SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Net alsof iemand ooit de op leest. Lekker boeiend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef OverRated het volgende:
De OP heeft een extra plaatje nodig.![]()
De OP heeft een extra plaatje nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof iemand ooit de op leest. Lekker boeiend.![]()
Ben ik eigenlijk de enige die er last van heeft dat de GPRS of EDGE-netwerken van Vodafone vaak overbelast zijn sinds er eens een keer een grote storing was? (Verdomme al een half jaar terug)![]()
Als ze overbelast zijn en jij maakt er alleen gebruik van dan kunnen ze wel heel weinig hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die er last van heeft dat de GPRS of EDGE-netwerken van Vodafone vaak overbelast zijn sinds er eens een keer een grote storing was? (Verdomme al een half jaar terug)![]()
Voel je geroepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef OverRated het volgende:
De OP heeft een extra plaatje nodig.![]()
Geen last van. Maar ik moet zeggen dat ik daar sowieso zelden gebruik van maak. Zou niet weten in welke delen mijn toestellen zich naar EDGE moeten overschakelen. Heb altijd wel 3G....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die er last van heeft dat de GPRS of EDGE-netwerken van Vodafone vaak overbelast zijn sinds er eens een keer een grote storing was? (Verdomme al een half jaar terug)WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Mja Vodafone was ik sowieso al wel snel over uit. Mede doordat ze daar dat lease gebeuren nog niet hebben en ik de service erg prettig vind. Eerlijk gezegd niet eens aan de Phone house/Belcompany oid gedacht...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
NiceIk heb ook gekozen voor Vodafone. Maar de reden dat ik 'm bij een telefoonwinkel doe is voor de service wat extreem handig is. Zoals een extra simkaart, simkaart knippen, overstappen etc.
![]()
![]()
Ik heb standaard 3G uitstaan, om batterij te besparen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geen last van. Maar ik moet zeggen dat ik daar sowieso zelden gebruik van maak. Zou niet weten in welke delen mijn toestellen zich naar EDGE moeten overschakelen. Heb altijd wel 3G....
Maar het netwerk is tegenwoordig zelfs te traag voor Twitter of Whatsapp (berichten die niet versturen e.d, niet willen verbinden).![]()
Homebutton staat in de zeik contactspray, kijken of dat wat uithaalt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
nauwelijks effect helaas...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Homebutton staat in de zeik contactspray, kijken of dat wat uithaalt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kun je er niet een via eBay bestellen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nauwelijks effect helaas...![]()
Dit is de tweede nieuwe die erin zit, iphonegarage.nl.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je er niet een via eBay bestellen?
Donderdag maar wéér langs...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Garantie? Want je hebt hem er nu ook zelf uit gehaald?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is de tweede nieuwe die erin zit, iphonegarage.nl.
Donderdag maar wéér langs...![]()
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
wat zijn nu nog goede redenen om te jailbreak eigenlijk? (naast gratis apps)quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Norrage het volgende:
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Daarom heb ik -gelukkig- niet geupdate.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Norrage het volgende:
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had![]()
![]()
Tweaks, themes, tetheren, downloaden van muziek/videos, Cydia Apps.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef n8n het volgende:
[..]
wat zijn nu nog goede redenen om te jailbreak eigenlijk? (naast gratis apps)Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dit van toepassing op jou?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Norrage het volgende:
Wanneer komt de nieuwe jailbreak? Ik word nu al moe van die verschrikkelijk irritante iOS die ik per ongeluk geinstalleerd had
http://www.redmondpie.com(...)vices-using-redsn0w/
Dan kan je namelijk nog terug naar iOS 5.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Nope, laten doen. Maar het is wel hondsirritant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Garantie? Want je hebt hem er nu ook zelf uit gehaald?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
SBsettings, ingebouwd in Notification Center werk goed, maar ben laatst geswitched naar NC settings. Dat design bevalt me beter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
Welke app gebruiken jullie om snel WiFi/BT/3G etc te kunnen in- en uitschakelen?Nee, maar het ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof iemand ooit de op leest. Lekker boeiend.Ben niet goed met Photoshop/geen zin. Misschien voelt iemand anders zich geroepen.quote:![]()
Dan kun je beter een nieuwe bestellen, is denk ik veel goedkoper dan bij een bedrijf te laten doen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, laten doen. Maar het is wel hondsirritant.![]()
nog iets interessants?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Tweaks, themes, tetheren, downloaden van muziek/videos, Cydia Apps.
1 keer jailbreak gehad, gebruikte uiteindelijk alleen toggles in het notificatiecentrum en het verbergen van apps.
Tetheren is tegenwoordig standaard“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Die eerste reparatie was 45 euro, nu zit er de tweede nieuwe in binnen de garantie, en die ging dus ook kutten. Dus weer terug want het ligt echt niet aan mij...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan kun je beter een nieuwe bestellen, is denk ik veel goedkoper dan bij een bedrijf te laten doen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Drama.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die eerste reparatie was 45 euro, nu zit er de tweede nieuwe in binnen de garantie, en die ging dus ook kutten. Dus weer terug want het ligt echt niet aan mij...
@OverRated: NCSettingsThanks, beter dan SBSettings!
![]()
Dat het voor jou niet interessant is, is jouw mening. Ik zie alleen maar voordelen. Daarnaast is tetheren zeker nog geen standaard. Vooral niet met oude abo's.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:39 schreef n8n het volgende:
[..]
nog iets interessants?
1 keer jailbreak gehad, gebruikte uiteindelijk alleen toggles in het notificatiecentrum en het verbergen van apps.
Tetheren is tegenwoordig standaardTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ik vond het bij iOS 5 nog de moeite, bij 6 weet ik dat niet omdat ik geen idee heb of het nog interessant is omdat de eerdere redenen voor mij met 6 opgelost zijn. Vroeg alleen wat voorbeelden wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat het voor jou niet interessant is, is jouw mening. Ik zie alleen maar voordelen. Daarnaast is tetheren zeker nog geen standaard. Vooral niet met oude abo's.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
En dit betreft een iphone 5?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die eerste reparatie was 45 euro, nu zit er de tweede nieuwe in binnen de garantie, en die ging dus ook kutten. Dus weer terug want het ligt echt niet aan mij...![]()
![]()
4. Maar dan nog. Kreeg een mailtje dat ze voor de halve prijs wel weer een nieuwe erin willen zetten. Mooi niet, vind het belachelijk dat de oorspronkelijke na anderhalf jaar begint te bokken en deze nieuwe nu 2x na anderhalve week.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je vraagt voordelen en die krijg je. Meer nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:00 schreef n8n het volgende:
[..]
ik vond het bij iOS 5 nog de moeite, bij 6 weet ik dat niet omdat ik geen idee heb of het nog interessant is omdat de eerdere redenen voor mij met 6 opgelost zijn. Vroeg alleen wat voorbeelden wist niet dat je boos werd.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ben het met je eens, gewoon voet bij stuk houden of anders je geld terug eisen en elders laten doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
4. Maar dan nog. Kreeg een mailtje dat ze voor de halve prijs wel weer een nieuwe erin willen zetten. Mooi niet, vind het belachelijk dat de oorspronkelijke na anderhalf jaar begint te bokken en deze nieuwe nu 2x na anderhalve week.![]()
Bij mij draait iOS6 gewoon tethered. Installous heeft er geen zin in, dus is Zeusmos een waardige vervanger.
Iemand trouwens hier ook problemen met de iPhone 4, iOS6 en 3G dat wanneer je 3G inschakelt, het bereik (aantal strepen) terugloopt? Hier dropt 'ie van 5 naar 3.iPhone >> Instellingen >> Algemeen > Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Mercan het volgende:
Op welke manier kan ik het beste mijn Iphone 100% helemaal compleet wissen!!![]()
Niet alleen de iphone 4, maar alle iphones die ik tot dusver heb gezien hebben dit (ongeacht provider).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
Iemand trouwens hier ook problemen met de iPhone 4, iOS6 en 3G dat wanneer je 3G inschakelt, het bereik (aantal strepen) terugloopt? Hier dropt 'ie van 5 naar 3.Eskimo Joe![]()
Ok, deze had ik ook gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
iPhone >> Instellingen >> Algemeen > Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.
Hiermee wis je dus alles van je telefoon.
Kun je ook de iOS wissen?Eskimo Joe![]()
Nee, iOS kun je niet wissen, alleen alle data, instellingen en applicaties.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, deze had ik ook gezien.
Kun je ook de iOS wissen?![]()
Nee. Waarom zou je dat willen? iOS is het systeem voor de iPhone. Als je iOS opnieuw wilt installeren, kan dat via iTunes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, deze had ik ook gezien.
Kun je ook de iOS wissen?![]()
Zeusmos: betalen zodat je niet hoeft te betalen voor applicatiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
Bij mij draait iOS6 gewoon tethered. Installous heeft er geen zin in, dus is Zeusmos een waardige vervanger.![]()
![]()
Uiteraard heb ik Zeusmos via Cydia binnengehaald. Ik draai een jailbreak en gebruik hem puur als vervanger voor Installous.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zeusmos: betalen zodat je niet hoeft te betalen voor applicaties![]()
Mijn iPhone is sinds IOS6 retetraag op sommige momenten. Soms met ontgrendel, of hij reset 'm uit het niks, maar vooral met Whatsapp als ik een berichtje heb verstuurd, dan freezed het scherm en kan ik niks invoeren. Home en vergrendelknop werken dan ook niet.. Best vervelend, meer mensen die dit hebben?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Schone installatie van ios6 hielp bij mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef justmattie het volgende:
Mijn iPhone is sinds IOS6 retetraag op sommige momenten. Soms met ontgrendel, of hij reset 'm uit het niks, maar vooral met Whatsapp als ik een berichtje heb verstuurd, dan freezed het scherm en kan ik niks invoeren. Home en vergrendelknop werken dan ook niet.. Best vervelend, meer mensen die dit hebben?![]()
Hoe doe je een schone installatie?
Ik heb gedaan:
iPhone >> Instellingen >> Algemeen > Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.
Kan het schoner?Eskimo Joe![]()
En als je opnieuw opstart kiezen dat je hem als nieuw wilt instellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Mercan het volgende:
Ik heb gedaan:
Kan het schoner?![]()
M'n bereik valt weg, ga morgen naar de Apple store. Krijg hopelijk een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef Mercan het volgende:
Misschien een keer de Iphone formatteren, heb ik net ook gedaan
Anders bedankt voor de tip.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Schone installatie van ios6 hielp bij mij.En vervolgens ben ik al mijn nummers, foto,s muziek en apps kwijt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Mercan het volgende:
Ik heb gedaan:
Kan het schoner?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: