SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
ja dat scheelt welquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij woont vast niet in de buurt van Utrecht, Leiden of AmsterdamGewoon veel duurder dan elders. Als ik dezelfde kamer in Rotterdam had gehad was ik waarschijnlijk ook de helft goedkoper uit. Maar ja, het is delen door 2 natuurlijk, dus eigenlijk betaal ik 'maar' 387,50.
mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef maurisioo het volgende:
ah mijn kat is vanmorgen bij de dierenarts geweest. Zat een enorm lelijke vlek in de plaats van die built. Heb van mijn broertje vernomen dat het niets ergs is.![]()
Gewoon op marktplaats zetten. Binnen een dag weg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat moet je er anders mee?
Dude!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
Een zwarte (nep)leren bank, gordijnen dicht en verder geen rotzooi..
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nog steeds geen gordijnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
Een zwarte (nep)leren bank, gordijnen dicht en verder geen rotzooi..
[ afbeelding ]
Gewoon op marktplaats zetten! Dan ben je er ook vanaf!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Betaal jij de paar honderd euro inentingskosten, bobber?
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog steeds geen gordijnenMoet ik nog steeds kopen. Er hangen alleen nog maar rolgordijnen
Droog gebleven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef drumstickNL het volgende:
Binnen 5 minuten is het weer zover. Handjes ineen gevouwen met de hoop dat ik onderweg droog blijf.
Nja; kan wel douchen bij de sportschool dus wat boeit het ook.
psst. aldie; vanavond rome?
Is er niet bij de oosterburenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Mender het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten. Binnen een dag weg!
Kijk dat ben ik nu dus wel aan het doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
Ja ik ga dus echt niet dit topic en vorig topic teruglezen
Dan hang je een briefje op in de supermarkt!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is er niet bij de oosterburen
dat dan weer welquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wel in de buurt van eindhoven.
Je kamer staat er toch niet nog steeds zo bij he? Een cel heeft nog meer spullen staanquote:
haha naja me bureau met pc staat er net niet op (rechts). Maar er staan idd niet al teveel spullen in de woonkamer. Spullen die ik niet direct nodig heb liggen in laatjes of op zolder. Ik hou er wel van. Minimalisme ftw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kamer staat er toch niet nog steeds zo bij he? Een cel heeft nog meer spullen staanKomt zo ongezellig over, alsof je er net bent ingetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bezichtigd maar viel ontzettend tegen. Had wel verwacht dat er wat stank en geluids overlast zou zijn van de pizzeria in de straat, maar het was veel erger dan verwacht. En de gezamelijke gang was een teringzooi.
Ze leven nog. Ze zijn weer helemaal opgeknapt gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:26 schreef TJV het volgende:
Hey Mender, volgens mij zijn je planten dood.
plan gaat trefballenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben om half negen terug van de gym
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze leven nog. Ze zijn weer helemaal opgeknapt gelukkig.
Ik had ze idd ernstig verwaarloost
Doet het nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef maurisioo het volgende:
8 uur weer een testronde
109.72.41.16
Ah dacht even net van te voren pc opnieuw opstarten maar dat werkte niet helemaal. Hij start zo ontzettend traag op.quote:
niet mijn ouders bellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
jongeman; moet jij niet al in bed liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |