Waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Als TS hoogebegaafd is verbaas ik me erover dat hij zelf niet kan programmeren. Veel hoogbegaafde kinderen zie je juist beginnen met het programmeren en designen van apps & websites.
Sorry ik heb het geprobeerd, ik heb een app die beter is dan Angry Birds gemaakt, maar ik krijg niet meer dan 6 vingers in mijn neus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef blow... het volgende:
Maar dat is geweldig![]()
We maken een game beter dan angry birds met 8 vingers in onze neus.
He, ik heb precies hetzelfde geval?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef mirelia het volgende:
[..]
Sorry ik heb het geprobeerd, ik heb een app die beter is dan Angry Birds gemaakt, maar ik krijg niet meer dan 6 vingers in mijn neus.
Een hoogbegaafd iemand kan ook andere kwaliteiten hebben...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Als TS hoogebegaafd is verbaas ik me erover dat hij zelf niet kan programmeren. Veel hoogbegaafde kinderen zie je juist beginnen met het programmeren en designen van apps & websites.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef FredVleespet het volgende:
Wat een topic![]()
Over 10 jaar lacht hij ons uit als hij CEO van Microsoft is
Ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jawel want hij is hoogbegaafd
Als hij 13 wordt is de wereld al vergaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Amplifier het volgende:
Straks heeft ie gelijk en ks ie op zn 13e al binnen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Gijskerp het volgende:
ik ben hoogbegaafd, haal tienen op school en als jij zo diep bent gezonken dat je hier een beetje lol loopt te trappen dan wil ik jou ook niet, ik wil mensen die het doen voor het idee, niet voor mij
In het land der blinden is eenoog koning, dus wss is hij de slimste van zijn woongroepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Of zou hij zwakbegaafd bedoeld hebben?
TS is zwakbegaafd in plaats van hoogbegaafd, zo blijkt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef elgringo het volgende:
TS, waarschijnlijk weet je niet erg veel van software ontwikkeling af dus wil je even op weg helpen.
Beetje developer kost 50 euro per uur. Stel dat jij de graphics aanlevert, gaat dit 'spelletje' redelijk wat tijd kosten. 2 manjaar haal je met gemak. Dan hebben we het nog geen eens over de support die erbij komt kijken.
Een bedrijf oprichten kost geen 18000 euro, een BV kost 122 euro per jaar
Waarom ga je als je een ontwikkelaar wilt hebben naar Fok! en niet naar een software detacheringsbureau (ICT, Sioux, Topic, etc..)? Of een ICT forum (Tweakers)?
Als je melk wilt hebben ga je toch ook niet naar de groenteboer?
Hij heeft al 256 miljoen ahum ahum opgebracht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:54 schreef ukga het volgende:
Hoe staat het met die app? kan ik hem al downloade?
Ik denk dat ze bij Tweakers ook niet zitten te wachten op TSquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef elgringo het volgende:
TS, waarschijnlijk weet je niet erg veel van software ontwikkeling af dus wil je even op weg helpen.
Beetje developer kost 50 euro per uur. Stel dat jij de graphics aanlevert, gaat dit 'spelletje' redelijk wat tijd kosten. 2 manjaar haal je met gemak. Dan hebben we het nog geen eens over de support die erbij komt kijken.
Waarom ga je als je een ontwikkelaar wilt hebben naar Fok! en niet naar een software detacheringsbureau (ICT, Sioux, Topic, etc..)? Of een ICT forum (Tweakers)?
Vreemde logicaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:57 schreef VinceAdvance het volgende:
Snel posten, voordat hij dicht gaat
maak daar maar 250 vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef elgringo het volgende:
Haha right.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Gijskerp het volgende:
het vuile werk? luister eens harry, ik doe de boekhouding, het bedrijf oprichten, wat al 18000 euro kost, de reclame (wat ook heel veel geld gaat kosten), en nog veel meer, jij bent blijkbaar niet intelligent genoeg voor deze functie, dus jij krijgt hem ook niet, bij deze.
Ah, maar dan bewijs je gijskerp's punt dat het geen bal voorstelt, en dat hij het harde werk moet doen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Pharkus het volgende:
Mocht ik me dit weekend vervelen dan ram ik zo'n spelletje in elkaargewoon omdat het kan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:00 schreef Procrastinator het volgende:
[..]
Ah, maar dan bewijs je gijskerp's punt dat het geen bal voorstelt, en dat hij het harde werk moet doen...
Hij heeft een bestaand spel verzonnen, waarschijnlijk is er ook al een mobiele versie vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Procrastinator het volgende:
Op zich is er wel een afrekenmodel te verzinnen voor onze Gijs
Des te succesvoller het spel, des te hoger percentage hij krijgt. Mocht hij echt een angry birds verzinnen, heb ik geen enkel probleem met slechts 35%. Als hij niets verkoopt, krijg ik natuurlijk gewoon betaald voor het ontwikkelen.
En hij wou ook nog een patent leggen op zijn app, op een al bestaand spel dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hij heeft een bestaand spel verzonnen, waarschijnlijk is er ook al een mobiele versie van
Daarbij; patent op een spelideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
En hij wou ook nog een patent leggen op zijn app, op een al bestaand spel dus![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
En hij wou ook nog een patent leggen op zijn app, op een al bestaand spel dus![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:42 schreef Gijskerp het volgende:
het spel werkt hetzelfde als dit spel:
avalanchegame.org
Ik wil een soort habbo maken maar het ziet er ietsjes anders uit.quote:
Lijkt me een kek plan! Ik doe mee! Hobohotel! Dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik wil een soort habbo maken maar het ziet er ietsjes anders uit.
Gewoon doen, Pharkus, gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Pharkus het volgende:
Mocht ik me dit weekend vervelen dan ram ik zo'n spelletje in elkaargewoon omdat het kan.
shhht, niet te hard anders gaat gijs er patent op leggen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef destrovel het volgende:
[..]
Lijkt me een kek plan! Ik doe mee! Hobohotel! Dat lijkt me wel wat!
Voor die te gekke naam hoef ik maar 30% van de inkomsten
Of hij hacked ons met z'n lidmaatschap van 33 "gamehacking" foraquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef nodig het volgende:
[..]
shhht, niet te hard anders gaat gijs er patent op leggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |