Zul je echt zelf even in het menu moeten kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef DarkSavior het volgende:
Heeft de XV-25 nu al de nieuwste software geinstalleerd of moet ik het nog upgraden
Top service.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef Yemanja het volgende:
Samantha is na 1,5 jaar overleden
Ik had haar gekocht bij Create to Fit en krijg van hen het volledige aankoopbedrag terug.![]()
Helaas gisteren niet thuis om de stand op te nemen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:02 schreef crowone het volgende:
De VR100 loopt de benedenverdieping in één lading 64m2, Het verbruik is echter ster afhankelijk van het aantal obstakels die hij tegen komt.
Vandaag even een meter tussen de voeding geplaatst, eens kijken wat hij per week verbruikt. Meten is Weten.
Edit: VR100 neemt 4,2 watt in standby. Is gelijk aan ongeveer 37Kwh/jaar
Mijn Miele 301i neemt 1200 watt, dit is ongeveer 67 Kwh/jaar bij 52 uur stofzuigen.
Die hoef je ook niet in het stopcontact te steken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een nieuwe dweil robot mop is uitgevonden zonder batterijen
[ afbeelding ]
Dweilpakje voor baby's AMSTERDAM - Een rompertje en een dweil in één. De Amerikaanse Mike Parker kwam op het idee door een Chinese video.
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_voor_babys__.html
Laat de commentaren maar komen![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een nieuwe dweil robot mop is uitgevonden zonder batterijen
[ afbeelding ]
Dweilpakje voor baby's AMSTERDAM - Een rompertje en een dweil in één. De Amerikaanse Mike Parker kwam op het idee door een Chinese video.
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_voor_babys__.html
Laat de commentaren maar komen![]()
Doet die van mij ook wel eensquote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
Even serieus, ik denk toch dat dit specifieke model stofveger meer nadelen heeft dan voordelen.![]()
Mijn Roomba heeft de gewoonte om hier en daar enorme dotten stof achter te laten op de vloer. Is dat normaal, of heb ik hem verkeerd geinstrueerd?
Ah, dat is dus normaal. Okee, geen biggy inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doet die van mij ook wel eensdat stof blijft hangen aan de rubberen rand onderaan. Als ie dan een vloerkleed of deurmat tegenkomt, dumpt die ie rand stof daar. Ik pak het altijd op en gooi het weg. No biggy
Heeft mijn neato geen last van, sterker nog, als ik wat stofvlokjes in de buurt leg, zie je ze gewoon weggezogen worden, nog voordat hij erover heen gaat.quote:Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doet die van mij ook wel eensdat stof blijft hangen aan de rubberen rand onderaan. Als ie dan een vloerkleed of deurmat tegenkomt, dumpt die ie rand stof daar. Ik pak het altijd op en gooi het weg. No biggy
Hier is trouwens een DIY oplossing, maar ik vind die plukjes oprapen veel makkelijkerquote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah, dat is dus normaal. Okee, geen biggy inderdaad.
@Yemanja: het klinkt alsof de opvolgster van Samantha last heeft van een kapotte accu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |