Bij ons redt de XV-21 het ook niet om in 1x de begane grond te doen. Hij moet echt opladen voor het laatste 15m2.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Tuurrr het volgende:
Is het normaal dat de XV-15 ongeveer een uur met zijn batterij doet en dan weer gaat opladen? Hij red bij mij de huiskamer net niet...
Ik weet niet hoe groot jouw woonkamer is, maar hier kan ik met een batterijlading zowel de zolder als de eerste verdieping doen, samen goed voor zo'n 160m2quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Tuurrr het volgende:
Is het normaal dat de XV-15 ongeveer een uur met zijn batterij doet en dan weer gaat opladen? Hij red bij mij de huiskamer net niet...
Interessant! Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:02 schreef crowone het volgende:
Vandaag even een meter tussen de voeding geplaatst, eens kijken wat hij per week verbruikt. Meten is Weten.
Goed idee. Ik kan wel eens kijken wat ik per keer, maand of half jaar verbruik.quote:
Beetje oneerlijk, jouw stofzuiger verzamelt op de bovenkant meer stof dan er in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Goed idee. Ik kan wel eens kijken wat ik per keer, maand of half jaar verbruik.
Eigenlijk is het prijsverschil nog groter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef brandt het volgende:
top posts zijn dit! Heb zo goed als alles gelezen ben gelijk verkocht. Ik ga morgen een Neato bestellen.
Via dit forum heb ik geleerd dat:
De Neato XV-25 is +- 10 dB stiller dan de Neato XV-15.
Echter ik lees dat met de Pet Allergy upgrade kit de Neato XV-15 stiller wordt.
Er is 1 ding wat ik echter niet heb kunnen vinden:
Is de Neato XV-15 icm de Pet Allergy Upgrade Kit (samen nu EUR 480,- bij Coolblue) even stil als de Neato XV-25 (EUR 540,- op Coolblue). Of is de Neato XV-25 toch net iets stiller?
De Neato gaat binnenkort langs mijn slaapkamer deur en alle Decibellen minder zijn meegenomen!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk, jouw stofzuiger verzamelt op de bovenkant meer stof dan er in.
Rolveger?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vroeger hadden we een steel met een trommeltje aan de onderkant en 2 draaischijven zoals je die ook bij schoonmaakauto's ziet. Hoe heet dat ookweer?
Bedankt voor je scherpe observatie Klipper! Doordat de besparing groter dan de 60 euro is, voel ik me nog beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:11 schreef klipper het volgende:
[..]
Eigenlijk is het prijsverschil nog groter.
De XV-25 heeft geen filters bijgeleverd behalve het hepa filter uit de pet-kit en maar 1 extra gewone borstel bijgeleverd.
De XV-15 inclusief de extra kit heeft dus 8 filters en 2 gewone borstels.
Filters kosten ¤30 per 4 en de borstel ¤40 per stuk, geeft toch ¤100 extra voordeel voor de XV-15 inclusief de pet en anti allergie kit tov de XV-25
Dus wil je exact dezelfde onderdelen erbij voor de XV-25 dan kost deze ¤640 totaal.
Af en toe ook nog de hoekjes in je huis meenemenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef brandt het volgende:
[..]
Bedankt voor je scherpe observatie Klipper! Doordat de besparing groter dan de 60 euro is, voel ik me nog beter.![]()
Morgen komt ie binnen (was zaterdag niet thuis) en kan niet wachten om (zo goed als) nooit meer te stofzuigen! (behalve onder mijn lage bank dan..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |