SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Net alsof iemand ooit de op leest. Lekker boeiend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef OverRated het volgende:
De OP heeft een extra plaatje nodig.![]()
De OP heeft een extra plaatje nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof iemand ooit de op leest. Lekker boeiend.![]()
Ben ik eigenlijk de enige die er last van heeft dat de GPRS of EDGE-netwerken van Vodafone vaak overbelast zijn sinds er eens een keer een grote storing was? (Verdomme al een half jaar terug)![]()
Als ze overbelast zijn en jij maakt er alleen gebruik van dan kunnen ze wel heel weinig hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die er last van heeft dat de GPRS of EDGE-netwerken van Vodafone vaak overbelast zijn sinds er eens een keer een grote storing was? (Verdomme al een half jaar terug)![]()
Voel je geroepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef OverRated het volgende:
De OP heeft een extra plaatje nodig.![]()
Geen last van. Maar ik moet zeggen dat ik daar sowieso zelden gebruik van maak. Zou niet weten in welke delen mijn toestellen zich naar EDGE moeten overschakelen. Heb altijd wel 3G....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die er last van heeft dat de GPRS of EDGE-netwerken van Vodafone vaak overbelast zijn sinds er eens een keer een grote storing was? (Verdomme al een half jaar terug)WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Mja Vodafone was ik sowieso al wel snel over uit. Mede doordat ze daar dat lease gebeuren nog niet hebben en ik de service erg prettig vind. Eerlijk gezegd niet eens aan de Phone house/Belcompany oid gedacht...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
NiceIk heb ook gekozen voor Vodafone. Maar de reden dat ik 'm bij een telefoonwinkel doe is voor de service wat extreem handig is. Zoals een extra simkaart, simkaart knippen, overstappen etc.
![]()
![]()
Ik heb standaard 3G uitstaan, om batterij te besparen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geen last van. Maar ik moet zeggen dat ik daar sowieso zelden gebruik van maak. Zou niet weten in welke delen mijn toestellen zich naar EDGE moeten overschakelen. Heb altijd wel 3G....
Maar het netwerk is tegenwoordig zelfs te traag voor Twitter of Whatsapp (berichten die niet versturen e.d, niet willen verbinden).![]()
Homebutton staat in de zeik contactspray, kijken of dat wat uithaalt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
nauwelijks effect helaas...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Homebutton staat in de zeik contactspray, kijken of dat wat uithaalt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kun je er niet een via eBay bestellen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nauwelijks effect helaas...![]()
Dit is de tweede nieuwe die erin zit, iphonegarage.nl.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je er niet een via eBay bestellen?
Donderdag maar wéér langs...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Garantie? Want je hebt hem er nu ook zelf uit gehaald?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is de tweede nieuwe die erin zit, iphonegarage.nl.
Donderdag maar wéér langs...![]()
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
wat zijn nu nog goede redenen om te jailbreak eigenlijk? (naast gratis apps)quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Norrage het volgende:
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Daarom heb ik -gelukkig- niet geupdate.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Norrage het volgende:
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had![]()
![]()
Tweaks, themes, tetheren, downloaden van muziek/videos, Cydia Apps.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef n8n het volgende:
[..]
wat zijn nu nog goede redenen om te jailbreak eigenlijk? (naast gratis apps)Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dit van toepassing op jou?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Norrage het volgende:
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had
http://www.redmondpie.com(...)vices-using-redsn0w/
Dan kan je namelijk nog terug naar iOS 5.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Nope, laten doen. Maar het is wel hondsirritant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Garantie? Want je hebt hem er nu ook zelf uit gehaald?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
SBsettings, ingebouwd in Notification Center werk goed, maar ben laatst geswitched naar NC settings. Dat design bevalt me beter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
Welke app gebruiken jullie om snel WiFi/BT/3G etc te kunnen in- en uitschakelen?Nee, maar het ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof iemand ooit de op leest. Lekker boeiend.Ben niet goed met Photoshop/geen zin. Misschien voelt iemand anders zich geroepen.quote:![]()
Dan kun je beter een nieuwe bestellen, is denk ik veel goedkoper dan bij een bedrijf te laten doen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, laten doen. Maar het is wel hondsirritant.![]()
nog iets interessants?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Tweaks, themes, tetheren, downloaden van muziek/videos, Cydia Apps.
1 keer jailbreak gehad, gebruikte uiteindelijk alleen toggles in het notificatiecentrum en het verbergen van apps.
Tetheren is tegenwoordig standaard“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Die eerste reparatie was 45 euro, nu zit er de tweede nieuwe in binnen de garantie, en die ging dus ook kutten. Dus weer terug want het ligt echt niet aan mij...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan kun je beter een nieuwe bestellen, is denk ik veel goedkoper dan bij een bedrijf te laten doen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Drama.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die eerste reparatie was 45 euro, nu zit er de tweede nieuwe in binnen de garantie, en die ging dus ook kutten. Dus weer terug want het ligt echt niet aan mij...
@OverRated: NCSettingsThanks, beter dan SBSettings!
![]()
Dat het voor jou niet interessant is, is jouw mening. Ik zie alleen maar voordelen. Daarnaast is tetheren zeker nog geen standaard. Vooral niet met oude abo's.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:39 schreef n8n het volgende:
[..]
nog iets interessants?
1 keer jailbreak gehad, gebruikte uiteindelijk alleen toggles in het notificatiecentrum en het verbergen van apps.
Tetheren is tegenwoordig standaardTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ik vond het bij iOS 5 nog de moeite, bij 6 weet ik dat niet omdat ik geen idee heb of het nog interessant is omdat de eerdere redenen voor mij met 6 opgelost zijn. Vroeg alleen wat voorbeelden wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat het voor jou niet interessant is, is jouw mening. Ik zie alleen maar voordelen. Daarnaast is tetheren zeker nog geen standaard. Vooral niet met oude abo's.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
En dit betreft een iphone 5?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die eerste reparatie was 45 euro, nu zit er de tweede nieuwe in binnen de garantie, en die ging dus ook kutten. Dus weer terug want het ligt echt niet aan mij...![]()
![]()
4. Maar dan nog. Kreeg een mailtje dat ze voor de halve prijs wel weer een nieuwe erin willen zetten. Mooi niet, vind het belachelijk dat de oorspronkelijke na anderhalf jaar begint te bokken en deze nieuwe nu 2x na anderhalve week.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je vraagt voordelen en die krijg je. Meer nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:00 schreef n8n het volgende:
[..]
ik vond het bij iOS 5 nog de moeite, bij 6 weet ik dat niet omdat ik geen idee heb of het nog interessant is omdat de eerdere redenen voor mij met 6 opgelost zijn. Vroeg alleen wat voorbeelden wist niet dat je boos werd.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ben het met je eens, gewoon voet bij stuk houden of anders je geld terug eisen en elders laten doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
4. Maar dan nog. Kreeg een mailtje dat ze voor de halve prijs wel weer een nieuwe erin willen zetten. Mooi niet, vind het belachelijk dat de oorspronkelijke na anderhalf jaar begint te bokken en deze nieuwe nu 2x na anderhalve week.![]()
Bij mij draait iOS6 gewoon tethered. Installous heeft er geen zin in, dus is Zeusmos een waardige vervanger.
Iemand trouwens hier ook problemen met de iPhone 4, iOS6 en 3G dat wanneer je 3G inschakelt, het bereik (aantal strepen) terugloopt? Hier dropt 'ie van 5 naar 3.iPhone >> Instellingen >> Algemeen > Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Mercan het volgende:
Op welke manier kan ik het beste mijn Iphone 100% helemaal compleet wissen!!![]()
Niet alleen de iphone 4, maar alle iphones die ik tot dusver heb gezien hebben dit (ongeacht provider).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
Iemand trouwens hier ook problemen met de iPhone 4, iOS6 en 3G dat wanneer je 3G inschakelt, het bereik (aantal strepen) terugloopt? Hier dropt 'ie van 5 naar 3.Eskimo Joe![]()
Ok, deze had ik ook gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
iPhone >> Instellingen >> Algemeen > Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.
Hiermee wis je dus alles van je telefoon.
Kun je ook de iOS wissen?Eskimo Joe![]()
Nee, iOS kun je niet wissen, alleen alle data, instellingen en applicaties.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, deze had ik ook gezien.
Kun je ook de iOS wissen?![]()
Nee. Waarom zou je dat willen? iOS is het systeem voor de iPhone. Als je iOS opnieuw wilt installeren, kan dat via iTunes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, deze had ik ook gezien.
Kun je ook de iOS wissen?![]()
Zeusmos: betalen zodat je niet hoeft te betalen voor applicatiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
Bij mij draait iOS6 gewoon tethered. Installous heeft er geen zin in, dus is Zeusmos een waardige vervanger.![]()
![]()
Uiteraard heb ik Zeusmos via Cydia binnengehaald. Ik draai een jailbreak en gebruik hem puur als vervanger voor Installous.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zeusmos: betalen zodat je niet hoeft te betalen voor applicaties![]()
Mijn iPhone is sinds IOS6 retetraag op sommige momenten. Soms met ontgrendel, of hij reset 'm uit het niks, maar vooral met Whatsapp als ik een berichtje heb verstuurd, dan freezed het scherm en kan ik niks invoeren. Home en vergrendelknop werken dan ook niet.. Best vervelend, meer mensen die dit hebben?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Schone installatie van ios6 hielp bij mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef justmattie het volgende:
Mijn iPhone is sinds IOS6 retetraag op sommige momenten. Soms met ontgrendel, of hij reset 'm uit het niks, maar vooral met Whatsapp als ik een berichtje heb verstuurd, dan freezed het scherm en kan ik niks invoeren. Home en vergrendelknop werken dan ook niet.. Best vervelend, meer mensen die dit hebben?![]()
Hoe doe je een schone installatie?
Ik heb gedaan:
iPhone >> Instellingen >> Algemeen > Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.
Kan het schoner?Eskimo Joe![]()
En als je opnieuw opstart kiezen dat je hem als nieuw wilt instellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Mercan het volgende:
Ik heb gedaan:
Kan het schoner?![]()
M'n bereik valt weg, ga morgen naar de Apple store. Krijg hopelijk een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef Mercan het volgende:
Misschien een keer de Iphone formatteren, heb ik net ook gedaan
Anders bedankt voor de tip.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Schone installatie van ios6 hielp bij mij.En vervolgens ben ik al mijn nummers, foto,s muziek en apps kwijt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Mercan het volgende:
Ik heb gedaan:
Kan het schoner?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat ligt aan jezelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens ben ik al mijn nummers, foto,s muziek en apps kwijt?![]()
Zo te zien zal het voor mijn probleem wel moeten. Ik denk niet dat het aan de netwerkinstellingen of toetsenbordinstellingen ligtquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Studentmobiel heeft de iPhone 5 op voorraad!
Mijn neefje heeft hem gister besteld en hij is vandaag verzonden!![]()
Tenzij je handmatig hebt ingesteld dat je geen automatische iCloud backup van je telefoon wilt (en er dus 100% bewust voor hebt gekozen om in geval van nood al je gegevens te verliezen), zou je eenvoudig al je instellingen en gegevens moeten kunnen terugzetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo te zien zal het voor mijn probleem wel moeten. Ik denk niet dat het aan de netwerkinstellingen of toetsenbordinstellingen ligt2000 light years from home![]()
Carmageddon is vandaag uitgekomen op de App Store! Eerste dag gratis, dus downloaden die hap!
Old skool games
ebayquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen die nog een leuke en cheape iphone 5 autohouder kennen?![]()
En dan heb ik het over productervaringen, niet winkels waar je 'm kan kopen. Dat begrijp ik zelf ook nog wel.quote:![]()
iPhone 5 besteld, simlockvrij via apple.com. Nu nog even zo'n nano sim regelenBuy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Ik heb van eBay een prima car holder voor de iPhone 5 kunnen bestellen. De holder lijkt exact op deze holder van eBay maar die van mij heeft ook nog 'haakjes' voor meer grip.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En dan heb ik het over productervaringen, niet winkels waar je 'm kan kopen. Dat begrijp ik zelf ook nog wel.
Overigens ben ik zeer tevreden met deze 0.2 mm iPhone 5 hoesje van eBay. Echt heel dun en beschermt je telefoon goed (tot nu toe).Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ah, thanks for de very thin hoesje. Ben bang dat ik de achterkant snel beschadig. Maar je iphone holder vind ik wel foeilelijk zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb van eBay een prima car holder voor de iPhone 5 kunnen bestellen. De holder lijkt exact op deze holder van eBay maar die van mij heeft ook nog 'haakjes' voor meer grip.
Overigens ben ik zeer tevreden met deze 0.2 mm iPhone 5 hoesje van eBay. Echt heel dun en beschermt je telefoon goed (tot nu toe).Bedankt voor de tip(s)
![]()
Ik zou gewoon wat meer investeren in een goede brodit houder met pro-clip.. ik zou bij een glazen scherm niet riskeren dat een zuignap, of bovengenoemd systeem van de raam af sodemieterd...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah, thanks for de very thin hoesje. Ben bang dat ik de achterkant snel beschadig. Maar je iphone holder vind ik wel foeilelijk zegBedankt voor de tip(s)
Wat dat hoesje betreft, heb er enkele van ebay besteld om te proberen (kost toch geen drol) en tot nu toe vond ik dat ze allemaal veel te scherpe randjes hebben welke mogelijk juist de iphone beschadigen..Daar heb je ruim 3 tot 4 weken de tijd voor, vodafone doet het bij hun service points in 5 minuten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef Agiath het volgende:
iPhone 5 besteld, simlockvrij via apple.com. Nu nog even zo'n nano sim regelen
Vergeet niet dat je eventueel een simadapter nodig hebt om een nano in een ander toestel tegebruiken. (ivm formaat)![]()
You're welcome. Die ik besteld heb ziet er wat mooier uit maar ik keek inderdaad niet naar het uiterlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah, thanks for de very thin hoesje. Ben bang dat ik de achterkant snel beschadig. Maar je iphone holder vind ik wel foeilelijk zegBedankt voor de tip(s)
.
Waarom zou je iets anders dan een iPhone 5 willenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar heb je ruim 3 tot 4 weken de tijd voor, vodafone doet het bij hun service points in 5 minuten.
Vergeet niet dat je eventueel een simadapter nodig hebt om een nano in een ander toestel tegebruiken. (ivm formaat).
[ Bericht 21% gewijzigd door Merkie op 17-10-2012 13:41:22 ]2000 light years from home![]()
Misschien moet je eens leren lezen want het ging over de car holder en hoesjes..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je iets anders dan een iPhone 5 willen.
![]()
Het ging over nano-sims.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef Vendris het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen want het ging over de car holder en hoesjes..2000 light years from home![]()
Misschien een stomme vraag..
Mijn collega heeft een 4S en krijgt vandaag een nieuwe 4S van Apple.
Nu zet ik op zijn huidige 4S reservekopie via Icloud aan, daarna activeer ik zijn nieuwe iphone. Ik krijg dan de keuze reservekopie via Icloud terugzetten. Zet hij dan de gegevens exact terug zoals het was op zijn oude telefoon. Alle instellingen, alle notities, contacten etc.![]()
Het ging over 2 topics, je reactie is niet relevant / nuttig voor welk van de quotes dan ook.|quote:
In dat geval mag je alsnog lezen, hij heeft de telefoon pas net besteld, iphone 5 heeft levertijd van 3 a 4 weken via officiele store, en de 5 is het enige toestel tot nu toe met een nano sim, mits de poster al een iphone 5 had, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt, kan hij niks met z'n nano sim tot hij de iphone 5 ontvangt, gezien het mij nog onwaarschijnlijker lijkt dat de poster 3 a 4 weken niet bereikbaar wil zijn is een adapter derhalve een vereiste als hij nu al een nano sim wil.
Voor zover ik weet wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef nelisb het volgende:
Nu zet ik op zijn huidige 4S reservekopie via Icloud aan, daarna activeer ik zijn nieuwe iphone. Ik krijg dan de keuze reservekopie via Icloud terugzetten. Zet hij dan de gegevens exact terug zoals het was op zijn oude telefoon. Alle instellingen, alle notities, contacten etc.![]()
Een SIM is niet standaard geactiveerd. Je kan hem rustig een aantal weken op je bureau laten liggen en pas activeren als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef Vendris het volgende:
[..]
Het ging over 2 topics, je reactie is niet relevant / nuttig voor welk van de quotes dan ook.|
In dat geval mag je alsnog lezen, hij heeft de telefoon pas net besteld, iphone 5 heeft levertijd van 3 a 4 weken via officiele store, en de 5 is het enige toestel tot nu toe met een nano sim, mits de poster al een iphone 5 had, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt, kan hij niks met z'n nano sim tot hij de iphone 5 ontvangt, gezien het mij nog onwaarschijnlijker lijkt dat de poster 3 a 4 weken niet bereikbaar wil zijn is een adapter derhalve een vereiste als hij nu al een nano sim wil.
![]()
Je reageert wel fel trouwens over zo'n klein onderwerp.
2000 light years from home![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef nelisb het volgende:
Nu zet ik op zijn huidige 4S reservekopie via Icloud aan, daarna activeer ik zijn nieuwe iphone. Ik krijg dan de keuze reservekopie via Icloud terugzetten. Zet hij dan de gegevens exact terug zoals het was op zijn oude telefoon. Alle instellingen, alle notities, contacten etc.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Als je naar je provider gaat om je sim in te ruilen voor een nano sim word dit ter plekke overgezet en de huidige sim word onbruikbaar gemaakt en ingenomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een SIM is niet standaard geactiveerd. Je kan hem rustig een aantal weken op je bureau laten liggen en pas activeren als je hem nodig hebt.
Je reageert wel fel trouwens over zo'n klein onderwerp.
![]()
Zo heb ik dat in het verleden niet ervaren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als je naar je provider gaat om je sim in te ruilen voor een nano sim word dit ter plekke overgezet en de huidige sim word onbruikbaar gemaakt en ingenomen.2000 light years from home![]()
Niet bij alle providers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als je naar je provider gaat om je sim in te ruilen voor een nano sim word dit ter plekke overgezet en de huidige sim word onbruikbaar gemaakt en ingenomen.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dan vraag je om een duo-sim. Kost vaak niks extra.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als je naar je provider gaat om je sim in te ruilen voor een nano sim word dit ter plekke overgezet en de huidige sim word onbruikbaar gemaakt en ingenomen.![]()
Even een vraagje (namens lief)
iPhone 4 update naar IOS6 gedaan, sindsdien drama met de batterij. Update is OTA gedaan, dus niet via iTunes en een computer.
Nu lees ik op meerdere fora dat mensen dan een backup maken en die daarna restoren oid. Heeft iemand hier daar ervaring mee en zo ja, heeft dat geholpen?~Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Carmageddon gratis!!!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ik had mijn iPhone 4 bijgewerkt naar iOS 6 en vervolgens mijn back-up (van iOS 5) hersteld. Helaas heb ik ook last van de iOS 6 bugs. Dus het zal weinig uitmaken of je OTA of via iTunes bijwerkt, denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef Fendy het volgende:
Even een vraagje (namens lief)
iPhone 4 update naar IOS6 gedaan, sindsdien drama met de batterij. Update is OTA gedaan, dus niet via iTunes en een computer.
Nu lees ik op meerdere fora dat mensen dan een backup maken en die daarna restoren oid. Heeft iemand hier daar ervaring mee en zo ja, heeft dat geholpen?~Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
@ hierboven, mijn ervaring is op vodafone gebasseerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan vraag je om een duo-sim. Kost vaak niks extra.
Vodafone levert geen duosim van 2 verschillende type's, kennelijk.
Het is of 2 nano, of niks, waarom snap ik ook niet.Stuk beter geregeld dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat. Heb mijn nieuwe al liggen, oude gebruik ik nog.
[ Bericht 28% gewijzigd door Vendris op 17-10-2012 21:40:56 ]![]()
Zo net weer even 2 x "nieuwe" Iphone 4S opgehaald bij de Apple Store.
Afspraak gemaakt van te voren, problemen doorgegeven en binnen 10 minuten weggaan met een nieuw toestel. Ideaal.![]()
Ik ben mijn 3gs aan het verkopen, maar wat moet ik precies doen als ik hem wil leegmaken?
Een kopie maken via Itunes en dan de fabrieksinstellingen terug zetten???![]()
Ja reservekopie maken via iTunes.
Bij instellingen en dan onderaan stel opnieuw in kan je hem compleet wissen. --> wis alle inhoud in instellingen kiezen.![]()
Danke!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:25 schreef nelisb het volgende:
Bij instellingen en dan onderaan stel opnieuw in kan je hem compleet wissen. --> wis alle inhoud in instellingen kiezen.![]()
Wat is dit nou weer voor kak? Ik gister mijn telefoon teruggekregen (helemaal clean), reservekopie teruggezet....en nu staat er opeens IOS6 op (die ik expres nog even links liet liggen).
Waarom? WAAROM????!?!?!?!People assume too much.![]()
Ik deed sowieso al geen jb...quote:
Maar dit lijkt me niet de reden dat Apple gewoon ongevraagd je telefoon update toch?People assume too much.![]()
Aan op Niet Storen-instelling. In geval van nood wil ik bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Mercan het volgende:
Wanneer je gaat slapen, staat je iPhone dan AAN of UIT?
Bij mij staat de tel UIT!![]()
Hij is gerepareerd, het is geen nieuw toestel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef Goddelijker het volgende:
Ik denk meer dat alles wat ze nu uitleveren geupdate wordt?People assume too much.![]()
Vliegtuigmodus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Mercan het volgende:
Wanneer je gaat slapen, staat je iPhone dan AAN of UIT?
Bij mij staat de tel UIT!
Is er al iemand met een verwachte datum van 24-30 oktober (bij Apple online) die nu al een verzendbevestiging heeft? Ik hoop dat het iets eerder wordt.. Duurt zo lang![]()
![]()
Over het algemeen swappen ze je 'defecte' toestel gewoon voor een refurbished model dacht ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef very het volgende:
[..]
Hij is gerepareerd, het is geen nieuw toestel.![]()
I know, maar ik herken hemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Over het algemeen swappen ze je 'defecte' toestel gewoon voor een refurbished model dacht ik.het is dezelfde
People assume too much.![]()
Ze worden standaard hersteld naar fabrieksinstellingen, wat dus automatish betekent dat de update er ook overheen gaat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef very het volgende:
[..]
Hij is gerepareerd, het is geen nieuw toestel.![]()
Nouja...het boeit me verder ook niet zo heel veel, want volgende maand gaat ie toch de deur uit...maar toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze worden standaard hersteld naar fabrieksinstellingen, wat dus automatish betekent dat de update er ook overheen gaat.People assume too much.![]()
Geniaal spel natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:25 schreef Baghdaddy het volgende:
Carmageddon is vandaag uitgekomen op de App Store! Eerste dag gratis, dus downloaden die hap!
Old skool games![]()
![]()
Ik heb Push e-mail in z'n geheel uitgezet, en ik merk op dat mijn batterij er met zéér grote stappen op vooruit is gegaan. Ik zit nu op 81% met dit verbruik:
Usage: 2 hours, 8 minutes
Standby: 7 hours, 0 minutes
Normaal houdt hij het niet een hele dag uit, maar nu kan het met gemak 2 dagen of zelfs meer volhouden.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 18:39:08 ]![]()
Dit is zo fucking gay Iphone 5 al besteld op de eerste dag dat hij te bestellen is op apple.nl. Nog steeds niks ontvangen.![]()
Zal hier wel mee te maken hebben:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dit is zo fucking gay Iphone 5 al besteld op de eerste dag dat hij te bestellen is op apple.nl. Nog steeds niks ontvangen.
http://blogs.wsj.com/digi(...)r-iphone-5-shortage/![]()
Elke generatie hetzelfde gejank...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iemand die weet wanneer de iPhone 5 weer te bestellen is bij Vodafone? Staat nu al bijna 2 weken niet leverbaar
--![]()
Hoe heet dat spel ook alweer waarbij je een soort paspop van bouwconstructies af moet gooien met als doel zoveel mogelijk schade toe te brengen? Lang geleden een tijdje gespeeld, kan er niet meer op komen.
Edit: oh ja, stair dismount![]()
![]()
Heb ik geen last van, ik kan gewoon iedere keer weer verderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leuk spel ja. Ware het niet dat ie je saved games telkens weer delete![]()
Daarom wacht ik nog maar even met bestellen totdat het wat beter leverbaar is. Heel irritant idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dit is zo fucking gay Iphone 5 al besteld op de eerste dag dat hij te bestellen is op apple.nl. Nog steeds niks ontvangen.
Apple zal wel netjes het geld al hebben afgeboekt?kloep kloep![]()
Zelfde verhaal hier. Maar we kunnen wachten tot eind november.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef CoolStoryBro het volgende:
Eerst zou Apple eind oktober weer leveren, maar men wil toch de kinderziektes er eerst uithalen (krassen aluminium, wifi conn.) en heeft de levering verzet naar eind november."Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
Nee hoor, nog niks afgeboekt. Dat doen ze pas als hij verzonden wordt. Ach, ik zou hem ook wel willen hebben ondertussen maar ik maak me niet druk, dit wist iedereen van te voren. Elk jaar is het zo dat je de eerste maand na de release in NL wachtlijsten hebt etc. Vervelend, maar je weet het.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:09 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog maar even met bestellen totdat het wat beter leverbaar is. Heel irritant idd.
Apple zal wel netjes het geld al hebben afgeboekt?![]()
Naar aanleiding van een discussie hier laatst over abonnementen ben ik overgestapt van mn i300 (45 E pm 300 min 300 sms en onbeperkt internet) naar Telfort (300 min, 100 sms, 1GB voor E23,50 per maand). Plus dat alle gesprekken vanaf 10 minuten gratis zijn. Ben benieuwd!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Zit bij Simyo, duurt enkele werkdagen als ik het aanvraag. Bestaat er al een nano simkaarthouder voor een normaal simkaart slot (3GS)?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat meer investeren in een goede brodit houder met pro-clip.. ik zou bij een glazen scherm niet riskeren dat een zuignap, of bovengenoemd systeem van de raam af sodemieterd...
Wat dat hoesje betreft, heb er enkele van ebay besteld om te proberen (kost toch geen drol) en tot nu toe vond ik dat ze allemaal veel te scherpe randjes hebben welke mogelijk juist de iphone beschadigen..
[..]
Daar heb je ruim 3 tot 4 weken de tijd voor, vodafone doet het bij hun service points in 5 minuten.
Vergeet niet dat je eventueel een simadapter nodig hebt om een nano in een ander toestel tegebruiken. (ivm formaat)
Ik kan de nanosim ook alvast aanvragen en pas activeren als de iphone 5 binnen is, dus eigenlijk heb ik het niet eens nodig
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Die zijn al maanden lang op ebay te koop, van die adaptertjes in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zit bij Simyo, duurt enkele werkdagen als ik het aanvraag. Bestaat er al een nano simkaarthouder voor een normaal simkaart slot (3GS)?
Ik kan de nanosim ook alvast aanvragen en pas activeren als de iphone 5 binnen is, dus eigenlijk heb ik het niet eens nodig![]()
En dan los toestel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef Skv het volgende:
Naar aanleiding van een discussie hier laatst over abonnementen ben ik overgestapt van mn i300 (45 E pm 300 min 300 sms en onbeperkt internet) naar Telfort (300 min, 100 sms, 1GB voor E23,50 per maand). Plus dat alle gesprekken vanaf 10 minuten gratis zijn. Ben benieuwd!![]()
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:10 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die na de update naar iOs6 problemen hebben met wifi?
Wel dat sommige apps niet altijd het doen ( updaten ) maar in safari wel alles werkt![]()
Whatsapp doet lastig op Wifi, voorheen geen last van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee
Wel dat sommige apps niet altijd het doen ( updaten ) maar in safari wel alles werkt![]()
Wtf t-mobile heeft me afgesloten geen sms geen mail niks en er stond gewoon geld op m'n rekening. Kan ik nu vergoedingen eisen voor de tijd dat ik zonder verbinding zit?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb mn iPhone 4 nog. Ja dus.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Waarom gelijk roepen om vergoedingen? Regel eerst eens dat je weer aangesloten bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:27 schreef n8n het volgende:
Wtf t-mobile heeft me afgesloten geen sms geen mail niks en er stond gewoon geld op m'n rekening. Kan ik nu vergoedingen eisen voor de tijd dat ik zonder verbinding zit?
Opportunist :pPeople assume too much.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:13 schreef very het volgende:
[..]
Waarom gelijk roepen om vergoedingen? Regel eerst eens dat je weer aangesloten bent.
Opportunist :p
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hij vraagt me om een beperkingencode???? Die ken ik nl. niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:25 schreef nelisb het volgende:
Bij instellingen en dan onderaan stel opnieuw in kan je hem compleet wissen. --> wis alle inhoud in instellingen kiezen.
Waar moet ik die vandaan halen?![]()
1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nou gehad eigenlijk? 13 ofzo?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Omdat ik daar heen moet omdat geen telefoon en dat meteen wil regelen vriend, geen dienst is niet betalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:13 schreef very het volgende:
[..]
Waarom gelijk roepen om vergoedingen? Regel eerst eens dat je weer aangesloten bent.
Opportunist :p“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
ik ben je vriend niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Omdat ik daar heen moet omdat geen telefoon en dat meteen wil regelen vriend, geen dienst is niet betalenPeople assume too much.![]()
Je kan pas een vergoeding krijgen als je kan aantonen dat je schade hebt geleden omdat je geen telefoon had.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:27 schreef n8n het volgende:
Wtf t-mobile heeft me afgesloten geen sms geen mail niks en er stond gewoon geld op m'n rekening. Kan ik nu vergoedingen eisen voor de tijd dat ik zonder verbinding zit?Shuffle up and deal!!!![]()
Uiteraard heeft Apple het geld al afgeboekt, daar zijn ze altijd super snel in. Jammer dat de levering niet de zelfde service geniet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:09 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog maar even met bestellen totdat het wat beter leverbaar is. Heel irritant idd.
Apple zal wel netjes het geld al hebben afgeboekt?![]()
Problemen met iMessage toevallig?
/edit; hmm doet al een paar dagen vreemd bij mij iig.
Ik heb ook veel last van "opladen niet ondersteund met dit accessoire" met mijn iPhone 5. Word er een beetje gek van.
[ Bericht 74% gewijzigd door RoW_0 op 19-10-2012 19:26:15 ]![]()
De Apple-Store chick vertelde mij dat hij dit een tijdje doet en na zoveel tijd opnieuw "praat" tegen je accessoire en hij die update. Raar verhaal maar ik krijg geen meldingen meer in mijn auto-dockquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb ook veel last van "opladen niet ondersteund met dit accessoire" met mijn iPhone 5. Word er een beetje gek van.![]()
Die melding kreeg ik ook met mijn 4.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb ook veel last van "opladen niet ondersteund met dit accessoire" met mijn iPhone 5. Word er een beetje gek van.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dinsdag of woensdag krijg ik mijn iPhone 5 los. Besteld op ritel.nl by the way![]()
Hadden hem op voorraad
![]()
![]()
Bugje in iOS 6. Even Safari killen en weer opnieuw starten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja, waarom zijn m'n bladwijzers van het ene op het andere moment weg?For great justice!![]()
Nice. Ik heb nu een 16GB zwart, maar ik heb veel liever de 32GB wit. Zou je het kunnen melden als je hem binnen hebt? Dan gooi ik de zwarte op marktplaats en bestel ik de witte ook gewoon daar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Dinsdag of woensdag krijg ik mijn iPhone 5 los. Besteld op ritel.nl by the way![]()
Hadden hem op voorraad
![]()
Telefoon uit en weer aan deed 't hemquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Bugje in iOS 6. Even Safari killen en weer opnieuw starten.
Tap tap tap![]()
Vind de kaarten app van Apple echt super irritant. Dus ik dacht; ik download de google-maps app, maar die bestaat helemaal niet
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Wachtlijsten? Komen jullie wel eens buiten? Of zitten hier echt alleen maar zolderkamerautisten?
Als je door de stad loopt (oeh, eng) dan zie je precies welke winkels ze op voorraad hebben. Met abo of simlockvrij. Mn vriendin had niets besteld, en liep gisteren met een iPhone 5 happy de winkel uit..
Dus hup, naar buiten! En als je t eng vindt neem je je mama mee![]()
![]()
Ik koop je zwarte! Dm me?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice. Ik heb nu een 16GB zwart, maar ik heb veel liever de 32GB wit. Zou je het kunnen melden als je hem binnen hebt? Dan gooi ik de zwarte op marktplaats en bestel ik de witte ook gewoon daar.
ps. waar kan ik mijn iPhone 5 16 gb het goedkoopst verkrijgen?
[ Bericht 2% gewijzigd door WatskeZegt op 21-10-2012 10:21:49 ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
wehe ik was gister precies hetzelfde aan het doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vind de kaarten app van Apple echt super irritant. Dus ik dacht; ik download de google-maps app, maar die bestaat helemaal niet
Tap tap tap![]()
De website doet het ook heel goed!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe ik was gister precies hetzelfde aan het doen![]()
Ik wil nu m'n iPhone 5 bestellen. Waar kan ik dit het beste doen. Als ik kijk naar prijs + levertijd...What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Dat had ik ook, lange rijen bij de applestore en ik ga een Bellcompany in en liep er met 2 iphones weer uit (wel met abbo overigens)quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:22 schreef Funkel het volgende:
Wachtlijsten? Komen jullie wel eens buiten? Of zitten hier echt alleen maar zolderkamerautisten?
Als je door de stad loopt (oeh, eng) dan zie je precies welke winkels ze op voorraad hebben. Met abo of simlockvrij. Mn vriendin had niets besteld, en liep gisteren met een iPhone 5 happy de winkel uit..
Dus hup, naar buiten! En als je t eng vindt neem je je mama meeShuffle up and deal!!!![]()
Als je het niet erg vindt om twee weken te wachten zou ik via Apple bestellen. (670¤) en anders via Ritel (700¤), die heeft ze op voorraad las ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:37 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik wil nu m'n iPhone 5 bestellen. Waar kan ik dit het beste doen. Als ik kijk naar prijs + levertijd...Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ja, leuk ja. Probeer hem nu maar eens zonder abonnement mee te krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:22 schreef Funkel het volgende:
Dus hup, naar buiten! En als je t eng vindt neem je je mama mee![]()
Tijd voor een nieuwe OP
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Heh? Bij mij gewoon bereikbaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:36 schreef OverRated het volgende:
Zelfs op zondag check ik constant de Apple Bestelpagina
En die is al de hele ochtend offline...
Leuk, zo'n iPhone 5 als bijna geen enkele game is aangepast op het grotere scherm.. Alleen Rayman Jungle Run, Tiny Wings en Tap the Frog. Maar de betere games zoals GTA3, NOVA3, Modern Combat 3 en zelfs Cut the Rope zijn nog niet aangepast. Whatsapp is nog niet eens aangepast!![]()
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Serieus.. Hahaha
Hoe ziet whatsapp er bv uit dan ? Zwarte balken ?.
Maar GTA3 vind ik helemaal jammer. Dat kan veel mooier.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Retorbrapi? Hier zeggen ze ook dat je alleen fotos en videos kan mailen.... Hoe zit het nou?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Godver, ik kan volledig be-amen dat die Apple Maps echt verschrikkelijk isSommige adressen, zelfs van een grote straat kon hij niet eens vinden!!! En je moet volledig inzoomen om uberhaupt op je kaartje de straatnamen te kunnen zien, waar je echt niks aan hebt want dan heb je geen overzicht meer. Wat een schijt-app.
Nu heb ik gewoon even Maps+ gedownload. Prima app, gewoon zoals google maps...maar daar staat in dat je ook routes kan laten uitrekenen...maar dat doet ie niet als ik op dat pictogrammetje doet. Ik kan alleen maar een adres invullen, niet 2. Kennen jullie deze app?
Zit ook een hele goede tracking op
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Vreemd, ik heb vanmiddag nog PDF- en Word-bestanden gemaild met mijn iPhone.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Retorbrapi? Hier zeggen ze ook dat je alleen fotos en videos kan mailen.... Hoe zit het nou?
Leuk filmpje. De S3 heeft duidelijk meer gimmicks waar nerds op geilen. Jammer dat de basics zoveel minder zijn dan bij de iPhone.![]()
Die bestaat dus wel en heet Maps+. Is niet exact hetzelfde, hij is namelijk nog beter dan de google maps die we oorspronkelijk haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Thanks, zal eens kijken of die goed bevalt! Fijnste aan de google maps app die we hadden was dat het met je mee bewoogquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel en heet Maps+. Is niet exact hetzelfde, hij is namelijk nog beter dan de google maps die we oorspronkelijk hadden
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Overigens is het bijna 10 jaar geleden dat GTA: Vice City uitkwam. Hopelijk vieren ze het binnenkort met Vice City voor iOS
Splacka, jij had toch ervaring met zo'n olloclip (imitatie) ding? Hoe beviel dat en is dat aan te raden?![]()
Dat doet Apple Maps ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Thanks, zal eens kijken of die goed bevalt! Fijnste aan de google maps app die we hadden was dat het met je mee bewoog![]()
Dat zou echt episch zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef Baghdaddy het volgende:
Overigens is het bijna 10 jaar geleden dat GTA: Vice City uitkwam. Hopelijk vieren ze het binnenkort met Vice City voor iOS![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik toch, met abo OF SIMLOCKVRIJquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, leuk ja. Probeer hem nu maar eens zonder abonnement mee te krijgen.
Le-zen![]()
Noem dan maar eens wat winkels op...quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:45 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, met abo OF SIMLOCKVRIJ
Le-zenWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Je kan zelf vanuit de mail app alleen foto's en video's toevoegen (logisch, er is geen bestandssysteem). Echter, vanuit bijv. Adobe Reader kan je gewoon een PDF'je als bijlage mailen, geen proleem.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
In de praktijk heb ik hier nooit last van overigens, want ik heb gewoon Dropbox en dan zijn al je problemen opgelost.²
Nope, ga zelf maar eens naar buitenquote:Op maandag 22 oktober 2012 07:06 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Noem dan maar eens wat winkels op...![]()
![]()
haha je bent echt zo makkelijk uitgeluld...quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:49 schreef Funkel het volgende:
[..]
Nope, ga zelf maar eens naar buiten
Apple store is volgens mij de enigste?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Kun je wel zo gaan doen, maar dat is gewoon pertinent onwaar. De Apple store is de enige fysieke winkel die de iPhone los verkoopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:45 schreef Funkel het volgende:
[..]
Le-zenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Splackavellie02 op 22-10-2012 09:41:53 ]![]()
knuppel...quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:45 schreef Funkel het volgende:
[..]
Le-zen
Ik citteer:
Alleen met abonnement
Bij de officiële Apple-winkel in Amsterdam stonden vrijdagochtend honderden mensen te wachten. Daar kan de iPhone 5 los worden aangeschaft. Bij andere Apple-winkels in Nederland kan dit alleen in combinatie met een abonnement. Reden is dat deze winkels Apple Premium Resellers (APR) zijn en van Apple de iPhone 5 niet los mogen verkopen. Een APR is een winkel die toestemming van Apple heeft gekregen om hun producten (door) te verkopen.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Hij is idd erg prima!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel en heet Maps+. Is niet exact hetzelfde, hij is namelijk nog beter dan de google maps die we oorspronkelijk hadden!
For great justice!![]()
Dankjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel en heet Maps+. Is niet exact hetzelfde, hij is namelijk nog beter dan de google maps die we oorspronkelijk hadden![]()
![]()
Inderdaad, GTA3 werd na 10 jaar als cadeau voor iOS uitgebracht en het ziet er naar uit dat Vice City ook naar iOS komt, vooral omdat het nu makkelijker kan met de nieuwe telefoons.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Studentmobiel verkoopt ook gewoon losse iPhonesquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
knuppel...
Ik citteer:
Alleen met abonnement
Bij de officiële Apple-winkel in Amsterdam stonden vrijdagochtend honderden mensen te wachten. Daar kan de iPhone 5 los worden aangeschaft. Bij andere Apple-winkels in Nederland kan dit alleen in combinatie met een abonnement. Reden is dat deze winkels Apple Premium Resellers (APR) zijn en van Apple de iPhone 5 niet los mogen verkopen. Een APR is een winkel die toestemming van Apple heeft gekregen om hun producten (door) te verkopen.
hoi!
is 100 euro duur voor het vervangen en repareren van de home en power knop?
(iphone 4!)dehket, ya3ni hassat hawak!![]()
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:30 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
is 100 euro duur voor het vervangen en repareren van de home en power knop?
(iphone 4!)![]()
JE WEET DAT JE HET TEGEN EEN VROUW HEBT?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
ja en zulk soort dingen moet je gewoon zelf doen![]()
Hier alvast het plaatje voor volgend jaar:quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:47 schreef WatskeZegt het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BSB? Is it you?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Uw reservering van de Apple iPhone 5 16GB white bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw telefoon leverbaar in de week van 05-11-2012. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)van 22-10 naar 5-11
![]()
![]()
Blijkbaar hoor ik één van de 1500 iPhone 5 klanten van Vodafone. Blij
Wat een zalig telefoontje is het ook zeg.
http://www.zdnet.nl/news/144353/test-iphone-5-op-de-pijnbank/![]()
iPhone 5 is ook los direct bij apple te bestellen.
Je moet alleen heel eventjes geduld hebben.kloep kloep![]()
woont er geen afgaan ofzo in je buurt? Bij mij zit er zo'n telefoon afghaan die alles kan fixen voor een goeie prijs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:42 schreef Irakeesje het volgende:
iemand een goedkoper alternatief voor het repareren?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Ik heb het sms-bericht met de activatiecode voor de verificatie van mijn WhatsApp-account niet ontvangen. Wat nu?!![]()
In je outbox kijken, je verstuurt hem namelijk zelf als het goed isquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb het sms-bericht met de activatiecode voor de verificatie van mijn WhatsApp-account niet ontvangen. Wat nu?!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Het gaat via sms he?:)quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef CherryLips het volgende:
E-mail openen - onder accounts je account aantikken - Verzonden berichten.
Denk ik.
Rare is dat ik wel whatsapps ontvang!![]()
Dat gaat automatisch. Je hoeft niks met die code te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Het gaat via sms he?:)
Rare is dat ik wel whatsapps ontvang!![]()
DE ZEVENDE IPHONE GAAT GEEN 5S HETEN KUN JE NIET TELLEN OFZOquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:50 schreef very het volgende:
[..]
Hier alvast het plaatje voor volgend jaar:
[ afbeelding ]![]()
Binnenkort ook ik aan de iPhone 5
wat is jullie favoriet, wit of zwart?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Zwart! Mijn vriendin heeft de witte en nu wil ze ook een zwartequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef WatskeZegt het volgende:
wat is jullie favoriet, wit of zwart?.
Wit, beschadigt minder snel en ik vind het zwarte aluminium een beetje te blauw ogen. Ik vind ze wel allebei erg strak, en de voorkant van de zwarte weer wat mooier dan de witte. Bovendien vallen de zwarte balken bij niet aangepaste apps een stuk minder op bij de zwarte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef WatskeZegt het volgende:
wat is jullie favoriet, wit of zwart?![]()
Wil ze ruilen? Ik wil de witte wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zwart! Mijn vriendin heeft de witte en nu wil ze ook een zwarte.
![]()
lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
DE ZEVENDE IPHONE GAAT GEEN 5S HETEN KUN JE NIET TELLEN OFZOPeople assume too much.![]()
Apple heeft al laten merken dat het oog voor detail met Steve gestorven is, dus all bets are off wat naamgeving betreftquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
DE ZEVENDE IPHONE GAAT GEEN 5S HETEN KUN JE NIET TELLEN OFZO![]()
![]()
Ik had hier overheen gelezen. Ik heb inderdaad een imitatie olloclip. Het enige verschil dat ik met de echte merk is dat de echte scherper is naar de randen toe.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Splacka, jij had toch ervaring met zo'n olloclip (imitatie) ding? Hoe beviel dat en is dat aan te raden?
Voor die 15 euro is het een hele leuke gadget, zeker in combinatie met hipstamatic, en ik gebruikte hem nog regelmatig. Jammer alleen dat hij niet meer op de 5 past.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je wel zo gaan doen, maar dat is gewoon pertinent onwaar. De Apple store is de enige fysieke winkel die de iPhone los verkoopt.Mn vriendin heeft een 16GB witte iPhone 5 simlockvrij gehaald bij de Ritel.. Voor 659,- Kan als bewijs de bon wel in gaan inscannen maar je kunt t ook gewoon geloven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zoals iemand anders ook al aangaf is ie ook bij studentmobiel te verkrijgen, maar dat kan ik niet bevestigen.![]()
Ja, maar toch werkt het niet zo lekker vind ik. En het onoverzichtelijk op de 1 of andere manier.quote:Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Knap, hij staat er voor 699 op. Maar erg knap dat jouw vriendin 'naar buiten' is gegaan om hem bij een internetwink te bestellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft een 16GB witte iPhone 5 simlockvrij gehaald bij de Ritel.. Voor 659,- Kan als bewijs de bon wel in gaan inscannen maar je kunt t ook gewoon geloven..
En zoals iemand anders ook al aangaf is ie ook bij studentmobiel te verkrijgen, maar dat kan ik niet bevestigen.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knap, hij staat er voor 699 op. Maar erg knap dat jouw vriendin 'naar buiten' is gegaan om hem bij een internetwink te bestellen.![]()
![]()
Knap dat je niet even doorzoekt. Ritel had een tijdelijke actie. En Ritel is niet alleen een internetwinkel:quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knap, hij staat er voor 699 op. Maar erg knap dat jouw vriendin 'naar buiten' is gegaan om hem bij een internetwink te bestellen.
Ritel Rotterdam
Lijnbaan 51
3012EK Rotterdam
Damnation! No donation, no salvation!![]()
Thanksquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik had hier overheen gelezen. Ik heb inderdaad een imitatie olloclip. Het enige verschil dat ik met de echte merk is dat de echte scherper is naar de randen toe.
Voor die 15 euro is het een hele leuke gadget, zeker in combinatie met hipstamatic, en ik gebruikte hem nog regelmatig. Jammer alleen dat hij niet meer op de 5 past.![]()
![]()
Top. Bedankt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Killlfrenzy het volgende:
[..]
Knap dat je niet even doorzoekt. Ritel had een tijdelijke actie. En Ritel is niet alleen een internetwinkel:
Ritel Rotterdam
Lijnbaan 51
3012EK Rotterdam
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat Funkel dat ook gewoon had kunnen zeggen, in plaats van iedereen voor luie nerd uitmaken, terwijl elke grote telecomwinkel weigert de iPhone los te verkopen.![]()
Dank.. Maargoed, dit beaamt weer dat de meeste zolderkamernerdjes niet buiten komen. Diegene die ik bedoel voelen zich vanzelf wel aangesproken, want bedoel natuurlijk niet iedereen hier op FOK!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Killlfrenzy het volgende:
[..]
Knap dat je niet even doorzoekt. Ritel had een tijdelijke actie. En Ritel is niet alleen een internetwinkel:
Ritel Rotterdam
Lijnbaan 51
3012EK Rotterdam
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:56 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dank.. Maargoed, dit beaamt weer dat de meeste zolderkamernerdjes niet buiten komen. Diegene die ik bedoel voelen zich vanzelf wel aangesproken, want bedoel natuurlijk niet iedereen hier op FOK!
Kansloos figuur. Probeer in een straal van 30km rondom watergraafsmeer eens een winkel te vinden die ze los verkoopt. Buiten de AppStore waar geen voorraad is.![]()
Toch vond ik het de meest logische keus om het huidige toestel de 5 te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apple heeft al laten merken dat het oog voor detail met Steve gestorven is, dus all bets are off wat naamgeving betreft
Ik geef je gelijk in al je onderbouwingen, maar 1 ding weegt echter zwaarder, en dat is verwarring onder de types. Dus na 4(s) komt gewoon 5. Wel zo makkelijk.People assume too much.![]()
Mee eens. Ik geloof dat er voor de aankondiging ook iemand was die dit als argument gaf, en dat vond ik ook meteen de enige logische reden om de zesde iPhone "iPhone 5" te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef very het volgende:
[..]
Toch vond ik het de meest logische keus om het huidige toestel de 5 te noemen.
Ik geef je gelijk in al je onderbouwingen, maar 1 ding weegt echter zwaarder, en dat is verwarring onder de types. Dus na 4(s) komt gewoon 5. Wel zo makkelijk.![]()
Dat zal ik geweest zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Ik geloof dat er voor de aankondiging ook iemand was die dit als argument gaf, en dat vond ik ook meteen de enige logische reden om de zesde iPhone "iPhone 5" te noemen.
Waarom zou ik dat in vredesnaam doen??quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kansloos figuur. Probeer in een straal van 30km rondom watergraafsmeer eens een winkel te vinden die ze los verkoopt. Buiten de AppStore waar geen voorraad is.![]()
Ow wacht jij was die persoon die ook wist hoe de nieuwe iPhone ging heten, ik zie het nu pas. Nee sorry jij weet alles beter. Excuus..![]()
Say whut?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Ik geloof dat er voor de aankondiging ook iemand was die dit als argument gaf, en dat vond ik ook meteen de enige logische reden om de zesde iPhone "iPhone 5" te noemen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat conformeren aan het gegeven dat iedereen op internet een "iPhone 5" verwachtte de enige logische reden is om hem zo te noemen. Dat betekent niet dat het de meest logische reden is natuurlijk, maar simpelweg dat alle andere redenen om hem zo te noemen als een pik op een mokkataart slaanquote:![]()
![]()
Wie de neuk boeit het
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Waarom verneukt het het topic dan?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Anyway, ik kan niet wachten op de iPhone 7. Of is het de iPhone 8? De CDMA versie van de 4 is natuurlijk wel een compleet ander apparaat. En de witte exemplaren ook. Kom maar op met die iPhone 13 dus.
For great justice!![]()
Ik ben iig blij met de 5. Ook handig om dingen te reviewen van games, dan weet ik iig dat ie snel genoeg is ipv een oudere versie
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:09 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik kan niet wachten op de iPhone 7. Of is het de iPhone 8? De CDMA versie van de 4 is natuurlijk wel een compleet ander apparaat. En de witte exemplaren ook. Kom maar op met die iPhone 13 dus.Beetje hypocriet ben je wel, he?quote:![]()
![]()
Ze happen iig leuk
Ik heb hem gister besteld in de winkel - wachttijd 6 weken.....ach ja. Dan kan ik me in ieder geval verheugen op Sinterklaas![]()
![]()
Ik vind ze opvallend goed in vergelijking met de vorige. Ze zitten veel beter en het geluid is goed. Maar voor de prijs die ze los kosten zijn er betere in-ear alternatieven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef bjanaan het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Earpods? Ben van plan ze volgende maand te halen.![]()
Ik vind ze geniaal. En ze vallen eens niet uit mijn oor, zoals elk andere oordopje. Dat wil wat zeggen dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef bjanaan het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Earpods? Ben van plan ze volgende maand te halen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind ze opvallend goed in vergelijking met de vorige. Ze zitten veel beter en het geluid is goed. Maar voor de prijs die ze los kosten zijn er betere in-ear alternatieven.
Senheiser CX 300-II waren echt toppertjes!![]()
<insert palmface>quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Beetje hypocriet ben je wel, he?For great justice!![]()
Dat zegt wat..over je oren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind ze geniaal. En ze vallen eens niet uit mijn oor, zoals elk andere oordopje. Dat wil wat zeggen dus.
quote:En het onvermogen van vele fabrikanten er iets passends voor te maken
Na het updaten naar iOs6 is mijn Wifi echt dramatisch, op mijn laptop helemaal prima, maar whatsapp bijvoorbeeld duurt t minuten voordat die iets doorzend etc. heel vervelend. Meer mensen die dit ervaren?![]()
Telefoon al es opnieuw gestart?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Droathoah het volgende:
Na het updaten naar iOs6 is mijn Wifi echt dramatisch, op mijn laptop helemaal prima, maar whatsapp bijvoorbeeld duurt t minuten voordat die iets doorzend etc. heel vervelend. Meer mensen die dit ervaren?![]()
Ja, geen verandering.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Telefoon al es opnieuw gestart?![]()
Netwerkinstellingen gereset? Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen.quote:![]()
Dat lijkt de truc gedaan te hebben, bedankt. Hoe kan dat zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Netwerkinstellingen gereset? Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen.![]()
Naar mijn ervaring ligt het meer aan whatsapp dan aan de wifi...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Droathoah het volgende:
Na het updaten naar iOs6 is mijn Wifi echt dramatisch, op mijn laptop helemaal prima, maar whatsapp bijvoorbeeld duurt t minuten voordat die iets doorzend etc. heel vervelend. Meer mensen die dit ervaren?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is er een mogelijkheid om muziek wel handmatig te beheren en boeken gewoon te synchroniseren? Ik vind het bij de boeken wel handig dat bookmarks e.d. op zowel m'n iPhone als iPad gesynchroniseerd worden, maar wil wel m'n muziek gewoon naar m'n iPhone kunnen slepen..![]()
Dat kan gewoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er een mogelijkheid om muziek wel handmatig te beheren en boeken gewoon te synchroniseren? Ik vind het bij de boeken wel handig dat bookmarks e.d. op zowel m'n iPhone als iPad gesynchroniseerd worden, maar wil wel m'n muziek gewoon naar m'n iPhone kunnen slepen..![]()
![]()
Als ik boeken synchroniseren aanklik, wil hij alle muziek van m'n iPhone wissen en kan ik dat niet meer handmatig slepen. Maar als ik boeken gewoon sleep, synchroniseert hij bookmarks niet..quote:![]()
Soms kan een bestandje corrupt raken. Door reset wordt het weer opnieuw ingesteldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat lijkt de truc gedaan te hebben, bedankt. Hoe kan dat zo?.
![]()
Imgur?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hoe ik foto's op het internet zet vanaf mijn mobiel? Zoals een plaatje op FOK! posten.![]()
Ik zeg: DOEN! Ik heb ze ook aangeschaft en ze zitten prima. De oude dopjes pasten niet, vielen altijd uit mijn oor en het geluid is blikkerig. Met de nieuwe EarPods hoor je een betere bass en ze vallen niet meer uit mijn oor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef bjanaan het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Earpods? Ben van plan ze volgende maand te halen.![]()
De prijzen voor een iPad mini; gewoon letterlijk van het dollar teken een euro teken gemaakt.
Wi-Fi
16 GB: 329 euro
32 GB: 429 euro
64 GB: 529 euro
Wi-Fi + Cellular
16 GB: 459 euro
32 GB: 559 euro
64 GB: 659 eurox veel
Wees blij dat dat het enige is. Bij de iMac en de nieuwe MacBook Pro hebben ze er een euroteken voor gezet EN er nog eens 200 euro bijgeteld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef very het volgende:
De prijzen voor een iPad mini; gewoon letterlijk van het dollar teken een euro teken gemaakt.
Wi-Fi
Wi-Fi + Cellular
![]()
Vergeet niet dat het in de VS excl. btw is en hier inclusief.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef very het volgende:
Wi-Fi
Wi-Fi + Cellular
Meer mensen hier met het 'verlopen' T-Mobile Navigon abo, en al iemand die een oplossing heeft gevonden?![]()
Muziek slepen via een alternatieve applicatie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er een mogelijkheid om muziek wel handmatig te beheren en boeken gewoon te synchroniseren? Ik vind het bij de boeken wel handig dat bookmarks e.d. op zowel m'n iPhone als iPad gesynchroniseerd worden, maar wil wel m'n muziek gewoon naar m'n iPhone kunnen slepen..
Ik kan je CopyTrans aanraden.![]()
Mensen, maat van me heeft iPhone 4, maar krijg dat ronddraaiende balletje in beeld en kan m niet hard resetten met home + power button. Verder wordt de telefoon niet herkend door iTunes. Iemand?![]()
In DFU moden zetten en dan nogmaals met iTunes proberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:14 schreef Droathoah het volgende:
Mensen, maat van me heeft iPhone 4, maar krijg dat ronddraaiende balletje in beeld en kan m niet hard resetten met home + power button. Verder wordt de telefoon niet herkend door iTunes. Iemand?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Trouwens heeft iemand interesse in een witte iPhone 5 16GB? Mijn vriendin wil de zwarte. Dus als iemand een zwarte verkoopt of ruilt hoor ik het graag!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik heb de zwarte 16GB. Mijn voorkeur gaat uit naar een witte 32GB, maar tegen een witte 16GB wil ik ook wel ruilenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Trouwens heeft iemand interesse in een witte iPhone 5 16GB? Mijn vriendin wil de zwarte. Dus als iemand een zwarte verkoopt of ruilt hoor ik het graag!![]()
![]()
Vanwaar ben je de zwarte nu al zat Splackavelie? Ik heb een zwarte in bestelling staan, maar ik vind beide kleuren wel wat hebben. Zwart lekker chique, bij wit vind ik het mooie dat je de aluminium kleur echt ziet.![]()
Hoe wil je die vervangen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef dotKoen het volgende:
Iemand tips waar je goede nieuwe accu's voor een iPhone 4 haalt? Die van mij is echt versleten.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik wilde eigenlijk meteen al liever een witte, maar de zwarte was de eerste die ik kon vinden zonder belachelijke woekerprijzen te betalen. Nu ik er eentje heb heeft het allemaal niet zo'n haast, maar als iemand de witte tegen mijn zwarte wil ruilen, houd ik mij aanbevolenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:10 schreef bear87 het volgende:
Vanwaar ben je de zwarte nu al zat Splackavelie? Ik heb een zwarte in bestelling staan, maar ik vind beide kleuren wel wat hebben. Zwart lekker chique, bij wit vind ik het mooie dat je de aluminium kleur echt ziet.Twee schroefjes los, achterkant eraf schuiven, batterij los halen en de nieuwe erin. Nog geen twee minuten werk.quote:![]()
alleen als ie ook 64GB isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meteen al liever een witte, maar de zwarte was de eerste die ik kon vinden zonder belachelijke woekerprijzen te betalen. Nu ik er eentje heb heeft het allemaal niet zo'n haast, maar als iemand de witte tegen mijn zwarte wil ruilen, houd ik mij aanbevolenOops, geheel in de war met een macbook. Vraag me niet waaromquote:[..]
Twee schroefjes los, achterkant eraf schuiven, batterij los halen en de nieuwe erin. Nog geen twee minuten werk.
Helaas, het is een 16GB. Ik wil best bijbetalen, maar iets zegt mij dat 16GB veel te weinig is als je voor een 64GB gegaan bentquote:![]()
![]()
Iphone 4s besteld bij mijn zakelijk abonnement. Gaat nog een hele stap worden voor een Android-fanboy als ik
![]()
![]()
Wat ik niet snap he...als je een witte 32Gb wilt, waarom dan een zwarte 16Gb halen? Waarom niet gewoon even wachten tot de witte 32Gb er is? Jeukt het zo erg?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meteen al liever een witte, maar de zwarte was de eerste die ik kon vinden zonder belachelijke woekerprijzen te betalen. Nu ik er eentje heb heeft het allemaal niet zo'n haast, maar als iemand de witte tegen mijn zwarte wil ruilen, houd ik mij aanbevolen
[..]
Twee schroefjes los, achterkant eraf schuiven, batterij los halen en de nieuwe erin. Nog geen twee minuten werk.People assume too much.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he...als je een witte 32Gb wilt, waarom dan een zwarte 16Gb halen? Waarom niet gewoon even wachten tot de witte 32Gb er is? Jeukt het zo erg?
Die 32GB komt wel. Of niet. Misschien besteed ik het geld wel aan iets anders en houd ik de 16GB. Het is niet zo dat ik per se de witte wilde. Ik vind ze allebei mooi, alleen ging mijn voorkeur uit naar de witte. Ik ben verder heel tevreden over de zwarte, dus als er niet geruild word, ben ik er ook absoluut niet rouwig om. Maar als de kans daar is, waarom niet?![]()
Waarom wel? Als ik een nieuwe zwarte Audi A5 wil met 240 pk, dan zou ik niet settlen voor een witte Audi a5 met 120 pk, puur omdat ik z.s.m. de nieuwste Audi wil hebben. Dan wacht ik even en koop ik gewoon later alsnog datgene wat mijn voorkeur heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die 32GB komt wel. Of niet. Misschien besteed ik het geld wel aan iets anders en houd ik de 16GB. Het is niet zo dat ik per se de witte wilde. Ik vind ze allebei mooi, alleen ging mijn voorkeur uit naar de witte. Ik ben verder heel tevreden over de zwarte, dus als er niet geruild word, ben ik er ook absoluut niet rouwig om. Maar als de kans daar is, waarom niet?People assume too much.![]()
Dat was niet de vraag. Ik ben tevreden met de zwarte iPhone. Ik moet niet ruilen voor een witte. Maar als iemand een witte heeft en vraagt of iemand wil ruilen, en ik vind de witte mooier, waarom zou ik het dan niet doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef very het volgende:
[..]
Waarom wel? Als ik een nieuwe zwarte Audi A5 wil met 240 pk, dan zou ik niet settlen voor een witte Audi a5 met 120 pk, puur omdat ik z.s.m. de nieuwste Audi wil hebben. Dan wacht ik even en koop ik gewoon later alsnog datgene wat mijn voorkeur heeft.![]()
Daar geef ik je ook groot gelijk in...maar ik snap niet waarom je uberhaupt iets koopt wat op twee vlakken niet je voorkeur heeft, terwijl je na een paar dagen/weken wachten wel dat kan halen wat voldoet aan je voorkeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag. Ik ben tevreden met de zwarte iPhone. Ik moet niet ruilen voor een witte. Maar als iemand een witte heeft en vraagt of iemand wil ruilen, en ik vind de witte mooier, waarom zou ik het dan niet doen?People assume too much.![]()
Ik ben ongeduldig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef very het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook groot gelijk in...maar ik snap niet waarom je uberhaupt iets koopt wat op twee vlakken niet je voorkeur heeft, terwijl je na een paar dagen/weken wachten wel dat kan halen wat voldoet aan je voorkeuren.![]()
-weg-quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef very het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook groot gelijk in...maar ik snap niet waarom je uberhaupt iets koopt wat op twee vlakken niet je voorkeur heeft, terwijl je na een paar dagen/weken wachten wel dat kan halen wat voldoet aan je voorkeuren.Laat hem lekker een zwarte iPhone kopen, blijkbaar kan hij het zich veroorloven om later over te stappen naar een witte 32GB. Afgunst
edit: Hulde voor Splacka die zich voor de verandering niet op laat fokken
[ Bericht 4% gewijzigd door remlof op 24-10-2012 14:09:18 ]![]()
Wat jij zegtquote:
Wat ik niet begrijp, is waarom jij je zo druk maakt over waar ik m'n geld aan uitgeef.![]()
WTF is er mis met jou? Het is toch een gewone vraag, of niet? Ik vind het inderdaad vreemd dat je settles voor iets terwijl je liever iets anders wilt, puur omdat je een day-one purchase moet hebben. Niks troll, niks afgunst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
-weg-Laat hem lekker een zwarte iPhone kopen, blijkbaar kan hij het zich veroorloven om later over te stappen naar een witte 32GB. Afgunst
edit: Hulde voor Splacka die zich voor de verandering niet op laat fokken![]()
En of je in het vervolg je kwalificaties iets zou kunnen temperen, bijdehand!
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 24-10-2012 14:09:34 ]People assume too much.![]()
Ik maak me er niet druk om hoor, ik vraag me alleen serieus af waarom iemand dwangmatig bijna perse zo'n ding moet kopen op day one, ook al heeft diegene liever wat anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat jij zegt
Wat ik niet begrijp, is waarom jij je zo druk maakt over waar ik m'n geld aan uitgeef.
Komt op mij een beetje over als puur fanboy gedrag. Ik MOET hebben, want nieuw van apple.
no offense verder...je meot doen wat je zelf wilt. Maar ik vraag er wel naarPeople assume too much.![]()
quote:
Haat DM's? Tuurlijk jongen...en jij stuurde naaktfoto's van jezelf op!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef very het volgende:
[..]
Haat DM's? Tuurlijk jongen...en jij stuurde naaktfoto's van jezelf op!![]()
![]()
Ik wil ff lekker kankeren over die kut ringtones die er standaard op zitten. Man man wat een sadness![]()
![]()
Eensch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil ff lekker kankeren over die kut ringtones die er standaard op zitten. Man man wat een sadness![]()
Iemand al op de hoogte van de verwachte levering van de nieuwe iPhones 5 in Nederland.
Volgens mijn provider Hi, zal ik mijn iPhone 5 pas rond 22 november in ontvangst mogen nemen, echter bij hen is het ook onduidelijk, omdat allereerst apple gezegd zou hebben de iPhones te leveren rond 22 oktober."Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
Weet iemand toevallig een goeie app hiervoor?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil ff lekker kankeren over die kut ringtones die er standaard op zitten. Man man wat een sadness
Forum Opties Forumhop: Hop naar: