Waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Als TS hoogebegaafd is verbaas ik me erover dat hij zelf niet kan programmeren. Veel hoogbegaafde kinderen zie je juist beginnen met het programmeren en designen van apps & websites.
Sorry ik heb het geprobeerd, ik heb een app die beter is dan Angry Birds gemaakt, maar ik krijg niet meer dan 6 vingers in mijn neus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef blow... het volgende:
Maar dat is geweldig![]()
We maken een game beter dan angry birds met 8 vingers in onze neus.
He, ik heb precies hetzelfde geval?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef mirelia het volgende:
[..]
Sorry ik heb het geprobeerd, ik heb een app die beter is dan Angry Birds gemaakt, maar ik krijg niet meer dan 6 vingers in mijn neus.
Een hoogbegaafd iemand kan ook andere kwaliteiten hebben...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Als TS hoogebegaafd is verbaas ik me erover dat hij zelf niet kan programmeren. Veel hoogbegaafde kinderen zie je juist beginnen met het programmeren en designen van apps & websites.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef FredVleespet het volgende:
Wat een topic![]()
Over 10 jaar lacht hij ons uit als hij CEO van Microsoft is
Ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jawel want hij is hoogbegaafd
Als hij 13 wordt is de wereld al vergaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Amplifier het volgende:
Straks heeft ie gelijk en ks ie op zn 13e al binnen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Gijskerp het volgende:
ik ben hoogbegaafd, haal tienen op school en als jij zo diep bent gezonken dat je hier een beetje lol loopt te trappen dan wil ik jou ook niet, ik wil mensen die het doen voor het idee, niet voor mij
In het land der blinden is eenoog koning, dus wss is hij de slimste van zijn woongroepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Of zou hij zwakbegaafd bedoeld hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |