SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
ja dat scheelt welquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij woont vast niet in de buurt van Utrecht, Leiden of AmsterdamGewoon veel duurder dan elders. Als ik dezelfde kamer in Rotterdam had gehad was ik waarschijnlijk ook de helft goedkoper uit. Maar ja, het is delen door 2 natuurlijk, dus eigenlijk betaal ik 'maar' 387,50.
mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef maurisioo het volgende:
ah mijn kat is vanmorgen bij de dierenarts geweest. Zat een enorm lelijke vlek in de plaats van die built. Heb van mijn broertje vernomen dat het niets ergs is.![]()
Gewoon op marktplaats zetten. Binnen een dag weg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat moet je er anders mee?
Dude!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
Een zwarte (nep)leren bank, gordijnen dicht en verder geen rotzooi..
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nog steeds geen gordijnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
Een zwarte (nep)leren bank, gordijnen dicht en verder geen rotzooi..
[ afbeelding ]
Gewoon op marktplaats zetten! Dan ben je er ook vanaf!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Betaal jij de paar honderd euro inentingskosten, bobber?
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog steeds geen gordijnenMoet ik nog steeds kopen. Er hangen alleen nog maar rolgordijnen
Droog gebleven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef drumstickNL het volgende:
Binnen 5 minuten is het weer zover. Handjes ineen gevouwen met de hoop dat ik onderweg droog blijf.
Nja; kan wel douchen bij de sportschool dus wat boeit het ook.
psst. aldie; vanavond rome?
Is er niet bij de oosterburenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Mender het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten. Binnen een dag weg!
Kijk dat ben ik nu dus wel aan het doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
Ja ik ga dus echt niet dit topic en vorig topic teruglezen
Dan hang je een briefje op in de supermarkt!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is er niet bij de oosterburen
dat dan weer welquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wel in de buurt van eindhoven.
Je kamer staat er toch niet nog steeds zo bij he? Een cel heeft nog meer spullen staanquote:
haha naja me bureau met pc staat er net niet op (rechts). Maar er staan idd niet al teveel spullen in de woonkamer. Spullen die ik niet direct nodig heb liggen in laatjes of op zolder. Ik hou er wel van. Minimalisme ftw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kamer staat er toch niet nog steeds zo bij he? Een cel heeft nog meer spullen staanKomt zo ongezellig over, alsof je er net bent ingetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bezichtigd maar viel ontzettend tegen. Had wel verwacht dat er wat stank en geluids overlast zou zijn van de pizzeria in de straat, maar het was veel erger dan verwacht. En de gezamelijke gang was een teringzooi.
Ze leven nog. Ze zijn weer helemaal opgeknapt gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:26 schreef TJV het volgende:
Hey Mender, volgens mij zijn je planten dood.
plan gaat trefballenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben om half negen terug van de gym
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze leven nog. Ze zijn weer helemaal opgeknapt gelukkig.
Ik had ze idd ernstig verwaarloost
Doet het nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef maurisioo het volgende:
8 uur weer een testronde
109.72.41.16
Ah dacht even net van te voren pc opnieuw opstarten maar dat werkte niet helemaal. Hij start zo ontzettend traag op.quote:
niet mijn ouders bellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
jongeman; moet jij niet al in bed liggen?
Mor heeft een orgasme naast mequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Mor, Klaarkomen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mor heeft een orgasme naast me"OHHHH HEBBEN"
Die boompjes zijn idd gaafHadden er 2, maar één ging dood en ander is inmiddels 3x zo groot geworden
Niet gesnoeid
En het is een mooie boom, dus ik heb 't maar zo gelaten
Akkoordquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef Lorrelies het volgende:
Anders gaan Sos, ik, Mender, Datdus en Mor toch nu?
5 vs bots
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
Drie maal raden wie vandaag 23 is geworden.
dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef -Datdus- het volgende:
IK HEB OOK LOL. IK DEED DE TUTORIAL MAAR WERD INGEMAAKY DOOR BOTS.
Zij:quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
Begrijpelijk, maar heb slechts gegoogled naar 15 oktober en even bij 1989 gekeken. Verder geen stalker ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Mordecai het volgende:
Lorrelies doet niet liefZe denkt dat ik haar belachelijk zit te maken :/
Ach gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Congratz Vogel-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Gefeliciteerd !quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
link?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb iets fucking kansloos gekocht voor 6 cent gratis shipping
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef tuut-chips het volgende:
Dealextreme is echt de steam sale van het echte leven
Weet ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef tuut-chips het volgende:
okay dat is niet eens léuk nutteloos
Trustequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Timwonnacott het volgende:
15:57 hier.
Groeten van de Bahamas
Wat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wil ik eens een fysiek album kopen, is hij alleen in de US te koop
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wil ik eens een fysiek album kopen, is hij alleen in de US te koop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datdus en ik zijn ook redelijk slecht hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel leuk met zn allen lol. Alleen ik ben wel zowat de slechtste.![]()
Beetje meer oefenen dan.
Gewoon oefenen, binnen de kortste keren zijn jullie al 10x beter dan ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Datdus en ik zijn ook redelijk slecht hoor
Ja. Maar de tandarts heeft een keer een te groot fluoride gebitje derin gedaan toen ik nog wat kleiner was. Moest toen zowat kotsen en sinds dien voel ik me niet echt prettig op die stoelquote:
Ik neem nooit een verdoving.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja. Maar de tandarts heeft een keer een te groot fluoride gebitje derin gedaan toen ik nog wat kleiner was. Moest toen zowat kotsen en sinds dien voel ik me niet echt prettig op die stoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik neem nooit een verdoving.Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind die naalden in mijn mond ook niet echt lekker+ trauma's van eerdere verdovingen D:
Liever wat pijn hoor.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ik 1 keer boren maar geen verdoving.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Nog nooit gaatjes als een baas, is ook geen boren of verdoving
Echt geen idee, krijg wel vaak te horen ja je moet wel flossen. Maar dan denk ik, al 24 jaar geen gaatjes zonder te flossen.. zie nou niet echt het belang er van in, werkt zo toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik 1 keer boren maar geen verdoving.
Maarja is er uberhaupt wel echt een goede manier om je tanden te poetsen.
bij mij helpt flossen goed tegen tandsteen, het gaat er niet 100% mee weg, maar het is wel een stuk minder...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Echt geen idee, krijg wel vaak te horen ja je moet wel flossen. Maar dan denk ik, al 24 jaar geen gaatjes zonder te flossen.. zie nou niet echt het belang er van in, werkt zo toch?
Krijg wel elke keer te horen dat tandvlees is ontstoken, dat begint bij mij echt magisch ontstoken te worden week voordat ik moet en is week er na weer over
Elektrisch poetsen houdt dat ook al voor een groot deel weg, maar mijn tandarts houdt er gewoon van om met dat ding in je mond te zitten geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij helpt flossen goed tegen tandsteen, het gaat er niet 100% mee weg, maar het is wel een stuk minder...
ik poets al jaren elektrisch, heeft het tandsteen niet echt verminderdquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Elektrisch poetsen houdt dat ook al voor een groot deel weg, maar mijn tandarts houdt er gewoon van om met dat ding in je mond te zitten geloof ik.![]()
Beetje norse Oost-Europese vrouw is het, permanent chagrijnig lijkt het wel.
geinig filmpje inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
iedereen ga serenity kijken
puike film
Heb er ook een zitten die eruit moet; ze gaan er in november naar kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
December gaan er trouwens wel twee verstandskiezen uit bij mij, weinig trek aan
The horror D:quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
onmogelijke keuze is dat voormij, ik wil af en toe wat fris hebben en dat is dan dus frisdrank...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja daar ben ik ook mee gestopt paar maanden terug. Geen slechte keuze dat.
Vrees dat er 1 van de mijne ook wel uit zal moeten, komt net iets scheef door richting mijn tand. Drukt toch wel beetje heb ik het idee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nope///quote:
bij mij zaten ze laatst nog veilig en mochten ze blijven zitten...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1x, soms 2xquote:
Dubbelfris of ander sapje is wel te doen hoor. Dronk echt uitsluitend cola voor aardig wat jaar, maar mis het totaal niet hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
onmogelijke keuze is dat voormij, ik wil af en toe wat fris hebben en dat is dan dus frisdrank...
de hoeveelheid cola is wel flink gematigd..
Ik doe het altijd s'avondsquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik probeer altijd 2x, maar 's avonds heb ik nooit zin dus dat doe ik vaker niet dan wel :")
Ja jammer dan, dan maar gele tanden. Aan de koffie verander ik niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Lorrelies het volgende:
Ja behoorlijk, worden ze geel van ook en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
soms cola , ik drink nu veel vaker fanta b.v. geen idee of dat zo slecht is als cola overigens (cola is echt pure pest voor je tanden eigenlijk)quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dubbelfris of ander sapje is wel te doen hoor. Dronk echt uitsluitend cola voor aardig wat jaar, maar mis het totaal niet hoor
Nee hoor, dat is echt een fabeltje. De hoeveelheid zuur die in cola zit is laag en niet schadelijker dan sinaasappelsap. Die zuren kunnen een tand wel oplossen, maar dat duurt echt lang en dan zou je het weken in je mond moeten houden ofzo. Omdat je het eigenlijk zo doorslikt doen die zuren bitter weinig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
soms cola , ik drink nu veel vaker fanta b.v. geen idee of dat zo slecht is als cola overigens (cola is echt pure pest voor je tanden eigenlijk)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1344892.stmquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:17 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dacht dat thee ook slecht was, maar dat weet ik niet zeker... niet zo slecht als koffie iig
Ligt wel duidelijk aan de soort thee die je drinkt volgens hun. Kan zijn dat al die luxe smaakjes bijv weer schadelijker is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef Lorrelies het volgende:
Tja...
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik thee heb gedronken, mijn tanden dan wel ruwig aanvoelen
Wel weer zuur genoeg om schadelijke bacteries te doden. Sympathiek spulquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is echt een fabeltje. De hoeveelheid zuur die in cola zit is laag en niet schadelijker dan sinaasappelsap. Die zuren kunnen een tand wel oplossen, maar dat duurt echt lang en dan zou je het weken in je mond moeten houden ofzo. Omdat je het eigenlijk zo doorslikt doen die zuren bitter weinig.
SURPRISE BUTTSEXquote:
er blijft altijd na doorslikken wel iets achter, al is het maar marginaal..quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is echt een fabeltje. De hoeveelheid zuur die in cola zit is laag en niet schadelijker dan sinaasappelsap. Die zuren kunnen een tand wel oplossen, maar dat duurt echt lang en dan zou je het weken in je mond moeten houden ofzo. Omdat je het eigenlijk zo doorslikt doen die zuren bitter weinig.
Ja tuurlijk, maar dat poets je weer weg. Het ging er meer om dat die zuren echt langdurig de tijd nodig hebben om echt schade te veroorzaken. Terwijl het wordt neergezet alsof het enorm schadelijk is. En dat beeld valt echt mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat er altijd wel wat resterend achter blijft in je mond hoop ik?
daarnaast is een pH waarde van ruwweg 2,7 niet echt nauwelijks zuur te noemen... dat appelsap en sinasappelsap niet veel beter ijn tja...
Haha baasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HEY SISTER GO SISTER SOUL SISTER
Nee is voor stage en wordt waarschijnlijk toch wel aangenomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou je dan niet voorbereiden ipv hier te lurken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:39 schreef maurisioo het volgende:
En ik heb straks sollicitatiegesprek
Ik moest altijd mijn zwakke punten noemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou je dan niet voorbereiden ipv hier te lurken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Dat klinkt ook wel tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Tunnelers dream lijkt me wel cool.
Gewoon een hele map ondergronds.
Ik wil nog eens een ondergrondse stad maken met wat volk maar goed; geen animo in dit topic he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bouw altijd heel veel ondergronds.
nie eens "hi hi komen"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik moest altijd mijn zwakke punten noemen
"Mijn zwakste punt is dat een pietje precies kan zijn. I wil graag zo precies mogelijk werken en een zo compleet mogelijk product aanleveren, maar dat het kan zijn dat collega's daar moeite mee hebben."
whahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf google
[ afbeelding ]
Tabak -> roken -> smoking -> pakken
Ik snap hem
Tunnelers?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zit dat tunnelers eigenlijk al in een snapshot? Wil dat wel proberen namelijk.
facebook hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom stond op mijn facebook dat ik dit topic geliked heb/had![]()
De eerste knop die ik weghaalde met aboquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De eerste knop die ik weghaalde met abo
Wereld zonder bovengrond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:23 schreef Mender het volgende:
Ja ik zit me ook af te vragen waar het over gaat
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De eerste knop die ik weghaalde met zonder abo
Dat dacht ik ook; ze moeten in de grond net zoals boven de grond soort roamende zombie groepen maken.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon bij je settings en dan laatste tabblad
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had ik ook eerst, hoor. Maar nu ik Monsterkabels heb hangen tussen de pc en de printer heb ik er gelukkig geen last meer van
en dan nog maken ze winstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf..
ik denk die zijn dertig cent doosje, maar luciferdoosjes zijn echt dertig cent per tien doosjes
Vijftig lucifers stuk, dertig cent voor vijfhonderd dusquote:
Dat is dus bijna niet te bevatten. Ik weet zeker dat de consument nog bereid zou zijn om dat bedrag voor de helft aan doosjes te betalen.quote:
Ja daar zal hij hem voor gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef vogelkooi het volgende:
Mooi filmpje mender!
Kun je hem ook langer maken en loopen ofzo? als achtergrond tijdens paddo trip oid.
Thanks. Renderen duurde echt lang. Voor dat filmpje heeft me pc 12 uur ofzo moeten renderen. Loopen gaat lastig worden denk ik. Maar zal de volgende wel langer maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef vogelkooi het volgende:
Mooi filmpje mender!
Kun je hem ook langer maken en loopen ofzo? als achtergrond tijdens paddo trip oid.
Dat mag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef vogelkooi het volgende:
Weet niet of ik het filmpje mag posten, zijn youtube ID staat erbij.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Thanks. Renderen duurde echt lang. Voor dat filmpje heeft me pc 12 uur ofzo moeten renderen. Loopen gaat lastig worden denk ik. Maar zal de volgende wel langer maken.
[..]
Dat mag.
Die mandelbulb? Of mis ik iets?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha nee die andere die je op privat zette toch? Met een compilatie van bobber's privégegevens toch?
Wat hebben we smakelijk gelachen!
eve dominion was vrij leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:53 schreef tuut-chips het volgende:
Welk filmpje?
In ander nieuws: Dominion is niks an
En ze noemen het stage; har har harquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef drumstickNL het volgende:
maurisioo gaat 10 weken schoonmaken voor niks.
Je mag wel ipv mij. Moet administratie doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef tuut-chips het volgende:
Waarom moet iedereen altijd overal stage lopen en ik niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |