Dit communiceer je via FOK! en niet naar mij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dit communiceer je via FOK! en niet naar mij?
Ik denk dat ik een carrièreswitch moet maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Betekent dat verschil tussen vraag en aanbod dat de prijzen voor TTs zullen stijgen?
TT-schepper op zee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een carrièreswitch moet maken.
Zoiets zegt m'n moeder ook altijd, maar dan niet met TT of course.quote:
Stiekem geloof ik dat je veel meer potentie heb dan dat hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets zegt m'n moeder ook altijd, maar dan niet met TT of course.Ze ziet mijn potentie.
Het is ook slechts humoristisch bedoeld. Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Stiekem geloof ik dat je veel meer potentie heb dan dat hoor
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.Maar bedankt.
hij probeert je te hosselen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook slechts humoristisch bedoeld. Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.Maar bedankt.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijven![]()
Dat lukt niemand.quote:
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijven![]()
Niet per definitie, maar dat zegt hij ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?
Een alfabete putjesschepper heeft een potentiële carrièrekans als managerquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?
Altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een smooth mofo is het toch ook, die benzin.
Jij en Samzz, beiden in andere topics over hetzelfde onderwerp.quote:
quote:
Jij weet het dus ook al?quote:
Zou Samzz hem hebben gepikt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij en Samzz, beiden in andere topics over hetzelfde onderwerp.
Ze werd wel meteen gestraft toen ze een stukje huid meepakte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook al?![]()
[..]
Zou Samzz hem hebben gepikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |