzeilt
.
Hahaha, someone has a happyquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gezien de missende PI, ben je nou serieus..?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moeder loopt voor je, dat kan echt niet hoor.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik houd mijn moeder niet eens bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moeder loopt voor je, dat kan echt niet hoor.die loopt mij er dik vet uit... met d'r 55 jaar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
haha debster wat een vrolijke finish!!
het plezier straalt ervan af.
en semtex ook een hele gave foto!!!!
met betrekking tot de marathon in een jaar.
ik zit nu in de fase tot 15km in 10 maanden.
en dat vind ik al zwaar zat. met name toch de belasting op de pezen en gewrichten.
een halve marathon in een jaar is een gedegen voorbereiding en heb je ook meer de kans dat je voor langere tijd wil gaan lopen.(lees jaren) je hebt dan ook de kans om rustig te herstellen als het toch wat minder gaat ipv je panisch op een schema te blijven storten met alle gevolgen van dien.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
En ja, ik was erg blij met het besef dat ik eindelijk kon gaan lopen, dus ik trok ff een sprintje haha.
Altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezien de missende PI, ben je nou serieus..?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jouw mams is bionic woman, dat telt niet mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik houd mijn moeder niet eens bijdie loopt mij er dik vet uit... met d'r 55 jaar
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee okay, dan is de opmerking precies zo stom als dat ik 'm lees.quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
brak bijna mn poot in een kuil...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het voetstappenpad? Van de winter nog een keer helemaal gaan lopen. Ik heb nog een appeltje te schillen ermee. De laatste keer kwam ik een man met een hamer tegen, en hij was niet bepaald vriendelijk voor me.
Het was niet echt een goed idee, maar het voetstappenpad de andere kant van hilversum ligt er een stuk beter bij
dusseh, als je volgende week ergens zin hebt om een stuk te hobbelen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik zie net pas dat ik een enorme fout had in m'n postquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof!! Eind september een paar dagen doorgebracht in die stad en wat is dat leuk zeg, echt super dat je daar gaat lopen! Alleen... ik hoop voor je dat het parcours de heuvels omzeilt
.
En m'n vader loopt de marathon. M'n broer en ik zullen alleen wat gewone, kleine trainingsloopjes doen. Gelukkig loopt m'n broer niet heel veel sneller dan ik, dus dat kan ook nog wel gezellig worden. En die heuvels omzeilen we dan zeker! Er zijn vast wel leuke parkjes ofzo
Oooooh hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat ik een enorme fout had in m'n post
En m'n vader loopt de marathon. M'n broer en ik zullen alleen wat gewone, kleine trainingsloopjes doen. Gelukkig loopt m'n broer niet heel veel sneller dan ik, dus dat kan ook nog wel gezellig worden. En die heuvels omzeilen we dan zeker! Er zijn vast wel leuke parkjes ofzo! Ja San Francisco is echt heel leuk, en als je bijvoorbeeld langs de pieren loopt is het allemaal vlak, je hebt het Golden Gate park wat heel tof is, je kunt de brug over hardlopen, ook vet.
succes met heuvels in sf omzeilen...quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat ik een enorme fout had in m'n post
En m'n vader loopt de marathon. M'n broer en ik zullen alleen wat gewone, kleine trainingsloopjes doen. Gelukkig loopt m'n broer niet heel veel sneller dan ik, dus dat kan ook nog wel gezellig worden. En die heuvels omzeilen we dan zeker! Er zijn vast wel leuke parkjes ofzoInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja, dat gaat dus niet lukken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
succes met heuvels in sf omzeilen...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Precies. Plan is om er een paar dagen Yosemite Park of New York aan vast te plakken. Dat wordt dus wandelen (Yosemite Park) of hardlopen in Central Parkquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh haha! Ja San Francisco is echt heel leuk, en als je bijvoorbeeld langs de pieren loopt is het allemaal vlak, je hebt het Golden Gate park wat heel tof is, je kunt de brug over hardlopen, ook vet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
succes met heuvels in sf omzeilen...Zoals Debsterr al zegt: langs de pieren of in parken is vast wel een rondje van 5km te vinden dat niet té veel steigt en daalt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet lukken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
verklap het nou niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet lukken.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Voor de duidelijkheid: die heuvels proberen we alleen te omzeilen bij het hardlopen. Verder snap ik ook wel dat het onbegonnen werk is
En minder koeien op de route. Het is inderdaad niet de makkelijkste en lichtste route. Volgende week vrijdag of zaterdag staat er nog weinig op de planning hier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
brak bijna mn poot in een kuil...
Het was niet echt een goed idee, maar het voetstappenpad de andere kant van hilversum ligt er een stuk beter bij
dusseh, als je volgende week ergens zin hebt om een stuk te hobbelen...
[ afbeelding ]![]()
Openbaar vervoer (tram, metro, bus) is $2 voor een uur of 6. Aanrader voor heuvel opquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
Voor de duidelijkheid: die heuvels proberen we alleen te omzeilen bij het hardlopen. Verder snap ik ook wel dat het onbegonnen werk is! Onbeperkt overstappen.
Wandelend ga ik wel klimmen hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Openbaar vervoer (tram, metro, bus) is $2 voor een uur of 6. Aanrader voor heuvel op! Onbeperkt overstappen.
Hardlopend alleen niet (te veel)
Wij waren het vrij snel zat, dat klimmen. Ligt natuurlijk ook wel aan waar je qua hotel zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wandelend ga ik wel klimmen hoor!Hardlopend alleen niet (te veel)
.
Wel goed voor je kuiten. Gewoon een week of wat fanatiek heuveltraining doen. Lijkt me best gaaf om daar een week of wat te zijn en dat te doen als voorbereiding op een wedstrijd. Kom je thuis met megakuiten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
* Vandaag niet wezen lopen maar wel wel veel gedaan (Schuur van mijn zus uitgebaggerd..)
Heen en weer naar de stort en nog klussen gedaan in huis ik heb ze wel weer verbrand denk ik zo
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Dat is ook zwaar voor de kuiten hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef YUR het volgende:
Heuvels omzeilen tijdens het hardlopen? Schaam je!Joh, ik ben al blij als ik eenmaal weer KAN hardlopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wel goed voor je kuiten. Gewoon een week of wat fanatiek heuveltraining doen. Lijkt me best gaaf om daar een week of wat te zijn en dat te doen als voorbereiding op een wedstrijd. Kom je thuis met megakuiten.
En ik heb al megakuiten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe cool!!
![]()
True, maar wel makkelijker doseren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is ook zwaar voor de kuiten hoor!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vandaag is de eerste hardloopvrije maandag sinds 30 juli
En toen was ik op vakantie!F means you're fucked![]()
Zondag is je tweede HM dit jaar..quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef YUR het volgende:
Vandaag is de eerste hardloopvrije maandag sinds 30 juli
Ik ga hier even meelezen. Zodra mn verhuizing achter de rug is ga ik serieus trainen. Heb een aardige basisconditie en een kilometer of 5 hardlopen gaat me nog redelijk af. Doel is de Fisherman Strongmanrun 2013. Datum is nog miet bekend maar afgelopen jaar was het in september. 18 kilometer, met 25 hindernissen. dat wordt buffelen..Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jamaar je hebt toch altijd loopgroep op maandag?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En hoe opvallend is het dat mijn rug weer aan het etteren is. Net zoals de week voor mn eerste HMquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zondag is je tweede HM dit jaar..
F means you're fucked![]()
Ja, zag hoe ze gereanimeerd werd, het was wel ff een domperquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef streamnl het volgende:
BTW semtex.
Heb jij nog iets van meegekregen dat er een vrouw is overleden, terwijl zij de marathon in Eindhoven liep?
bron
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Debbster, supergave foto's! De finish was ook gewoon uitnodigend en je zag hem al van verre
Jouw foto's zijn ook tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Debbster, supergave foto's! De finish was ook gewoon uitnodigend en je zag hem al van verre! En inderdaad, goed zichtbare finish
.
Cool, misschien dat ik 'm ook ga doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef fathank het volgende:
Ik ga hier even meelezen. Zodra mn verhuizing achter de rug is ga ik serieus trainen. Heb een aardige basisconditie en een kilometer of 5 hardlopen gaat me nog redelijk af. Doel is de Fisherman Strongmanrun 2013. Datum is nog miet bekend maar afgelopen jaar was het in september. 18 kilometer, met 25 hindernissen. dat wordt buffelen..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat wordt dan weer een PRquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
En hoe opvallend is het dat mijn rug weer aan het etteren is. Net zoals de week voor mn eerste HMIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
schopje > Slackerquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef fathank het volgende:
Ik ga hier even meelezen. Zodra mn verhuizing achter de rug is ga ik serieus trainen. Heb een aardige basisconditie en een kilometer of 5 hardlopen gaat me nog redelijk af. Doel is de Fisherman Strongmanrun 2013. Datum is nog miet bekend maar afgelopen jaar was het in september. 18 kilometer, met 25 hindernissen. dat wordt buffelen..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat sowieso. Maar wordt het een PR YUR-style, of wordt het een PR SergeiBubka-style?quote:F means you're fucked![]()
Pre-race issuesquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar wordt het een PR YUR-style, of wordt het een PR SergeiBubka-style?komt goed
Beste slacker_nl,
Bedankt voor je inschrijving voor de 36e Groet Uit Schoorl Run. Je hebt gekozen voor het onderdeel: 10 kilometer recreanten.
[copy-paste]
10 februari 2013 - 36e Groet Uit Schoorl Run 2013
• slacker_nl - 10km
• SEMTEX - 10km (OV)
[/copy-paste]
[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 15-10-2012 21:51:20 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hij zit ook in het BB topic, we kennen elkaar alquote:
Nice! Go for it en bouw het het komende jaar langzaam op icm krachttraining. De afstand is goed te bereiken binnen een klein jaar, focus je daar als eerste op door een trainingsschema te volgen of te laten maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef fathank het volgende:
Ik ga hier even meelezen. Zodra mn verhuizing achter de rug is ga ik serieus trainen. Heb een aardige basisconditie en een kilometer of 5 hardlopen gaat me nog redelijk af. Doel is de Fisherman Strongmanrun 2013. Datum is nog miet bekend maar afgelopen jaar was het in september. 18 kilometer, met 25 hindernissen. dat wordt buffelen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Interestingquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
Beste slacker_nl,
Bedankt voor je inschrijving voor de 36e Groet Uit Schoorl Run. Je hebt gekozen voor het onderdeel: 10 kilometer recreanten.
[copy-paste]
10 februari 2013 - 36e Groet Uit Schoorl Run 2013
• slacker_nl - 10km
[/copy-paste]lijkt me wel wat, heb ik een reden om te blijven trainen...
na de post van Da Sandman eerder vandaag denk ik toch met weemoed terug aan de roemruchte datisstom
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-10-2012 21:16:38 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je wilt kun je zo'n beetje iedere dag wel ergens in NL meedoen aan een wedstrijdloopje, dus wat dat betreft zijn er redenen genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Interestinglijkt me wel wat, heb ik een reden om te blijven trainen...
Het ging om mij, niet om de loopquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je wilt kun je zo'n beetje iedere dag wel ergens in NL meedoen aan een wedstrijdloopje, dus wat dat betreft zijn er redenen genoeg
Dat had ik moeten weten inderdaad. Mijn excusesquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het ging om mij, niet om de loop
Heb me zojuist ingeschreven voor de HM van Geldrop ('T is voor niks)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Good busy youquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef GotC het volgende:
Zo, lekkere training gehad![]()
http://www.endomondo.com/workouts/kSn_q0AXYxE
Is zo, tot nu toe heb ik echter loopjes uitgekozen waar anderen ook liepen, voornl. vanwege de gezelligheid. Ook reizen telt mee: ik heb geen rijbewijs. Groet/Schoorl zou geschikt zijn omdat ik dan weer een excuus heb om naar mijn moeder in Alkmaar toe te gaan en heb al eens samen met haar getraind, maar ze heeft me nog nooit kunnen aanmoedigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je wilt kun je zo'n beetje iedere dag wel ergens in NL meedoen aan een wedstrijdloopje, dus wat dat betreft zijn er redenen genoeg
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het ging om mij, niet om de looplijkt me wel gezellig iig
Krachttraining doe ik al geruime tijd, en hardlopen zo nu en dan. Nu dus serieus aan de gang met hardlopen, En regelmatig hier het bos in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nice! Go for it en bouw het het komende jaar langzaam op icm krachttraining. De afstand is goed te bereiken binnen een klein jaar, focus je daar als eerste op door een trainingsschema te volgen of te laten maken.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Deze dame is weer aan het werk en dat op een zielig tijdstip does it ever end? Het is als een soort trainen voor een marathon binnen 3 weken, maar dan met een echte deadline. En het moet gaan lukken![]()
Ik-wil-lopen![]()
![]()
Wat doe je voor spannends dan? Ongeveer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef Quoi het volgende:
Deze dame is weer aan het werk en dat op een zielig tijdstip does it ever end? Het is als een soort trainen voor een marathon binnen 3 weken, maar dan met een echte deadline. En het moet gaan lukken![]()
Ik-wil-lopenF means you're fucked![]()
I feel your pain, ik ben ook aan het werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef Quoi het volgende:
Ik-wil-lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar bij jou is het al dinsdag!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I feel your pain, ik ben ook aan het werk[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weinig spannend zijn 2 projecten die een deadline op 1 november hebben. Spannender is dat dit even samen moet met het opmaken van m'n proefschrift, die ik op 21 december moet (magquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat doe je voor spannends dan? Ongeveer?) verdedigen. Ofwel: ik heb een boek geschreven
over mensen met een bepaalde hart/vaatziekte en hun leefstijl
@RD: fijn een medestander!![]()
Kan ik onder voorbehoud op de lijst voor de 10KM Schoorl/Groetrun?
Je staat erbij in m'n c-p sectie, moblo, de rest is aan jou.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Kan ik onder voorbehoud op de lijst voor de 10KM Schoorl/Groetrun?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
The nightshift.....at your service.quote:
Normaal gesproken sta ik Winterstorm bij tijdens "the grave yard shift"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij gaat toch alleen maar HM's doen komend jaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
Het is nog best lastig om te kiezen uit zoveel leuke loopjes
Even serieus, een collega van me gaat de 20 van Alphen lopen, ik heel mss de 10 aldaar, is dat niet wat voor jou? Weekje erna de HM op de CPC.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
of toch stiekum een 30km meepakken....quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij gaat toch alleen maar HM's doen komend jaar?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schoorl/Groet heeft ook een HM
Mooie uitdaging Semmiequote:
wel oppassen he? de bosgrond is niet iets voor witte gympen renners
je hebt de Schoorl trail run van afgelopen weekend gemist...14 of 28km... was volgens de berichten super'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe geen HMquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mooie uitdaging Semmie
wel oppassen he? de bosgrond is niet iets voor witte gympen renners
je hebt de Schoorl trail run van afgelopen weekend gemist...14 of 28km... was volgens de berichten supermisschien van de zomer weer
Hehe, niet alleen maar HM's hoor. Maar dat zijn wel de momenten waar ik naartoe ga trainenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij gaat toch alleen maar HM's doen komend jaar?
Even serieus, een collega van me gaat de 20 van Alphen lopen, ik heel mss de 10 aldaar, is dat niet wat voor jou? Weekje erna de HM op de CPC.
Ah, dat wilde ik laatst ook al posten. Stond een ad in de Runnersworld en ik was ook benieuwd. Maar toen vergat ik 't weer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef YUR het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met http://www.spibelt.nl/ ?
Er zijn trouwens nog Roparunplekken bij het team van m'n moeder's werk, als je interesse hebt?Ja doei.![]()
Ik denk dat de Roparun nog net ff een jaartje te vroeg komt voor me...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dat wilde ik laatst ook al posten. Stond een ad in de Runnersworld en ik was ook benieuwd. Maar toen vergat ik 't weer.
Er zijn trouwens nog Roparunplekken bij het team van m'n moeder's werk, als je interesse hebt?
Die SPIbelt is volgens mij dé oplossing voor mijn probleem: Hoe neem ik gelletjes enzo mee, zonder meteen met waterflessen aan mn heupen te lopenF means you're fucked![]()
Ja, sinds zondag! Ik heb de neopreen versie, dus waterdicht. Bevalt tot nu toe goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef YUR het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met http://www.spibelt.nl/ ?.
Heb m net besteld, ook de waterdichte uitvoering. Als het goed is, heb ik hem binnen voor aanstaand weekendquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, sinds zondag! Ik heb de neopreen versie, dus waterdicht. Bevalt tot nu toe goed.
Heb je geen zakken dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat de Roparun nog net ff een jaartje te vroeg komt voor me...
Die SPIbelt is volgens mij dé oplossing voor mijn probleem: Hoe neem ik gelletjes enzo mee, zonder meteen met waterflessen aan mn heupen te lopen![]()
Mijn Samsung S2 past makkelijk, nog zat ruimte over, dus gelletjes zal ook goed passen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb m net besteld, ook de waterdichte uitvoering. Als het goed is, heb ik hem binnen voor aanstaand weekendOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Knie is geijst, hoofdje gaat richting een kussen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beterschap, Knietje!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
Knie is geijst, hoofdje gaat richting een kussen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
geen ervaring maar wel veel goede recensies over gelezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb m net besteld, ook de waterdichte uitvoering. Als het goed is, heb ik hem binnen voor aanstaand weekend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net weer lekker een kleine 5 gelopen. Na een wat mindere periode begint er weer wat snelheid terug te komen in mijn lijf. Lekker!
Zijn er hier nog mensen die de zeven heuvelen lopen, of de halve van Egmond?Life is what you make it.![]()
present de 7heuvelenloop.
vond het wel grappig trouwens
een zwaar vermoeide man bij de kassa gehad. ik vroeg wat hij gedaan had.
ja trainingsloopje op de route voor de zevenheuvelen loop.
hahaha ja die doe ik ook.
en dan die blik van verstandhouding. tering wat zwaar en elkaar succes wensen hahah!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Kan iemand me aan de OP toevoegen:
zondag 25 november: 'T is voor niks (Geldrop) HM“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Heb mezelf iig beloofd dat zodra we verhuisd zijn ik mijzelf een abonnement ga geven op Trail Running Magazine![]()
Ja doei.![]()
Zevenheuvelen, present!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
Net weer lekker een kleine 5 gelopen. Na een wat mindere periode begint er weer wat snelheid terug te komen in mijn lijf. Lekker!
Zijn er hier nog mensen die de zeven heuvelen lopen, of de halve van Egmond?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuke foto's, Debsterr!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
kijk ff in de OPquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de zeven heuvelen lopen, of de halve van Egmond?
Zie OPquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de zeven heuvelen lopen, of de halve van Egmond?![]()
![]()
Zie OPquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Had iemand al naar de OP verwezen?![]()
![]()
Krijg net mail dat ie al is verstuurd, dus ik ga m dit weekend testen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen ervaring maar wel veel goede recensies over gelezenF means you're fucked![]()
Gezellig! Ik loop 6 danquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
zondag 25 november: 'T is voor niks (Geldrop) HM. M'n ma 15 en pa 30 of de hele.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig! Ik loop 6 dan. M'n ma 15 en pa 30 of de hele.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
zit er ook aan te denken, tijdens wedstrijden zijn er natuurlijk drink stations dus dan zijn alleen gelletjes ndig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Die SPIbelt is volgens mij dé oplossing voor mijn probleem: Hoe neem ik gelletjes enzo mee, zonder meteen met waterflessen aan mn heupen te lopen
Voor de Luxmore hoef ik hem nog niet, want dan heb ik sowieso een rugzak mee, maar voor toekomstige wedstrijden lijkt het me toch handig
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-10-2012 00:17:04 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wooowwww, qua inschrijvingen loopt het vanavond letterlijk en figuurlijk storm!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ff kijken, vrijdag is niet mijn meest vrije dag ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En minder koeien op de route. Het is inderdaad niet de makkelijkste en lichtste route. Volgende week vrijdag of zaterdag staat er nog weinig op de planning hier.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Morgen weer hardlopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:zzZZZzzZZ
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
wooowwww, qua inschrijvingen loopt het vanavond letterlijk en figuurlijk storm!
Eind maart klinkt gelukkig nog ver weg.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dank je wel! A.s. maandag weten we meer, dan gaat de fysio de schade vaststellen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga vandaag eens informeren of er bij ons zusterbedrijf nog meegedaan wordt aan de Roparun, kijken of ik daar dan voor in aanmerking komquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig! Ik loop 6 dan. M'n ma 15 en pa 30 of de hele.
geldrop...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
zondag 25 november: 'T is voor niks (Geldrop) HM
1) erg dichtbij
2) ik ben er opgegroeid
3) ik leer misschien weer nieuwe Fokkers i.r.l. kennen.
4) 2 dagen voor mijn verjaardag
Vanavond maar eens kijken wat Geldrop die dag te bieden heeft.
HM gaat hem in ieder geval niet worden
En da nog even wat wijsheid op de vroege morgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 16-10-2012 09:00:25 ]![]()
na een vlakke 15km gister vandaag maar even wat hill work gedaan.
een geleidelijke, niet al te steile, 125meter klim over 4km.
http://www.endomondo.com/workouts/oZNbFsA3__o'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed bezig, ik kon me er gister niet meer toe zettenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
na een vlakke 15km gister vandaag maar even wat hill work gedaan.
een geleidelijke, niet al te steile, 125meter klim over 4km.
http://www.endomondo.com/workouts/oZNbFsA3__oDe avond liep even anders dan ik dacht... achteraf had ik best nog wel kunnen gaan lopen... Dan morgen maar weer 10k lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voel je het ook niet als je erop duwt?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Toch maar niet doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb al dagen mijn scheen niet gevoeld... je zou er bijna van gaan hardlopen
Nee... maar dat was toch al een minimaal plekjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Voel je het ook niet als je erop duwt?
Maar ik hou het voorlopig maar even bij stevig wandelen en fietsen.![]()
In ieder geval vast een goed tekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee... maar dat was toch al een minimaal plekje
Maar ik hou het voorlopig maar even bij stevig wandelen en fietsen.
Precies!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In ieder geval vast een goed teken![]()
Pf jullie allemaal met je (halve) marathons!
Ik loop ook al 2 jaar, af en toe met een dipje van een paar maanden niets doen. Nu vanaf begin augustus weer bezig, maar nog altijd ben ik op hetzelfde punt ( rond de 4 km) gewoon even kapot en moet ik lopen![]()
Komt dit omdat ik mijn grenzen niet verleg oid? Ik jog altijd op een rustig tempo en ben bijvoorbeeld niet bezig met tijdmeting om het rondje vandaag weer een minuut sneller te doen dan gisteren...
Betekent dat ook dat op een gegeven moment je conditie gewoon blijft steken?![]()
Op een rustig tempo zou je op den duur toch verder moeten kunnen gaan dan 4km lijkt me.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ho even, dat heb ik nooit gezegd. Maar jullie zitten nog al in een eigen coconnetje hier, best sneu.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gij praat tegen een muurske. Die jonguh wil da ni begrijpen.
Ik heb gezegd dat mijn doel vanaf 0 een marathon binnen een jaar te lopen is. Daar ga ik vol vertrouwen en vol goede moed aan beginnen. Blijkt dat ik na twee maanden moet concluderen dat het niet haalbaar is, zet ik het uit m'n hoofd. Maar ik weiger voor het geprobeerd te hebben die conclusie te trekken.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Zodra je af en toe interval trainingen doet (snel-langzaam-snel), ga je je tijden verbeteren. Ik zat met mijn tijden voorheen altijd rond de 6:25 of rond de 6 minuten per kilometer, sinds ik op de band op snelheid ben gaan trainen, merk ik dat ik sneller op een gemiddelde van 5:39 zit. het ligt er maar net aan wat je wilt. Sommige mensen lopen gewoon lekker recreatief hard omdat ze daarmee hun hoofd leeg maken of in conditie willen blijven, mocht je ooit wedstrijden willen gaan doen, dan kan het handig zijn jezelf meer uit te dagen en 'moe' te maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik loop ook al 2 jaar, af en toe met een dipje van een paar maanden niets doen. Nu vanaf begin augustus weer bezig, maar nog altijd ben ik op hetzelfde punt ( rond de 4 km) gewoon even kapot en moet ik lopen![]()
Komt dit omdat ik mijn grenzen niet verleg oid? Ik jog altijd op een rustig tempo en ben bijvoorbeeld niet bezig met tijdmeting om het rondje vandaag weer een minuut sneller te doen dan gisteren...
Betekent dat ook dat op een gegeven moment je conditie gewoon blijft steken?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Afijn, gister dus gestart met de missie. 3x2 minuten gelopen, 1,37 km. Eigenlijk best lekker gelopen, maar conditioneel viel het me vooral achteraf behoorlijk zwaar. Gelopen op gewone sportschoenen en voel nu al een heel lichte irritatie aan de linkerenkel. Dat doen we dus geen tweede keer meer in ieder geval.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik weiger voor het geprobeerd te hebben die conclusie te trekken.Óf je kunt de wijze raad van enkele diehards ter harte nemen (RD bijv.) en het misschien wél redden, maar dan over een wat langere periode. Het is niet dat we je hier met plezier de grond inboren en je willen ontmoedigen, het binnen een jaar willen is gewoon bijna niet haalbaar. We hebben hier niet voor niets een flinke ziekenboeg: we willen allemaal soms te snel/te hard/te vaak. En ik denk ook dat je alleen zo leert wat je lichaam aankan en wat niet. Wellicht is dat ook het beste advies, alleen is de kans groot dat je lichaam het er niet mee eens is.
Ik neem ze ook ter harte, zeker weten. Net als dat ik de voorbeelden van anderen die er in geslaagd zijn het wél te doen ook ter harte neemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Óf je kunt de wijze raad van enkele diehards ter harte nemen (RD bijv.) en het misschien wél redden, maar dan over een wat langere periode. Het is niet dat we je hier met plezier de grond inboren en je willen ontmoedigen, het binnen een jaar willen is gewoon bijna niet haalbaar. We hebben hier niet voor niets een flinke ziekenboeg: we willen allemaal soms te snel/te hard/te vaak. En ik denk ook dat je alleen zo leert wat je lichaam aankan en wat niet. Wellicht is dat ook het beste advies, alleen is de kans groot dat je lichaam het er niet mee eens is.
. Nogmaals, ik ga het proberen. Zeker niet ten koste van alles. Dat pijntje in m'n enkel laat me nu al schrikken bijvoorbeeld.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik vind dit een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik weiger voor het geprobeerd te hebben die conclusie te trekken.
Zolang je ook echt naar je lichaam blijft luisteren en je plan ook echt uit je hoofd zet wanneer het niet haalbaar blijkt.
Ik wens je succes ermee.![]()
Dat is niet gek, met je schoenenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik neem ze ook ter harte, zeker weten. Net als dat ik de voorbeelden van anderen die er in geslaagd zijn het wél te doen ook ter harte neem. Nogmaals, ik ga het proberen. Zeker niet ten koste van alles. Dat pijntje in m'n enkel laat me nu al schrikken bijvoorbeeld.
Je hebt maar 1 stel gewrichten, wees er zuinig mee en schaf een stel goede hardloopschoenen aan. Ik heb ook 3 maanden op ADIDASjes hardgelopen en had een vage kniepijn. Toen ik goede hardloopschoenen kocht, was die pijn meteen voorbij
Tja, dat mentale. Natuurlijk weet ik dat niet vooraf. Dan kan ik alleen maar terugkijken naar m'n voetbalperiode, en toen sloeg ik nooit een training ivm slecht weer over. En ik vond het juist heerlijk om na een drukke dag ff alles eruit te gooien. Dat is ook een reden geweest om te gaan lopen, want dat wil ik terug. Dus voor het mentale ben ik niet heel bang, al weet ik wel dat dát één van de grootste gevaren is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik haak hier even op in als hardloper / voetballer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat mentale. Natuurlijk weet ik dat niet vooraf. Dan kan ik alleen maar terugkijken naar m'n voetbalperiode, en toen sloeg ik nooit een training ivm slecht weer over. En ik vond het juist heerlijk om na een drukke dag ff alles eruit te gooien. Dat is ook een reden geweest om te gaan lopen, want dat wil ik terug. Dus voor het mentale ben ik niet heel bang, al weet ik wel dat dát één van de grootste gevaren is.
Wat je niet moet onderschatten is dat je voetbalt in een team, je hebt constant interactie met je teamgenoten, hardlopen is solitair.
Hoe dichter bij je marathon komt hoe langer je straks aan het trainen bent... 50 - 60 - 70 km per week is geen uitzondering. DIe trainingen zijn ook niet op een "alles eruit" tempo, maar meestal op een "dit moet ik makkelijk 4 uur volhouden" tempo.
een simpele rekensom leert dat je wekelijk 5 tot 7 uur alleen aan het trainen bent.
Dat mag je niet onderschatten...
Ik heb het begin van de discussie gemist, maar weet waar je aan begint. Het is niet misselijk.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik wens je veel succes, zoals gezegd vind ik het gekkenwerk met een onderbouwing en die sla je min of meer in de wind. Nu ben ik een van de progressievere hier die niet zo vaak dit soort taal praat, maar dit doel acht ik onhaalbaar. Maar bewijs me het tegendeel. Als je na zoveel maanden de handdoek in de ring gooit, verwacht dan de .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ho even, dat heb ik nooit gezegd. Maar jullie zitten nog al in een eigen coconnetje hier, best sneu.
Ik heb gezegd dat mijn doel vanaf 0 een marathon binnen een jaar te lopen is. Daar ga ik vol vertrouwen en vol goede moed aan beginnen. Blijkt dat ik na twee maanden moet concluderen dat het niet haalbaar is, zet ik het uit m'n hoofd. Maar ik weiger voor het geprobeerd te hebben die conclusie te trekken.
http://www.runinfo.nl/schema42kmbeginner.htm
http://www.hrdlpn.nl/marathon-hardlopen/
http://www.runnersweb.nl/(...)rathon-3-schemas.htm
http://www.runnersweb.nl/Training/Marathon/De-elf-geboden.htm
http://run2forty2.nl/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben meer fan van deze:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, zoals gezegd vind ik het gekkenwerk met een onderbouwing en die sla je min of meer in de wind. Nu ben ik een van de progressievere hier die niet zo vaak dit soort taal praat, maar dit doel acht ik onhaalbaar. Maar bewijs me het tegendeel. Als je na zoveel maanden de handdoek in de ring gooit, verwacht dan de .
http://run2forty2.nl/
hmm naar de huisarts geweest.
uitslag bakers cyste in beide knieen.
even goed kijken naar mijn trainingsschema. en veel bostraining blijven doen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha ja. Een I Told You So plaatsen bij iemand die nu al voor de vierde keer gaat uitleggen dat zijn streven het lopen van de marathon in 2013 is en wanneer dat niet haalbaar blijkt uit te wijken naar een jaar later. Dapperquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, zoals gezegd vind ik het gekkenwerk met een onderbouwing en die sla je min of meer in de wind. Nu ben ik een van de progressievere hier die niet zo vaak dit soort taal praat, maar dit doel acht ik onhaalbaar. Maar bewijs me het tegendeel. Als je na zoveel maanden de handdoek in de ring gooit, verwacht dan de .
http://run2forty2.nl/.
In Southern Sun
Wil mijn frustraties eruit lopen (gisteren te horen gekregen dat ik ontslagen ga worden) maar mijn benen zijn zwaar en ik moe. Dus spaar alle woede op om zondag te knallen![]()
Been there, done that... Kijk uit voor blessuresquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:42 schreef linebear het volgende:
Wil mijn frustraties eruit lopen (gisteren te horen gekregen dat ik ontslagen ga worden) maar mijn benen zijn zwaar en ik moe. Dus spaar alle woede op om zondag te knallen![]()
ja zeker hoor... ik doe rustig aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Been there, done that... Kijk uit voor blessures![]()
Goedzo. Hopelijk krijg je nog een zakcentje mee, kan je in ieder geval rustig zoeken. Markt is klote helaas. En verder genieten van je rust die weken dat je geen werk heb en lekker ontspannen en hardlopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:46 schreef linebear het volgende:
[..]
ja zeker hoor... ik doe rustig aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:42 schreef linebear het volgende:
Wil mijn frustraties eruit lopen (gisteren te horen gekregen dat ik ontslagen ga worden) maar mijn benen zijn zwaar en ik moe. Dus spaar alle woede op om zondag te knallenklote..
![]()
Krijg nog een zakcentje mee. Daar ga ik zeker van genietenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goedzo. Hopelijk krijg je nog een zakcentje mee, kan je in ieder geval rustig zoeken. Markt is klote helaas. En verder genieten van je rust die weken dat je geen werk heb en lekker ontspannen en hardlopenDe markt is zeker klote, maar het beidt allemaal wel nieuwe kansen.... Tot die tijd ga ik voor de marathon oefenen. Moet in januari toch wel lukken
![]()
Ik ga ook een marathon over een jaar lopen, of twee jaar, of drie jaar. <insert fail safe> aantal jaren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha ja. Een I Told You So plaatsen bij iemand die nu al voor de vierde keer gaat uitleggen dat zijn streven het lopen van de marathon in 2013 is en wanneer dat niet haalbaar blijkt uit te wijken naar een jaar later. Dapper.
Maar zonder haatdragend te zijn fzo, veel succes!
Zucht, lezen blijft een moeilijk vak, helaas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga ook een marathon over een jaar lopen, of twee jaar, of drie jaar. <insert fail safe> aantal jaren.
Maar zonder haatdragend te zijn fzo, veel succes!
Evengoed bedankt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoe ga je het eigenlijk aanpakken?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb me officieus aangemeld voor het Roparun team van ons bedrijf
Ik vrees ook voor ontslag rond april/mei. Heb mijn laatste contract bij mijn detacheerder gehad. We gaan het zien.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Minder lange tenen rent ook makkelijkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zucht, lezen blijft een moeilijk vak, helaas.
Evengoed bedankt.
Het blijven moeten verdedigen en uitleggen zorgt juist voor minder uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Minder lange tenen rent ook makkelijker.
In Southern Sun
Linebear
Damnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:55 schreef linebear het volgende:
[..]
Krijg nog een zakcentje mee. Daar ga ik zeker van genietenDe markt is zeker klote, maar het beidt allemaal wel nieuwe kansen.... Tot die tijd ga ik voor de marathon oefenen. Moet in januari toch wel lukken
Da's echt niet fijn. Lopen is zooooo lekker gedurende zo'n periode. Ook al zware benen, loop dan ff 3k ofzo. Je gaat je er beter van voelen.
![]()
Kut voor jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:42 schreef linebear het volgende:
![]()
Weet niet of je al schoenen aan hebt laten meten en je moet ook zeker vanalles proberen, maar ik kan je van harte de Brooks Ravenna 3 aanradenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Afijn, gister dus gestart met de missie. 3x2 minuten gelopen, 1,37 km. Eigenlijk best lekker gelopen, maar conditioneel viel het me vooral achteraf behoorlijk zwaar. Gelopen op gewone sportschoenen en voel nu al een heel lichte irritatie aan de linkerenkel. Dat doen we dus geen tweede keer meer in ieder geval.wat een slofjes
Ja doei.![]()
Nope, nog niet laten doen. Maar dank voor de tip, want als ik het inderdaad leuk blijf vinden ga ik het zeker doen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet niet of je al schoenen aan hebt laten meten en je moet ook zeker vanalles proberen, maar ik kan je van harte de Brooks Ravenna 3 aanradenwat een slofjes
In Southern Sun
@moblo - kan jij de OP misschien even aanpassen. Zijn wat wie/wat/waars bijgekomen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb ondertussen 5 sollicitatiegesprekken in 2 weken tijd nu. Er zal er toch wel één een succesje opleveren?![]()
Laten we hopen dat het gewoon gaat lukken volgend jaar. Goed dat er al alarmbellen rinkelen wat betreft je enkel. En als het dat jaar erop pas kan, dan maar dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het blijven moeten verdedigen en uitleggen zorgt juist voor minder uithoudingsvermogen.
Maar ga je dan volgend jaar naar Australie/Nieuw Zeeland (weet niet meer) voor iets anders?
Of als het volgend jaar nog niet lukt ga je dan daarheen over 2 jaar om een marathon te lopen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja. Ik voel het aan mijn grote teen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ondertussen 5 sollicitatiegesprekken in 2 weken tijd nu. Er zal er toch wel één een succesje opleveren?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, post maar even (in een spoiler ofzo) wat er in moet komen (met de juiste opmaak dus) en dan c/p ik het er even in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef slacker_nl het volgende:
@moblo - kan jij de OP misschien even aanpassen. Zijn wat wie/wat/waars bijgekomen.Ja doei.![]()
Zou je mij dan toe willen voegen onder het al bestaande kopje 24 maart 2013 - Zandvoort Circuitrun
• GlenHighland - 12km
Thanx !!![]()
Waarom zijn er in Januari geen HM's te vinden op hardloopkalender.nl
te koudquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
Waarom zijn er in Januari geen HM's te vinden op hardloopkalender.nl![]()
![]()
![]()
Deze wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
Waarom zijn er in Januari geen HM's te vinden op hardloopkalender.nl![]()
En om MoBlo een beetje op weg te helpen (als ik het goed heb teruggelezen):quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef GlenHighland het volgende:
Zou je mij dan toe willen voegen onder het al bestaande kopje 24 maart 2013 - Zandvoort Circuitrun
• GlenHighland - 12km
Thanx !!
24 maart 2013 - Zandvoort Circuitrun
• gcjoel - 5km
• De_Kluizenaar - 5km
• Sheriam - 12km
• GlenHighland - 12km
10 februari 2013 - 36e Groet Uit Schoorl Run
• slacker_nl - 10km
• SEMTEX - 10km (onder voorbehoud)
25 november 2012 - 't Is Voor Niks (Geldrop)
• Jor_Dii - HM![]()
Hardlopen #324 - Voor beginners: HM minimaal onder 't uur!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, post maar even (in een spoiler ofzo) wat er in moet komen (met de juiste opmaak dus) en dan c/p ik het er even in.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In principe is er altijd een plafond aan je conditie, alleen ligt die bij de 1 hoger dan bij de ander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Betekent dat ook dat op een gegeven moment je conditie gewoon blijft steken?
Het kan zijn dat jouw conditie blijft steken door verschillende oorzaken. Dat zou bijvoorbeeld aan je cardiovasculaire systeem kunnen liggen. Maar het kan ook komen omdat je ondanks je rustige tempo toch in een te hoge hartslagzone loopt. Daar train je geen conditie mee maar breek je het juist mee af. Verder zou je ook kunnen kijken naar je voeding en hydratatie.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
zoo...gekoppeld aan het hardlooptopic.
vaak gekeken in topic, never posted. en dat moest er maar eens van komen.
loop al zo'n half jaar 3x per week 2 vaste trajecten van asfalt, schelpenpad en zand. 2x per week 8 km, 1x per week het grote rondjevan ongeveer 10 km. Geen training voor een HM of 10miles, enkel om fit te blijven en rennen gewoon heerlijk is om de werkfrustratie
van je af te lopen.
nieuwe schoenen aangeschaft. mijn eerste Reebokjes versleten en nu overgestapt op Asics.
Morgen de vuurdoop voor deze jongens.
heb ff gekeken naar de Nike + sensor, maar ik begrijp dat je daar je iphone/ipod voor bij je moet hebben..mja doen we maar niet. Nu wil ik toch wel graag weten hoe ver ik exact loop.
ben de site kwijt, maar enkele jaren geleden kon je op een hardloopsite via google maps ;? pins plaatsen op de kaart, die dat optelde naar t totaal van x km. Iemand n idee welke site dat is?
succes met tussen de buien door lopen deze week
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
www.afstandmeten.nlquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef mcwops het volgende:
ben de site kwijt, maar enkele jaren geleden kon je op een hardloopsite via google maps ;? pins plaatsen op de kaart, die dat optelde naar t totaal van x km. Iemand n idee welke site dat is?
succes met tussen de buien door lopen deze weekknow'm sayin?
word? word.![]()
Toch nog even gaan lopen. Heerlijk was het, 6,5 km en voel me gelijk een stuk relaxterEn een beetje rozig na het douchen
Wind mee kicks ass.... Wind tegen iets minder![]()
Op Endomondo kan je ook zelf routes tekenen. Als je vaak dezelfde routes loopt kan je bij het invoeren van je workouts een eerdere route selecteren.![]()
Lesje 15 ging fijn. Gelijk na thuiskomst van het werk ff gegaan zodat ik nu mooi tijd heb voor andere dingen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jaag mij eens naar buiten.
Ik ben aan het uitstellen...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ga eens naar buien jij! Het gaat straks regenen
Hmmm...zoals ik me nu voel kan ik echt geen halve marathon lopen. Dat zou erg jammer zijn. Ik hoop dus maar dat het snel verbetert.
Maar aan de andere kant: Als ik alle werkgerelateerde problemen in dit topic eens lees, mag ik niet zeuren over het missen van een wedstrijdje.F means you're fucked![]()
Weet je die duinen nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Jaag mij eens naar buiten.
Ik ben aan het uitstellen...
What up? Nog steeds de rug-issues?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef YUR het volgende:
Hmmm...zoals ik me nu voel kan ik echt geen halve marathon lopen. Dat zou erg jammer zijn. Ik hoop dus maar dat het snel verbetert.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat is dat voor een misselijk genuanceer? Gewoon keihard klagen over het missen van een wedstrijd!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef YUR het volgende:
Hmmm...zoals ik me nu voel kan ik echt geen halve marathon lopen. Dat zou erg jammer zijn. Ik hoop dus maar dat het snel verbetert.
Maar aan de andere kant: Als ik alle werkgerelateerde problemen in dit topic eens lees, mag ik niet zeuren over het missen van een wedstrijdje.![]()
Noes!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef YUR het volgende:
Maar aan de andere kant: Als ik alle werkgerelateerde problemen in dit topic eens lees, mag ik niet zeuren over het missen van een wedstrijdje.
Pain?! whatcha doin'?!! Pain!! STAHP!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja. Al merk ik wel wat vooruitgang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
What up? Nog steeds de rug-issues?
En ik weet zeker dat de cupcakes die GotC nu aan het bakken is een prima medicijn zijn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ga eens naar buien jij! Het gaat straks regenen
Jaquote:
voorbereidingen voor de Luxmore zijn in volle gang, al was het alleen maar vanwege het aanschaffen van alles wat nodig is.
er een een verplichte uitrusting die je bij je moet hebben:en omdat het bij de start warm kan zijn en boven op de berg koud is er geen andere optie dan alles in een goed racepack te stoppen.quote:Windproof and waterproof (seam-sealed) jacket
Thermal or equivalent hat and gloves
Thermal or equivalent long-sleeved top and long johns
survival blanket.
Dus nog maar een keertje in de buidel getast en een Camelbak aangeschaft (had gelukkig nog een $50.- gift voucher liggen van de hardloopwinkel)
Om nom nom! Werken die ook tegen liezen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja. Al merk ik wel wat vooruitgang.
En ik weet zeker dat de cupcakes die GotC nu aan het bakken is een prima medicijn zijn![]()
Zeuren is toegestaan... het zou kut zijn dat je zondag niet zou kunnen lopen. Wij vinden snel heus wel een andere baanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef YUR het volgende:
Maar aan de andere kant: Als ik alle werkgerelateerde problemen in dit topic eens lees, mag ik niet zeuren over het missen van een wedstrijdje.![]()
shit YUR, dat zou echt balen zijn... heel veel sterkte met herstel de komende dagen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En ik zou volgende week alweer een andere halve marathon kunnen lopen. Nog hier in de buurt ook. Lekker over het strand enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:21 schreef linebear het volgende:
[..]
Zeuren is toegestaan... het zou kut zijn dat je zondag niet zou kunnen lopen. Wij vinden snel heus wel een andere baan
Hoezo, wil je van je liezen af?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Om nom nom! Werken die ook tegen liezen?F means you're fucked![]()
ze werken wel tegen heupen...(of voor heupen, net hoe je het wil lezen)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Om nom nom! Werken die ook tegen liezen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi spul man, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
voorbereidingen voor de Luxmore zijn in volle gang, al was het alleen maar vanwege het aanschaffen van alles wat nodig is.
er een een verplichte uitrusting die je bij je moet hebben:
[..]
en omdat het bij de start warm kan zijn en boven op de berg koud is er geen andere optie dan alles in een goed racepack te stoppen.
Dus nog maar een keertje in de buidel getast en een Camelbak aangeschaft (had gelukkig nog een $50.- gift voucher liggen van de hardloopwinkel)
[ afbeelding ]
direct uit de oven in je liezen leggen. En je hebt de pijn van daarvoor niet meer. Alleen wat brandwondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Om nom nom! Werken die ook tegen liezen?![]()
![]()
quote:
maar de portemennee wordt de laatste tijd wel erg dun, het is "even dit, even dat"
Do I have to say more?
maar ja, ik geloof nu eenmaal in "goedkoop is duurkoop" en goed spul gaat jaren mee
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-10-2012 19:32:20 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbaar hoor! Hobby's zijn duurquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar de portemennee wordt de laatste tijd wel erg dun, het is "even dit, even dat"
Do I have to see more?
maar ja, ik geloof nu eenmaal in "goedkoop is duurkoop" en goed spul gaat jaren mee
Nee, die moeten ook over gaan, net als jouw rugquote:
ninja-edit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijdens de LVML loop is het eb![]()
![]()
http://www.watersportalma(...)en-2012/scheveningen
[ Bericht 13% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 16-10-2012 19:40:21 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Dan is het stuk van de duinen naar de waterlijn langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan is het stuk van de duinen naar de waterlijn langer
Ah de lr ik heb zelf de xct. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
er een een verplichte uitrusting die je bij je moet hebben:
[..]
en omdat het bij de start warm kan zijn en boven op de berg koud is er geen andere optie dan alles in een goed racepack te stoppen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo, mijn cupcakes zijn goedgekeurdMet roze botercreme
En speciaal geschikt voor mensen die lactose intolerant zijn
![]()
![]()
wil hem komend weekend uit proberen, heb een hill climb op het programma staan van ong. 20km dus wat water mee voor "een bakkie op de top"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah de lr ik heb zelf de xct. Veel plezier ermee.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
yum yum in YUR's tum tumquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef GotC het volgende:
Botercremequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef GotC het volgende:
lijkt me zo fijn om een camelback te kunnen meenemen. maar voor mijn afstanden vind ik het een beetje teveel van het goede nog. ik vind de heupgordel zo irritant en meestal is het klooien met de heupgordel waar ik de hond aan heb.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
lalalaala vingers in mijn oren. ogen in een blinddoek. veels te lekker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef GotC het volgende:
ik gun me elke maand 1 muffin. meer niet.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik heb hem alleen gekcht omdat ik al die meuk mee moet zeulen en toen was de keus voor een gewoon racepack of een camelbak die $20.- duurder was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lijkt me zo fijn om een camelback te kunnen meenemen. maar voor mijn afstanden vind ik het een beetje teveel van het goede nog. ik vind de heupgordel zo irritant en meestal is het klooien met de heupgordel waar ik de hond aan heb.
Toen toch maar voor de camelbak gekozen, al hoewel ik geen echte drinker ben onder het lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor die afstanden die jij in dat terrein loopt kan ik me de meerwaarde van zo'n ding wel voorstellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb hem alleen gekcht omdat ik al die meuk mee moet zeulen en toen was de keus voor een gewoon racepack of een camelbak die $20.- duurder was.
Toen toch maar voor de camelbak gekozen, al hoewel ik geen echte drinker ben onder het lopen![]()
ik ben niet zo'n zoetekauw maar mijn "vieze vette tractatie eens in de x maanden" is toch wel een mince piequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
lalalaala vingers in mijn oren. ogen in een blinddoek. veels te lekker.
ik gun me elke maand 1 muffin. meer niet.
owwwww dat is volgens mij wel erg lekker!
zoetekauw ben ik ook niet echt behalve een choco muffin eens in de tijd.
ik ben meer van de hartige dingen. en gelukkig ook van de salades. anders paste ik niet meer door de deuropening.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ben qua eten van de zoete én hartige dingen.. Maar dit was wel een leuk experiment. Collega van me krijgt áltijd, bij elke traktatie, een appel oid omdat hij lactose intolerant is. Nu kan hij tenminste dezelfde traktatie eten.
![]()
epa epa!! Niet doen Yur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef YUR het volgende:
Maar aan de andere kant: Als ik alle werkgerelateerde problemen in dit topic eens lees, mag ik niet zeuren over het missen van een wedstrijdje.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat vind ik echt top, dat je daar rekening mee houdtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef GotC het volgende:
Ik ben qua eten van de zoete én hartige dingen.. Maar dit was wel een leuk experiment. Collega van me krijgt áltijd, bij elke traktatie, een appel oid omdat hij lactose intolerant is. Nu kan hij tenminste dezelfde traktatie eten.
Ik haal met mn verjaardag altijd speciaal een suikervrij-taartpuntje bij de Multi-vlaai, voor m'n collega met Diabetes
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik haal met mn verjaardag altijd speciaal een suikervrij-taartpuntje bij de Multi-vlaai, voor m'n collega met Diabetesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik echt top, dat je daar rekening mee houdt♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kleine moeite, en hij is er altijd zo blij meeanders zit ie daar zo alleen zonder taartje, en dat vind ik zielig...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik haal met mn verjaardag altijd speciaal een suikervrij-taartpuntje bij de Multi-vlaai, voor m'n collega met Diabetes
Zo hoort t ook!![]()
Mijn broertje heeft diabetes, maar daar hoef ik echt nix aparts voor te halenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik haal met mn verjaardag altijd speciaal een suikervrij-taartpuntje bij de Multi-vlaai, voor m'n collega met DiabetesF means you're fucked![]()
Misschien heeft hij het beter onder controle...? M'n collega is heel gevoelig wat eten betreft en heeft heel makkelijk hypo's. Het fijne weet ik er ook niet van, maar ik weet dat ie gewone taartjes niet eet, maar een suikervrij puntje welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft diabetes, maar daar hoef ik echt nix aparts voor te halen
Voor zover ik weet hangt het ook af van het type diabetes (1 of 2) en hoe ver het gevorderd is. De ene diabeet is de ander niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft diabetes, maar daar hoef ik echt nix aparts voor te halen
Zo kan mijn oma (met mate) alles nog eten, terwijl de grootmoeder van m'n neefje echt niets meer mocht met suiker.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vandaag de boven de grens van 5km non-stop gelopenEn dat terwijl ik nu ik nu in week 6 van de 9 zit met C2k app om aan de 5km te komen. Het ging echt als vanzelf. Ik ben maar gestopt omdat mijn rechter been begon te protesteren. Moe was ik niet echt toen ik stopte. Wel een beetje wiebelig op de benen
De snelheid moet nog wel wat omhoog vind ik, maar daar kan ik de rest van de weken nog wel aan werken. 4 nov. de Laan van Meerdervoortloop van 5km was mijn doel.
Ik ben eik best trots op mezelf; 6 weken geleden begonnen na ca. 20 jaar niet aan sport te hebben gedaan en nu dit
http://www.endomondo.com/workouts/jwrts6TH9y0
Ga trouwens volgens jaar de CPC 10km Den Haag doen. Moet lukken![]()
![]()
Mja, hij loopt met een insulinepomp aan zijn lijf gebonden. Hij werkt, leeft en eet onregelmatiger dan wie dan ook, en hij drinkt behoorlijke hoeveelheden bier
Mn collega heeft ook zo'n pomp... Maar daar gaat het toch regelmatig mis. Verschilt toch een boel per persoon dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef YUR het volgende:
Mja, hij loopt met een insulinepomp aan zijn lijf gebonden. Hij werkt, leeft en eet onregelmatiger dan wie dan ook, en hij drinkt behoorlijke hoeveelheden bier[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker bezig hoor, dorpsgenoot. Je snelheid ziet er trouwens echt wel goed uit, ik liep in die fase lang niet zo snel als jij nu doet. Maar waarom ga je niet lekker in mooiere delen van de stad lopen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Queued het volgende:
Vandaag de boven de grens van 5km non-stop gelopenEn dat terwijl ik nu ik nu in week 6 van de 9 zit met C2k app om aan de 5km te komen. Het ging echt als vanzelf. Ik ben maar gestopt omdat mijn rechter been begon te protesteren. Moe was ik niet echt toen ik stopte. Wel een beetje wiebelig op de benen
De snelheid moet nog wel wat omhoog vind ik, maar daar kan ik de rest van de weken nog wel aan werken. 4 nov. de Laan van Meerdervoortloop van 5km was mijn doel.
Ik ben eik best trots op mezelf; 6 weken geleden begonnen na ca. 20 jaar niet aan sport te hebben gedaan en nu dit
http://www.endomondo.com/workouts/jwrts6TH9y0
Ga trouwens volgens jaar de CPC 10km Den Haag doen. Moet lukkenF means you're fucked![]()
Das wel eh... stomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef YUR het volgende:
Mja, hij loopt met een insulinepomp aan zijn lijf gebonden. Hij werkt, leeft en eet onregelmatiger dan wie dan ook, en hij drinkt behoorlijke hoeveelheden bier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor, dorpsgenoot. Je snelheid ziet er trouwens echt wel goed uit, ik liep in die fase niet zo snel als jij nu doet. Maar waarom ga je niet lekker in mooiere delen van de stad lopen?Ik denk dat er qua snelheid op deze afstand toch wel zo'n 7 min af moet kunnen.
Ik ben eigenlijk de afgelopen weken vooral bezig geweest met het lopen zelf en niet zozeer met de omgeving. Ik hou er wel van om lekker door te kunnen lopen zonder opstakels of oneffenheden. Zat gister wel te denken om het strand eens te proberen. Zeker omdat de Lvml ook een stuk over het strand gaat. Heb je nog suggesties qua lokaties? Zuiderpark heb ik op dag 1 gedaan. Dat was die warmste dag van het jaar..![]()
Tja... nog wel. Diabetes heeft een enorme impact op je gezondheid die niet direct aan het licht hoeft te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Het gaat allemaal prima. Controles zijn dik in orde enzo
Maar goed, dieet houden is erg zwaar.![]()
5 km in 20 minuten? Dan loop je redelijk in de top mee bij wedstrijdloopjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef Queued het volgende:
[..]Ik denk dat er qua snelheid op deze afstand toch wel zo'n 7 min af moet kunnen.
Ik ben eigenlijk de afgelopen weken vooral bezig geweest met het lopen zelf en niet zozeer met de omgeving. Ik hou er wel van om lekker door te kunnen lopen zonder opstakels of oneffenheden. Zat gister wel te denken om het strand eens te proberen. Zeker omdat de Lvml ook een stuk over het strand gaat. Heb je nog suggesties qua lokaties? Zuiderpark heb ik op dag 1 gedaan. Dat was die warmste dag van het jaar..
Ik ben dol op de duinen
Hij heeft nooit een dieet gehad. En toch al 15 jaar diabeetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja... nog wel. Diabetes heeft een enorme impact op je gezondheid die niet direct aan het licht hoeft te komen.
Maar goed, dieet houden is erg zwaar.
Maar hij zou er verstandig aan doen dieet te houden. Maar ik snap best dat dat heel zwaar is, met 5 diabeten in de familie en niet op de laatste plaats mezelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een dieet gehad. En toch al 15 jaar diabeet![]()
ik zeg niets....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
5 km in 20 minuten? Dan loop je redelijk in de top mee bij wedstrijdloopjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe kun je een dieet houden als je er geen hebt? Hij mag en kan gewoon alles, en hij wordt prima in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar hij zou er verstandig aan doen dieet te houden. Maar ik snap best dat dat heel zwaar is, met 5 diabeten in de familie en niet op de laatste plaats mezelf.
Dit advies voor hem is een beetje als jou advies geven over meer eten enzo
Als ik het goed lees heb ik 40 min. gedaan over 6.6km. 5km moet toch in iets minder dan een half uur lukken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
5 km in 20 minuten? Dan loop je redelijk in de top mee bij wedstrijdloopjes
Ik ben dol op de duinen
Duinen lijkt mij best zwaar met die hoogteverschillen.![]()
5km in 27:33 volgens je Endomondo statsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Queued het volgende:
[..]
Als ik het goed lees heb ik 40 min. gedaan over 6.6km. 5km moet toch in iets minder dan een half uur lukken.
Duinen lijkt mij best zwaar met die hoogteverschillen.Wel incl wat GPS-fuckups zo te zien.
![]()
Waarvan 5km in 27 minuten en 33 secondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Queued het volgende:
[..]
Als ik het goed lees heb ik 40 min. gedaan over 6.6km. 5km moet toch in iets minder dan een half uur lukken.
Duinen lijkt mij best zwaar met die hoogteverschillen.En dat is snel
En hoogteverschillen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
[..]
5km in 27:33 volgens je Endomondo statsVolgens mij houdt men elkaar in de gatenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarvan 5km in 27 minuten en 33 secondenEn dat is snel
![]()
![]()
Pure interessequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij houdt men elkaar in de gaten
Is ook niet zo moeilijk als iemand z'n Endomondo stats hier postquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij houdt men elkaar in de gaten![]()
![]()
Nou ja het verbaasd me omdat ALLE informatie over diabetes het over dieet/gezond eten heeft. Omdat ingespoten insuline niet zo goed reguleert als 'natuurlijke' insuline. Daardoor fluctueert de suikerspiegel altijd veel meer, zeker met alcohol en koolhydraten. En dat heeft een verwoestend effect op bloedvaten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe kun je een dieet houden als je er geen hebt? Hij mag en kan gewoon alles, en hij wordt prima in de gaten gehouden.
Dit advies voor hem is een beetje als jou advies geven over meer eten enzo
Daarom is voor elke diabeet vermijden van suikers, alcohol en eenvoudige koolhydraten beter.
Maar inderdaad zal zijn arts het gewoon goed in de gaten houden en hem van prima advies voorzien.![]()
Ook al sport ik al 3x per week. Nu ik ook 3x hardloop erbij voel ik me zo veel beter
Ik begreep uit haar post dat ze het zelf niet wistquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk als iemand z'n Endomondo stats hier post![]()
![]()
Oh, ik zie het staan bij de "Best distances"nevermind. Ik heb trouwens ook nog 5 min. gewandeld aan het begin om op te warmen.
Ik kan de duinen wel proberen. Kijken hoe het gaat. Wel fatsoenlijk asfalt (op Kijkduin wat ik weet) en geen hindernissen![]()
![]()
Er lopen verschillende mooie paden tussen Duindorp en Kijkduin/Ockenburgh. Aanrader!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Queued het volgende:
Oh, ik zie het staan bij de "Best distances"nevermind. Ik heb trouwens ook nog 5 min. gewandeld aan het begin om op te warmen.
Ik kan de duinen wel proberen. Kijken hoe het gaat. Wel fatsoenlijk asfalt (op Kijkduin wat ik weet) en geen hindernissenF means you're fucked![]()
Kijkduin was goed te doen weten een hoop mensen hier sinds het weekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Queued het volgende:
Ik kan de duinen wel proberen. Kijken hoe het gaat. Wel fatsoenlijk asfalt (op Kijkduin wat ik weet) en geen hindernissen![]()
![]()
Thanks! Ik ga zaterdag eens even een stukje lopen in de duinen. Heb nu alweer zin om te lopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Er lopen verschillende mooie paden tussen Duindorp en Kijkduin/Ockenburgh. Aanrader!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Queued het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga zaterdag eens even een stukje lopen in de duinen. Heb nu alweer zin om te lopen
Notes
GPS viel uit halverwege de route dus handmatig ingevoerd...
http://www.endomondo.com/workouts/j8CWWWjsapg
Ik wordt een beetje moe van de GPS problemen ...
Ik liep ook niet zo goed ik had meer tijd tussen diner en training moeten nemen het kwam niet omhoog of zo maar het liep net niet lekker dus moest ik rustig aan doen maar goed wel de les uitgelopen als je toch bezig ben kan je net zo goed doorgaan tot het einde.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
De kerstverlichting werkt trouwens goed![]()
![]()
![]()
Laatste 3 trainingen last van steek in de zij. Vandaag kon ik het minderen door armen omlaag te houden. Hoe kan dat nu ineens, terwijl het eerst niet was?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
te snel na het eten gaan lopen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Laatste 3 trainingen last van steek in de zij. Vandaag kon ik het minderen door armen omlaag te houden. Hoe kan dat nu ineens, terwijl het eerst niet was?![]()
Gewoon terugstekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Laatste 3 trainingen last van steek in de zij. Vandaag kon ik het minderen door armen omlaag te houden. Hoe kan dat nu ineens, terwijl het eerst niet was?F means you're fucked![]()
Bijvoorkeur niet met een mes :pquote:
Ik ga eigenlijk altijd zonder te eten lopen. Daarna ga ik avondeten.
@N.I.M.B.Y.: Waarom kan ik je Endomondo (klinkt eigenlijk als medische term voor een darmonderzoek) eigenlijk niet zien?![]()
Doe ik al. Heb mes bij me om de bocht af te snijden.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanavond had ik kleine aardappel en half stuk vlees gehad ervoor, tegen lege maag. Na het lopen pas echt gegeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
te snel na het eten gaan lopen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan heb je gewoon een kutconditiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanavond had ik kleine aardappel en half stuk vlees gehad ervoor, tegen lege maag. Na het lopen pas echt gegeten.
Probeer eens meer op je buik adem te halen ipv op je borst.![]()
Klotenconditie dan in mijn geval. Dat probeerde ik al ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kutconditie
Probeer eens meer op je buik adem te halen ipv op je borst.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt! Ik was al een tijdje opzoek naar dit soort motivational videos. Ik vind het elke keer lastig om mij er toe te motiveren om te gaan hardlopen. Voorlopig heb ik nu voor een maand elke week minstens 1x gerend.quote:
Het beste werkt eigenlijk om geen hoge verwachtigingen voor jezelf te scheppen, maar gewoon tegen jezelf zeggen FUCK IT, NU ga ik gewoon naar buiten. Tot nu werkt het. De mentale drempel is een fascinerend iets.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Queued het volgende:
[..]
Bijvoorkeur niet met een mes :p
Ik ga eigenlijk altijd zonder te eten lopen. Daarna ga ik avondeten.
@N.I.M.B.Y.: Waarom kan ik je Endomondo (klinkt eigenlijk als medische term voor een darmonderzoek) eigenlijk niet zien?![]()
Kan pas als je een account aanmaakt en een friend verzoek inschiet
Ik zet 'm in de dl listquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef computergirl het volgende:
Vanavond op RTL7 : run fatboy run comedie over plan om marathon te lopen.
De enige die je kan tegenhouden is jezelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef THS het volgende:
[..]
Bedankt! Ik was al een tijdje opzoek naar dit soort motivational videos. Ik vind het elke keer lastig om mij er toe te motiveren om te gaan hardlopen. Voorlopig heb ik nu voor een maand elke week minstens 1x gerend.
Het beste werkt eigenlijk om geen hoge verwachtigingen voor jezelf te scheppen, maar gewoon tegen jezelf zeggen FUCK IT, NU ga ik gewoon naar buiten. Tot nu werkt het. De mentale drempel is een fascinerend iets.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: