SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
In b4 "Ik heb wel een leverworst die je kan winnen."quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Lorrelies het volgende:
Nee ik heb nog nooit een leverworst gewonnen.
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In b4 "Ik heb wel een leverworst die je kan winnen."
Anders kies je een plaatje die er geen 5 minuten over doet om te laden op mijn supersnelle verbinding.quote:
Mooi grijsquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hee ze is al grijs aan de recherkant
Is dat jouw totaal of van 1 vak? Voor mij staat dat namelijk gemiddeld gelijk aan 1 vakquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Net even de tentamenstof bekeken. Maar zo'n 800 pagina's, denk dat ik dit keer maar eens eerder begin met leren
1, ik heb maar 1 vak deze periode.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Is dat jouw totaal of van 1 vak? Voor mij staat dat namelijk gemiddeld gelijk aan 1 vakEn heb er 4
Had er nog even naar gekeken, bij mij op mobiel deed hij ook lang over het laden maar hij is qua bestandsgrootte vrij klein. Weird.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Anders kies je een plaatje die er geen 5 minuten over doet om te laden op mijn supersnelle verbinding.
Ja, hij geeft hier in FF aan dat die 0kb is, maar als je hem download 105kb. Zal wel ergens een fout zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had er nog even naar gekeken, bij mij op mobiel deed hij ook lang over het laden maar hij is qua bestandsgrootte vrij klein. Weird.
Aan niks dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen idee hoezo maar doet mij hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey is reddit bij jouw ook al zo traag?
interessant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef Lorrelies het volgende:
Vanavond college over schizofrenie bij kindjes
Leuke foto's op je FBquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:45 schreef tuut-chips het volgende:
Reddit down dus hier ben ik jongens!
Nee deze moet je dan doen hè: ♥quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leuke foto's op je FB
Hersenen zijn coolquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De ontwikkeling van de hersenen is leuk.
Ik kan geen LoL maar heb het wel geinstalleerd gisteren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nieuwe beginnende LoL-queuer gevonden, wie o wie willen er vanaaf game doen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leuke foto's op je FB
ok dus jij doet mee. Verder zal huib wel mee willen doen, lor vast wel, morde niet (wilde nooit meer met mij spelen), die andere speler ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kan geen LoL maar heb het wel geinstalleerd gisteren.
mij niet noemen....quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ok dus jij doet mee. Verder zal huib wel mee willen doen, lor vast wel, morde niet (wilde nooit meer met mij spelen), die andere speler ook.
Nog meer?
goed puntquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme niet midden in een game afk gaat zijn
hmmm ja..quote:
Wél als er visite isquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je hebt het onthoudenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef vogelkooi het volgende:
Tjonge die zondags stilte is niks waard, heel topic vol. Iig die redbull shot was vies, soort oude ingedroogde redbull zonder prik. Werd wel actief maar vooral in me darmen, dus misschien iets voor AlDIE met zijn slome darmen.
Ik leavede mijn eerste game LoL omdat iedereen ging schreeuwen en huilen in de chat (terwijl ik het best redelijk deed en we zelfs aan het winnen warenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ja voor het geval ik ooit je prostaat moet kietelen dan moet ik er wel voor zorgen dat de gothard tunnel leeg is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden
Maar wat is de bedoeling nou voor vrijdag?
Dat was dus compleet onaangekondigd/t, ze "waren toevallig toch in de buurt"quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Of je joined gewoon geen game als er visite langs gaat komen.
Omgekeerde wereldquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik leavede mijn eerste game LoL omdat iedereen ging schreeuwen en huilen in de chat
Ik zat in het begin echt zo: "Aldie?" "Aldie waar the f ben je?" "Aldie nou ga ik dood verdomme." "ALDIE HELP NOU MAN"quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hmmm ja..
ohja, ging aan het begin 10 min. afk, toen nog een keertje 5 min. afk, score uiteindelijk 2/8 of 3/8 ofzo en ik gaf aan dat als de surrendervote mislukte, dat ik dan waarschijnlijk alsnog AFK ga.
Kom op zeg, ik krijg visiteDan ga ik niet autistisch blijven doorgamen
Mijn familie weet wel beter dan onaangekondigd langskomen. Daar doen wij niet aanquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat was dus compleet onaangekondigd/t, ze "waren toevallig toch in de buurt"
met een half uur game heb je nog mazzel. Zijn geregeld 45 min+quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef tuut-chips het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel het kutste aan LoL, op het moment dat je in een game zit ben je VERPLICHT om daar een half uur vast te zitten.
Tsja, in principe ben ik het er wel mee eens dat je als je er aan begint ook gewoon het spel afmaakt, TENZIJ IRL-situaties dat lastig maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef tuut-chips het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel het kutste aan LoL, op het moment dat je in een game zit ben je VERPLICHT om daar een half uur vast te zitten.
Sorryd at ik je vergat trouwensquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Mender het volgende:
Nee ik zal vanavond wel es kijken of ik tijd en zin heb in 1 potje
Halo heeft dit ook, maar dan beter geimplementeerd. Hoe meer games je in Reach speelt zonder te leaven, hoe groter de kans is dat je een credit jackpot wint (ongeveer 20x zoveel credits als je normaal zou krijgen). Als je bijvoorbeeld 3 keer achter elkaar een game leavet, krijg je een ban van 24 uur.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja, in principe ben ik het er wel mee eens dat je als je er aan begint ook gewoon het spel afmaakt, TENZIJ IRL-situaties dat lastig maken.
Maar het spel is wel dusdanig leuk dat het eigenlijk geen probleem is om die tijd er in te steken
haha boeiend. Ik vond het gewoon leuk er was van te zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sorryd at ik je vergat trouwens![]()
Ik dacht nog "wie nog meer? Wie nog meer?"
Als er hier ooit iemand onaangekondigd langskomt, dan zal ik ook eens even laten weten dat ik dat niet zo leuk vindquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mijn familie weet wel beter dan onaangekondigd langskomen. Daar doen wij niet aan
Ik krijg die neiging ook als ze zo lopen te zeikenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Mender het volgende:
Ik vind het wel grappig dat uitgerekend powerkiwi zegt dat hij een game leaved omdat hij geschreeuw ziet in de chat
Klinkt als een serie die mijn zusje zou kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef MineraalWater het volgende:
Kent niemand Vampire: The Masquerade: Bloodlines?
Nee dat is een spelquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klinkt als een serie die mijn zusje zou kijken
haha.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klinkt als een serie die mijn zusje zou kijken
Inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef tuut-chips het volgende:
Tering zeg LoL moet wel weer het halve internet aan updates downloaden
Nee, moet hem helaas 2x om mn been wikkelen anders loopt het zo onplezierig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon, moet je nog een iPhone 5 hebben?
Kleinste penis gezocht
Mooie UI pik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:31 schreef Ame_thyst het volgende:
klinkt als een interssant TV format, help mijn man heeft een grote pener
Kill parisquote:
Neger kom we gaan een keer drinken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kill paris
MrSuicideSheep
LiquidDubstep
LOL wat een kneus ben je toch ook soms. Mijn vieze vette verloofde gaat over een vrouw en een man die moeten doen alsof ze verloofd zijn om geld te winnen. Maar de een weet niet dat de 'smerige' andere persoon een acteur is en de boel gewoon probeert te saboteren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:34 schreef Mender het volgende:
Dat vind ik zo dom he. Die tv programmas. Bv "mijn vieze vette verloofde"
JA HALLO je kiest er toch zelf voor hem/haar!
Oh lol. Ja ik heb het programma noot gezienquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
LOL wat een kneus ben je toch ook soms. Mijn vieze vette verloofde gaat over een vrouw en een man die moeten doen alsof ze verloofd zijn om geld te winnen. Maar de een weet niet dat de 'smerige' andere persoon een acteur is en de boel gewoon probeert te saboteren.
Is gewoon goed vermaak, athans dat was het paar jaar geleden toen ik het voor het laatst zag
Moet je doen, dat en de US versie van Beauty en de Nerd is gewoon puur vermaak. Al kan dat bijna niet echt zijn soms.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Mender het volgende:
[..]
Oh lol. Ja ik heb het programma noot gezien
Dacht al
No thanks. Sowieso tvquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet je doen, dat en de US versie van Beauty en de Nerd is gewoon puur vermaak. Al kan dat bijna niet echt zijn soms.
qft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef tuut-chips het volgende:
bzv.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:41 schreef Mender het volgende:
[..]
No thanks. Sowieso tvEcht bijna alleen maar troep
Mooi jij trakteert op een dinertje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:40 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb ¤336,39 op het moment. Maar dat is best wel veel voor de tijd van de maand
Shit D:quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mooi jij trakteert op een dinertje.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dan heb ik nog niet genoeg aan die 300
Behoorlijk wat, al zou het in Amsterdam wss nog duurder zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Maar echt. Jij kijkt naar dat soort programma's?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
LOL wat een kneus ben je toch ook soms. Mijn vieze vette verloofde gaat over een vrouw en een man die moeten doen alsof ze verloofd zijn om geld te winnen. Maar de een weet niet dat de 'smerige' andere persoon een acteur is en de boel gewoon probeert te saboteren.
Is gewoon goed vermaak, athans dat was het paar jaar geleden toen ik het voor het laatst zag
Nee, ik kijk vrij weinig tv tegenwoordig, maar die programma's zijn al aardig oud en heb ik vroeger wel regelmatig meegepikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Maar echt. Jij kijkt naar dat soort programma's?
Je hebt toch nog wel een spaarrekening en een betaalrekening met wat buffer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:40 schreef TJV het volgende:
Nog 11 dagen tot ik salaris krijg. Ik heb nog ergens een spaarpot met 70 euro aan kleingeld liggen, die lever ik wel in.
Ja, maar daar gaat geen geld vanaf, alleen bij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een spaarrekening en een betaalrekening met wat buffer?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, al zou het in Amsterdam wss nog duurder zijnHoeveel m2 heb je dan? En vast in een kutdorp naast Leiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
40 m2, woonkamer en keuken zijn samen een kamer, badkamer en slaapkamer. En 30 m2 tuin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoeveel m2 heb je dan? En vast in een kutdorp naast Leiden?
Ah zo, op die fiets.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat geen geld vanaf, alleen bij.
Ik kom je halen vannacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:55 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
MET EEN MASKER OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een spaarrekening, betaalrekening en nog ergens een deposito(maarja, kun je niets mee). Ik mik altijd de helft van mijn salaris naar mijn spaarrekening en de rest mag ik uitgeven, maar omdat ik een PS3 moest kopen ging dat iets harder dan normaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah zo, op die fiets.
Ik heb drie rekeningen gezet; rekening 1 is de spaarrekening, die is alleen voor grotere uitgaven zoals een nieuwe pc, auto o.i.d.
rekening twee is voor de vaste lasten zoals verzekering, telefoon, rijles, schoolgeld en in het verleden stufi.
Rekening drie is de gewone betaalrekening, daar gaat elke maand een bepaald bedrag heen waar ik gewoon van koop wat ik wil kopen (lees: games, tijdschriften, tabak e.d.)
Werkt optimaal en doordat ik tussen rekening 2 en 3 naar believen kan schuiven sta ik eigenlijk nooit in de min.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, al zou het in Amsterdam wss nog duurder zijnwtf. Ik betaal 312 aan huur. Met gas, water en licht zit ik dan op 430. Maar ok, ik ben alleen dus dat scheelt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:57 schreef Mender het volgende:
[..]
wtf. Ik betaal 312 aan huur. Met gas, water en licht zit ik dan op 430. Maar ok, ik ben alleen dus dat scheelt wel.
En hoeveel m2 heb je dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:57 schreef Mender het volgende:
[..]
wtf. Ik betaal 312 aan huur. Met gas, water en licht zit ik dan op 430. Maar ok, ik ben alleen dus dat scheelt wel.
Ja maar jij woont vast niet in de buurt van Utrecht, Leiden of Amsterdamquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Arbeid adelt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:58 schreef vogelkooi het volgende:
Loonik hoef eigenlijk niet te werken, erfenis van tsaar paulus nummer zoveel op me rekening. Maar doe het als maatschappelijke taak.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Lorrelies het volgende:
Tja
Maar serieus, vanwaar de interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef TJV het volgende:
[..]Ik wist niet dat je een oude negert wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now I'm really really scared.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Yayquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef maurisioo het volgende:
ah mijn kat is vanmorgen bij de dierenarts geweest. Zat een enorm lelijke vlek in de plaats van die built. Heb van mijn broertje vernomen dat het niets ergs is.![]()
Lijkt overigens PRECIES op sim city 4 alleen dan simpeler, ach, het was te verwachten.quote:
Katten zijn top, hun eigenaren daarentegenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn vader heeft niet erg veel met katten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon, moet je nog een iPhone 5 hebben?
Kleinste penis gezocht
quote:De winnaar van de wedstrijd krijgt namelijk een iPhone 5 toegestuurd en zoals iedereen weet zijn mannen met een abnormaal kleine penis bijzonder geïnteresseerd in Apple-producten.
Nee. Was in Duitsland, daar was het erf redelijk groot.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef Lorrelies het volgende:
Eer dat je dat ding hebt gepakt en aangesloten zijn ze toch al wel weg?
Verzuip je oomquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij mijn oom hadden ze op een gegeven moment een nest kittens in de houtstapel, ik mijn oom erbij roepen (Kijk! Wat lieieieifff! Katjes!).
Pakt hij een zak en verzuipt ze
Neuhj joh, achteraf heeft hij natuurlijk gewoon gelijk. Dat besef je alleen niet zo als je zo klein bentquote:
Lees je mee Lorr? Ik denk dat we hier nu wat trauma's gaan krijgen die vast invloed op zijn gedrag hebben gehad. Daar moet jij toch wel wat mee kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij mijn oom hadden ze op een gegeven moment een nest kittens in de houtstapel, ik mijn oom erbij roepen (Kijk! Wat lieieieifff! Katjes!).
dan had ik zn banden lekgestoken. En wat salpeterzuur in zn mondwater.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lees je mee Lorr? Ik denk dat we hier nu wat trauma's gaan krijgen die vast invloed op zijn gedrag hebben gehad. Daar moet jij toch wel wat mee kunnen.
Ja ik lees meequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lees je mee Lorr? Ik denk dat we hier nu wat trauma's gaan krijgen die vast invloed op zijn gedrag hebben gehad. Daar moet jij toch wel wat mee kunnen.
Mijn kat zou ook verzopen worden, was de laatste van een nestje die die kutboeren nog hadden. Nu heeft hij mijn bureaustoel ingepikt. Bitch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LINK!quote:
WAT BOEIEN DIE TYFUSVOGELS MAN, DIE SCHIJTEN JE AUTO ALLEEN MAAR ONDERquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dierenleed
Die beesten zijn kittens, veel te jong om het te voelen en binnen een halve minuut dood.
In een straal van veertig kilometer duizenden boeren en geen enkele grote(re) stad waar mensen zijn die ze in huis willen nemen er er zitten overal tientallen katten op elke boerderij. Genoeg is genoeg.
Laten leven? Dan gaan je vogels eraan en die beesten verspreiden overal de ziektes heen
De kippen? Da's knap van zequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef TJV het volgende:
[..]
WAT BOEIEN DIE TYFUSVOGELS MAN, DIE SCHIJTEN JE AUTO ALLEEN MAAR ONDER
Wij hebben ook een nestje van 7 wilde katjes gehad hier. Eentje weggedaan aan iemand die een kitten zocht, en de rest zelf gehoudenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dierenleed
Die beesten zijn kittens, veel te jong om het te voelen en binnen een halve minuut dood.
In een straal van veertig kilometer duizenden boeren en geen enkele grote(re) stad waar mensen zijn die ze in huis willen nemen er er zitten overal tientallen katten op elke boerderij. Genoeg is genoeg.
Laten leven? Dan gaan je vogels eraan en die beesten verspreiden overal de ziektes heen
Oh, maar mijn oom houdt meestal wel een nestje per jaar. Die andere zes nestjes zijn het probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wij hebben ook een nestje van 7 wilde katjes gehad hier. Eentje weggedaan aan iemand die een kitten zocht, en de rest zelf gehouden
Die be-eiren je auto, das nog erger.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De kippen? Da's knap van ze
Volgende nestje mag je op de post doen, hier zijn er nu al 2 weggelopen en 1 doodgereden namelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, maar mijn oom houdt meestal wel een nestje per jaar. Die andere zes nestjes zijn het probleem.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een poos geleden was ik trouwens op een boerderij waar ze de kittens gewoon tegen de muur smeten, da's dan weer wel ranzig
Die hadden een mandje met zes van die beestjes die over elkaar heen kruipen en mauwen erin en dan maar met volle kracht gooienquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dat kan ik dan wel weer waarderen.
Ja, helaas denken mensen in de stad er ook zo over en schijten die beesten overal waar ze maar kunnen en vissen je mooie vijver leeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef tuut-chips het volgende:
Als je op een boerderij of in buitengebied woont zijn katten trouwens ideaal. Je hebt er geen omkijken naar, ze zijn lieven ze vangen gemiddeld 3 muizen per kat per dag.
Ja oke, 1 voor 1 is toch beter. Dan is je arm bij de 6de inmiddels wel opgewarmd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die hadden een mandje met zes van die beestjes die over elkaar heen kruipen en mauwen erin en dan maar met volle kracht gooien
Dat is wel cru
Zoek eens werk man, weet je hoeveel ik vandaag verdiende?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja oke, 1 voor 1 is toch beter. Dan is je arm bij de 6de inmiddels wel opgewarmd.
Ja, regel ff een baantje bij de trekhaakboer dan. Kunnen we saampjes lol hebben tijdens het werk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zoek eens werk man, weet je hoeveel ik vandaag verdiende?
Dat had ook op jou van toepassing kunnen zijn.
Dit heb ik nou ook op mijn werk, het is niet meer leesbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dan kun je dateren hoe oud het bier in de koelkast is, daar zijn we nog niet over uit.
En dan die vragen, hé. Zal ik het risico wel nemen? Durf ik de gok aan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Dit heb ik nou ook op mijn werk, het is niet meer leesbaar.
Hoe goed kun jij slikken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb ook andere vaardigheden hoor.
Heel goed, als ik eerst even mag kauwen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe goed kun jij slikken?
dit iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef vogelkooi het volgende:
Ga me werk opzeggen kan jullie niet bij houden wat heeft het leven dan nog zin.
heb zelfs niet genoeg tijd om dit nu te gaan ontcijferen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi je zei lul ipv lol xD
eh aj een dnovanav eod ki nee ejtop, tsree loohcstrops
ah ja nee vanavond doe ik een potje, eerst sportschoolquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mender het volgende:
[..]
heb zelfs niet genoeg tijd om dit nu te gaan ontcijferen.
Niet laten vallen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Mender het volgende:
Nu heb ik even tijd om te posten maar t is alweer tijd. Nou bye ik ga naar huis. Maybe post ik onderweg nog wat als me batterij het toelaat
Hmmm, vinnet best. Maar wel eerst die LoL-pot nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef drumstickNL het volgende:
Binnen 5 minuten is het weer zover. Handjes ineen gevouwen met de hoop dat ik onderweg droog blijf.
Nja; kan wel douchen bij de sportschool dus wat boeit het ook.
psst. aldie; vanavond rome?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hahah wat hebben we om bobber gelachen, hé
Dan heeft ze al menig negerlullen mogen voelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar wel een engel
zij als ze achttien is
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.free-tv-video-(...).php?id=r5ufa64pal2m
The walking dead s3e1
?quote:
JA IK WEET TOCH NIET HOE DIE TYFUS NIEUWSGROEPEN WERKEN!?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Download dan teminste Torrents () Of via Nieuwsgroepen (
)
Moet je kopen jonge! Is kei makkelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA IK WEET TOCH NIET HOE DIE TYFUS NIEUWSGROEPEN WERKEN!?
Betalen om te downloadenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet je kopen jonge! Is kei makkelijk
Als je een serie kijkt die nieuw is en je vind em leuk altijd in 720 binnenhalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Betalen om te downloaden
En sws altijd haten op streams etc, dan zijn torrents zo geweldig..
Gebruik je torrents ben je alsnog noob en moet je nieuwsgroepen
slaat nergens op
Inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:49 schreef Mender het volgende:
Als je eenmaal nieuwsgroepen hebt gebruikt wil je nooit meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |